Brak jakiegokolwiek zrozumienia dla klienta. System jest w stanie sprzedawać dwa bilety na jedno miejsce, i odziwo nic się nie dzieje.
Tak jak wszystkie państwowe usługi jest to żałosne po prostu jak ta śmieszna firma działa. Brak
WadyWieczne spóźnianie się, brak empatii ze strony pracowników PKP, totalna znieczulica, wysokie ceny
~Barbara / 2023-06-01 17:26
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia. Kupiłam z rodziną (3 osoby) bilety z siedzeniami jak i w wagonie specjalnym dla rowerów. Niedość że nie było przedziału dla rowerów przez co musieliśmy stać w przedziale (w dwóch bo nie było miejsc) i to nawet nie było jak usiąść. Na następnej stacji wagon został odpietny przez. Na plus wyszło to że mogliśmy usiac gdzie kolwiek przez Ti że nei było naszego wagonu.
~Jakub / 2023-06-01 13:13
Ocena: 2.50 / 5
Pociąg Kraków-Kołobrzeg. Miałem być w domu o godzinie 19:30. Pociąg się zepsuł i komunikacją zastępczą dojechałem do miejsca docelowego o pierwszej w nocy. Podroż była męczarnią. Rekompensata od IC 62 złote. Nigdy więcej!
ZaletyChyba nie ma
WadySzkoda czasu na pisanie
~Intercity ssij / 2023-05-31 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Z minusów ceny biletów i stałe opóźnienia bez powodu
ZaletyBrak
WadyWszystki
~Dikembe Mutombo Mpolondo Mukamba Jean J / 2023-05-31 11:18
Ocena: 2.25 / 5
Dzień dobry.
Jak zapewne każda wiadomość wysyłana do dużej instytucji i ta zostanie przez Państwa pominięta,ale dużo energii to nie zabiera.
Chciałbym odnieść się do dopłat stosowanych przy zakupie biletu w pociągu.
Na krótkim odcinku trasy zostało mi doliczone bez informacji od konduktora ok. 10 zł. do zakupionego biletu ( bo kasa była czynna na dworcu). Rozumiem już teraz jak wygląda kwestia dopłat ( po doczytaniu informacji po fakcie), ale to bardzo wpływa na odbiór Waszej firmy i chęć korzystania z usług.
Po pierwsze brak słownej informacji od pracownika o takiej dopłacie i kolejna kwestia, to czas.
W moim przypadku miałem ok 4 minut do odjazdu pociągu. Nie zdążyłem dotrzeć na stację wcześniej w wyniku zatłoczenia na mieście. Dodatkowo nie zdążyłbym w te 4 minuty zakupić bilet w kasie i zdążyć na pociąg.
Na zakup biletu w aplikacji nie ma szans, bo nie używam aplikacji internetowych i nie ma też obowiązku z takowych korzystania.
W takiej sytuacji brakuje wyrozumiałości.
Rozumiem obowiązkowość pracownika wobec panujących zasad, ale równocześnie takim zachowaniem przyczynił się do utraty klienta.
Myślę nie ostatniego.
Warto byłoby rozważyć problem dopłat,bo uważam to za zwyczajne "zdzieranie " kasy z pasażera.
Pozdrawiam albo nie. Na pewno nie serdecznie.
ZaletyCzasem się przydajecie
WadyZa mało miejsca, by opisać
~Hades / 2023-05-30 21:51
Ocena: 1.75 / 5
Nie będę się już określał na temat wątpliwej wygody ale jak kurw..w całym pociągu podczas 13to godzinnej podróży nie ma zaje..miejsc do ładowania telefonu
ZaletyNie bardzo
WadyCałe pkp jest wadą
~Jan Nowak / 2023-05-30 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne, bilety drogie, system internetowy, działa poniżej krytyki, pociągi opóźnione, personel zbywa ludzi, to wszystko rzuciło mi się od razu w oczy po powrocie z zagranicy
ZaletyW końcu jakoś dojechałem do celu
WadyJak w opisie
~Łukasz / 2023-05-30 13:29
Ocena: 4.75 / 5
Obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie
ZaletyTanie przejazdy, obsługa w kasach biletowych
WadyMało pociągów do mojego rodzinnego Augustowa
~Bejdicia / 2023-05-30 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Czekam rok na zwrot za nie wykorzystane bilety na które naciągnął mnie nie jeden konduktor
ZaletyBrak
WadyCała ta instytucja ma głęboko drugiego człowieka
~mark235 / 2023-05-29 18:30
Ocena: 2.25 / 5
Stan wizualny toalet w klasie I daje w pociągu Biebrza na trasie Gdynia główna warszawa wschodniawiele do życzenia.zarowno umywalki jak i muszle klozetowe są wielce wysłużone,brudne ,budzące odrazę.Czy icc posiada jakieś wymogi odnośnie standartow
w tej klasie .
~Wkurzony / 2023-05-29 17:37
Ocena: 2.25 / 5
Wiecznie spóźnione.. dziś czekałem 40 minut na stacji tylko po to żeby odjechać autobusem bo skm i km nie przyjechały… tragedia i wstyd dla zarządu
WadyZawsze opóźnione bez komunikatów. Przemyślcie swoje zachowanie.
~Gabiolo / 2023-05-29 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle opóźnienia , brak siedzących miejsc , bardzo trudno dotrzeć do domu naszymi kolejami . Wstyd !!!!!!
ZaletyŻadnej zalety
WadyPod każdym względem
~Nat / 2023-05-29 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Nonstop opóźnienia wynikające z warunków atmosferycznych przy pięknej pogodzie, porażka
ZaletyBrak zalet
Wady Same wady
~Cxxjnnees / 2023-05-29 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii nie. Udziela ci żadnej odpowiedzi na pytania
WadySłaba jakoś obsługi klienta
~Darek / 2023-05-28 11:16
Ocena: 3.50 / 5
Założyć u Was konto graniczy chyba z cudem...mam wiele kont w instytucjach firmach portalach..nigdy to nie sprawiało trudności...w PKP INTERCITY...szok.
Informacją na stronie przy zakupie biletu z ulga KDR "musi być druga osoba aby skorzystać z w/w ulgi" w kasie Warszawa Centralna beż problemu zakup i informacja kasjerki ze to błąd...
ZaletyCzystość.. miła obsługa podczas podróży..
WadyBrak kontaktu z informacją internet
~DazarX / 2023-05-28 10:01
Ocena: 2.25 / 5
Zakupiłem bilet przez internet i podczas kontroli konduktor stwierdził iż kupiłem bilet przed chwilą a nie 3 dni wcześniej jak było napisane na bilecie... Dodatkowo zostałem nazwany oszustem, bo niby zwróciłem sobie pieniądze na konto z powrotem, kiedy udowodniłem, że wszystko zostało opłacone i zwrotu nie było, bez żadnego przepraszam konduktor sobie poszedł żeby jak to stwierdził ,,nie marnować czasu" bo nie mógł znaleźć biletu w systemie. Trochę kultury trzeba mieć, jeśli chce się pracować w takim zawodzie.
~Niewyspana / 2023-05-27 08:23
Ocena: 3.00 / 5
Lokowanie wagonu ze strefą ciszy zaraz za lokomotywą, która tę ciszę co chwilę zakłóca trąbiąc, mija się z celem. By pomóc innym pasażerom należałoby zrobić strefę ciszy w najdalej położonym od lokomotywy wagonie.
ZaletyCzysto
WadyJw
~Dawid / 2023-05-27 06:14
Ocena: 2.00 / 5
Pociąg Hutnik 4520. Czyste złodziejstwo, które jest na każdym kroku w tym poje***ym kraju. Kupujesz bilet u konduktora w cenie 90zł, ale po chwili okazuje się ze nie ma miejsca w pociągu i nie możesz nim podróżować. Ale za chwile jednak okazuje się że można, tylko po opłacie dodatkowych 150zł. Czyli po opłaceniu haraczu już można podróżować bez miejsca? Gratulacje PKP intercity
ZaletyDosyć nowocześnie, czysto
WadyZachowanie konduktora, złodziejstwo, niejasne opłaty, dodatkowa opłata 150zł za to, że nie ma miejsca w pociągu (śmiech na sali)
~Noon / 2023-05-27 04:23
Ocena: 1.00 / 5
Płacisz jak za miejsce siedzące tyle że stoisz i marzniesz 11h. PRL się tu zatrzymał
~Walewu / 2023-05-26 14:42
Ocena: 2.75 / 5
Jestem raczej osobą która nigdy nie zostawia komentarzy w internecie ale dzisiejsza sytuacja pobudziła mnie do tego, żeby opowiedzieć każdemu jak zachowują się pracownicy intercity gdy któremuś z ich pasażerów grozi smierć.
Jechałam pociągiem z Gdańska do Warszawy pociąg EIP5402, w pociągu jechała starsza Pani, która miała nadciśnienie i nie mogła się ruszyć, mówiła, że za chwile zemdleje. A więc poszłam do wagonu z personelem gdzie poprosiłam pilnie coś zrobić bo z Panią jest bardzo źle.
Zdziwicie się co usłyszałam od chama który tam pracuje jako konduktor. Mówi tak do kolegi:
„Idź tam słuchaj, bo ktoś ci mdleje *haha* ja to prace już skończyłem.”
Zatem lekarz zachował się bardzo profesjonalnie i dalej reakcja nastąpiła dojść sprawna, aczkolwiek trzymanie takich osób jak pan któremu nie zależy na życiu innych w mojej ocenie nie powinien zostać dopuszczony do pracy z ludźmi.
(Pomijając fakt ze osobiście ze mną przy sprawdzeniu biletów zachowywał się w niemiły sposób, nie posiadał wystarczająco wiedzy żeby skonsultować mnie w moim temacie)
Wstyd i straszny błąd HR trzymać takich pracowników. Zero empatii.
ZaletyNie ma zalet zostały wszystkie skreślone po dzisiejszym dniu
WadyBrak kompetencji u pracowników, zawieszanie systemu i strony internetowej