Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażer / 2023-04-12 18:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociąg IC 38102 dn 12.03.2023 na trasie Kraków Poznań pięć godzin w chłodzie - miejsce przy oknie non stop nadmuchiwane zimnym powietrzem… na uwagę konduktor reaguje stwierdzeniem, ze komputer nie wskazuje nieprawidłowości i ze można się przesiąść… rzeczywiście w przedziale obok zaduch i za gorąco…
  • ~Niezadowolony podrozny / 2023-04-11 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra pod każdym względem. Opóźnienie goni opóźnienie non stop
    ZaletyBrak
    WadyKażda jaka se wymyślisz
  • ~Pasażer relacji Katowice-Międzyzdroje / 2023-04-10 22:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat. Pociągi często opóźnione. Nie wspomnę że podróż 11h a w ubikacjach brak papieru i jeden wielki brud! Zero ekipy sprzątającej
  • ~Kay / 2023-04-10 19:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Kasa biletowa była zamknięta, automat nie działał, a konduktorka pierwsze co zrobiła to warknęła na nas i zapytała czy powinna nas ukarać za kupowanie biletów u niej. Top service w takim razie. Pociąg miał 23 minuty opóźnienia.
  • ~Janusz / 2023-04-10 17:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Grzeją +26 C gdy na zewnątrz +17 C czy oni nie są połączeni z wagonami i nie wiedzą o tym no chyba że na kacu to wybaczalne
  • ~Papi / 2023-04-10 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze się spóźnia czy słońce czy deszcz czy UJ wie co .masakara
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~ARTUR / 2023-04-08 19:35
    Ocena: 1.50 / 5
    To jest tylko możliwe w PKP INTERCITY ( bilet kupiony 2 tygodnie wcześniej, pociąg już na starcie opóźniony 15 minut, według zapowiedzi na Kraków Główny zatrzymuje się na stacjach zgodnie z zakupionym biletem ). W pociągu okozuje się zupełnie inaczej a Kanar proponuje wysiąść na kolejnej stacji i czekać na Inny pociąg - za godzinę !! Brawo, wraz z ceną biletów obniżyli poziom świadczonych usług którego i tak nigdy nie było !!!
    ZaletyFARSA
    WadySKANDAL I ŻENADA
  • ~Romanito / 2023-04-08 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    .jdjdhdkxlxn
    D
    D
    Dzsnjskskskskd
    D
    D
    D
    F
    Fxcfdfff
    F
    F
    ZaletyJdjdccccfcc
    WadyDjdjdccfccffcjsbakamsn
  • ~Bartosz / 2023-04-08 13:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Jedno wielkie dziadostwo, pociąg jadąc z Warszawy już od pierwszej stacji opóźniony 80 minut..., Zmiany torów wjazdu pociągu, przedłużania opóźniania kilkukrotne - cyrk
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Anika / 2023-04-07 19:11
    Ocena: 1.75 / 5
    7.04.2023 trasa Bydgoszcz - Lublin.
    Wagon przedziałowy bez gniazdek i możliwości doładowania telefonu.
    Brak wagonu Wars.
    Brak papieru w toalecie.








    WadyBrak wygód, zjedzenia czegokolwiek,naładowania laptopa, telefonu, skorzystania z toalety w przyzwoitych warunkach bez kombinowania czym się podetrzeć.
  • ~Paweł / 2023-04-07 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ledwo ruszamy i dowiadujemy się na pierwszej stacji że zamiast 90m bedziemy jechać 120 bo musimy puścić pedolino??

    Jeb żart
    ZaletyZasrane kible
    WadyMilion wad
  • ~Bohdan / 2023-04-07 18:38
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie jest prawdziwe. Nic się nie zmieniło od trzech lat, oprócz stałego wzrostu cen. Na trasie o największym zapotrzebowaniu podaje się 6 wagonów i w każdym nie ma miejsca co na podłodze siedzi 30-40 osób. Źle. Bardzo!
    Zaletywygodniej niż autobusem
    Wadyopóźnienia na stacjach. opóźnienia na trasie. Zawsze są jakieś problemy z zakupami online. Brak gwarancji miejsca - to w ogóle moja ulubiona piosenka
  • ~Łukasz / 2023-04-07 14:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak kontaktu na infolinii, brak odpowiedzi na miala, mimo zapłaty nie dostałem biletu, nie można doprosić się o zwrot kosztu bądź dosłano biletu(sytuacja z dziś). Prawie za każdym razem pociągi są opóźnione. Ceny są coraz wyższe a standard wciąż ten sam. Niski. Brudno w kontakty z prądem nie działają z ogrzewaniem tez wiecznie coś nie tak. Zimą działa klima a latem grzejniki. Lepsze warunki są w koleji dla bydła.
    ZaletyCzasem jest na czas
    WadyWszystko
  • ~Aml / 2023-04-07 12:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeżdżę od kilku lat pkp i może kilka razy przyjechaliśmy zgodnie z planem. Wiecznie opóźnienie, co blokuj kupno biletów przesiadkowych. Pociągi od kilku lat zapchane, mimo potrzeb nie rozumiem dlaczego nie dołożą dodatkowych wagonów. Ręce opadają.
    ZaletyNie trzeba prowadzić Auta i duża oszczędności w stosunku do paliwa.
    WadyWieczne opóźnienie
  • ~Anna / 2023-04-07 10:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociągiem jeżdżę bardzo rzadko ale nie potrafię zrozumieć ich polityki zniżek.W całej Europie dzieciom przysługują zniżki bez znaczenia jakiej jest narodowości i w jakiej szkole się uczy tylko w Polsce jest inaczej i zniżka przysługuje polskiemu dziecku uczącemu się w Polsce. Właśnie musiałam dopłacić do biletu dla córki bo pomimo że ma obywatelstwo Polskie to uczy się w Niemczech... Paranoja...
    ZaletyŻadnych
    WadyZbyt dużo
  • ~Anna / 2023-04-07 10:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociągiem jeżdżę bardzo rzadko ale nie potrafię zrozumieć ich polityki zniżek.W całej Europie dzieciom przysługują zniżki bez znaczenia jakiej jest narodowości i w jakiej szkole się uczy tylko w Polsce jest inaczej i zniżka przysługuje polskiemu dziecku uczącemu się w Polsce. Właśnie musiałam dopłacić do biletu dla córki bo pomimo że ma obywatelstwo Polskie to uczy się w Niemczech... Paranoja...
    ZaletyŻadnych
    WadyZbyt dużo
  • ~Żaneta / 2023-04-07 05:25
    Ocena: 4.25 / 5
    Pani konduktor z plakietka o numerze 34517 przemiła kobieta, właściwą osobą na właściwym miejscu.
    Dzis 7.04 godz 5.12
    Z stacji K-Kozle do Koluszki odrazu zareagowała w bardzo miły sposób na problem, który napotkałam z siostrą, otorz zakupiłyśmy osobno bilety, zapominając o przydzielonych miejscach, spotkałyśmy się z sytuacja miejsc w innych przedziałach na czas ok.4godz.

    Pani odrazu pomogla z uśmiechem i serdecznością, bez problemu wskazała nowe miejsca i wydrukowała bilet dodatkowy... PRZESYMPATYCZNA PANI, WIECEJ TAKICH LUDZI A PODROZE BEDA BEZSTRESOWE..
  • ~MK / 2023-04-06 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę pociągami regularnie od dobrych paru lat. Dojeżdżam na uczelnię 250km i do pracy ok. 80 km w jedną stronę. ZAWSZE kupuję bilet za pośrednictwem strony intercity.pl. Przez ostatnie dni jednak na pociąg, którym dojeżdżam do pracy nie dało się kupić biletu 2. klasy, więc kupiłem bilet 1. klasy (która swoją drogą praktycznie niczym się nie różni od 2. klasy), bo nie chce mi się rano czekać w kolejce do kasy na dworcu + zawsze te parę minut snu więcej.
    Kupowałem bilet powrotny, tak jak zawsze, za pośrednictwem intercity.pl, ale z jakiegoś powodu bilet został anulowany, mimo że pieniądze z konta zostały odjęte. Niestety, zorientowałem się, że bilet został anulowany dopiero jak wsiadłem do pociągu. Usiadłem na pierwszym lepszym miejscu, czekając na kontrolę biletów, żeby wyjaśnić sytuację i kupić ewentualnie bilet. No i się doczekałem. Przyszedł pan dyrektor pociągu przeprowadzić kontrolę biletu, poprosiłem o bilet do mojej miejscowości, wytłumaczyłem że bilet został anulowany przez system, a ja byłem tego nieświadomy. Pan jednak nie chciał słuchać moich tłumaczeń, powiedział, że "bilet będzie droższy- dużo droższy", zapytał "płatność kartą?" i poszedł żwawym krokiem po terminal (a był to starszy pan). Przychodzi z terminalem, mówi że bilet wyniesie 173 zł (normalnie 22,50 zł).
    Chcąc sprostować powiedziałem, że "nie mówił pan, że to będzie mandat", a on odpowiedział, że to nie nazywa się teraz mandat, tylko "opłata dodatkowa", po czym dodał tonem, jakbym od początku chciał oszukać wspaniałą instytucję polskich kolei państwowych na grube pieniądze - "płaci pan czy nie?". Zmęczony całym dniem pracy, nawet nie chciało mi się z nim kłócić, to po prostu przyłożyłem kartę do terminala i wpisałem kod, nie wiedząc czy to co zrobił nie było jakimś wyłudzeniem.
    Ale mniejsza z tymi pieniędzmi, choć żałuję, że nie rozwiązałem tej sytuacji inaczej - i np. nie wysiadłem nie płacąc na następnej stacji. Może te pieniądze pójdą na rozwój infrastruktury i polepszenie usługi pkp (wiem, zabawne), albo nawet na emeryturę dla tego pana, przez co może stanie się mniej zgorzkniały.
    Setki razy podróżowałem tą i innymi liniami, ale czara goryczy się przelała i mam dość pijanych współpasażerów, niewygodnych foteli, tłoku i ogólnej niskiej jakości usługi. Wolę przesiąść się do bardziej szkodliwego dla środowiska i droższego środka transportu, jakim jest auto. Jedno jest pewne - to na pewno moja OSTATNIA podróż pociągiem.
    Dodam jeszcze, że jadę właśnie pociągiem, w którym to wszystko się zdarzyło odpocząć do domu i nie mam żalu dla pana dyrektora pociągu (który jakby był tam za karę), bo szkoda na to czasu i nerwów. Chciałbym tylko, żeby jak najmniej potencjalnych pasażerów doświadczyło podobnej sytuacji i żeby jako instytucja państwowa nie traktowali ich jak bydło przewożone z punktu A do punktu B.
    Piszę to wszystko, bo spędziłem bardzo dużo (zbyt dużo) czasu jeżdżąc koleją, przez co tym bardziej czuję się oszukany. Zastanawiam się jakby inaczej mogła się potoczyć sytuacja, gdybym nie zapłacił. Być może straż ochrony kolei wyciągnęłaby mnie siłą z pociągu na najbliższej stacji i przeprowadzała czynności zatrzymania przez następne dwie godziny. Może musiałbym wysiąść i zakupić bilet na następny pociąg i czekać na stacji w zimnie. W każdym razie negatywne doświadczenie.
    Zalety- zmiana pozycji w czasie
    Wady- podejście do człowieka
    - brak komfortu
    - opóźnienia
    - ogólny chaos
    - i wiele więcej
  • ~Monika / 2023-04-05 16:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałam okazję korzystać z usług pkp intercity i pendolino w okresie ostatnich 3 tygodni. Tragedia jakąś. W pierwszym wypadku bilet zakupiony przez aplikację 3 tygodnie przed wyjazdem. Bilet sypialny dół. Trzy dni przed wyjazdem dostałam na email informacje,że przenoszą mnie na górne łóżko. Po dwóch dniach wymiany email myślałam,że wszytko jest wyjaśnione. Jakże się zdziwiłam,kiedy Pan konduktor zakomunikował mi,że mam jednak miejsce na górze. Po ostrej wymianie zdań z laska dostałam dół. Nie wiem czy mam takiego pecha ale 3 tygodnie później wracam pendolino do domu. Pierwsza klasa, bilet trochę kosztuje. Zaznaczyłam, że chce miejsce zgodnie z kierunkiem jazdy ( żeby im nie zafajdać całego przedzialu) I co.....dostałam tyłem. Pan konduktor poinformował mnie ,że zmienili układ składu. Kuźwa.....Super!!!
    ZaletyŻadne....
    WadyCo innego się kupuje za nie małe pieniądze a co innego się dostaje. Olewanie klientów.
  • ~Niepokorna / 2023-04-04 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Konduktor pracujący za karę pociąg 7320
    Przyszedł wyżyć się w swojej pracy.
    Patologia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3080
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905