Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sano2 / 2022-11-25 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogo, brak miejsc i brak możliwości zwrotu biletu.
  • ~Dawid / 2022-11-25 05:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Zawszę jak jadę pociągami to jest opóźniony zero informacji nawet jak eyjeżdza punktualnie to jest opóźnieniony w trasie masakra dno Dna
  • ~Niezadowolony pasażer / 2022-11-22 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi ciągle opóźnione. Nigdy nie są na czas. Żadnej odpowiedzialności ani rekompensaty. Jazda pkp to jeden wielki żart.
    WadyZawsze są opóźnienia
  • ~Shhshdp / 2022-11-22 21:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Pierdokine ic, wielogodzinne opoznienia i brak konsekwencji
  • ~Zadowolony Klient / 2022-11-22 17:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Przydał by się jakiś jasny harmonogram kursów pociągów. Rozkłady jazdy na stronach internetowych a tych na dworcach zupełnie się nie pokrywają, a zdając się na łud szczęścia że akurat dojedziesz tam gdzie chcesz jest mało komfortowa. Opis pociągów też ma wiele do życzenia, nagle okazuje się że pociąg jedzie gdzie indziej. Co ma zrobić pasażer pozostawiony na dworcu po ostatnim pociągu kilkadziesiat km od domu z powodu źle wyświetlanej trasy pociągu?
    Szkoda też że infolinia ma to zupełnie gdzieś, centrum reklamacji to "atrapa" do mydlenia oczu. Życzę wszystkim podróżnym szczęścia aby przypadkiem trafiali na swój pociąg do celu.
    ZaletyPociągi przyjeżdżaja w przeciwieństwe do autobusów.
    Ceny umiarkowane.
    Gdy nie są zatłoczone całkiem dobrze jedzie się w pociągach.
    WadyOpóźnienia.
    Bałagan w rozpiskach godzin wyjazdów.
  • ~Evelyn Salt / 2022-11-22 12:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Z racji tego ze bardzo trudno jest ostatnio znaleźć rozkład pociągów na internecie - oprócz Pendolino - kupiłam bilet w kasie. Miał być w przedziale 6 osobowym przy oknie. Cena promocyjna 34zl. Nie zależało mi na niskiej cenie ale było to przyjemne zaskoczenie. Nieprzyjemnie zrobiło się po wejściu do wagonu - notabene nr. 13 - kiedy okazało się ze jakiś polglowek zaznaczył numery siedzeń - w wagonie bez przedziałów - według własnej fanaberii pomijając cześć numerów. Dzięki czemu 70 71 i wielu innych numerów nie było w wagonie. Spowodowało to totalny zamęt bo im więcej osób się dosiadała tym większy cyrk i przepychanki. Wygrało na tym PKP bo firma sprzedała bilety na większa ilość siedzeń których w pociągu nie było.
    Dlatego na trasie Warszawa Gdańsk do Koszalina proszę unikać wagonu numer 13 bez przedziałów. No chyba ze dyrekcja PKP naprawi ten błąd ale na to bym nie liczyła.
  • ~Andrzej / 2022-11-22 06:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg notorycznie się spóźnia, nie ma dnia w którym przyjeżdża punktualnie
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Beata / 2022-11-21 19:38
    Ocena: 4.25 / 5
    Dzisiaj PKP Intercity a konkretnie Obsługa Warsa sprawiła mi nie lada radość. Dzięki Pani Andrei odzyskałam przedmiot, który pojechał do Krakowa. Uśmiech Obsługi w Warsie oraz moja radość bezcenna. PS. Śniadania są obłędne a opóźnienia nijak się maja do podróży samochodem, która trwa i trwa. Dziękuję
  • ~AllGanonim / 2022-11-21 00:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Poprzednia opinia, jakość miała być 1 gwiazdka a niechcący wyszło 4, a przecież punktualność to też jakość obsługi. Jak jej nie ma...to 1 gwiazdka
    WadyOpóźnienia
  • ~AllGanonim / 2022-11-20 23:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Opóźnienia. Jeżdżę ostatnio bardzo często. Zawsze z przesiadką. Koleje Dolnośląskie zawsze o czasie. Pkp intercity zawsze spóźnione w 80% opóźnienie już na starcie. Tu nawet odjazd o czasie jest problemem.
    WadyOpóźnienia
  • ~Gosć stacja Chojnice / 2022-11-20 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Kostrzyn - Gdynia zepsuł się na trasie. Brak informacji dla oczekujących na innych stacjach o powodach opóźnienia i możliwości przedłużenia się opóźnienia do 5 (pięciu!) godzin, tak by umożliwić wybór innego połączenia. Po 3 godzinach informacja ( uzyskana telefonicznie), że będzie komunikacja zastępcza. Ale już skąd odjazd, o której godzinie - nikt nie wie. Kazali stać na peronie, w zimnie i w nocy i oczekiwać komunikatów…
  • ~Łukasz / 2022-11-20 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jadę z Poznania do Świnoujścia. Co tydzień to samo . Pociągi opóźnione. Ale dziś już przesada.... Zimno w wagonie opóźnienie 50 min . I co ? Tylko przepraszamy za opóźnienie. Co tydzień to samo . A rozkład niby zmieniany żeby usprawnić podróż... Śmieszne
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~Tomasz / 2022-11-20 18:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Pozdrowienia dla PKP (ICC) oraz lokalnego przewoźnika Szczytno - Olsztyn.
    ...
    Sądzilem, że czasy PRL-u już mamy dawno za sobą. Wchodzimy w "lepsze czasy"...
    A tu: ????
    Chcielismy druga Amerykę a wychodzi nam kolejny raz Korea Pn.
    ...
    Dworzec PKP, relacja Szczytno - Olsztyn, planowy odjazd 17:30, ICC.
    Po zacnym pociągu - ani śladu.
    Przed dworcem podstawiony jeden marny, zastępczy autobus. Ludzi jak w kolejce po mięso a miejsc siedzących 40 sztuk.
    "Szefowa wagonu", opryskliwa jak z tamtych lat, przeprowadza selekcje naturalną. Dzieli towarzystwo na tych "z biletem" i tych "bez" (jako rase gorsza)...
    Szybko okazało sie, że dla tej rasy wyższej (z biletem) też zabraknie miejsca, wiec tonem opryskliwym okrzyknęła: "by towarzystwo sobie pisało reklamacje, bo ma w d... (uszy) to, ze młodzież nie dojedzie na jutrzejsze zajęcia do Gdańska".
    Chcąc oszczedzić sobie kolejnego wzrostu ciśnienia udalem sie na przystanek PKS, gdzie oczekiwałem na rejsowy autobus relacji Szczytno - Olsztyn u lokalnego przewoźnika...
    By atrakcji było mało? Pan kierowca - władca busa, poinformował, iż terminal i płatność kartą jest dla niego zupełnie obca... ????????????.
    Więc "towarzystwo" z plastikową gotówką nie miało co liczyć na miejscówkę...
    ...
    A ja myślałem, że te zapewnienia z telewizorni, że: JEST LEPIEJ, ba... JEST DOBRZE... to prawda...
    NIESTETY Z TEJ AMERYKI KOLEJNY RAZ WYSZŁA KOREA PN.
  • ~Niezadowolona pasażerka / 2022-11-20 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zdegustowana obsługą Warsu w PKP Intercity. W warsie była jedna osoba na stanowisku, która zajmowała się przyjmowaniem zamówień, jak i ich realizacją. Czekałam przy ladzie około 10 min zanim ktokolwiek raczył wyjść z “kuchni” i obsłużyć ludzi. Po odebraniu długiego zamówienia od jednej z osób, pracownik odmówił mi sprzedania jednej butelki wody tłumacząc, że nie ma na to czasu i zamknął się znów na długie minuty z kuchni. Serdecznie nie polecam.
  • ~N. / 2022-11-20 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Może i personel miły jednak permanentne opóźnienie, brak jakiejkolwiek informacji sprawia, że pomimo szacunku do ekologii aż się prosi, by wybierać samochód. Droga Lublin-Warszawa, która powinna być krótka i przyjemna w praktyce jest tak długa, że szybciej wziąć samochód i busa.
  • ~Karolinka / 2022-11-20 09:17
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałabym wypowiedzieć się na temat linii 14000/116 SILESIA z dnia 20.11.2022 który odjeżdżał opóźniony o 7:39. Kupiłam bilety wraz z moimi przyjaciółkami. Czekałyśmy na peronie od 7 rano cierpliwie i tak samo czekałyśmy na opóźnienie. Po jakimś czasie przyjechał jeden pociąg. Podeszłyśmy i przeczytaliśmy tabliczkę. Chciałyśmy jechać do Rybnika, ale nie widniało to na rozpisie trasy. Więc szybko podbiegłam do najbliższego Pana z obsługi. Dopytałam o to jak jedzie pociąg, a w zamian za to zostałam zwyzywana w wulgarny i obraźliwy sposób przez niego. Coś mniej więcej „a ty ku**o czytać nie umiesz??”
    Usłyszały to obydwie moje przyjaciółki. Ostatecznie nie pojechałyśmy tym pociągiem i dopiero po około 20 minutach dowiedziałyśmy się, że to był nasz pociąg.

    Jesteśmy w stanie zrozumieć powody opóźnienia i dlaczego tak się stało. Jedyne co nas boli, to jakie koszta zdrowia nas to poniosło (stanie na zimnie przez 2h i brak możliwości schowania się gdzieś), obsługa która w taki sposób postąpiła no i nie wykorzystany bilet :((
  • ~Pasażer / 2022-11-20 06:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg Wrocław- Przemyśl spózniony 30 minut z WINY OBSŁUGI- podstawić na czas składu nie potrafią- co będzie przy -25 stopniach- nie pojadą?
  • ~Bartek / 2022-11-19 14:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym Pochwalić Obsługę konduktorska o numerach identyfikacyjnych 76118 oraz 76098 w pociągu Sniezka z Warszawy Wschodniej do Kudowy Zdrój o numerze 60151. Wsiadlem do pociagu w Strzelinie a wysiadlem w Kamiencu Zabkowickim.Personel bardzo miły, pomocny i aż szkoda , ze jechałem tym pociagiem tylko 35 km. Pozdrawiam i Życzę Bezpiecznej i spokojnej pracy.
    ZaletyKulturalni,Mili.Pomocni,Tolerancyjni, Wyrozumiali,Uprzejmi.
    WadyBrak
  • ~ICtoTragedia / 2022-11-19 11:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie dość że bilety drogie to jeszcze pociągi się regularnie spóźniają, żart jakiś.
    WadyZbyt wolne pociągi
    Zbyt długie i za częste opóźnienia
  • ~Eva / 2022-11-19 01:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Konin - Poznań główny 0:58 a oczywiście opóźnienie! Korki były czy jak? Jeszcze człowiek kupuje miejsca siedzące a jakieś świnie zajmują a obsługa ma to w dupie!
    ZaletyJedynie szybkość i że nie staje na stacjach.
    WadyOgółem patola
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3081
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 308
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4413
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905