strona 62 z 254
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Kate / 2023-05-17 06:46
Koszmarnie śmierdzi z toalet w całym pociągu. ???????????? -
-
~Ann / 2023-05-16 15:26
Jadąc z Krakowa głównego do Tczewa jazda była długa lecz przyjemna. Obsługa bardzo miła. ZaletyMiła obsługaWadyZa długo jedzie -
~Ann / 2023-05-16 15:26
Jadąc z Krakowa głównego do Tczewa jazda była długa lecz przyjemna. Obsługa bardzo miła. ZaletyMiła obsługaWadyZa długo jedzie -
~Andrzej / 2023-05-16 14:27
Jestem pod ogromnym wrażeniem usługami pkp.przejechałem z żoną niemal całą Polskę w celach służbowych i muszę pochwalić obsługę począwszy od konduktorów po stacje pkp.Czysto w przedziałach na stacjach.Ochrona kolei widoczna na każdym kroku.Jednymi słowy BRAWO -
~Michał / 2023-05-16 12:47
Największe gów*o to przypadkowe miejscówki ,masakra na maxa,dlatego jak mogę zawsze korzystam z przewozów regionalnych ,przynajmniej nie trzeba siedzieć obok przypadkowych osób ☹️???? -
~Wiktoria Curyl / 2023-05-15 22:15
Serdecznie polecam kierownika pociągu (numer 20022)
Bardzo miła i sympatyczna osoba,
Pan bardzo pogodny i uśmiechniętyZaletyWszystko superWadyNie ma żadnych wad -
~Katarzyna / 2023-05-14 14:13
-Jestem zaskoczona jak pociąg przyjedzie na czas.
-Kiedy pasażer spóźni się na pociąg nie może zażądać zwrotu gotówki za bilet, natomiast kiedy podciąg spóźnia się 2h pasażerowi zostaje grzecznie czekać, gdzie tu logika…..ZaletyBrakWady-Notoryczne spóźnienia
-Częste problemy z rezerwacja biletu -
~Ewa / 2023-05-13 23:58
Koszmarem jest korzystanie ze strony PKP, na której rzekomo łatwo można kupić bilet na przejazd. Właśnie spędziłam godzinę próbując kupić bilety w tę i z powrotem na linii Warszawa-Toruń-Warszawa. Nie dość, że oferta jest marna, ale sam zakup - praktycznie niemożliwy. Najpierw zatrzymała mnie konieczność aktualizowania mojego adresu email (po komunikacie: na podany adres wysłaliśmy mail z prośbą o potwierdzenie adresu przez 15 minut nie pojawił się żaden mail). Kiedy już doczekałam się aktualizacji, system - już po wykonaniu płatności!!! - zażądał aktualizacji danych do faktury (dlaczego???), po czym wyłączył się - bo przerwa techniczna 23.45) Nie wiem, czy mam bilety, czy ich nie mam, zero informacji, mogę co najwyżej sprawdzić konto bankowe. Sprawdzam - wpłaty nie widać. Kładę się spać, pełna morderczych myśli. Do Torunia znów pojadę samochodem... ZaletyZeroWadywszelkie możliwe. Zły system, uniemożliwiający normalne wymiany między klientem i usługodawcą. -
-
~Anty intercity / 2023-05-13 20:19
Tragedia. Nie korzystajcie z relacji Szczecin Białystok. Notorycznie opóźniony. Nie ma dnia dzie.brak jest opóźnienie. Porażka. ZaletyBrakWadyNotorycznie t -
~Dominik / 2023-05-12 22:21
Drogo i nic więcej... opóźnienia nie warto naprawdę ZaletyNie maWadySpóźniony pociąg... -
~Gburek / 2023-05-12 20:47
Notoryczne opóźnienia. Za każdym razem jak jadę pociąg ma od kilku minut do nawet kilku godzin opóźnienia. Ciężko cokolwiek rozplanować, brak czasu na przesiadkę. Konduktorzy chodzą jakby nic się nie stało i bez pośpiechu. Pociąg jedzie odcinakmi dosłownie 10km/h. Totalne dno. Szkoda że intercity nie ma żadnej komkurenci bo już dawno bym nie jeździła ich pociągami z własnej woli. ZaletyCzasem fajne zniżkiWadyOpóźnienia, brak klimatyzacji, mało miejsca, niewygodne siedzenia. Pociąg się wlecze -
~Natalia / 2023-05-12 19:50
100min opóźnienia.. kiedy bym nie jechała pociągiem to jest jakieś opóźnienie ale teraz to już przesada.
Pociag IC 143 do Krakowa z Szepietowa.
12/05/2023 godz. 18:39 miał przyjechać..
PKP IC rozczarowuje z każdym przejazdem.Zaletynowe pociągi, ale co z tego jak maja takie opóźnieniaWadywypisałam -
~Konduktor / 2023-05-12 18:53
Ze względu na bardzo długi dystans miejscowości w której pracuje pomiędzy miejscowością w której mieszkam jestem zmuszony korzystac z usług tej firmy. Jeżdżę pociagiem 2x w tygodniu od kilku lat wiec mogę się wypowiedzieć na bazie doświadczenia z tym przewoźnikiem. Zdarzenie w ktorym pociąg nie jest opóźniony w najlepszej perspektywie zdarza sie 1/10 przejazdów. Zdarzają się wagony w których nie ma możliwości podłączenia telefonu/laptopa do sieci. Jeżeli chodzi o system reklamacji to został on stworzony w ten sposób aby jak najbardziej utrudnić ten proces. W niektórych sytuacjach podróżny musi pobierać formularze w kasach stacjonarnych na dworcach. Do samych formularzy trzeba dołączyć zakupiony bilet (jeżeli jest internetowy to trzeba go wydrukować). Dodatkowo potrzebne jest zaświadczenie od konduktora o np opóźnieniu, w innym przypadku reklamacja nie zostanie przyjęta. Jeżeli chodzi o reklamacje internetowe to nie dostałem jeszcze zwrotu wcześniej niż po 33 dniach od jej złożenia. Jeżeli zakupiło się bilet i z jakieś przyczyny chce się go zwrócić, nawet po 1 min od zakupu (zmiana trasy, wybór innego przewoźnika) trzeba odstąpić od umowy kupna i z tego tytułu IC oddaje kwotę pomniejszoną o 15% kwoty zakupionego biletu. Obsługa - nie trudno odnieść wrażenia ze około 50% pracowników realizuje swoje zadania za kare. Nie wspomnę już o totalnym absurdzie możliwości wykupienia miejsca stojącego w pierwszej klasie. Wady- Ciągłe opóźnienia
- Utrudniony sposób reklamacji
- Obrażona obsługa
- Stosunek jakość/cena -
~Podróżna / 2023-05-11 12:13
Rozumiem że polak jest zgorzkniały i wiecznie niezadowolony, ale Drodzy Państwo, trochę szacunku dla cudzej pracy!! Jechałam dziś Olsztyn - Kraków, czysto, wygodnie, pachnąco, przemiła obsługa, informacje przekazywane na bieżąco! A do tego bilet w promo, tańszy od regio! Po przeczytaniu opinii odnoszę wrażenie, że poprzednicy są na wskroś złośliwi... znaleźć negatyw i czepić się za wszelką cenę! Jedziecie Państwo w okresie wzmożonych przejazdów (majówka, długi week) i spodziewacie się, że będziecie sami w wagonie? A bilet będzie kosztował złotówkę?! Męczące jest wieczne polskie niezadowolenie... Trochę zrozumienia
i realizmu drodzy pasażerowie, i poszanowania pracy innych. Życzę wszystkim więcej życzliwości i zadowolenia z życia! A obsłudze pociągów życzę z całego serca, abyście Państwo w swojej pracy nie trafiali na złośliwców i awanturników. Dzisiejszy przejazd był dla mnie przyjemnością! Pozdrawiam serdecznie obsługę pociągu!ZaletyCzysto, pachnąco, wygodnie, informacje przekazywane na bieżąco, przemiła i kompetentną obsługaWadyBrak -
~Piotr / 2023-05-08 08:13
Trasa krakow kolobrzeg nie tylko w majowke ale po calorocznej jeździe raz w miesiacu pociagiem tlk intercity totalne dno stare sklady jak dla zwierzat zero roznicy miedzy 1 a 2 klasa ( procz ceny za bilet )jesli chodzi o wygode zero gniazdek smierzace kible pozapadane siedzenia obsluga nie mila jesli chodzi o kuszetki to jak spac jak te stare sklady trzeszcza jak by kogo ze skory obdzierali , tyle km i zero jakiejs wygody brak slow ZaletyNicWadyCale tlk -
~Łysy / 2023-05-08 08:04
Od roku raz w miesiacu jade trasa kolobrzeg krakow ,krakow kolobrzeg tlk powiem szczerze tragedia latem masakra sklady stare jak swiat ZaletyCenaWadyStare poniszczone sklady -
-
~Stefan / 2023-05-08 02:48
Dno… wykupione bilety na pierwszą klasę, w rzeczywistości bark miejsc. W efekcie przejazd pierwszą klasą na podłodze przy śmierdzącym kiblu.
NIE POLECAM!!!WadyWszystko -
~Stefan / 2023-05-08 02:43
Dno… wykupione bilety na pierwszą klasę, w rzeczywistości bark miejsc. W efekcie przejazd pierwszą klasą przy śmierdzącym kiblu.
NIE POLECAM!!!WadyWSZYSTKO -
~Poorpolako / 2023-05-07 14:43
Cena do jakości tragedia za ponad 100 zł obładowany przedział bez gniazdek. WadyCena, brak gniazdek, obładowane składy, -
~CiasnyWieczesław / 2023-05-06 09:27
Cena biletu za 2 osoby 160,-
Bilet kupiony na pierwszą klasę - brak miejsc, gorąco, tłoczno.
Ani tanio, ani dobrze.
Jednym zdaniem.
Masakra !
Dziękuje za uwagę i pozdrawiam
Ja czyli ja
EloZaletyŻadneWadyWieke
strona 62 z 254
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »