Każdorazowo po połączeniu i przełączaniu się między konsultantami bzdurna werefikacja proszą Cię o podanie całego nr PESEL a czemu nie wyrywkowo np 2-5-6 jak jest cyfra lub Trzy ostatnie proszę podać nie ich obowiązuje rodo a Ciebie z drugiej strony słuchawki już nie jak dobierasz telefon w publicznym miejscu czy pracy. Podasz adres zamieszkania PESEL nr klienta bez kodu bo nie pamiętasz nr dowodu i jeszcze często nie podoba się konsultantom głos o barwie męskiej i proszą o właścicielkę umowy porażka mam pytanie jak są w stanie rozpoznać że jest to właścicielka z umowy czytając te same dane a nie kochanka sąsiadka czy inna pani, żenada.
ZaletyBrak a nie jest, fajne podświetlenie rutera / modemu nic więcej.
WadySame wady, chcesz mieć problemy? i chcesz być oszukiwany? założyć wystarczy usługi w Play i masz jak w banku dzwonienie do Play zapewnione z jakimś problemem.
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2023-11-28 10:32
Ocena: 1.25 / 5
Dzień dobry po migracji z UPC do Play zaczęła się masakra nic nie można obejrzeć bo telewizor szuka internetu po kablu i po Wi-Fi jest ten sam problem z internetem jest nie lepiej zaniżają transfer, większość konsultantów jest nie kompetentna aby ogarnąć jakikolwiek temat pisanie reklamacji nie przynosi pożądanego efektu. I jeszcze jedna ciekawostka w sieci Play ja nie trafisz w ich termin rozliczeniowy przypadający na 10 lub 15 czy 25 zapłacisz sporo więcej przy pierwszej fakturze za krótszy czas używania ich sprzętu. Żaden konsultant nie informował mnie o tym fakcie gdy zawierałem nową umowę z Play jako migracja z UPC gdzie w UPC termin rozwiązania był na ostatni dzień miesiąca a w olej usługa ruszyła ostatniego dnia miesiąca i za to teraz Play żąda większej kwoty na fakturze. Nie polecam jeszcze miesiąc się nie skończył a ja co dziennie wydzwaniam do Play bo coś nie działa. Miało być po przejęciu lepiej a jest katastrofa.
ZaletyBrak
WadySame większość konsulatów bez podstawowego przygotowania zachęcają do pisania reklamacji bo sami nie chcą ich przyjmować. Konsultant z działu technicznego gdy dzwoni rano i jest proszony o oddzwonienie po godzinie 15 tego samego dnia już nie oddzwania wcale i to nie jest jeden raz. Podczas rozmowy telefonicznej jak zostanie przerwane połączenie żaden konsultant nie oddzwoni i nie połączysz się z powrotem z tym samym konsultantem aby kontynuować rozmowę mając jego dane Imię i nazwisko i czeka Cię kolejne opowiadanie od początku każdego problemu.Uslugi nie działają zadowalająco na 100% a płacić abonament masz w umówionej kwocie bo oni nie widzą problemu z Usługami.
MiejscowośćWarszawa
~ispox / 2023-11-27 20:49
Ocena: 2.00 / 5
Po przejściu UPC na Play jest tragedia. Podczas ściągania plików dekoder TV rozłącza co kilka minut, nie da się nic oglądać ponieważ router jakoś nie potrafi rozdzielić pasma, i nie ma to znaczenia czy dekoder jest podłączony na kablu czy bezprzewodowo. Ponadto dekoder nie ma wbudowanej funkcji wznowienia oglądanego programu po wróceniu Internetu i za każdym razem trzeba włączyć kanał na nowo. Jedyny plus to taki że można wziąć dekoder pod pachę i umieścić w innym pomieszczeniu. Router dość łatwy w konfiguracji. Najdziwniejsze jest to że podpisałem umowę na internet światłowodowy a dostałem zwykły router podłączany na kabel koncentryczny. Monter twierdził że na tym kablu spokojnie pójdzie 2.5 GB/s, ale światłowód to jednak nowsza oraz stabilniejsza wersja łącza. Umowa na rok , więc po roku czasu trzeba zrezygnować, brak stałego ip dla klientów indywidualnych.
Zalety- Router który można przenosić
Wady- Brak wznawiania tv po podłączeniu Internetu
- Brak opcji stałe IP
- Router który pobiera 40 Watów
- Słabej jakości podzespoły dla systemu Android (chodzi o płynność)
MiejscowośćBrzeg
~kapsi / 2023-11-27 14:22
Ocena: 1.00 / 5
play robi wszystko żeby utrudnić życie klientom, po 3 miesiącach korzystania z ich usług stwierdziłem że po zakończeniu umowy nie planuje mieć nigdy więcej odczynień z tą firmą nie ważne jakie były by koszta altenatywy. Posiadam internet światłowodowy i jeszcze nigdy nie musiałem się tyle użerać i męczyć z jakimkolwiek z dostawców. WSZYSTKO od czekania godzinami na dodzwonienie się do firmy, po wymaganie zgód przez telefon które są tak nie jasne i długie że sam pracownik mówi że nie będzie tego czytał tylko prześle linka a my mamy powiedzieć że się zgadzamy. po zwroty sprzętu z nie jasnymi instrukcjami, dodatkowymi opłatami i zawiadomieniami z firm zewnętrznych. o router którego koszta pokrywa opłata za opóźnienie. I zostanie on i wyrzucony tak szybko jak go zwrócę ponieważ firma nie używa ich już przy instalacji. płacę za najlepszy internet jaki jest dostępny w ofercie, mimo to napotykam ciągle ukryte dopłaty o których nie mam pojęcia i czuje zwyczajnie że firma ma na celu oszukanie mnie i ukrycie tylu informacji jak tylko się da. Jesli tylko macie JAKĄKOLWIEK alternatywe jeśli chodzi o dostawców Internetu nie zastanawiał by się nawet nad play, nawet jeśli ceny są wyższe i tak wyjdzie taniej przez wszytkie dodatkowe opłaty ze strony play. dodatkowo powiem jeszcze że przez telefon słyszymy takie smaczki jak że "instalacja/ koszty internetu są na start obniżone dla nowych klientów, ale... akurat na pana osiedlu nie.".
TRAGEDIA! Omijać z daleka. 3 lata z UPC i nie było żadnych problemów. Po przejściu do PLAY internet działał 3 tyg po czym spalił się ruter. Czekam już 11 dzień na naprawę. Na infolinii jedyne co mogą zrobić to wysłać ponaglenie. Po podpisaniu umowy kończy się dobre traktowanie klienta.
ZaletyBrak
WadyBardzo zła obsługa klienta, długi czas rozpatrywania zgłoszeń. Słaby kontakt z klientem
MiejscowośćBydgoszcz
~Andrei / 2023-11-24 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Terrible client service. Try to Avoid this company!
~Shadow_777 / 2023-11-23 22:07
Ocena: 1.50 / 5
Ogólnie PLAY to jedno wielkie oszustwo i naciągactwo. Kupiłem ostatnio u nich światłowód, do którego dostałem ruter. Niedosyć, że przyszedł go podłączyć jakiś Mariuszek, który zamontował go centralnie przy wejściu do skrzynki z bezpiecznikami bo powiedział, że nigdzie indziej sie nie da i nawet skrzynki zamknąć teraz nie można oraz tej okrągłej czarnej puszki przenieść gdzieś indziej a to przeszkadza bo skrzynka jest cały czas otwarta. Jeszcze twierdził, że tak ma to super działać, że prędkość jest niesamowita i jest stabilny internet bo na stronie pisze, że jest to 5G a nawet 6G hahaha a przesył to jest 5G/s co jest po prostu śmieszne i niemożliwe obecnie. Umowa jest na rok czasu no i z niej nawet nie zrezygnujesz kiedy będziesz chciał. Podsumowując internet jest niestabilny i ma prędkość max 10mb/s ale to tylko przez jakiś czas bo przeważnie utrzymuje 5mb/s do 8mb/s. W dodatku ruter się przegrzewa i potrafi się nawet dwa razy dziennie wyłączyć. Raz na dłuższy czas czyli tak z pół godzinki bo czemu nie a raz na 5 min i potem działa znowu a tak nie powinno być. Nie kupujcie od nich nic bo kręcą ludzi i ciągną chajs za to. Super światłowód 5mb/s, niestabilny i rozłączający się!!!
MiejscowośćSosnowiec
~Zbyszek / 2023-11-23 20:27
Ocena: 3.00 / 5
Mam światłowód i tv. Szkoda gadać. Zrezygnowałem z cyfry i już żałuję. Obraz fatalny no i od dwóch dni brak dźwięku. Oczywiście do serwisu nie można się dodzwonić. Za to z ofertą wydzwaniają po kilka razy. Odradzam szczerze.
ZaletyCena
WadyWszystko
MiejscowośćPaledzie
~Użytkownik PLAY / 2023-11-23 18:57
Ocena: 1.75 / 5
Po przeniesieniu z UPC do PLAY istna tragedia, wiele razy w ciągu dnia internet po prostu nie działa, niby wszystko się świeci na routerze i twierdzi, że jest internet, a tak naprawdę albo czyta stronę w połowie, albo nie czyta jej wcale. Żałuję, że wcześniej nie przegrzebałem wszystkich opinii, bo nie sądziłem, że może być AŻ TAK ŹLE. Omijać szerokim łukiem!
Zaletyjak już działa to prędkość jest przyzwoita
Wadybardzo częsty brak dostępu do internetu
MiejscowośćWarszawa
~Mieszkaniec / 2023-11-23 18:39
Ocena: 2.00 / 5
Używam Play światłowód i jestem bardzo niezadowolony. Połączenie jest niestabilne, przy kontakcie z obsługą klienta proszą o wysłanie maila ze screenshotem ze speedtestu, przy czym nie informują, że mają 3 dni na odpowiedź na takiego maila.
MiejscowośćKraków
~czero / 2023-11-22 18:48
Ocena: 2.25 / 5
Po przejściu z UPC wielka porażka. Na jakikolwiek serwis nie można liczyć. To że coś nie działa to twój problem . Infolinia każe resetować ruter do ustawień fabrycznych, a jak dalej nie działa to wymienić w serwisie, choć problem dotyczy zasięgu sieci. Do faktur doliczają jakieś wymyślone usługi i znowu trzeba się bujać do serwisu bo na infolinii nic nie załatwisz. Jak masz dużo czasu i się nudzisz to polecam !
Zaletyinternet czasami działa
Wadyfatalna obsługa klienta brak serwisu
MiejscowośćBydgoszcz
~JużNigdyWiecejPlay / 2023-11-21 02:58
Ocena: 1.75 / 5
40 dni czekania na internet z światłowodów po 12 godzinach brak internetu poprostu porażka co to jest za gów..
Nie pchajcie się w to tak tylko mówią że wszystko ładnie cyka a tu ch...
Internetu nie ma telewizji też i pewnie znowu trzeba będzie czekać 30-40 dni żeby internet po hulał z 12 godzin.
MiejscowośćNiemce
~Mark / 2023-11-19 12:37
Ocena: 2.75 / 5
Przeniosłem się z UPC do Play skuszony deklaracja telefoniczna co najmniej trzech rozmówców (z Play), ze nowy dekoder oraz modem są genialne i zapewniają stabilność i jakość na najwyższym obecnym poziomie. Nic bardziej mylnego. Funkcja nagrywania nie działa (komunikat funkcja niedostępna) funkcja cofanie do 7 dni - funkcja niedostępna. Programy co jakiś czas zatrzymują się na kilka sekund i następuje ładowanie. PLAY zapewne potrzebuje jeszcze czasu, aby dopracować swoja ofertę szczególnie technicznie. Obecnie skutecznie naciągają potencjalnego klienta podając nieprawdę. Przestrzegam.
Mark
Zaletyobecnie tylko teoretyczne
MiejscowośćWarszawa
~Jasiek / 2023-11-16 14:36
Ocena: 1.25 / 5
Ogólnie tragedia. Przeniosłem się z UPC pod koniec października. W UPC jak były problemy to chociaż przyjeżdżali i sprawdzali. Tutaj nie ma na co liczyć. Dzisiaj po zgłoszeniu fatalnej jakości usług dostałem odpowiedź którą cytuję poniżej:
"Zweryfikowałam sytuację na koncie i widzę, że usługa działa prawidłowo. Połączenie zostało sprawdzone, modem jest online. Proszę przywrócić ustawienia fabryczne, itd..."
Niestety nic nie działa prawidłowo. Internet zamula, brak możliwości korzystania z wykupionej usługi Multiroom bo co chwilę przerywa, kilkukrotne w ciągu dnia a w szczególności wieczorem przerwy w dostawie internetu.
Fatalna obsługa klienta. Nie polecam.
MiejscowośćGdynia
~Tom / 2023-11-15 13:20
Ocena: 2.25 / 5
W pazdzierniku br.przenieslismy sie z upc do play.
Zamowilismy internet ( swiatlowod , hahaha!) plus tv. W porownaniu z upc play to kompletne dno. Internet w mieszkaniu dziala tragicznie, czesto nie ma polaczenia. Telewizja ( po wi- fi) to juz zupelny dramat. Nie mozna ogladac. Caly czas zamula. Chole…ry mozna dostac. Niby oferuja 600 mb/ s a ciagle muli lub pojawia sie napis internet niestabilny. Interwencje nic nie daja. Czesc osob z ktorymi rozmawialismy jest OK a czesc niestety bezczelna i arogancka.
Interwencje nic nie daja. Dobrze ze natrafilem na ten portal. Wydrukuje te wszystkie opinie i pojade ze skarga na play do uokik. Czytalem ostatnio ze nalozyli kare na Viaplay.Reasumujac :omijajcie play. Jest to kompletne dno.
MiejscowośćGdańsk
~Claude / 2023-11-15 09:43
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy wybor jkiego dokonalem. TV (po wifi) co chwila sie zamula. W ciagu dnia 5-8 razy zanik sygnalu (jesli ktos grywa online to dramat). Same dekodery to porazka , nie mozna stworzyc listy ulubionych programow, niemozna zadnych ukryc. Nie polecam. Czekam na rozwiazanie umowy
MiejscowośćSzczecin
~Kamil / 2023-11-14 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Oszukane wszystko
Jakość fatalna telewizja za pomocą wi-fi a nie po kablu gdybym wiedział to bym nie brał takiej umowy ciągle brak sygnału.
1Gb ...hahaha ledwie dociąga do 600mb
Co za szajs. Nie polecam..! Niczego z PLAY
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćBytom
~Adams / 2023-11-13 19:10
Ocena: 4.25 / 5
Ja mieszkam w iławie i jestem z usług play zadowolony mam internet i telefon czekam teraz na światłowód.
ZaletyZero ukrytych kosztow
WadyNarazie brak
MiejscowośćIława
~Betka / 2023-11-09 11:39
Ocena: 1.50 / 5
Kolejni nabici w butelkę. Pan przedstawiciel umiejętnie przedstawił zalety i kosztowo i jakościowo. Daliśmy się namówić, bo kosztowo oferta niższa od obecnej. Tak naprawdę tylko telewizja jest ok. Internet na kablu zdarza się dociągać do okolic bliskich 600 deklarowanych w umowie, ale mobilnie tragedia. Infolinia wiecznie nic nie wie, zakładają kolejne sprawy, dzwoni automat a nie człowiek, potem dostaje się sms, ze technik dzwonił i mam czas 30 minut na reakcję zwrotną. No czasem nie da się tak szybko, po tym czasie zostaje infolinia. Oczywiście sprzęt przysyłają szybko, ale instalacja jest po ponad 2 tygodniach od podpisania umowy, co uniemożliwia odstąpienie w czasie. Uważajcie na to, a najlepiej bierzcie kogoś innego. Faktury za usługi miały być po pół roku, po miesiącu przyszła pierwsza. I niby kwota gra, ale nie gra nic jeśli chodzi o to, co mówił przedstawiciel. Oszustwo i tyle. Dajcie sobie spokój z PLAY.