Ostrzegam od lat wszystkich przed Play. Wszystko jest w miare ok do momentu, gdy jest reklamacja.
Trzeba się bardzo polnować, bo potrafią zamiast przedłużyć umowę na kolejny okres - wysłać umowę nową na zupełnie nowy kolejny nr telefonu. Odkręcanie takich cyrków przy mocno zmotywowanej osobie (kliencie) to minimum pół roku przez który trzeba płacić dwa abonamenty. Oczywiście jeśli ktoś wyłapie w zawiłych małych druczkach , że jest błąd przed podpisaniem umowy to pół biedy. Ale jeśli tego nie wyłapiesz - masz kłopoty.
Polecam nagrywanie rozmów z konsultantami i zapisywanie daty i godziny połączenia z nimi, bo oni nigdy nie wiedzą, kiedy do kogo dzwonili.
Ja wolę nawet zapłacić więcej, ale trzymac sie od Play z daleka. ZaletyZalety? Hahaha chyba żart. Play i zalety?
Wady-Błędy popełniane na każdym kroku np w dokumentach - trzeba wszystko uważnie czytać bo oni potem powiedzą, że skoro się podpisało to co by nie było to już wina klienta.
- Masakryczna obsługa klienta. Składanie reklamacji, potem ze względów na długi czas oczekiwania lub kolejne błędy Play kolejne reklamacje do reklamacji, a potem wszystko robi się tak zawiłe, że żaden geniusz z Play już tego nie zrozumie.
- Mega problem z przyznaniem się do błędu ma sieć Play. Zrobią wszystko by winny był klient.
- Potrafią na tą samą reklamację wysłać list z uznaniem jej, a dzwoniąc do Biura obsługi usłyszymy, że reklamacja jest nieuznana. Mistrzostwo amatorszczyzny nadające się tylko do opowiadania w kabaretach.