Beznadziejny operator, przestrzegam przed decyzją współpracy.
Zawyżone rachunki, brak fachowego doradztwa w sytuacjach kiedy klient ma problem
np. konsultant przyznaje racje w sprawie źle rozliczonego internetu w roamingu wysyła reklamacje w imieniu klienta po czym reklamacja zostaje odrzucona, bez konkretnego uzasadnienia i rozliczenia.
Następny miesiąc powtórka. dwa dni przed okresem rozliczeniowym na koncie dostępne jeszcze 14 GB a tu sms o braku internetu, kontakt z konsultantem ponowne przeprosiny za błędy w systemie po czym znowu rachunek z kosmosu DRAMAT.
DODAM JESZCZE ŻE ZUŻYCIE INTERNETU JEST INNE NIŻ NA RACHUNKU I NIE PRZEKRACZA DOSTĘPNEGO LIMITUZalety10 lat współpracy całkiem przyzwoite chociaż też były problemy
Wadyzawyżone rachunki,
słaby przepływ informacji,
każde połączenie z infolinią płatne,
zużycie internetu na rachunku inne niż realne na koncie