Złodzieje pociągi nie przyjeżdżają a kasa przepada
ZaletyNie ma
WadyDługo by wymieniać
~Janek Fortepianek / 2023-03-17 17:58
Ocena: 1.50 / 5
Może i pociągi sie spóźniają 120 minut ale za to ceny biletów są duże i oszuści naciągają by kupić kolejny bilet
~Bezy / 2023-03-16 19:36
Ocena: 1.25 / 5
Kible się z rzygalem opóźnienia syf 1klasa NaC co te
oceny.....brak
ZaletyJaki
WadySyf. Syf. Syf. Syf. Syf. Syf.
~Paweł / 2023-03-16 18:09
Ocena: 5.00 / 5
Co prawda pociąg przyjechał opóźniony 70 minut i prawie zamarzłem w oczekiwaniu ale za to skład był stary i nie było jak podładować telefonu. Pan konduktor w ramach przeprosin poczęstował wafelkiem „Góralki kremowa wanilia” - warto było. 5/5.
~Adrian / 2023-03-15 22:46
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna. Ciągle opóźnienia , kible małe syf jak c...
ZaletyPff
WadyWszystko
~Ogólnie czysto / 2023-03-15 11:39
Ocena: 3.25 / 5
Odór fekaliów z toalety,nasilający się w wagonie przy każdym otwarciu drzwi na korytarz. Pociąg relacji Kołobrzeg Zakopane 15 marca 2023 odjazd z Gdyni 8,37.Wagon 6.Techniczna wada toalety.
ZaletyOgólnie czysto.
WadyNikt nie reaguje.
~Karolina / 2023-03-15 06:57
Ocena: 2.50 / 5
Jestem absolutnie niezadowolona!!! Naciągnieto mnie na kolejne koszty kupna biletow dla moich dzieci.A kupiłam wcześniej bilety przez Internet gdzie wyświetlała się jedna opcja zniżki dla dzieci od lat 4 do lat 24 -37 %. Bilet okazał się ze zniżką dla dzieci niepełnosprawnych 84 %, No jakim cudem?! Konduktor stwierdził, że taką opcję wybrałam no to mu pokazuje w aplikacji że nie mam takiej opcji...A on na to że muszę kupić nowy bilet i kupiłam 84 zł.
Niedopracowani i naciągacze !
ZaletyWygodnie przy stoliku
WadyNiedopracowani str. kupna biletów
~Leon / 2023-03-14 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Godzina opóźnienia z powodu jakis problemow z drzwiami
~Jarek / 2023-03-14 10:43
Ocena: 1.00 / 5
To jest skandal?!!jedno wielkie chamstwo i nic więcej!!opóźnione godzinę...co to jest?????nie liczą się zudzmi jak kartofle traktują....to jest nie do przyjęcia,...ludzie zawalają spotkania tracą w oczach przed innymi spóźniając się przez pociągi i intercity notorycznie!!!!!!uciekać z tad to jest jeden wielki syf...i zniszczenue ludzkich wartości . Syf!!!!
~Paweł / 2023-03-14 09:17
Ocena: 1.25 / 5
Pociąg opóźniony 50 minut, pociągi notorycznie są opóźnione, nie liczą się wogule z ludźmi ich planami, ani zobowiązanie. Tylko jedno słychać PRZEPRASZAMY ZA OPÓZNIENIE. Dramat i nikt nic z tym nie robi od lat.
~Lika / 2023-03-13 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Terrible company and service.
Not recommend it at all. Waste of money and nerves.
~Wioletta / 2023-03-13 13:45
Ocena: 2.00 / 5
Pociąg intercity DOKER, 1 klasa. Warunki podróży szeroko odbiegające od podróży pociągiem HUTNIK. Brak wagonu z Warsem, brak gniazdek na doładowanie telefonu brak w całym pociągu nagłośnienia, nie wiadomo do jakiej stacji zbliża się pociag, drzwi w przedziale stale się odsuwają, brudne szyby w oknach, na tej samej trasie podróż dłuższa o 15 min. , a przy tym bilet droższy o jakieś 10-15zl. W pociągu HUTNIK zupełnie odmienne warunki pod każdym względem. Ten pociąg w 1 klasie przypomina warunki z lat 80tych. tyle, że mniej ludzi podróżuje.
ZaletyBrak
WadyJak w opisie
~Dorota / 2023-03-13 11:51
Ocena: 1.00 / 5
PKP Intercity jest firma ktora w zadnej mierze nie dba o swojego klienta. Kilka tygodni temu jechalam pociagiem z Poznania do Gorzowa, pociag spoznil sie 77 minut przez co nie zdazylam zalatwic sprawy w jakiej wybralam sie do Gorzowa. Zlozylam reklamacje na stronie PKP intercity, wedlug regulaminu należny mi się odszkodowanie w wysokości 25% wartosci biletu, w moim przypadku 7.25zl ktore w zadnej mierze nie rekompansuje mojego straconego czasu. PKP Intercity wyslalo mi automatyczna odpowiedz w ktorej zostalam poinformowana ze przysługuje mi 25% wartosci biletu ale poniewaz suma ta (7.25zl) jest nizsza niz 16zl to nic mi nie przysluguje. Na dole malym drukiem bylo napisane ze jezeli nie zgadzam sie z odpowiedzia moge poprosic o ponowne rozpatrzenie sprawy, tak tez zrobilam i zapytalam o podstawe prawna wedlug ktorej odszkodowanie nie nalezy sie jesli suma jest mniejsza niz 16zl. W regulaminie PKP Intercity nie ma zadnej wzmianki i tym ze tylko odszkodowania powyzej 16zl sa wyplacane. Pan Sebastian Burek wyslal do mnie dokladnie taka sama odpowiedz jaka dostalam za pierwszym razem, nie odpowiedzial zupelnie na moje pytanie tylko po prostu wyslal z automatu to samo. Podkreslam ze 7.25zl w zadnej mierze nie rekompensuje mojego straconego czasu. Uwazam ze PKP Intercity jest firma nieprofesjonalna ktora nie potrafi sprostac prostemu zadaniu dowiezienia klienta do celu w okreslonym czasie a w przypadku opoznienia nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci a ludzie ktorzy tam pracuja nie potrafia przeczytac wiadomosci ze zrozumieniem i na nia odpowiedziec. Polecam podroze flixbusem jest taniej i szybciej.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu podczas przejazdów i w kontakcie z klientami
~Nesso / 2023-03-12 18:44
Ocena: 1.25 / 5
Cyrk, dzisiejsze słowa jakie usłyszałem od konduktora przy opóźnieniu 50 min "nie ma co się spieszyć", poprostu żenada i dno nie pamiętam kiedy ostatnio przyjechałem na czas. Dno totalne
ZaletyŻadnych, a nie jedna jest mają talent nie przyjeżdżać na czas(sarkazm)
WadyWad bardzo dużo największą to brak punktualności
~a55 / 2023-03-12 16:25
Ocena: 3.00 / 5
Trasa Wroclaw-Gdansk 11.03.23r. Pierwszy konduktor bardzo mily, bezproblemowy, za to drugi, ktory zmienil sie w polowie drogi chamski. Sprawdzil bilety wszystkim osobom wokol mnie. Osoba towarzyszaca mi, ktora siedziala w tym samym rzędzie podala konduktorowi swoj i moj bilet po czym on je sprawdzil i budzi mnie bezczelnym tonem stwierdzajac (nie pytajac): "pani bez biletu" (sprawdzil wszystkim wokol bilety i zostalam tylko ja wiec wiadomo bylo, drugi bilet jest moj)Oczywiscie, ze lepiej komus przeszladzac w odpoczynku i robic na zlosc. Na tej samej trasie poprzedni konduktor nie mial problemu i byl bardzo mily. Pan chyba mial zly dzien, ale jego prywatne zycie raczej nikogo nie interesuje. To nie ja, a on byl w pracy i powinien zachowywac sie profesjonalnie, a jak chce o czyms pasazera poinformowac to niech robi to kulturalnie i z szacunkiem, a nie chamsko i na wstepie z oskarzeniami.
~Jarek / 2023-03-11 10:59
Ocena: 1.50 / 5
Jeżeli pogodzimy się z faktem, że opóźnienia dla PKP Intercity to reguła a nie niechlubny wyjątek, to jest przewoźnik kolejowy jak każdy inny.
~Monika / 2023-03-11 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia opóźniony dzieci nie korzystają z kdr w poniedziałek mogły skorzystać w sobotę już nie
~Aleksandra / 2023-03-10 23:43
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.czlowiek tlucze sie cala noc zeby zdarzyc na samolot i te ich godzinne opoznienie to naprawde zenada!
ZaletyBrak
WadyWszystko!
~Ryszard / 2023-03-10 21:07
Ocena: 2.33 / 5
Za każdym razem jadąc z Poznania do Warszawy Pociąg jest zawsze opóźniony Np dziś 10-marzec 2023 planowany wyjazd 17:38 jest opóźniony 60 min Oczywy to standard u nas w Polsce ...Brak szacunku dla pasażerów ...
WadyNon stop opóźnienia czy bym jechał do Gdyni lub Warszawy lub Wrocław stale są opóźnienia Kiedy to się skończy
~Justyna / 2023-03-10 18:25
Ocena: 1.25 / 5
Patologia totalna z tymi pociągami. Jeżdżę co tydzień na jednej trasie i zawsze pociąg jest spóźniony, co najmniej 30 min a zazwyczaj prawie 60 min. Beznadzieja totalna i wstyd. Wstyd, że jeden pociąg potrafi zrobić jednego dnia więcej opóźnienia niż w Japonii wszystkie pociągi przez cały rok !!!!!!
ZaletyŻadnych, chyba, że chcesz się wszędzie spóźnić i denerwować