Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5130 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Walcie sie / 2023-06-07 10:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Wy partacze, wiecznie opoźniony ten sam pociąg co roku, wy debile, wy partacze obyście zdechli..
  • ~Karina / 2023-06-06 11:28
    Ocena: 3.25 / 5
    Chciałabym pochwalić Panie pracujące w Warsie, w pociągu EIC 5450 na trasie Warszawa Centralna - Bielsko Biała w dniu 04.06.
    Panie pracujące w Warsie były świetne! Bardzo miłe, uśmiechnięte i pomocne. Mimo ogromnej ilości ludzi w pociągu świetnie dawały radę z obsługą wszystkich pasażerów. Życzyłabym sobie, żeby wszystkie pociągi PKP posiadały tak zaradnych i przyjemnych pracowników.
    Z minusów natomiast muszę przyznać, że opóźnienie pociągu 45min to kosmos. Dzień wcześniej jechałam trasą Katowice-Warszawa (panie z Warsa były te same! :) ) i pociąg też był opóźniony 45min.
    Skoro są remonty, czy jakieś problemy komunikacyjne wystarczy w rozkładzie zmienić czas przejazdu na dłuższy. Przez Wasz rozkład spóźniłam się na ważny egzamin! Gdybym wiedziała, że podróż będzie tyle trwała to wybrałabym inny pociąg. Patrząc, że za oba przejazdy zapłaciłam po 150zł i jeszcze nie dotarłam na egzamin, to jest dla mnie kpina niestety.
    ZaletyMiłe panie z Warsa, smaczne posiłki
    Wadyopóźnienie pociągu
  • ~niekolejowy / 2023-06-05 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Miało się zmienić na lepsze. Połączenie bespośrednie Giżycko-Gdańsk w sezonie, funkcjonujące jeszcze w 2018 r. skasowane. Pendolino z Krakowa do Gdańska, opóźnienie w Wawie centralnej 30 minut. Bilet 169 zł. Żenada
    ZaletyZalety? Jakie zalety, to skansen.
    WadyW 21 w. wszystkie.
  • ~Paulina / 2023-06-05 19:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Dnia 5.06 pociąg z Łodzi do Katowic, wszystko szło zgodnie z planem, czas rowniez prawidłowy natomiast Pan konduktor (starszy, chyba emeryt) to istny dramat!! Drze się bez powodu na ludzi, bezczelny cham i prostak. Korona z głowy by spadła gdyby odpowiedział na jedno proste pytanie dot. przesiadki do Czechowice-Dz. Na moje spokojne pytanie dlaczego nie udzieli mi prostej odpowiedzi pan machając rękoma stwierdził iż ma ciekawsze sprawy( było pusto) niż odpowiadanie gówniarze (mam 32lata).
    ZaletyTania podroz
    WadyChamstwo i prostactwo
  • ~Marylka / 2023-06-04 19:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Pan Konduktor na trasie Kraków Główny-Lublin Główny opryskliwy, krzyczy na pasażerów z błahych powodów. Niedopuszczalne zachowanie, zero kultury.
  • ~Mariano / 2023-06-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 4 czerwca o godzinie 15:52,z Dworca Głównego Augustów,INTER CITY,pasażerka poprosiła obsługę tego pociągu,o pomoc w wniesieniu do wagonu bagażu,to dziwnie popatrzył w jej stronę,i nie pomógł jej,w końcu pasażer pomógł jej w wniesieniu bagażu do wagonu,w ostatniej chwili,bo już zaczał ruszać z peronu. To jest nie dopuszczalne takie zachowanie ! Tak reklamujecie w mediach,że jesteście super przewoźnikami,a w rezultacie to okazuje się,że pasażerów traktujecie obojetnie ! Nie dość,że ten pociąg jest opuźniony o ponad 10 minut,to jeszcze obsługa tego pociągu jest do dupy ! Z tego co wiem to obsługa pociągu ma obowiązek pomóc pasażerowi pomóc do wagunu wnieść bagaże ! Wiele musicie się nauczyć jeszcze co do szacunku do pasażerów,by dorównać do innych krajów ! Ja wiele podróżowałem po świecie pociągami,i nigdzie takiej obojętności jak tu w Polsxe nie spotkałem się ! Na przykład w Japonii,pasażerowie są traktowani z pełnym szacunkiem,i pracownicy pociągów wymagają od siebie pełnego szacunku do siebie,aż miło się patrzy,na taką obsługę,a tu w Polsce pasażerowie są traktowani jak typowe bydło które zagania się do jednego stada. Wstydzcie się ! W końcu to z biletów macie dochód !,a kto te bilety kupuje jak nie pasażerowie ?!?,i tak są w zamian traktowani przez obsługę pociagu ?!? Wstyd !!!
  • ~Aleksandra / 2023-06-04 09:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadę pociągiem IC z Torunia do Warszawy odjazd o 8.48
    Jest włączony zimny nawiew co powoduje,że jest zimno
    Poprosiłam konduktora o zmniejszenie nawiewu to powiedział że będzie gorąco jak zmiejszy
    Inni pasażerowie też się skarżyli
    Nie rozumiem tego ,musi być zimno w wagonie?
    Taki odstraszacz żeby nie podróżować?
    ZaletyDosyć czysto
  • ~Agata / 2023-06-03 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Arogancka I niemila obsluga Szczegolnie Pan kontroler biletow.Zapomnualam zabrac kurtke , wrocilam po kilku min w KRK . Pan wsciekly z laska i komentarzem na prawde ?? po tym jak grzecznie poinformowalam ze nie wzielam kurtki z polki , prawie rzucil ja we mnie . Przykre ..
    za niemale pieniadze
    Obsluga klienta dramat
  • ~A / 2023-06-03 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo "a kulturalne" podejście konduktora do pasażerów. Totalna zlewka.Jak na obslugę pociągu tej klasy i wysoką prowizję pobieraną przy bilecie.
  • ~Justyna / 2023-06-03 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . Bilet miesięczny 300 zł i człowiek nie może wejść do pociągu ,musi się prosić czy może dojechać do domu !!!! A pociąg w połowie pusty .
  • ~Ostatnia podróż / 2023-06-02 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość przejazdu pozostawia wiele do życzenia, nie jeżdżę często ale gdy nie udało się dojechać na czas,postoje po 15 min na stacji i zero informacji. PKP przypominam że wozicie ludzi nie bydło, jakaś informacja dla podróżnych by się przydała. Obsługa tu nie pracuje tylko odrabia godziny społeczne. Niestety wszystko co państwowe ma strukturę kartonu.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Adam19 / 2023-06-01 19:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak jakiegokolwiek zrozumienia dla klienta. System jest w stanie sprzedawać dwa bilety na jedno miejsce, i odziwo nic się nie dzieje.

    Tak jak wszystkie państwowe usługi jest to żałosne po prostu jak ta śmieszna firma działa. Brak
    WadyWieczne spóźnianie się, brak empatii ze strony pracowników PKP, totalna znieczulica, wysokie ceny
  • ~Barbara / 2023-06-01 17:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Kupiłam z rodziną (3 osoby) bilety z siedzeniami jak i w wagonie specjalnym dla rowerów. Niedość że nie było przedziału dla rowerów przez co musieliśmy stać w przedziale (w dwóch bo nie było miejsc) i to nawet nie było jak usiąść. Na następnej stacji wagon został odpietny przez. Na plus wyszło to że mogliśmy usiac gdzie kolwiek przez Ti że nei było naszego wagonu.
  • ~Jakub / 2023-06-01 13:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociąg Kraków-Kołobrzeg. Miałem być w domu o godzinie 19:30. Pociąg się zepsuł i komunikacją zastępczą dojechałem do miejsca docelowego o pierwszej w nocy. Podroż była męczarnią. Rekompensata od IC 62 złote. Nigdy więcej!
    ZaletyChyba nie ma
    WadySzkoda czasu na pisanie
  • ~Intercity ssij / 2023-05-31 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Z minusów ceny biletów i stałe opóźnienia bez powodu
    ZaletyBrak
    WadyWszystki
  • ~Dikembe Mutombo Mpolondo Mukamba Jean J / 2023-05-31 11:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień dobry.
    Jak zapewne każda wiadomość wysyłana do dużej instytucji i ta zostanie przez Państwa pominięta,ale dużo energii to nie zabiera.
    Chciałbym odnieść się do dopłat stosowanych przy zakupie biletu w pociągu.
    Na krótkim odcinku trasy zostało mi doliczone bez informacji od konduktora ok. 10 zł. do zakupionego biletu ( bo kasa była czynna na dworcu). Rozumiem już teraz jak wygląda kwestia dopłat ( po doczytaniu informacji po fakcie), ale to bardzo wpływa na odbiór Waszej firmy i chęć korzystania z usług.
    Po pierwsze brak słownej informacji od pracownika o takiej dopłacie i kolejna kwestia, to czas.
    W moim przypadku miałem ok 4 minut do odjazdu pociągu. Nie zdążyłem dotrzeć na stację wcześniej w wyniku zatłoczenia na mieście. Dodatkowo nie zdążyłbym w te 4 minuty zakupić bilet w kasie i zdążyć na pociąg.
    Na zakup biletu w aplikacji nie ma szans, bo nie używam aplikacji internetowych i nie ma też obowiązku z takowych korzystania.
    W takiej sytuacji brakuje wyrozumiałości.
    Rozumiem obowiązkowość pracownika wobec panujących zasad, ale równocześnie takim zachowaniem przyczynił się do utraty klienta.
    Myślę nie ostatniego.
    Warto byłoby rozważyć problem dopłat,bo uważam to za zwyczajne "zdzieranie " kasy z pasażera.
    Pozdrawiam albo nie. Na pewno nie serdecznie.
    ZaletyCzasem się przydajecie
    WadyZa mało miejsca, by opisać
  • ~Hades / 2023-05-30 21:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie będę się już określał na temat wątpliwej wygody ale jak kurw..w całym pociągu podczas 13to godzinnej podróży nie ma zaje..miejsc do ładowania telefonu
    ZaletyNie bardzo
    WadyCałe pkp jest wadą
  • ~Jan Nowak / 2023-05-30 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne, bilety drogie, system internetowy, działa poniżej krytyki, pociągi opóźnione, personel zbywa ludzi, to wszystko rzuciło mi się od razu w oczy po powrocie z zagranicy
    ZaletyW końcu jakoś dojechałem do celu
    WadyJak w opisie
  • ~Łukasz / 2023-05-30 13:29
    Ocena: 4.75 / 5
    Obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie
    ZaletyTanie przejazdy, obsługa w kasach biletowych
    WadyMało pociągów do mojego rodzinnego Augustowa
  • ~Bejdicia / 2023-05-30 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam rok na zwrot za nie wykorzystane bilety na które naciągnął mnie nie jeden konduktor
    ZaletyBrak
    WadyCała ta instytucja ma głęboko drugiego człowieka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5130
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3171
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 873
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 717
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004