strona 8 z 279
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Madzia / 2019-08-05 19:27Ocena: 5.00 / 5
Super kompetentna Pani Ewa, kasjerka w Łebie. Dla Niej nie ma połączeń i układów niemożliwych. Więcej takich ludzi, a będzie dobrze???? -
-
~Maks11 / 2024-05-07 16:58Ocena: 5.00 / 5
Pani w obsłudze klienta bardzo przyjemna, która mi wszystko na spokojnie wyjaśniła i przede wszystkim bez żadnego problemu ogarnęła mi wszystkie bilety i miejsca, o które prosiłem. ZaletyPełna profeska w obsłudze klienta we Wrocławiu.WadyNatomiast przy normalnej kasie miała do mnie pretensje o to, że po prostu pomyliłem trasy i mnie odesłała do obsługi klienta. -
~Malina / 2023-02-17 22:32Ocena: 5.00 / 5
Rewelacyjna obsługa, najlepszy konduktorka na trasie Szczecin - Zakopane nr 77038 ZaletyPrzemiła konduktorkaWadyBraj -
~Małgorzata / 2021-07-22 18:14Ocena: 5.00 / 5
Wczoraj jechałam z dziećmi i koleżanką z Krakowa do Gdańska, wsiadając w Krakowie pomyliłam pociągi???? uświadomiła nam to dopiero konduktorka przy kontroli biletów, możecie sobie wyobrazić moją rozpacz (zwłaszcza że w Gdańsku mieliśmy się przesiać na samolot w dalszą podróż)Pani konduktor sprawdziła nam wszystkie połączenia jak moglibyśmy wybrnąć z tej sytuacji, ostatecznie w porozumieniu z kierownikiem pociągu pomogli nam przesiąść się do właściwego pociągu.OGRRMNE DZIĘKUJĘ DLA TYCH PAŃSTWA to Pani konduktor nr leg:33524 i Kierownik pociągu nr leg:33058 jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc,taka obsługa to skarb???? ZaletyWspaniali ludzie pracujący w obsłudze pociągu -
~Małgorzata / 2022-02-23 15:11Ocena: 5.00 / 5
Podróż w dniu 23 lutego 2022
Lubin - Międzyzdrojów (IC 38 02 Chełmoński.
Mimo tego że pociąg miał 75 minutowe opóźnienie z przyczyn obiektywnych, w ramach przeprosin Intercity w trakcie podróży zaoferowało wszystkim pasażerom kawę i batonik (lub zamiennie wodę na herbatę)
To drobiazg ale miło się zrobiło.ZaletyBardzo mili konduktorzy.
Czysta toaleta i wagony.WadyOpóźnienie, jednak niezawinione przez PiS -
~Małgorzata / 2023-08-23 21:27Ocena: 5.00 / 5
Jestem pod wielkim wrazeniem jazdą i komfortem podrózy , wracałam w 21.08.2023 z Międzyzdroi do Łodzi z przesiadką w Poznaniu . Pociąg miał opóznienie ok 40 min. a w Poznaniu miałyśmy nastepny za 10 min, Po naszym zgłoszeniu POCIĄG DO ŁODZI czekał NA NAS .......do dziś jestem w szoku to było wspaniałe , kontrolerzey przesympatyczni (zarówno panie jak i panowie ) szacun, baaardzo dziękujemy , oby tak dalej -
~Marcel / 2023-08-25 07:10Ocena: 5.00 / 5
Pojechałem złym pociągiem i nie dostałem mandatu , kanar mi pomógł i pojechałem innym pociągiem, miły pan ZaletyMiły panWadyŻadne -
~Marcin / 2021-01-27 19:13Ocena: 5.00 / 5
Podziękowania dla obsługi pociągu relacji Olsztyn - Szczecin nr 58108 .
W dniu 27.01.2021 r podróżowałem tym pociągiem . Spotkałem się z niezwykłą uprzejmością i pomocą ze strony obsługi - uszkodzona maseczka została wymieniona na nową - dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
-
-
~Marcin / 2022-11-13 18:07Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy maszynista jakiego do tej pory spotkałem. Relacja Radom-Drzewica Pozdrawiam. Przesympatyczny gość. Po 14:30 wyruszał z Radomia. Należy mu się podwyżka albo dwie. ???? ZaletyJakość obsługi -
~Marek / 2024-12-31 16:24Ocena: 5.00 / 5
Podróżując 31 .12 2024 na trasie Malbork - Kraków Główny, spotkałem się z miłą obsługą Pana o numerze identyfikacyjnym 55035.Pomimo braku miejsca do siedzenia zdeklarował się z pomocą udostępnienia miejsca do siedzenia. ZaletyUprzejmość -
~Maria / 2022-06-22 22:13Ocena: 5.00 / 5
W czerwcu 2022 podróżowałam z niepełnosprawną córką na wózku inwalidzkim na trasie Poznań- Kraków i powrót. Opieka drużyn konduktorskich była wspaniała, dobrze podróżuje się w specjalnym przedziale i zawsze korzystano z rampy. Panowie z asysty na dworcu byli życzliwi i pomocni. To nie była nasza pierwsza podróż i zawsze przebiega poprawnie, z pomocą. -
~Maria / 2023-02-24 14:19Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję obsłudze poc. 3512 Piast, relacja Kraków-Gdynia, w dn. 24.02.23 za wyrozumiałość i pomoc w sprawie mojego biletu z nieprawidłową ulgą. Otrzymałam konkretne, pomocne informacje o niezbędnych formalnościach. Następnie się okazało, że członkowie personelu przekazali sobie wiadomość o mojej sprawie i zminimalizowali do zera formalności. Serdecznie dziękuję. #tylkopociągiem -
~Maria / 2024-04-25 08:25Ocena: 5.00 / 5
Od jakiegoś czasu zamieniłam długie trasy samochodem na przejazdy pociągiem. Jestem bardzo zadowolona ze zmiany,czysto,bezpiecznie,miła obsługa. Martwi mnie tylko jedno, gdziekolwiek wsiadam nigdy nic nie rozumiem z zapowiedzi pociągu. To jeden bełkot zagłuszany w dodatku szumem mikrofonu. W dobie tak zaawansowanej elektroniki głos z mikrofonu powinien być czysty i zrozumiały. Pozdrawiam pracowników PKP życząc im miłych pasażerów. ZaletyPunktualność, czystość, miła obsługa, wygoda.WadyBrak możliwości zrozumienia zapowiedzi głoszonych przez mikrofony na każdej stacji z której wsiadałam. -
~Maria / 2025-07-30 07:50Ocena: 5.00 / 5
Podróżowałam pociągiem ic Kinga 22.07.25, Radom - Kraków, jestem pod wrażeniem miłej atmosfery panującej podczas jazdy. Panowie konduktorzy uśmiechnięci, życzliwi, władający biegle angielskim w schludnych i eleganckich uniformach. Pan pracujący w Warsie, miły, uśmiechnięty, dbający o klienta aby miał gdzie usiąść i spokojnie zjeść. Parę dni wcześniej miałam również przyjemność podróżować ic Łępicką, również miałam podobne spostrzeżenia. Bardzo się cieszę, że mogę tak miło i komfortowo podróżować, Dziękuję !!!!!! -
~Mariusz / 2024-04-07 12:15Ocena: 5.00 / 5
Dziś obsługiwała mnie Pni Agnieszka na Dworcu Gdańsk Główny. Przesympatyczna,pomocna i odpowiednią osoba na odpowiednim miejscu. Pozdrawiam Panią i dziękuję. Więcej takich ludzi powinno być. ZaletyKomfortWadyBrak -
~Mariusz Kobuszewski / 2022-05-01 21:43Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję Panom którzy dziś pracowali jako konduktorzy na trasie:
Warszawa Mława o godz 17
Warszawa Ciechanów o godz 20
Pomogli w odnalezieniu zguby
Takich ludzi trzeba cenić
DziękujęZaletyWszystkie najlepszeWadyBrak -
-
~Marta / 2022-05-12 20:11Ocena: 5.00 / 5
Wszystko okej, pociąg przyjechał punktualnie, pomocny i sympatyczny konduktor. Wadybrak -
~Marta / 2023-07-14 17:17Ocena: 5.00 / 5
Moja dzisiejsza podróż poc. IC 5320 to podróż marzeń. Wyjątkowo musiałam skorzystać z tego środku komunikacji i jestem pozytywnie zaskoczona standardem, czystością, spokojem i komfortem podróży. Obsługa to rewelacyjni, pomocni i bardzo pozytywni ludzie z uśmiechem na twarzy i sercem na dłoni. Kier poc 57021 zasługuje na złoty medal, w 100 procentach zaangażowany w swoją pracę, pomocny i otwarty na potrzeby i pytania pasażerów. Pani kond 57069 promienieje uśmiechem, dobrocią jak tylko wchodzi do wagonu świeci słońce. Z radością odpowiada na każde pytanie. Takich ludzi jest mało. Oni wykonują swoją prace z miłością do ludzi. Siedząc w Warsie czas mija niezauważalnie. Pani która podaje pyszne jedzenie i picie i obsługuje Wars Sztadler 1 Wars Luiza cieszy się że jest tu z nami. Można pogadać o wszystkim. To jest szok! Kocham takich ludzi i będę korzystać z podróży IC tak często jak się da a z taką obsługą to sama przyjemność! Pozdrawiam Marta ZaletySame zalety!!!!WadyZero wad!!!! -
~Martka / 2025-09-19 11:53Ocena: 5.00 / 5
Przejazd IC1624 Krasiński 19.08.25 Łódź-Wrocław , bajeczny głos kierownika umilał wspaniale podróż w wagonie nr 7. Pozdrawiamy serdecznie, Marta i Ania ZaletyGłos i aparycja kierownikaWadyBrak papieru w kibelku -
~Martyna / 2023-08-09 00:40Ocena: 5.00 / 5
Przemiła obsługa chętni do pomocy
1 raz spotkalam sie z kims bardzo miłym
szczere dziękuje mimo takich opoznien
pociag Olsztyn Główny- Poznań Głowny
ic 57102 Drwęca
strona 8 z 279
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
