Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4415 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aguncja / 2022-05-23 14:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Niestety moja przygoda z Play dobiega końca, kiedyś wszystko działało bez zarzutów na dzien dzisiejszy jest oszustwo i odwracanie kota ogonem. Piszę na chacie do obsługi bo mam wykupiony stan nielimitowany i nie mogę nigdzie dzwonić ani pisać poza Play a babka mi odpowiada że nie mam takiego pakietu włączonego. Nie pierwszy taki incydent z ich strony.
  • ~Olusz / 2022-05-23 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Miało być wszystko fajnie pięknie.Okres próbny się skończył a rozpoczęły się problemu brak internetu,zamulanie.Obsluga ma głęboko gdzieś i robią ludzi za wariatów.
  • ~maciek / 2022-05-22 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletny dramat niestabilne lacze pobieranie i przesylanie obsluga klienta w kapitalnie zlym stanie
    Wadyniestabilne lacze przez caly czas
  • ~Dwa / 2022-05-22 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radze podpisywać umowy, dopóki okres próbny jest to wszystko w porządku, później się zaczyna. Z początku ładnie, a później brak internetu. Płacisz za coś, z czego nie korzystasz. Tym powinien zająć się UIKOK a klienci powinni masowo solidarnie złożyć ogromny pozew, może się nauczą nie łamać zasad, pieniądze znikają z konta, oni nawet nie wiedzą jak to się stało. Po prostu nie i dowidzenia, chamska pomoc, na infolinii koleś naskoczył na mnie, że moja wina i coś źle robie, zero opanowania. Omijać szerokim łukiem tego pseudo operatora, albo będziecie skazani na koszty i nerwy.
    ZaletyZero
    WadySupport, zasieg, cena, łamanie zasad umowy, pieniadze wyparowują
  • ~Ugh / 2022-05-22 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Play nie traktuje swoich klientów poważnie. Od 14.05 nie działa mi internet i od tamtego dnia do dziś wydzwaniam do nich wypisuje maile a oni nic z tym nie robią jedyne co słyszę to to że internet działa poprawnie. Od tygodnia wysyłają mi technika ale jednak dział techniczny widzi że jest dobrze w styetemie to jednak go nie wyślą bo po co na mnie czas marnować.
    Play robi sobie jaja że swoich klientów. Jak była umowa na czas nieokreślony było wszystko dobrze od kad podpisałam na 2 lata beż przerwy cos się dzieje
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    Łamanie umowy że strony play
    Zlewanie przez pracowników
  • ~Zohan / 2022-05-21 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję że podpisałam umowę na 2 lata !! Naciągacze i oszuści. A w dodatku dzwoniąc do nich na infolinię płaci się pieniądze to jest chore ???? być w Play i płacić za infolinię. Ja mam do zapłaty + 23 zł za 40 min połączenia bo składałam skargę. Skandal
    ZaletyBrak
  • ~Polska600 / 2022-05-20 12:45
    Ocena: 5.00 / 5
    W Play potraktujon cię jak szmatę bo to jest na gorsza sies w Polsce ja teraz jestem w sieci premium Mobile i jestem bardzo zadowolony jestem i polecam premium Mobile place tylko 21zlotych to super sies
    ZaletyPolską
    WadyGoreck
  • ~Renata / 2022-05-19 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem! Naciągają! Kończy mi się umowa, kończę współpracę!
    Zaletysame wady
    Wadynaciągają jak się da!
  • ~nniicckk / 2022-05-19 12:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem klientem z wieloma numerami telefonów. Jestem - takie moje odczucie - traktowany jak szmata do podłogi. Infolinia to żart. Odkładanie słuchawki, kiedy chce się wypowiedzieć umowę - czy tak powinno być? Nie? W końcu Pani nie odkłada słuchawki i nawija o nowej ofercie, a ja dzwonię, aby wypowiedzieć umowę. Zaginęło mi ponad 500zł z karty. Reklamacja i odpowiedź "środki utracił Pan prawidłowo" - tak w sekundę 500 parę złotych. Mało tego, kara umowna została na mnie nałożona za umowę na czas nieokreślony. Reklamacja uznana, ale wpłaconej kary umownej nie oddali do tej pory. Jest to dla mnie firma, która jest na ostatnim miejscu. Prawdę mówiąc, wolałbym podpisać umowę z Gazpromem niż z nimi. Nigdy więcej tej firmy.
    Zaletybrak
    WadySkandaliczna arogancja w stosunku do klienta
  • ~Andy / 2022-05-19 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 w nocy sms, że mam zero środków na koncie i że mogę doładować na zero play bez kosztów transformacji. Zdziwiłem się - dopiero co doładowałem za 100 zł, konto ważne do przyszłego roku. Sprawdzę rano, pomyślałem na szczęście. Zanim zdążyłem to zrobić - już dzwonią z play z "ofertą", bo mam niby zero na kocie. Zalogowałem się do swojego konta - mnóstwo giga do wykorzystania, na koncie ponad 20o zł, ważność - do połowy 2023 r.
    Liczyli, że na półśpiąco doładuję?
    O "znikającej" kasie z konta też wiele mógłbym napisać. Żadne reklamacje nie są uwzględniane. Smsy potwierdzające, że wykupiłeś usługę nigdy nie przychodzą.
    Szkoda nerwów. Mam 2 inne numery w plusie - jest drogo, ale takie akcje jak tutaj nie mają miejsca.
    Zaletybrak
    Wadyw zasadzie wszystko
  • ~Jan Paweł drugi / 2022-05-18 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Nie polecam nikomu. Oszukuja ludzi
  • ~Jarek / 2022-05-18 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakikolwiek kontakt możliwy jedynie praez płatną infolinię, która nic nie wie albo w salonie. Załatwienie czegoś oprócz płatności lub przedlużenia umowy przez internet nie działa, smsy potwierdzające nie przychodzą. Kończę umowę i szukam firmy podchodzącej rzetelnie do swoich klientów.
    Zaletydziała
    Wadydrogo, brak możliwości załatwienia czegoś lub zmiany ustawień przez internet
  • ~Aksana / 2022-05-18 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Nikomu nie radzę. Kradną pieniądze.
    WadyKradną pieniądze
  • ~Maciej / 2022-05-17 22:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Play jest coraz gorszy ze wszystkim usługami co maja a nie mówiąc tutaj o Internecie szkoda gadać wolę zerwać umowę niż użerać się z z play nigdy więcej play nara nie poleca
    ZaletySzkoda nerwów
    WadyPlay jest teraz wadą nara
  • ~Ja 5 / 2022-05-17 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym dzwoni do mnie Play że zrobili aneks do umowy bo kończy się mi uwowa bez mojej zgody zmienili mi mój mix na inną formę miałem darmowe minuty i SMS oraz na stacjonarne straciłem 120 zł które miałem na koncie i nikt z tym nic nie chce zrobić najgorsze jest to że naciągają i kłamią oraz kradną pieniądze ludzia i nie chcą oddać byłem w salonie olali mnie więc poinformowałem że pójdę o Rzecznik Praw konsumentów byli wystraszeni jednocześnie jutro przeciwko tej firmie składam pozew sądowy
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
  • ~kicia / 2022-05-17 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wszystkich przestrzec przed tym jak siec Play naciąga ludzi. Pod koniec umowy klient otrzymuje na kilka miesięcy wcześniej informacje o końcu umowy, z możliwością jej przedłużenia.Odbywa sie to w okresie, kiedy klient nie spłacił wszystkich zobowiązań w stosunku do Play. Przy zakończeniu umowy( ja akurat przeniosłam nr do innego operatora)nikt nie informuje , że jest pewna kwota do zaplaty i żeby tego uniknąć trzeba poczekać, przychodzi nota obiazeniowa po kilku miesiacach:)skandal i naciaganie, przestrzegam wszystkich.Pomijam bardzo niekompetentna obsługę klienta, która zakrawa na kpinę.
    Zaletybrak
    Wadypelno
  • ~Jan / 2022-05-17 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beware, their roaming costs for the USA are 7000% higher than if you buy a bundle. And they will give you 2 sims (one for internet and one for phone) so that when you cancel one the other continues to be charged. When you present to them that this is unfair and as a client of 5 years would like recognition of this you do not receive a favourable reply. I would avoid them at all costs.
  • ~Były idiota / 2022-05-17 07:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Żal mi ludzi którzy nie sprawdzają opinii na temat Play i wchodzą w te bagno. Pisałem już kilka razy że faktury są zawyżane zwłaszcza za internet. Sprawa z roku 2010 dostałem już wtedy rachunek na ponad 800pln. Sprawa trafiła do sądu i przegrałem bo jak mam udowodnić że tyle internetu nie zużyłem. Nie pamiętam ile GB mi naliczyli ale strasznie dużo że na pewno człowiek i dziś tego by nie przerobił a co dopiero wtedy. Play duże człowiek mały . Teraz jestem w Orange płacę 25 PLN.na miesiąc nazbierałem nie wykorzystanego internetu ponad 3000Gb. Pozdrawiam serdecznie wszystkich antyplay.
    ZaletyBrak
    WadyDużo pisania. Wymieńkam.
  • ~Dariusz / 2022-05-16 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet nie działa. Jedynie działał spoko przez dwa pierwsze miesiące a teraz jak zrobię test to poniżej 1mb/s, a na umowie mam super szybki internet LTE. Na wszystkich czterech numerach. Tragedia. Nigdy więcej play. Złodzieje i kłamcy mówią że niby awaria tylko w moim przypadku to już trzeci miesiąc taka sytuacja. Trzeba będzie do sądu iść albo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym.
    ZaletyBrak
    WadyInternet, obsługa klienta, kłamcy, oszuści
  • ~Zdzisław / 2022-05-16 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA SUPER OFERTY PLAY

    Dzwoni do mnie konsultant Play i mówi, że ma super ofertę dla mojej firmy. Jak zwykle odpowiadam, że „jeśli rachunek będzie niższy a warunki lepsze to słucham”. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu facet mówi, że ok. - zwiększy mi na każdym numerze paczkę internetu do 20GB a całościowy rachunek obniży o 10 zł!!! Wow! PLAY staje się moim ulubionym dostawcą usług teleinformatycznych pomyślałam. Skoro oferta jest tak dobra, to może przeniosę kolejne 3 numery z T-mobile, bo po co płacić więcej? Konsultant zwala mnie z nóg – każdy nowy numer przeniesiony do PLAY będzie mnie kosztował… 5 zł.
    Pytam 3 razy, potwierdzam mailowo, bo w końcu przenieść numery to nie jest sprawa prosta i cały czas otrzymuję zapewnienia że warunki będą takie jak potwierdzone na piśmie w korespondencji.
    Przychodzi umowa i pierwszy rachunek…
    Zamiast 105 zł widnieje 150 zł. Dzwonię do konsultanta i proszę o informacje na piśmie co się dzieje. „wszystko będzie ok, i zgodnie z tym co ustalone ale w pierwszym miesiącu są wyrównania niepełnych okresów a i paczki internetu zostaną zwiększone lada dzień, jak system to zaktualizuje.
    Internet kończy się po zużyciu 5gb a kolejny rachunek wynosi 286 zł!
    Wow myślę sobie, że to jednak jakiś przekręt, tym bardziej że konsultant nie odbiera już telefonów i nie odpisuje na e-maile. Wysyłam więc oficjalną reklamację.
    Po paru dniach przychodzi odpowiedź: „Reklamacja uznana (już się cieszę, bo w końcu inaczej być nie może), że sprawdzili korespondencję i nagrania rozmów, z której wynika że (tutaj UWAGA) KONSULTANT PODAŁ NIEPRAWDZIWE INFORMACJE za które Play przeprasza” Ok, myślę sobie i czytam dalej… „niestety nie mamy możliwości wprowadzenia ustalonych warunków i proponujemy 2 rozwiązania:
    1. Zaakceptować obecne warunki (5GB netu!!!) i podnieść opłatę do kwoty 170 zł (czyli o 60% większą!!! )
    2. Uznać że aneksu nie było.
    Naprawdę? Czytam i nie wierzę. Myślę sobie jak to jest, że duża firma z pięknymi reklamami w TV, dobrą renomą itd. itp. potrafi coś takiego zrobić? Jak można dzwonić do klienta, namawiać na super ofertę a potem proponować zupełnie inną albo przenosiny numerów z powrotem do innego operatora? Co więcej, 3-y krotne reklamowanie odpowiedzi na reklamację przynosi efekt porównywalny do rozmowy ze ścianą. Zero innych propozycji, rozwiązań sytuacji, w której to PLAY zawinił.
    I teraz zastanawiam ilu konsultantów Play miało za zadanie namawiać klientów na super warunki, których nie ma? Dlaczego ktoś świadomie działa tak nieetycznie i nieuczciwie i nie ponosi za to żadnej konsekwencji? Nie ma też żadnego poczucia odpowiedzialności za prawnie zawartą umowę? (bo umowa ustna potwierdzona na piśmie w e-mailach też jest umową!)
    No wiec jeśli tak to wygląda promocja w PLAY, to ja niestety się z tego klubu wypisuję szybko. Trudno, stracę, ale przenoszę wszystko z powrotem do T-mobile, który nie jest najtańszym operatorem ale zdecydowanie uczciwszym (no i mają szybszy internet ????).
    A jeśli komuś z PLAY przyjdzie do głowy, że mój wpis jest działaniem nieuczciwej konkurencji to proszę o kontakt. Z przyjemnością porozmawiam z kimś kto nie jest „ścianą” działu reklamacji.
    Miłego weekendu!
    ZaletySUPER OFERTA (szkoda że nieprawdziwa a wręcz oszukańcza)
    WadyFirma Play po raz kolejny oszukuje i to w bardzo prosty sposób. Oferuje nieprawdziwe warunki a potem namawia do ich akceptacji w nieatrakcyjnej formie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183