Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5131 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2023-03-14 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal?!!jedno wielkie chamstwo i nic więcej!!opóźnione godzinę...co to jest?????nie liczą się zudzmi jak kartofle traktują....to jest nie do przyjęcia,...ludzie zawalają spotkania tracą w oczach przed innymi spóźniając się przez pociągi i intercity notorycznie!!!!!!uciekać z tad to jest jeden wielki syf...i zniszczenue ludzkich wartości . Syf!!!!
  • ~Paweł / 2023-03-14 09:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Pociąg opóźniony 50 minut, pociągi notorycznie są opóźnione, nie liczą się wogule z ludźmi ich planami, ani zobowiązanie. Tylko jedno słychać PRZEPRASZAMY ZA OPÓZNIENIE. Dramat i nikt nic z tym nie robi od lat.
  • ~Lika / 2023-03-13 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Terrible company and service.
    Not recommend it at all. Waste of money and nerves.
  • ~Wioletta / 2023-03-13 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg intercity DOKER, 1 klasa. Warunki podróży szeroko odbiegające od podróży pociągiem HUTNIK. Brak wagonu z Warsem, brak gniazdek na doładowanie telefonu brak w całym pociągu nagłośnienia, nie wiadomo do jakiej stacji zbliża się pociag, drzwi w przedziale stale się odsuwają, brudne szyby w oknach, na tej samej trasie podróż dłuższa o 15 min. , a przy tym bilet droższy o jakieś 10-15zl. W pociągu HUTNIK zupełnie odmienne warunki pod każdym względem. Ten pociąg w 1 klasie przypomina warunki z lat 80tych. tyle, że mniej ludzi podróżuje.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Dorota / 2023-03-13 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity jest firma ktora w zadnej mierze nie dba o swojego klienta. Kilka tygodni temu jechalam pociagiem z Poznania do Gorzowa, pociag spoznil sie 77 minut przez co nie zdazylam zalatwic sprawy w jakiej wybralam sie do Gorzowa. Zlozylam reklamacje na stronie PKP intercity, wedlug regulaminu należny mi się odszkodowanie w wysokości 25% wartosci biletu, w moim przypadku 7.25zl ktore w zadnej mierze nie rekompansuje mojego straconego czasu. PKP Intercity wyslalo mi automatyczna odpowiedz w ktorej zostalam poinformowana ze przysługuje mi 25% wartosci biletu ale poniewaz suma ta (7.25zl) jest nizsza niz 16zl to nic mi nie przysluguje. Na dole malym drukiem bylo napisane ze jezeli nie zgadzam sie z odpowiedzia moge poprosic o ponowne rozpatrzenie sprawy, tak tez zrobilam i zapytalam o podstawe prawna wedlug ktorej odszkodowanie nie nalezy sie jesli suma jest mniejsza niz 16zl. W regulaminie PKP Intercity nie ma zadnej wzmianki i tym ze tylko odszkodowania powyzej 16zl sa wyplacane. Pan Sebastian Burek wyslal do mnie dokladnie taka sama odpowiedz jaka dostalam za pierwszym razem, nie odpowiedzial zupelnie na moje pytanie tylko po prostu wyslal z automatu to samo. Podkreslam ze 7.25zl w zadnej mierze nie rekompensuje mojego straconego czasu. Uwazam ze PKP Intercity jest firma nieprofesjonalna ktora nie potrafi sprostac prostemu zadaniu dowiezienia klienta do celu w okreslonym czasie a w przypadku opoznienia nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci a ludzie ktorzy tam pracuja nie potrafia przeczytac wiadomosci ze zrozumieniem i na nia odpowiedziec. Polecam podroze flixbusem jest taniej i szybciej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu podczas przejazdów i w kontakcie z klientami
  • ~Nesso / 2023-03-12 18:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Cyrk, dzisiejsze słowa jakie usłyszałem od konduktora przy opóźnieniu 50 min "nie ma co się spieszyć", poprostu żenada i dno nie pamiętam kiedy ostatnio przyjechałem na czas. Dno totalne
    ZaletyŻadnych, a nie jedna jest mają talent nie przyjeżdżać na czas(sarkazm)
    WadyWad bardzo dużo największą to brak punktualności
  • ~a55 / 2023-03-12 16:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Wroclaw-Gdansk 11.03.23r. Pierwszy konduktor bardzo mily, bezproblemowy, za to drugi, ktory zmienil sie w polowie drogi chamski. Sprawdzil bilety wszystkim osobom wokol mnie. Osoba towarzyszaca mi, ktora siedziala w tym samym rzędzie podala konduktorowi swoj i moj bilet po czym on je sprawdzil i budzi mnie bezczelnym tonem stwierdzajac (nie pytajac): "pani bez biletu" (sprawdzil wszystkim wokol bilety i zostalam tylko ja wiec wiadomo bylo, drugi bilet jest moj)Oczywiscie, ze lepiej komus przeszladzac w odpoczynku i robic na zlosc. Na tej samej trasie poprzedni konduktor nie mial problemu i byl bardzo mily. Pan chyba mial zly dzien, ale jego prywatne zycie raczej nikogo nie interesuje. To nie ja, a on byl w pracy i powinien zachowywac sie profesjonalnie, a jak chce o czyms pasazera poinformowac to niech robi to kulturalnie i z szacunkiem, a nie chamsko i na wstepie z oskarzeniami.
  • ~Jarek / 2023-03-11 10:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżeli pogodzimy się z faktem, że opóźnienia dla PKP Intercity to reguła a nie niechlubny wyjątek, to jest przewoźnik kolejowy jak każdy inny.
  • ~Monika / 2023-03-11 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia opóźniony dzieci nie korzystają z kdr w poniedziałek mogły skorzystać w sobotę już nie
  • ~Aleksandra / 2023-03-10 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.czlowiek tlucze sie cala noc zeby zdarzyc na samolot i te ich godzinne opoznienie to naprawde zenada!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~Ryszard / 2023-03-10 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Za każdym razem jadąc z Poznania do Warszawy Pociąg jest zawsze opóźniony Np dziś 10-marzec 2023 planowany wyjazd 17:38 jest opóźniony 60 min Oczywy to standard u nas w Polsce ...Brak szacunku dla pasażerów ...
    WadyNon stop opóźnienia czy bym jechał do Gdyni lub Warszawy lub Wrocław stale są opóźnienia Kiedy to się skończy
  • ~Justyna / 2023-03-10 18:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Patologia totalna z tymi pociągami. Jeżdżę co tydzień na jednej trasie i zawsze pociąg jest spóźniony, co najmniej 30 min a zazwyczaj prawie 60 min. Beznadzieja totalna i wstyd. Wstyd, że jeden pociąg potrafi zrobić jednego dnia więcej opóźnienia niż w Japonii wszystkie pociągi przez cały rok !!!!!!
    ZaletyŻadnych, chyba, że chcesz się wszędzie spóźnić i denerwować
  • ~Becia / 2023-03-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Ale zachęcam do szkolenia pracowników z jakości obsługi klienta, szczegolnie pracownika - konduktora dzisiejszej tracy Warszawa - Wrocław IC2620, z dnia 10 marca...
  • ~Marek / 2023-03-10 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś żenada 95 minut opóźnienia idzie tu zamarznąć. Powinni wszystkich wy.... Kto tym zarzadza
  • ~PATRYK / 2023-03-10 09:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza spółka kolejowa ever. Spóźniłem się na pociąg o 9 więc chciałem pojechać taka sama relacja 2h pozniejm musiałem zapłacić 100 zł za 1 klasę bo każdy nduktor twierdził że nie mogę jechać na bilecie tej samej spółki, ta sama relacja ...masakra nie polecam. Po pisowcach przyjdą nowi i mam nadzieję że odblokują Czechów i wpuszcza konkurencję tym złodziejom
    WadyWszystko ! Od chamstwa konduktora poprzez smród potu w 1 klasie... szok ! Jak w kraju 3go świata
  • ~Jacek / 2023-03-08 15:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Intercity reklamuje się dostępem do internetu, a w praktyce go nie dostarcza. Na złożoną skargę odpisują, że nie zapewniają stałej jakości internetu tylko w rzeczywistości tego internetu w ogóle nie ma, nie działa. To jawne oszukiwanie klientów. Sprawę skieruje do Sądu z żądaniem wypłaty zadośćuczynienia ponieważ droga polubowna nie skutkuje.
  • ~Marta2 / 2023-03-07 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakiś żart z tą komunikacja zastępczą. Ludzie czekają na przystanku w deszcz a to dziadostwo spóźnia się 30 min i ciekawe ile jeszcze sobie poczekali bo ja zrezygnowałam... Żadnej informacji jakie opóźnienie, z ludzi głupków robią.
    WadyBrak informacji o opóźnieniu komunikacji zastępczej
  • ~Danuta / 2023-03-05 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno... "Przepraszamy za opóźnienie pociągu" stało się standardowym hasłem pkp... Ceny rosną, co nie przekłada się na poprawę jakości usług. Ciągle opóźnienia są frustrujące i to poczucie zmarnowania czasu. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
  • ~Kakiszak / 2023-03-05 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 10 metrów mułu. Takiego dziadostwa nie widziałem jak żyje,żeby uzyskać prostą informacje czy pociąg ma opóźnienie trzeba zadzwonić na płatną infolinię…! Gdzie wredna baba z wielką łaską informuje ,że w sumie to ona nic nie wie ale mogę sobie sprawdzić w internecie na stronie tylko że ona nie wie co jaki czas są aktualizacje.Cyrk! A gdy dzwonisz na normalny ,nie płatny 1,5zl za minutę numer to po chamsku odmawia zajęcia się sprawą i wysyła na płatny numer. Kiedy będzie konkurencja dla tego dziadostwa?
    ZaletyBrak!
    WadyDziadostwo.
  • ~Oooo / 2023-03-04 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lat człowiek wraca pociąg relacji Szczecin Olsztyn pociąg Żuławy jak zwykle po zmianie nadal będzie kursować o 16:52 z Stargard czemu nie może kursować jak kiedyś o 15:20 wszystkie pociągi osobowe jadą wcześniej a my z pracy musimy czekać na stacji 2 godzin bo komuś tak wygodniej nik nie bierze uwagi na ludzi którzy wracają do domu z pracy mają miesięcznie bilety to ci robi się w ICC to jest masakra dno kadra to chyba pod siebie tak zrobiła że ten pociąg Żuławy jest bez zmian
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5131
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3171
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 875
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 717
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004