strona 101 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~puŁlitrosław / 2022-05-30 10:42
Z każdym dniem internet co raz słabszy prędkość może 0.73mb, po napisaniu zgłoszenia Pani konsultantka stwierdziła że w danym regionie wszystkie anteny itp są w porządku, mając 5g ani razu nie połączyło się będąc praktycznie w dużych miastach, przenoszę numer, nie polecam. -
-
~Wera / 2022-05-30 08:41
Internet jedna wielka tragedia, przerywa zacina nawet jeżeli internetu jest pełen pakiet -
~Anna / 2022-05-29 22:34
zhasno!!!!
Trzy razy w miesiącu musisz doładować konto przez telefon. Internet to za mało. Przyszedłem osobiście do salonu obsługi klienta i poprosiłem o połączenie taryfy z nielimitowanym Internetem. Trzy razy zrobiłem taryfę, gdzie w Internecie jest ograniczony limit. Straszny!!!! -
~Asdf / 2022-05-29 15:52
Srodek Slaska - 1 kreska zasiegu w 4 milionowej aglomeracj Internet dno -
~Demi / 2022-05-28 01:36
Głównie chodzi o Internet to tragedia wiecznie zrywa, a jak juz jest to ping skacze nawet na 1200 ms co w grach to masakra, a oczywiście jak ping jest dobry to prędkość pobierania spada i tak w kolko. Dzwoniąc na obsługę to raz ze naliczają opłatę to i tak z ich restartowania czy aktualizowania systemu nic nie daje. Ich tekst po zgłoszeniu awarii czy tam usterki to: "Teraz zrestartuje system i w ciągu 24h powinna być poprawa". Ha ha dobre to juz czwarty dzień mi tak robią, a Internet jest przez 1h a pozniej 12h wariuje i w ciągu tygodnia Internet miałem tak w miarę trzy dni, a place abonament za miesiąc usługi. ZaletybrakWadydużo -
~Ewa / 2022-05-27 20:46
nie polecam, pracownicy oszukują klientów, a firma ich wspiera. Kłamią podczas prezentowania oferty, podczas rozmów telefonicznych z infolinii i naliczają dodatkowe koszty pomimo wcześniejszych zapewnień, że ich nie będzie. Tak dałam się nabrać na dodatkową kartę do Internetu "bezpłatna" jeśli nie będę z niej korzystać. Nie korzystam i płacę 45 zł miesięcznie. I nie chca przestać mi wystawiać faktur, pomimo zapewnień sprzedawcy i pracownika z infolinii, że karta jest bezpłatna. ZaletybrakWadyoszukują klientów, kradną pieniądze -
~Aaa / 2022-05-27 16:40
Nie polecam,0 informacji o tym że po podpisaniu aneksu bez usługi 360 trzeba będzie ją opłacać do końca poprzedniej umowy co wiąże się z wyższym abonamentem,dezinformacja klienta i wprowadzanie w błąd mówieniem że aneks obowiązuje od dnia jego podpisania na 28mies po czym okazuje się że są doliczane dodatkowe miesiące z pozostałej umowy i wychodzi dłuższa umowa.Wprowadzsnie w błąd klienta w salonach odnośnie usługi 360 i brak informacji o tym że dalej trzeba będzie za nią płacić.Nie polecam -
~Martyna / 2022-05-27 12:48
Witam, podpisujac umowe na inny nr, gdzie jasno Pani zaznaczyłam, że chce zrezygnować ze starego nr ona nie odnotowała tego, wiec mi kosmiczne faktury przychodza i dopiero idąc do salonu pospisałam wypowiedzenie starego nr. Nie polecam, nie potrafia zając się własnym klientem. Wadyzenada -
-
~Gracjan / 2022-05-26 14:52
Najgorszy ściek jaki miałem laguje za każdym razem gdy chce w cokolwiek pograć prędkość żadna ludzie nie bierzcie internetu z Play WadyLagi, wieczne problemy z internetem -
~Jacek6909 / 2022-05-26 12:31
Najgorszy operator na rynku zasięg gubi w każdym pomieszczniu. Pomocy że strony operatora zero.Ogolnie uciekam jak najszybciej,nie polecam. ZaletyŻadnych zalet.WadyZasieg,cena,promocje,pomoc,kontakt,oferta. -
~Użytkownik / 2022-05-26 11:01
Mydlenie oczu darmowymi/nielimitowanymi usługami, które jak się okazuje w trakcie korzystania,mają swój limit a za przekroczenie automatycznie wykupowana jest płatna usługa.. Do tego internet, który jest tak wolny że przy pełnym LTE nie potrafi sprawnie załadować strony i zasieg podobnej jakoś. Podsumowując nie polecam ZaletyBrakWadyWolny internet, słaby zasięg, limitowane usługi w nielimitowanym pakiecie -
~Wieloletni klient play / 2022-05-26 10:45
Przedłużenie umowy bezterminowej na terminową w lutym. Karta do internetu+2 karty do telefonów. Niby miało być to samo co było +dodatkowe opłaty za nowe aparaty (dlatego przejście na umowę terminową). W kolejnych fakturach zaczęły jednak pojawiać się jakieś dodatkowe opłaty za automatyczne dokupienie pakietów internetowych do karty do internetu, pomimo że nigdy nie wykorzystywałem limitów w abonamencie. Wyłączyłem to automatyczne dokupywanie i... przez dwa następne dni naliczyło dodatkowe 984 zł za internet do karty do internetu. Reklamacja uznana, ale po wielu bojach i próbach dowiedzenia się (osobny temat do opisania) co się stało, bo wprowadzono mnie w błąd przy przedłużaniu - i teraz uwaga, okazało się, że w nowej, przedłużonej umowie karta do internetu nie ma internetu, to znaczy jest, ale z praktycznie zerową prędkością, a z normalną prędkością za jakieś kosmiczne pieniądze (stąd te dodatkowe naliczenie 984 zł za dwa dni internetu), więc żeby mieć internet w karcie do internetu oprócz abonamentu trzeba dokupywać pakiety internetu. Kurtyna.
Odechciało mi się kopać z koniem, dotrwam do końca umowy i nigdy więcej. I będę ostrzegał innych.
Na szczęście (albo nieszczęście) mam drugie łącze internetowe z UPC... które zostało kupione przez Play. Od momentu przejęcia internet w UPC to tragedia, zrywa połączenie kilka razy dziennie, szczególnie popołudniami i wieczorem. A tyle lat było w miarę dobrze... z tym też czas się pożegnać.Zaletyteraz już brakWadydałem się oszukać, więc za własną głupotę będę płacił do końca umowy - taką karę sobie wyznaczyłem :) -
~Jj / 2022-05-25 13:40
Oszukują klientów, wciskają usługi które mają być darmowe a potem nękają fakturami -
~Volodymyr / 2022-05-25 13:24
najgorsze co może być na tym rynku.
Oszukują z płatnościamiZaletyżadnychWadyoszukują -
~Kaiou / 2022-05-25 11:46
To chyba najgorsza sieć z najsłabszym zasięgiem i internetem -
~Michał / 2022-05-25 08:55
Play to jakaś parodia. Przesyłają oferty przedłużenia umowy - mail i SMS. Wejdź na stronę i sprawdź co dla ciebie przygotowaliśmy. Oferta na stronie nie działa od 2-3 miesięcy "błąd połączenia". Przycisk "sprawdź co dla ciebie przygotowaliśmy" nie działa, tak po prostu. Konsultanci na czacie wydają się być osobami nie do końca normalnymi. Przyjęli zamówienie ale wysłali produkt na adres zameldowania a nie zamieszkania - to dopiero początek. Kiedy zobaczyłem maila od firmy DHL napisałem na czacie ponownie aby przekierować przesyłkę. Dostałem odpowiedź, że nie jest to możliwe. Po kilku godzinach przyszła jednak wiadomość, że mogę to zrobić. Zadzwoniłem więc na infolinię i "Pan" zmienił adres doręczenia. Jednak po kilku godzinach przyszedł ponowny mail od firmy DHL, że paczka jest w drodze na ... adres zameldowania. Kolejny więc telefon na infolinię i okazało się, że konsultanci nie mogą zmienić adresu - wynika z tego więc, że poprzedni mnie oszukał.
Po tej zabawie kupiłem nowy numer w innej sieci i nigdy więcej do PLAY. Nie wiem jaki jest powód ale sądzę, że celowo nie dają możliwości zakupu przez internet tylko przez "głupkowatych" wprowadzających w błąd konsultantów na czacie lub podczas rozmowy telefonicznej gdzie można szybko coś wcisnąć bo klient nie bardzo ma czas na zastanowienie się.ZaletybrakWadyjakość obsługi, ciągłe awarie internetu -
-
~Marek / 2022-05-25 01:33
Na samą myśl o Play cisną mi się przekleństwa do ust. Play omijać na kilometr albo i więcej. -
~Pajac / 2022-05-23 21:17
Mół,dno księżyc,Moskwa.Tragedia to bardzo łagodne określenie tej tragicznej sieci.Polecam wszystkie ale ta to jest nie mam okreenia.Mól mół mój dno próż ia i nic,masakra. WadySame -
~Hania / 2022-05-23 18:20
Oferta beznadziejna,żadnych promocji dla stałych klientów. Internet w telefonie beznadziejny, non stop się zawiesza a jak już działa to wolno. Nie polecam nikomu! -
~Klaudia / 2022-05-23 15:28
Najgorszy internet stacjonarny z możliwych.
Zrywa się połączenie, na infolinii tylko zgłaszają usterkę, potem trzeba czekać na kontakt ze strony działu technicznego (do kilku dni), internetu potrafi nie być kilka dni, a pracuję z domu.ZaletybrakWadyciągłe usterki, obsługa klienta, dramat
strona 101 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »