Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2022-08-22 00:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka, pozamykane albo brudne toalety,pourywane drzwi od przedziałów, cały czas pali się światło którego nie można zgasić.Ceny biletów wcale nie małe i za co tu płacić.
    ZaletyBrak
    WadyBrud w toaletach lub zamknięte,brak papieru, popsute drzwi w przedziałach,wydzierają się przez głośniki lud,ie chcą spać.
  • ~Krystyna / 2022-08-21 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciagle opóźnienia - moze pora popracować nad zmianą tak fatalnych przewozów
    Za bilety płaci się niemałe pieniądze, a jakiś podróży fatalna
    Moze powinniście oddawać pieniądze za ciągnę opóźnienia ? Dlaczego jako pasażer mam wciąż ponosić konsekwencje złego zarządzamy i ciągłych ponad godzinnych opóźnień ?? Czy kogoś z was interesuje pasażer ? Mam wrażenie ze nie
    ZaletyBrak
    WadyNagminne godzinne opóźnienia, brak odpowiedniej temperatury w wagonach - przenikliwe zimno lub za gorąco, brud i smród w wc, brak papieru toaletowego
  • ~tomo / 2022-08-21 22:10
    Ocena: 1.50 / 5
    PKP Intercity to totalna porażka. Dużo jeżdżę pociągami i jest masa zmian na gorsze. Z miesiąca na miesiąc komfort jazdy pociągami coraz niższy, ale ceny wzrosły. Do tego obłożenie pociągów często sięga 150%, a więc tłum ludzi stoi w korytarzach i przedsionkach tak, że nie da się w ogóle iść do toalety czy do wagonu Wars. Dodatkowo Wi-Fi działa tylko w 1 na 10 pociągów. Często, zamiast klimatyzacji, w pociągu w trakcie upałów włączane jest jeszcze ogrzewanie, albo po prostu nie ma klimatyzacji i się ludzie gotują. Nikt nic nie mówi z głośnika, jaka następna stacja, czy jest jakieś opóźnienie, nawet jak jest. Do tego najczęściej te wszystkie ekrany są wyłączone, chyba oszczędzają na prądzie. W toaletach zawsze syf, a do tego 2 razy przyniosłem z pociągu do domu pluskwy. Do tego ciągle opóźnienia, nawet podczas dobrej pogody.
    ZaletyBrak
    Wadywysokie, ceny, znikomy komfort, niesprawne pociągi, brudne toalety, pluskwy w pociągach, opóźnienia
  • ~JAKUB / 2022-08-21 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta firma to porażka!! Pociąg bez opóźnienia to wyjątek. Opóźnienia po kilkadziesiąt minut to standard, a ceny w górę.
  • ~Olaf / 2022-08-21 19:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Pozamykane toalety w pociągu Posejdon z Kołobrzegu do Warszawy Zachodniej
    WadyNieczynne toalety opóźniony pociąg
  • ~XYZ / 2022-08-21 19:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Duże opóźnienia pociągu ponad 2h dłużej na miejscu niż powinien byc... obsługa fatalna bardzo nie miła.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Monika / 2022-08-21 19:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Katowice -Kołobrzeg
    Miejsce numerowane
    Pociag z wagonami ceske drahy
    Smród, brud, hałas, duszno
    Wagony jakby sprzed 50 lat. TEN BRUD TEZ MA 50 LAT
    Mamy już inne czasy żeby przez 10 godzin podróży w takim syfie jechać i płacić za to.
    TOALETY OBRZYDLIWE.
    Wstyd.
    Tu nie covid straszny ale każdy inny zarazek który tam mieszka
    ZaletyŻadnych zalet
    Wstyd żeby ludzi przewoźic takimi wagonami
    WadyBrudno, duszno, hałaśliwe
  • ~Klient / 2022-08-21 19:01
    Ocena: 1.50 / 5
    240 zł z Krakowa do Gdańska bez Internetu. Za polowe tej ceny mogłem wziąć samolot Ryanaair - być szybciej i w większym komforcie.

    Żeby w 21 wieku non stop mieć problem z Internetem. Żenada.
  • ~arioch / 2022-08-21 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    dno dna cały czas opóźnienia od 20 lat bez zmian
    Zaletynie ma
    Wadyopóźnienia
  • ~Martyna / 2022-08-21 18:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Dwa razy została zwrócona uwaga konduktorom o pijanych pasażerach, którzy bekali, klneli i byli bardzo głośno. Za pierwszym razem, konduktor powiedział im tylko żeby nie pić alkoholu. Za drugim razem konduktorka zapewniała że podejdzie i zwróci uwagę - tylko przeszła i nie zrobiła nic.
  • ~roksi2411 / 2022-08-21 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia pociągu to jakiś żart,ponad 160 min czekania a nawet więcej! Odnoszenie się konduktorów do pasażerów jest żałosne, nie mają szacunku!! Nie da się z nimi dogadać, odrazu podnoszą ton lub lekceważą pasażera i odchodzą.W pociągu jest brudno.Ceny biletów są wygórowane jak na tak dramatyczne warunki.
    ZaletyBrak
    WadyBrud w pociągu, opóźnienia, konduktorzy wykazujący się brakiem szacunku
  • ~Doris / 2022-08-21 15:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Nasza kolej to porażka żeby w dobie dwudziestego pierwszego wieku gdzie wszytko jest zkomputerowane człowiek z chorymi nogami musi stać 7 godzin. Ciężko jest uruchomić dodatkowe pociągi? Mało tego pociągi mają opuznie przez pendolino ,bo ono musi jechać pierwsze żenada
    ZaletyMili kondiktorzy
    WadyZa mało wagonie i syf brak włączników by podłączyć telefon
  • ~Joanka / 2022-08-21 09:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Wracałam pociągiem z opóźnieniem, jak wszystkie w tym okresie. Nie mam z tym problemu
    Zapytałam jedynie Panią konduktor czy następnego dnia również można spodziewać się, ze pociągi będą odjeżdżały nie o czasie (aby zaplanować sobie w razie czego wcześniej przesiadkę)
    w odpowiedzi usłyszałam tylko że: ” jutro, to pociągi mogą w ogóle nie jeździć”
    i tyle z dogadania sie
  • ~Nina / 2022-08-21 06:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Brak klimatyzacji. Na długich trasach można się usmażyć. Brud.
  • ~Czorna / 2022-08-20 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze qurestwo świata wygrało inter city. To skandal żeby na 15 minut przed odjazdem nie móc kupić biletu, a w pociągu dopłacać 20 złoty. Czyste złodzieje ????
    ZaletyJuż nic
    WadyWszystko
  • ~Ewa / 2022-08-20 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Lato
    w pociagach sauna. Brak klimatyzacji . Kilka godzin z sanatorium jechalismy w temperaturze ponad 40 stopni. Zdarzylo sie to w obie strony więc to nie przypadek. Powinniscie placic ludziom odszkodowania!!@ I pomyslec ze namy XXI wiek. Syf brud smrod .
    Zaletyzadnych
    Wadysame
  • ~Nikodem / 2022-08-20 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli pociąg się spóźnia 40minut i na niego czekam i po tym gdy czas 40minut minął zmienia się na 145minut to muszą pracować tu osoby o niskich kompetencjach, nie polecam
  • ~Alvaro / 2022-08-20 18:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Straszne dziadostwo i syf, pociąg z Krakowa do Rzeszowa opóźnienie prawie godzinę. W przedziale gorąco, nie działa klimatyzacja, okna zaplombowane. Żyjemy w 21 wieku, biorą kasę a człowiek jedzie jak bydło. Dramat więcej nie skorzystam z ich usług. Pani konduktor jeszcze dodatkowo powiedziała żeby iść na koniec pociągu bo tu będzie masakra i gorąco, gdzie na końcu pociągu nie ma miejsca bo wielu ludzi tam poszło. Człowiek rezerwuje przedział bo jedzie z dziećmi i trafia na taki syf. Jednym słowem dramat.
  • ~Aleksander / 2022-08-20 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam.
    Pociąg spóźnia się czasami na godzinę lub więcej. Brak słów. Planujesz sobie ważne spotkanie, a przez PKP wszystko idzie do d*py. Bilety z miejscem do siedzenia są w tej samej cenie jak i bez miejsc. W niektórych wagonach brak klimatyzacji. Jesteśmy ludźmi, płacimy za przejazd, więc prosimy o ludzkie warunki.
  • ~Widget / 2022-08-20 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam obsługi pociągu PKP Intercity – „Wysocki”. W dniu 19.08 jechaliśmy z Dąbrowy Górniczej do Warszawy (małżeństwo + trójka dzieci – 2, 6, 11 lat - w tym jedno niepełnosprawne). Cały bilet był opłacony przez internet. Do biletu dołączone były następujące dokumenty – na każdego karta dużej rodziny, dowody osobiste dzieci, zaświadczenie o niepełnosprawności. Podczas kontroli biletów konduktorowi ilość tych wszystkich dokumentów nie wystarczyła. Młody blondynek służbista doczepił się, że syn najstarszy 11 lat nie ma jeszcze do tego wszystkiego legitymacji szkolnej (po prostu zapomniał). Biorąc pod uwagę fakt, że w Polsce mamy obowiązek szkolny do klasy 8 nie sądziliśmy, że będzie z tego problem. Pan blondynek udowodnił, że jednak da się zrobić problem z niczego! Stwierdził, że wobec tego, że dziecko nie ma legitymacji, do biletu trzeba będzie dopłacić jakąś tam kwotę. Nie pomagały argumenty o obowiązku szkolnym dziecka oraz o tym, że posiada dokument w postaci dowodu osobistego. Do tego wszystkiego została wezwana pani kierownik pociągu, która nastawiona wcześniej przez swojego pracownika, poparła wersję z legitymacją. I paradoks tej historii jest taki, że dopłaciliśmy tam jakieś pieniążki, wystawiono nam kwitek do reklamacji (jeżeli syn posiada legitymację) i teraz będziemy się kontaktować z BOK PKP Intercity w celu odzyskania dopłaconej kwoty. Pytam po co ten cyrk? Oprócz tego, że obowiązują pewne przepisy, to trzeba jeszcze myśleć w pracy i nie zachowywać się jak maszyna. Panie blondynek – powodzenia w życiu zawodowym z takim podejściem do klienta! Dodam jeszcze, że w tym samym dniu wracaliśmy pociągiem Silesia i spodziewaliśmy się podobnego postępowania. Nic podobnego się nie stało – odbyła się kontrola biletów i miło nas zaskoczyło podejście Pana konduktora. Uprzejmy, doświadczony konduktor sprawdził dokumenty i pożyczył nam udanej podróży. Panie blondynek – jednak jest możliwość innego podejścia, tylko troszkę empatii do ludzi – naprawdę lepiej to wpłynie na wizerunek firmy. Nie pozdrawiam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3081
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 309
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905