WadyPociągi jeżdżą z otwartymi drzwiami
strona 65 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »
-
~Wkurzona Podróżna / 2023-02-10 04:34
Jechałam wczoraj pociągiem TLK z otwartymi drzwiami. Może ktoś wypaść z pociągu i zginąć na miejscu. Nagrywajcie filmiki i zgłaszajcie ich do Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie. UTK zawsze pomaga w takich sytuacjach!!! -
-
~Wściekły pasażer / 2023-02-09 12:06
W rozkładzie jest dziura raz połączenia są co godzinę raz co 3/4. Strona interntowa przy zakupie biletu pod koniec zakupu wywala nie znaleziono sesji. Pociągi mają straszne opóźnienia nigdy nie są puntkutalne według rozkładu. Aplikacja do biletów nie zapisuje zniżki którą wybieram po raz 20...wiesz się nie ładuje. DNO. Zalety?Wady- opóźnienia
- baznadzejny rozkład
- podwyżka cen
- strona pkp nie działa
- aplikacja to żart -
~Lol / 2023-02-08 19:50
Podczas przesiadki zostawiłem telefon w pociągu, obsługa zareagowała wzorowo panie
77026
77100 i pan kierownik z poprzedniego pociągu
695319647,który dostarczył osobiście zgubę na peron w Poznaniu!
Dziękuję serdecznie -
~Opoznienia powyzej 60min=rekompensata / 2023-02-07 20:58
Pragne wszystkim przypomniec, ze za opoznienia powyzej 60min przysluguje pasazerom rekompensata na poziomie 25% kosztu zakupionego biletu (warto domagac sie zwrotu na konto bankowe bo beda chcieli wciskac znizki na nastepny przejazd). Korzystajmy z naszych praw. -
~Kiedy PKP zacznie jezdzic wedlug rozpis / 2023-02-07 20:32
Problem polega na tym, ze pkp zmonopolizowalo rynek i w glebokim powazaniu ma obecnie respektowanie jakichkolwiek norm, robia co chca i kiedy chca jednoczesnie biorac za to niemale pieniadze. PKP: wiecie co Wam gdzie. ZaletyZalety? Jakie zalety?WadyOwszem, same wady. -
~Natalia / 2023-02-07 19:57
Potrzebowałam korektę do faktury. Niestety brak jakiejkolwiek odpowiedzi na przesłany formularz oraz wysłanego maila. Infolinia dno. Zaczynam wątpić czy tam w ogóle ktokolwiek pracuje. ZaletyBrakWadyBrak jakiek -
~Szwagier / 2023-02-07 16:54
Gdyby się dało dać 0 gwiazdek to odrazu bo na jednej od każdej osoby to im rosną xd ZaletyBrakWadyW chu za duO -
~Szwagier / 2023-02-07 16:52
Nie pozdrawiam ,nie dość że opóźnienie 50 minut pociągu to jeszcze musisz płacić za bilet
żałosne
lepiej byłoby jechać tramwajemZaletyBrakWadyOpóźnienia -
-
~Monika / 2023-02-07 11:03
Śmieszne te linie intercity. Wychodzi na to ze przed wejściem do pociągu trzeba przeczytać encyklopedie ich regulaminów ze strony Wadyistnienie -
~Monika / 2023-02-06 19:00
Ostra patologia.
Nic dodać nic ująć, pociągi odwoływane z ¶izdy, po czym komunikat (przepraszamy za problem ) itp. Itd. i radź sobie człowieku w minusowej temp. ... Chu....ZaletyNiemaWadyW chu -
~Justyna / 2023-02-06 18:20
Od 11 lat jeżdżę do pracy i z pracy przewoźnikiem PKP INTERCITY (trasa Żyrardów-Warszawa). Codzinne opóźnienia. Przewoźnik ma gdzieś pasażerów i ich potrzeby, robią co chcą a pieniądze i za brak rezerwacji kasę wyciągają. Normalnie wolna amerykanka???? -
~Bbbbb / 2023-02-06 14:43
Jazda z dzieckim i wozkiem to jakas tragedia. Pani konduktor wogole nie pomocna a wrecz uciagnieta. Widzi ze szarpie sie z walizka dzieckiem i wozkiem to nawet nie pomoze tylko jeszcze bedzie nerwowo mowi ze mam sie spieszyc i przesunac bo ona pociag musi odwolac masakra jakas ZaletyZadneWadyWszystkie -
~Amelia / 2023-02-06 12:52
Intercity nie stosują się do prawa unijnego. Pociągi mają wieczne opóźnienia. Ostatni pociąg był opóźniony o ponad 3 godziny, odmówiona mi nawet kawy (co jest niezgodne z regulacjami, ponieważ w takiej sytuacji pasażerom przysługuje nie tylko kawa ale i posiłek oraz napoje). Mi natomiast jeszcze zrobiono awanturę, że mam za tę kawę zapłacić (której i tak nie wzięłam jak usłyszałam, że nie jest bezpłatna). Ta kawa to był wrzątek plus 2 saszetki, więc saszetki można było spokojnie sprzedać dalej, ale Pan się awanturował, że już kawa została zrobiona i muszę zapłacić. Chamska obsługa w Poznaniu i na dworcu w Poznaniu. Jeśli chodzi o obsługę kas to większego chamstwa nie widziałam jak w Poznaniu, Panie potrafią podnosić głos i drzeć się na klientów, którzy podchodzą zadać pytanie dotyczące rozkładu. Zdarza się także, że wprowadzają w błąd, więc nie radze wieżyc im na słowo, a zawsze sprawdzać. Obsługa Warsu w Intercity i dworca w Poznaniu jest co najmniej nieuprzejma i arogancka oraz traktuje ludzi z góry, jak natrętów. Do tego dochodzi bardzo niski poziom kultury osobistej. Nigdy wcześniej się tyle nie nadenerwowałam, jak ostatnio od kiedy zaczęłam regularnie korzystać z usług PKP. Rozumiem, że bywają różne sytuacje i nie mam o to pretensji, ale obsługa powinna być pomocna i uprzejma dla klientów Jakość obsługi na karygodnie niskim poziomie. To wstyd dla PKP, że zatrudnia takich ludzi do kontaktu z klientem. ZaletyżadnychWady-chamska obsługa w WARS
-chamska obsługa na dworcu w Poznaniu (kasy) i brak szacunku do klientów
-brak kultury osobistej wśród pracowników
-nie stosowanie się do unijnych regulacji prawnych -
~Krystyna / 2023-02-06 06:27
Żenada. Pociąg opóźniony ponad godzinę. Intercity nawet wypłaca odszkodowania, ale dopiero powyżej 16 zł. Wszyscy krewni i znajomi premiera, przepraszam królika, zasiadający w radach nadzorczych gardzą drobnymi kwotami. Płacą im ciężkie pieniądze za niszczenie polskich firm. Kolesiostwo nie wie ile to jest 16 zł. Na ośmiorniczkę nie wystarczy. WadySame wady -
~Alex / 2023-02-05 20:49
Za każdym razem gdy wracam z Wrocławia nie ma opcji żeby pociąg był na czas, ale są to zwykle opóźnienia 20min do 30min. Teraz trafiłam na opóźnienie 112min. Skoro na maila wysyłacie bilety to może warto na maila wysyłać informacje o opóźnieniu. Nie wiadomo kiedy pociąg będzie dokładnie bo cały czas informacje się zmieniają. Dodatkowo może by tak zrekompensować te spóźnienia i podarować jakaś zniżkę dla podróżnych, albo chociaż butelkę wody czy cokolwiek. Podejście do klientów to dramat. -
~Bartosz M / 2023-02-05 16:53
Dawno nie zostałem tak źle potraktowany. Bardzo nie przyjemna podróż. To nie jednorazowa sytuacja często podróżowałem pociągami intercity i obsługa zawsze taka sama, patrzą nie ciebie z góry.
ps nie przyjemne sytuacje dla mnie i wielu osób z mojego wagonu.
-
-
~Mariusz / 2023-02-05 16:49
Bardzo nie mila obłuda w pociągu. W wielu sytuacjach zachowują się bardzo chamsko to klienta. -
~Katarzyna / 2023-02-05 15:27
Akurat udało mi się upolować bilet z Warszawy do Katowic za 29 złotych więc miałam szczęście. Fotele wygodne, ale co z tego kiedy miejsca na bagaże zdecydowanie za mało. W efekcie walizka, która z oczywistych względów nie mogła stać w przejściu była upchnięta między nami więc było niewygodnie. Może warto pomyśleć o choć szerszych półkach nad siedzeniami. Wtedy można by było umiejscowić tam więcej bagaży. Większość pasażerów jeździ na dłuższych dystansach i jednak każdy coś tam ze sobą ma. -
~WRC / 2023-02-05 11:41
Fajnie się robi reklamę w całej Polsce 160h bez mandatu!!!!! Nawet nie zakupiliście tych składów to jest po 1 po 2 gdzie ta prędkość haha czary mary jak i razem z najemnikami w pseudo rządzie dymacie obywateli sprzedajecie Polskę na lewo i prawo propaganda klamiecie kradnięcie własnych rodaków nie szanujecie rodziny wlasne sprzedacie ale jedno piekło eas nie ominie za to wszystko -
~Arczi / 2023-02-04 17:10
Cena za bilet jak za zboże a warunki fatalne zimno az okna byly oszronione brak dzialajacych toalet. Katastrofa nie polecam na kazdej trasie to samo porażka
strona 65 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »