Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Podróżnik / 2022-12-03 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem częstym pasażerem i dla mnie to jest kpina że jak pociąg ma opóźnienie ok. 30min. to jest dobrze ale jak ja się spóźnię 2-3 min. to już muszę być stratny o 15% wartości biletu.
    ZaletyBrak
    WadyNie punktualny i drogi
  • ~DD / 2022-12-03 10:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Jazda pociągiem TLK skończyła się chorymi zatokami i zapaleniem oskrzeli...
    Przez 3 godziny jechaliśmy w wagonie bez ogrzewania + wiało zimnym powietrzem...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
  • ~Tomasz / 2022-12-03 09:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsluga online tylko do chwili kiedy kupisz bilet. Bilet mozesz zrocic tylko do planowej godz. Odjazdu. Niewazne ze pociag ma 3 godz. Opoznienia albo w ogole nie przyjechal termin odjazdu minal i nie mozna zwrocic bilety choc pociag nadal nie przybyl ale wg. PkP juz odjechal.
  • ~Tomasz / 2022-12-03 09:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Opoznienia to juz wlasciwie regula. Dojazd ma miejsce to zawsze niespodzianka szczegolnie planowy. Rzad nakazuje oszczedzanie energii. Mam wrazenie ze PKP Intercity robi mu na zalosc. Wagony sa przegrzane. Grudzien , w przedziale 26 stopni. Ludzie siedza w koszulkach i uchylaja okna by to wytrzymac.
    ZaletyWars.
  • ~Janxy / 2022-12-03 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wolny rynek tę spółko by zeżarł bez mrugnięcia okiem. Spółki państwowe przyzwyczaiły nas do kiepskiej jakości ale IC prześcignęło je w szystkie w niekompetencji i problemach. IC pluje klientowi w twarz i pyta się "No i co z tym z zrobisz?". I racja - nic z tym nie zrobię bo alternatyw nie ma
    ZaletyCzasem dostaniesz się tam gdzie chcesz, czasem. Będzie to irytujące i niewygodne ale tak, da się przedostać zpunktu A do B
    WadyWszystko co da się zrobić źle jest robione źle, obsługa jest nieuprzejma, komunikaty głosowe irytujące i nie ma możliwości ich wyciszenia, mniejsca są rzadko, notorycznie przeładowane pociągi, opóźnienia są częściej jak ich nie ma a czasem po prostu nie przyjedzie.
  • ~Ciuchciuch / 2022-12-02 19:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Ze wszystkich żenujących polskich spółek państwowych, PKP jest zdecydowanie najgorsze. Standardy, które nie przystoiłyby nawet w Rwandzie, tu są na porządku dziennym. Zaorać, sprywatyzować.
    ZaletyEee... Można siedzieć?
    WadyNotoryczne spóźnienia, brak rekompensat, żałosna strona internetowa i infolinia.
  • ~Presidento / 2022-12-02 18:35
    Ocena: 2.50 / 5
    W bezprzedziałowych na czteroosobowych miejscach mniej przestrzeni niż pod siedzeniami i ogólnie wszystko fajnie ale nie wygodnie tak jakoś, ale ogromny plusik za zapach przypalonego schabowego przy warsie
  • ~Martyna / 2022-12-02 15:49
    Ocena: 4.50 / 5
    Spóźniają się te pociągi, szkoda gadać nie zdążają ludzie na pociągi masakra
  • ~Anonim / 2022-12-02 08:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie ma trasy, na której pociąg by się nie spóźniał. Ceny biletów są nieadekwatne do jakości usługi. Obsługa jest nieprofesjonalna i niemiła. Absolutnie najgorsze linie, bardzo nie polecam.
  • ~Roju / 2022-12-02 03:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła załoga konduktorska, dba wyłącznie o swój interes pozostawiając wygodzie podróżujących wiele do życzenia
    ZaletyBrak
    WadyZałoga konduktorska zachowująca się nieuprzejmie i nieprofesjonalnie
  • ~Justyna / 2022-12-01 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety pociąg opóźniony . Jednak najgorsze,że w wagonie zimno. Poprosiłam obsługę o włączenie ogrzewania - usłyszałam ze ogrzewanie jest włączone . Przez ponad 2 godziny podróży grzejnik był cały czas zimny :/. Konduktorka poinformowała że gdyby ogrzewania nie było to w pociągu byłoby naprawdę zimno … cała podróż w kurtce .
  • ~Pasażer / 2022-12-01 00:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Ch*uje głupie, nic nie piszą, że 1 dnia miesiąca sprzedaż jest od 1 w nocy, a nie od 00:30. Pod przyciskiem 'kup bilet' jest 00:30 jako data otwarcia sprzedaży. Dokopać się do informacji, że ta sprzedaż jest jednak później - jest mega losowa. Mi się udało, ale nie jest to informacja dobrze pokazana, a raczej trudno dostępna.

    Pani na infolinii odsyła tylko do regulaminu i życzy miłego wieczoru - a wszystko z naszych podatków. Super obsługa 0/10 :)
    Zaletyfajnie jeździć pociągami
    Wadyorganizacja tego gówna
  • ~Kubalike / 2022-11-28 17:38
    Ocena: 5.00 / 5
    45150 28.11.22 17:38 mega kultura za strony konduktora, pełen profesjonalizm ;) tylko intercity
    ZaletyKultura, profesjonalizm
    WadyGdy są wagony przedziałowe
  • ~jo / 2022-11-28 17:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma z tradycjami - wszystkie pociągi się spóźniają. Nic się nie zmienia od lat. Nawet jak pociąg wyjeżdża punktualnie,to na trasie okazuje się, że ma "przerwę techniczną" , czyli czeka na inny opóźniony skład i w efekcie sam też jest opóźniony. Na dodatek biletu kupionego przez internet nie można przekazać innej osobie,bo jest imienny. A za rezygnację z biletu, trzeba zapłacić karę i pobierane jest kilkanaście procent jego wartości. W innych firmach po rezygnacji z biletu, otrzymuje się voucher tej samej wartości. Ale innym firmom zależy, żeby klient wrócił, a PKP, żeby się odwrócił albo zwrócił. I wielka łaska, że niektóre pociągi raczą poczekać na opóźniony. Co z tego,jeśli dalszą podróż kontynuuje się innym, lepszy środkiem transportu. Prawie po każdej podróży PKP obiecuję sobie, że była ostatnia.
    ZaletyBrak
    WadyWieczne opóźnienia
  • ~Podroznik / 2022-11-28 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Opozniena 300 minut???? Coraz gorzej. Zapytalam czemu na czas nie dojedzie do Wroclawia to uslyszalam ze moze mnie wysadzic na pobliskiej stacji i odpisze bilet.
    WadyIntercity
  • ~Podroznik / 2022-11-28 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar, opoznienia z byle powodu. Informacje nie sa przejazywane do kas biletowych lub Internetu zeby wybrac inna alternatywe przejazdu, ze np.pociag nie dojedzie na czas to jest w drodze przekazane. Zart.
    WadyOpozniena.
  • ~Krzysztof / 2022-11-27 16:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie ma pociągu bez opóźnienia. Korzystam średnio raz na tydzień Zawsze coś nie tak
    ZaletyBrak
    Wady1klasa wygląda już jak 2 kl. Tragedia
  • ~Maciej / 2022-11-26 04:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg Słupia zimnica w klasie 1 nawet pospac nie można obsługa niedokwalikowana nie potrafi pomóc trza siedzieć w kurtkach żenada i brak szacunku za takie cenę beż sensu poprostu porażka ale to tylko IC
    ZaletyCzysto
    WadyBardzo dużo obsługa źle i głośne wagony trzeszczacebi bardzo zimne
  • ~Ada 303 / 2022-11-25 19:39
    Ocena: 2.67 / 5
    PKP zależy od tego gdzie jedziesz . Już nie pierwszy raz zdarzało się na dłuższych odcinkach opóźnienia . Na początku 20 min opóźnienia potem 30 brak jakiejkolwiek poprawy. Tym bardziej ze mam przesiadkę . Ostatecznie 35 min opóźnienia spóźniona na przesiadkę i jestem zmuszona kupować kolejny bilet . I to nie pierwszy raz. Raz było 1,5 godziny spóźnienia . To jest wielka żenada.
  • ~Anna / 2022-11-25 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP intercity to jedno wielkie dno! Zawsze opóźnienia, nigdy na czas, po co w ogóle wam opinie skoro i tak nic z tym nie robicie? Nie ma żadnej poprawy, jesteście jedna wielka żenada. Nic ludziom z waszego PRZEPRASZAMY ZA OPOZNIENIA. Ludzie się gdzieś spiesza na konkretna godzinę, ale wy i tak macie ich wszystkich gdzieś, zero rekompensaty. Chamstwo i tyle w temacie. W skali od 1-10 daje 0!!!
    ZaletyZadne
    WadyCałe mnostow
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3081
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 308
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4413
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905