strona 66 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~Przemysław / 2023-02-03 19:59
Powiem tylko tyle bez komentarza ceny biletów nie adekwatne do czasu podróżowania ciągle opóźnienia ....... -
-
~Annn / 2023-02-03 19:22
Dziadostwo wiecznie opóźnione. Zatrzymuje się w szczerym polu stoi po 10 minut a do celu przyjezdza opóźniony. -
~Pasazer / 2023-02-03 09:27
PKP z podnoszeniem cen nie ma problemu- za to sa problemy gdy trzeba w ramach tych podwyzek podniesc jakosc uslug zaczynajac chociazby od odjazdow ze stacji poczatkowych o czasie! Jak to jest, ze pociag bedac na swojej drugiej stacji ma juz 12 min opoznienia? Zdaje sie, ze brak realizacji planu podrozy wedlug rozpiski czasowej to nowy standard PKP (podkreslam przy jednoczesnym podnoszeniu cen). -
~Jola / 2023-02-03 08:16
Dzięki Wam przesiadłam się z pociągu na samochód teraz PO WASZYCH PODWYŻKACH nie opłaca mi się jeździć Waszymi liniami. Chyba jest różnica kiedy do Rzeszowa i z powrotem płaciłam 50 zł, a teraz muszę zapalać 80 zł za te kwotę wybieram samochód i wygodę. Przykre jest do, że transport publiczny nie jest dostępny dla zwykłych ludzi na marną kieszeń -
~Niezadowolony klient / 2023-02-01 21:16
Ceny w górę ale oczywiście ciągle opóźnienia jak są tak są. Pkp to dno! WadyOpóźnienia! -
~Adam / 2023-01-31 23:29
Na 10 ostatnich przejazdów tylko jeden nie był opóźniony. Gratuluję. Nawet pociąg startujący nie potrafi odjechać punktualnie. Trzeba szukać alternatywy. Przez wiele lat nie jeździłem koleją że względu na poziom usług. Teraz postanowiłem spróbować znowu i okazuje się, że jest jeszcze gorzej. Opóźnienie goni opóźnienie. Nie polecam, przesiądźmy się do aut. -
~Mariola / 2023-01-31 15:45
Chyba czas, by w pociagu miedzynarodowym byl Internet. Poza tym ok. ZaletyMily personel. Wygodne siedzenia. -
~Rabianin / 2023-01-31 12:10
Pociag IC Zakopane Gdynia. Pierwsza klasa przy kabinie maszynisty a tak mocno coś stuka w podłodze że nie da się wytrzymać. Mwars jak zwykle nie działa. ZaletyPan z wózkiem z bufetu. Starszy Pan. Bo młody z wcześniejszy przejazdów to porażka.!WadyCiągły stukot w podłodze. -
-
~Mirosław / 2023-01-30 18:09
20 stycznia pociąg relacji Olsztyn - Białogard miał prawie 3 godziny opuznienia, Nikt nie poinformował podróżnych,przemarzłem na kość czekając na peronie.o tym że pociąg nie przyjedzie dowiedziałem się przypadkiem od młodych ludzi.panie na prowizorycznym dworcu nic nie widzały, w drodze powrotnej tj.30.01 pociąg jedzie planowo,ale nie ma ani papieru toaletowego, ani ręczników papierowych, ani niczego co by się mogło nadawać.....co podróżny ma zrobić w takiej sytuacji gdy już skorzystałz WC? Panowie konduktorzy już 5 raz sprawdzają bilety,a do WC Nikt nie zajrzy! Żenada. -
~Ktos / 2023-01-30 14:51
Masakra - wciąż opóźnienia , zimno w przedziałach , toalety nieczynne , rekompensaty za dłuższe opoznienia to ciastko i woda ( żenada ) . opóźnienie 4h- moja jazda wyniosła 13.5 h - brak zainteresowania pasażerami o wszystko musieliśmy się pytać sami nikt o niczym nas nie informował. ZaletyBrakWadyj.w -
~Grzegorz / 2023-01-30 13:38
Chciałbym zaznaczyć, że nie jestem konfliktowym pasażerem, który szuka dziury w całym i rozumiem, że jest styczeń, ale nie jestem w stanie pojąć po co tak grzać w wagonie ?
Po skorzystaniu z wars i przebyciu praktycznie całego składu okazało się,że tylko w wagonie którym jechałem jest tak okropnie gorąco !
Po prośbie u Pani konduktor, aby troszkę skręcić ogrzewanie dowiedziałem się, że może ktoś przez pomyłkę właczył ogrzewanie na maksa, ale nie ma problemu, bo jest zima.
I na tym się skończyło.
Nie było nawet jednej osoby która by nie siedziała w koszulce cała spocona.
Szkoda, że jest takie podejście do próśb oj szkoda -
~Monika / 2023-01-30 11:38
Chciałabym serdecznie podziękować przemiłym konduktorom, a zwłaszcza Panu kierownikowi wagonu (pociąg IC 81110 Noteć z dnia 27.01.2023 odjeżdżający o godz. 8.26 z Kutna do Warszawy Wschodniej) za wyrozumiałość i pomoc.
Dzięki wam wraz z rodziną szczęśliwie dotarliśmy do Krakowa i z powrotem już bez żadnej pomyłki :;)))* I ostatecznie nasza podróż okazała się bardzo udana. Bez was nie dalibyśmy rady.
P.s. W ciągu podróży korzystaliśmy z ròżnych pociągów (szynobus, pendolino, pociąg osobowy KM) i z wami było zdecydowanie najwygodniej I najbardziej komfortowo.ZaletyMiła, wyrozumiała, pomocna obsługa. Wygodne fotele i dużo miejsca na nogi (pociągi IC, nie pendolino). Klimatyzacja. Ogòlnie komfort podròżowania. Punktualność.WadyWysoka cena. Tragiczny wręcz żaden wybòr połączeń przez moje, nie tak znowu małe, miasto. -
~Marik1234 / 2023-01-30 11:15
Opóźnienia i tak dalej pisze tu więcej bo system mi mówi że mało słów ZaletyMili młodzi konduktorzyWadyW sumie wszedłem tutaj pochwalić miłych konduktorów ale to powiem że drętwe fotele -
~Lekko zdenerwowany / 2023-01-29 18:03
Mam nadzieję, że podwykonawca odpowiedzialny za stan waszych pociągów zostanie kiedyś pociągnięty do odpowiedzialności w sprawie licznych zaniedbań i nieustających awarii. Mógłbym poprosić o zwrot kasy za bilet, z którego, przez ponad 2-godzinne opóźnienie nie skorzystam, bo nie mam całego dnia wydzielonego na korzystanie z waszych wspaniałych usług. Jadnakże po wielu doświadczeniach z wyciąganiem pieniędzy należnych klientowi od usługodawcy, odpuszczę sobie. Nie pozdrawiam, nie łączę wyrazów szacunku, zatrudniajcie choć trochę kompetentnych ludzi. ZaletyBrak, dosłownie, zero, jeździjcie samochodamiWadyStraciłem na tą firmę tyle czasu, że szkoda mi na wypisywanie listy wad o długości encyklopedii -
~X / 2023-01-29 16:58
Utrudnienia na trasie Wrocław-Jelenia Góra : chaos i jeden wielki bajzel. Komunikacja zastępcza to fikcja. Tłok i zupełny brak zainteresowania losem pasażera. Bilet z miejscówka na InterCity, a jechać trzeba autobusem w tłoku i na stojąco. PKP sobie jak zwykle nie radzi.
-
~Poirytowany / 2023-01-29 10:46
Intercity wprowadza podwyżki cen biletów, ale za tym nie idzie poprawa jakości połączeń. Opóźnienia takie jak były, tak są. Żałosne. WadyOPÓŹNIENIA!!!!!!! -
-
~Amel / 2023-01-28 22:34
Pani, która krzyczała na mnie przy okienku za to, że śmiałam podejść do niej i zapytać z którego peronu odjeżdża pociąg do Gdyni, ponieważ na elektronicznych rozpiskach była rozbieżność (na rozpisce przyjazdów widniał peron 8, a na rozpisce odjazdów peron nr 10). Podeszłam bez kolejki, ponieważ pociąg miałam za doslownie 5 minut (była godzina 19.37), a kolejka do kasy była bardzo długa, natomiast w informacji nikogo nie było. Chciałam jedynie zapytać z którego peronu odjeżdża pociąg i zglosic, że na rozpisce jest błąd. Pani zaczęła początkowo podnosić głos, a pozniej juz krzyczeć, że nie ma żadnego błędu i że jak śmiałam wejść bez kolejki. Powtórzyłam więc Pani, że jest błąd i chcialabym to zgłosić, bo będą problemy jak ludzie przez to nie zdążą na pociągi. Pani wyraznie wyprowadzona z rownowagi tym, ze nie daje sie zbyc, zaczęła się jeszcze bardziej drzec na mnie twierdząc, że to nie prawda i blokuje kolejkę, a żadnego błędu niema. Poinformowalam Panią, że głoszą na nią skargę, bo tego już było za wiele. Nie można w ten sposób traktować nikogo z A już tym bardziej petentów będąc w pracy. Pani zaczela sie zaslaniac, zebym nie mogla jej zrobić zdjęcia i zobaczyć imienia na plakietce, po czym wykrzyczala mi, że mogę sobie zgłaszać gdzie chce. Ta Pani była zwyczajnie agresywna, to nawet już nie była zwykła opryskliwosc. Po tej nieprzyjemnej sytuacji poszłam spojrzeć jeszcze raz na rozpiski i o dziwo, na obu rozpiskach całkowicie zniknął pociąg do Gdyni i nie było żadnej informacji ! Ja na pociąg zdążyłam w ostatniej chwili z powodu tego całego zamieszania, nie miałam też informacji gdzie znajduje się dany peron, ale najbardziej jestem oburzona zachowaniem tej Pani. Nie wyobrażam sobie, że o osoba z takim poziomem kultury osobistej może pracować w kontakcie z klientem! Tak nie traktuje sie petentow, zwlaszcza ze zglaszana przeze mnie sprawa byla powazna, poniewaz nastepny pociag do Gdyni byl o godzinie 2.00 w nocy a na rozpiskach był blad. Ale przede wszystkim tak nie mozna odzywac sie do nikogo, kazdemu czlowiekowi nalezy sie szacunek. Jednak Pani jest innego zdania, siedzi w okienku i wydziera sie na klientów jak by byla u siebi w domu. Jedna kwestia jest wiec kompletne zignorowanie przez Pania informacji o bledzie ktory widnial na tablicy i stwierdzenie ze ja klamie, a druga kwestia jest brak szacunku i krzyczenie na klienta, ktory ,,zawraca Pani glowe,,. Ta Pani w pierwszej kolejnosci powinna nauczyc sie panowac nad soba.Takie zachowanie jest dla mnie niedopuszczalne. Jako klient chcialabym przy okienku zostac obsluzona, a nie ,,skrzyczana,, i potraktowana jak natret, ponieważ jeżdżę PKP regularnie, płace i natrętem nie jestem. Poza tym nie jestem tej Pani kolezanka, a ta Pani jest w pracy i jej obowiazkiem jest komunikacja pomiedzy klientem a przewoznikiem. Jestem roztrzesiona po tej sytuacji, czuje sie bardzo zle potraktowana. Pani Staniskawa nie jest odpowiednia osoba do kontaktu bezpośredniego z kliente
Do tego w pociągu sauna 25 %, popsuła Klima i zabijając się drzwi w toalecie, a końcu ktoś mówi że trzrba mocniej. Po mnie zacięty się 3 kolejne osoby, którym Pan musiał otwierać. Z kolei tak lepiej nie myć bo leci wrzątek, można się poparzycZaletyBrak -
~Poirytowana / 2023-01-28 19:25
DRAMAT I CYRK, nie będę pisać więcej, bo nie mogę używać agresywnego języka, a się nie da!!! ZaletyPociągi są i nawet jeżdżąWadySystem rezerwacji biletów, ograniczone intelektualnie osoby pracujące na kasach -
~varien / 2023-01-28 12:13
Największym problemem samego Intercity jest tragiczna strona internetowa, której serwerownia jest prawdopodobnie zbudowana z kartofli. Ponad godzina próby rezygnacji z biletu przed odjazdem, bez jakiegokolwiek efektu i stracone 40zł. -
~sosna / 2023-01-28 11:25
Spóźnienia, niedziałający system internetowy rodem z poprzedniej epoki. WadyCena, spóźnienia, czas trwania podróży
strona 66 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »