strona 49 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2023-06-29 10:16
Podróżuję regularnie pociągami po wielu krajach UE, głównie Niemcy/Belgia/Francja i za każdym razem dochodzę do wniosku, że PKP intercity bije wszystkie inne na głowę. Profesjonalna obsługa, czysto, smaczne jedzenie w warsie. 2. klasa w PKP intercity nierzadko wygląda lepiej niż 1. klasa u niektórych zagranicznych przewoźników… Cena adekwatna do jakości -
-
~Ewa i Wiesław / 2023-06-29 06:58
Witam,
W imieniu swoim i drugiego pasażera chcemy serdecznie podziękować za profesjonalizm.
Gdynia Główna - Warszawa- Katowice 28 czerwca.
z powodu opóźnienia innego pociągu nie zdążyliśmy na pociąg w Gdyni, zgłosiliśmy do konduktora i pociąg na nas zaczekał na stacji Tczew.
Wdzięczni pasażerowi, obsługa mianem światowa.
:):):)
-
~Toruń / 2023-06-29 00:51
Podróż z Torunia do Koła z przesiadką w Kutnie bardzo nieprzyjemna. Pociąg w Toruniu miał spóźnienie ponad 20 minut. Informacja od załogi pociągu aby osoby które będą przesiadać się na kolejnych stacjach do innych pociągów aby zgłaszały ten fakt. Po sprawdzeniu że niestety nie zdążę na pociąg do Koła zgłosiłam się do osoby dyżurującej i poinformowałam że przez fakt spóźnienia się tego pociągu mogę nie zdążyć na pociąg do Koła ( przesiadka w Kutnie ). Osoba tam pracująca ( mężczyzna ) był bardzo arogancki i złośliwy. Nie mogłam dokończyć swojej wypowiedzi i zadać pytania bo mi przerwał. Powiedział że interesuje go to jak zeszłoroczny śnieg i co on niby ma zrobić. Kultura na poziomie zero. Pan chyba się zapomniał albo pomyli zawód. Proponuje rzeźnie z taką kulturą. Pierwszy raz po bardzo długim czasie ( ponad 15 lat ) jechałam pociągiem, niestety pod względem kultury nic się nie zmieniło. Warunki jazdy dobre ale stres ze względu na opóźnienie pociągu i dodatkowo chamstwo pana z Obslugi bardzo nie komfortowe. Może za 15 lat będzie lepiej. Nie polecam. WadyChamstwo, brak kultury osobistej osób pracujący w pociągu -
~Anna / 2023-06-28 22:47
Miłe zaskoczenie. Mimo 2kl. TLK (W-wa Kołobrzeg) wagony trafiły mi się nowoczesne, z klimatyzacją, czyste...obsługa bardzo miła. Podróż rozpoczętą z lekkim opóźnieniem, ale później je nadrobiono. Za miejscówkę w kwocie 93zł nie było na co narzekać. Oby tak zawsze. ZaletyKlasa 2 jak pierwsza- nowy wagon, klimatyzacja i gniazdka. Uprzejmi konduktorzy płci obojga. Podróż bez zakłóceń. Tanio.WadyNadrobione opóźnienie. -
~Michal Misiek / 2023-06-28 21:53
Mega irytujace czeste komunikaty ktore wybudzaja i przeszkadzaja w podrozy, denerwujace i za glosne. W kortyarzach nie mozna sie minąć( a nie jestem grubasem).
Slabo.. 10 lat temu jadac pociagiem na Ukrainie bylo o wiele bardziej komfortowo. -
~Hikol / 2023-06-28 14:14
W pociagu zimno nogi marzną trzeba w kurtce trzeba siedzieć potem zaraz jest się chorym klimatyzacja nie konserwowana filtry nie wymieniane Grzyb. A za usługi płaci się duże pieniądze. Kierownikowi pociagu zgłaszano że zimno zwiększył temperaturę ale za chwilę znów było zimno.dodam że na dworze nie było upałów. ZaletyCzystoWadyZimno w pociagu -
~Klaudia / 2023-06-28 10:27
Pociag relacji Przemyśl - Graz z wagonem panoramicznym. Prosze o zmiane wagonu panoramicznego na ten co byĺ wczesniej z przedzialami! Jest bardzo ciasno, nie ma gdzie polozyc walizek bo na to brakuje miejsc. Z pierwszej klasy zrobiliscie zbieranine bachorow (darcie ryja; placz; bieganie po wagonie), wszystkich kultur. Komfort jazdy bliski zeru poniewaz nawet nie mozna sie przespac bo kazdy sie gapi jakby to bylo przestepstwo!! Jak mozna tak zrobic z 1 klasy gdzie za bilet zaplacilam ponad 180zl. -
~nick / 2023-06-28 07:36
Nie będę się długo rozpisywać. ???????????? ZaletyMają szybkie i wygodne ED250, posiadają też szybkie i wygodne ED160 oraz także szybkie i wygodne ED161. Kupią nie długo nowe EU160 wygodne dla maszynistów, i wycofają nie które zasrane złomy typu EU07 i EU08 które są przestarzałe, i które to powinny być już wycofane z ponad 5 lat temu.WadyED161 niestety mają czasami awarie. InterCity zatrzymuje się na dworcu w Legnicy. (wolałbym żeby zatrzymywają się PolRegio w Legnicy). Niestety w 2023 roku mają jeszcze te zasrane złomy typu EU07 i EU08, które powinny już zostać zmodernizowane z ponad 13 lat temu. SU42 jeżdżą przez dworzec w Legnicy (w Legnicy jest trakcja elektryczna, SU42 powinny jeździć tylko na trasach niezelektryfikowanych. -
-
~Hubert / 2023-06-27 20:07
Ta firma, to żart, nic tu nie działa. Nawet formularz do opinii. Apliakcja do zakupów - nie działa. Non stop są problemy, czy to ze zwracaniem biletu (trwa to w nieskończoność) czy to z zakupoem ( mamy jakiś błąd, lista biletów może być nieaktualna). A ponadto non stop są jakieś pomyłki w wagonach, och przepraszamy musi pan iść do wagonu przedziałowego. ZaletyBRAKWadyCiągłe problemy -
~Anna / 2023-06-27 15:24
Relacja Szczecin Gdynia. Na wszystkich tablicach przyjazd pociągu na peron 4. Czekam a tu przyjechał na 2. Tak trudno zmienić na wyświetlaczach numer peronu???? To XXIwiek.
Po tygodniu wyjazd z Gdyni i to samo. Żądnych informacji o zmianach . Pani przez megafon ponoć mówi, ale jest to tak niezrozumiałe że nie można nic zrozumieć. Jeden wielki bełkot. Na peronie wieje wiatr i to też utrudnia zrozumienie. Pan kierownik pociągu tlumaczy,że porobiły się spółki i nie ma między nimi porozumienia. A moim zdaniem wystarczy odrobina dobrej woli by dokonać zmiany godziny na tablicy. To ułatwiłoby życie podróżnym i zaoszczędziło stresu, którego i tak jest wiele w naszych czasach. -
~Jarek / 2023-06-27 13:28
Skandaliczna jakość usług. Podróżowałem sześć razy w ciągu dwóch tygodni i za każdym razem pociąg miał minimum 20 minut opóźnienia, w tym trzy razy 1 godz. a największe opóźnienie wynosiło 75 min. !!! Nawet za komuny pociągi jeździły bardziej punktualnie.
Regułą jest, że pociągi wracające z nad morza w kierunku Krakowa, są obsługiwane przez dużo gorszej jakości składy, z niesprawną klimatyzacją.
Ostatni mój kurs z Kołobrzegu do Krakowa, to był szczyt wszystkiego, podróż jak w krajach trzeciego świata. Opóźnienie 75 minut, brak stojaków na bagaże, niesprawna klimatyzacja, ujadające psy w wagonie, brakowało tylko kur i kogutów.Wadyskandaliczny poziom usług -
~Natala / 2023-06-26 19:38
Żenada !!! Relacja Gdańsk Główny Szczecin Opóźnienia co przejazd. ZaletyBrakWadyOpóźnienia, -
~Szymor / 2023-06-26 17:08
Miła obsługa i bardzo komfort jechałem TLK przemyślanin i IC Malinowski super dobrze że klima jest ???????? -
~And / 2023-06-26 16:58
Pociąg miał opóźnienie i nie zostały mi zwrócone pieniądze za bilet. -
~Bzbzbzbz / 2023-06-25 21:55
Pociąg Ic Hańcza nie nadaje się na podróże z dziećmi, tylko jeden wagon jest wagonem przedziałowym ( szansa na miejsce w tym wagonie jest praktycznie zerowa), jest ciasno, dodatkowo od obsługi pociągu czuć alkohol.
Nie polecam. -
~Doris / 2023-06-25 21:36
Pociąg jak zwykle miał opóźnienie. Bilet kupiony online, po czym przy sprawdzaniu biletów się dowiadujesz, że rzekomo został anulowany i tak naprawdę jedziesz beż biletu ... a tym samym musisz kupić bilet i dodatkowo zapłacić 150 zł. Nie polecam -
-
~Luna / 2023-06-25 21:02
Wracam z Sopotu do Warszawy.
Pociąg nr 53170
Smród , klimatyzacja nie działa, w związku z powyższym, wymusza to otwarcie okien. Z powodu powyższego, w wagonie panuje nieznośny huk.
Kto odpowiada za dopuszczenie takich wagonów do użytku ???
PKP cofnęło się w czasie i to o wiele lat. ŻenadaZaletyBrak !WadyUszkodzona klimatyzacja, smród w wagonie. -
~Pasażer / 2023-06-25 21:01
Pociąg relacji Gdynia Zakopane nr 53170 to jakieś nieporozumienie wagon nr 13 śmierdzący uryną,duszny, bez klimatyzacji więc trzeba otworzyć okna przez co jest głośny nie do zniesienia. Jak można dać takie wagony na taką długa trasę. PKP dało d. ..y po całości. ZaletySame wadyWadySmród, brud, duchota, i mega głośno -
~Kacdec / 2023-06-25 20:02
To PKP to jest jedno wielkie nieporozumienie. Na zachodzie nie miałoby to prawa istnienia
Zalet brak. -
~Rasistowskie PKP / 2023-06-25 17:41
Już kolejny raz mam bardzo niemile doświadczenie z PKP IC. Wielokrotnie mówiono mi, że wystarczy zdjęcie dokumentu tożsamości, kiedy mój partner nie miał przy sobie paszportu. Mój partner jest ciemnoskóry i nie mówi po polsku, więc zawsze muszę mu wszystko tłumaczyć. Tym razem Pani sprawdzająca bilety uparła się, że zdjęcie dokumentu nie wystarcza (nikt inny w przedziale pokazujący bilety elektroniczne nie został poproszony o dokument) i kazała nam zapłacić za nowy bilet i to drożej niż bilet, który mieliśmy kupiony. Przy próbie tłumaczenia sytuacji mojemu partnerowi, Pani sprawdzająca bilet podniosła na mnie głos. Takie zachowanie jest niedopuszczalne. Czekam na odpowiedź z działu reklamacji. WadyNiemiła obsługa, rasizm
strona 49 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »