Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5067 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiwi / 2023-10-04 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn jechał jednym z pociągów,miał bilet kupiony docelowy,lecz mimo prośby syna,żeby przytrzymano pociąg,który miał opłacony jednym biletem,niestety konduktor nie zrobił z tym nic,nie pomógł mu. Musiał kupić dodatkowy bilet. Mimo mojej reklamacji nie odzyskała dodatkowej straty finansowej. Uważam,że powinien rząd zająć się tym ponieważ to sprzątanie pasażerów.
    WadyOkropna obsługa PRL
  • ~Krzysztof / 2023-10-03 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóznienie bardzo kłopotliwe odradzam tą instytucję
    WadySame wady
  • ~Zażenowany poziomem usług pkp / 2023-10-02 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszy jest w Polsce chyba tylko PiS..
    Godzina opóźnienia pociągu
    Konduktorzy chamscy, niedoinformowani... ameba miałaby wyższy poziom inteligencji od nich a z pewnością wi cej kultury osobistej
    ZaletyŻadnych!!!!!
    WadyGodzina opóźnienia pociągu na 3 stacji od początkowej
    Konduktorzy chamscy, niedoinformowani... ameba miałaby wyższy poziom inteligencji od konduktora pociągu Kormoran
  • ~Jop / 2023-10-01 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem na peronie i jescze musiałem 3 dychy dopłacić jesczze nie polecam.
  • ~kkaamelia / 2023-10-01 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jazda z rowerem. Żenada. 9 zł płacisz za rower i brak warunków. Ogólnie ciasnota. Pełno nawalonych walizek. Naprzeciw toaleta i osoba czekająca na swą kolej. Wychodzisz na korytarz a tu pani z wózkiem dziecięcym. Po drugiej stronie pan z bardzo dużą walizką. Ruszyć nie ma się jak. Już więcej razy rower nie wezmę. Najbardziej to i tak mi żal kobiety z dzieckiem w wózku. Kto wymyślił te wagony to ja nie wiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiednich warunków dla mam z dziećmi w wózkach i dla osób z rowerami.
  • ~Ja / 2023-09-30 16:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurde za to że wsiadłam jedną stacje przed na tą na którą miałam bilet musiałam dopłacać 64.03zl za jedną stacje! Co jest co cholery z tymi ludzmi
    WadyNie umieja sprawdzać biletów i nie mają zrozumienia
  • ~Andrzej / 2023-09-29 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg relacji Wrocław - Warszawa opóźniony 17 min. W wagonie dosyć zimno.
  • ~Martyna / 2023-09-29 21:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Te pociągi IC cały czas mają jakieś opóźnienia, nie zaplanujesz sobie podróży ponieważ nie zdążysz na drugi pociąg bo nie poczeka na Ciebie to raz... a dwa za drogie są te pociągi w stosunku do tego co oni odwalają, wolę już samochodem dojechać na miejsce docelowe i stracić na paliwe niż płacić IC za wieczne spóźnianie się pociągów. Człowiek spieszy się do pracy a tu proszę albo pociag odwołany albo przyjedzie za kilka godzin albo zepsuty tabor, albo opóźnienie bo sobie doczepiają wagony nie wiadomo z jakiego powodu i ot opóźnienie. NIE POLECAM
    ZaletyPrzynajmniej Warsa macie i miłą obsługę w Warsie
    WadySpóźnianie się
    Drogo co do jakości
    Toalety brudne
  • ~Bisia / 2023-09-29 21:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Nigdy nie można dojechać na czas. Nie zdążyło mi się jeszcze abym wsiadła do pociągu i dojechała tam gdzie chce w określonych przez PKP na bilecie godzinach. Pociąg albo przyjeżdża opóźniony albo stoi między stacjami. Obsługa nieprzyjemna, na pytania reagują opryskliwie i chamsko. Toalety częściej niż często brudne lub niesprawne. Brak informacji o przyczynach opóźnienia.
    ZaletyCenowo przystępne bilety
    WadyCiągle opóźnienia. Brak organizacji. Wady można godzinami wymieniać...
  • ~Pasażer. / 2023-09-29 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, opóźnienie 211min.i obsługa dostarczyła tylko parę zgrzewek wody mineralnej,zero informacji co dalej. Podstawowy brak poszanowania klienta. Nigdy nie polecę.
    ZaletyBrak
    WadyNie da się wszystkiego wymienić. Żenada.
  • ~Koba / 2023-09-29 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo z jakim sie spotkalem kolobrzeg krakow zero wars opoznienia narzekaja na brak kasy ciezko wagon doczepic na tyle godz kazdy chetnie cos zje napije sie obsluga mila reszta dziadostwo 21 wiek klima nie dziala tyle godzin zero kuszetek no pojebane brak slow proponuje zmienic osoby ktore niby sa menedzerami lub hu… wie kim zero dla ludzi syf dramat tyle w temacie
    WadyWszystkie
  • ~Trauma / 2023-09-29 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie przeczytałam opinie Pani "naciągnięta" i zastanawiam się jak to było z nami.
    Na dworcu Warszawa Zachowania oprócz szaleństwa z bieganiem z ciężkimi walizkami po schodach między peronami że względu na przebudowę, Pani w okienkach są bezczelne, nie udzielają zgodnych z regulaminem odpowiedzi specjalnie, bądź są tak kiepsko przeszkolone. W dodatku zdążą się też brak informacji o podjazdach pociągów. Właśnie tak nie zdążyłyśmy na jeden z nich. Z wielkimi walizami najpierw schodziłam a później wspinałam się po schodach, kiedy znalazłam na rozkładzie kolejny. Niestety z wiadomych przyczyny nie zdążyłam zrezygnować z poprzedniego, ale musiałam kupić bilet na kolejny.
    Nie otrzymałam pozytywnej odpowiedzi odnośnie reklamacji.
    Pani " naciągnięta" jeśli Pani nie zrezygnowała z biletu przed podróżą, a została Pani zmuszona do zakupienia kolejnego biletu, proszę nie liczyć nawet na te 85%
  • ~Trauma / 2023-09-29 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo wiele zastrzeżeń. Przede wszystkim polityka reklamacji, niedorzeczny regulamin według, którego jeśli nie zrezygnujesz z biletu w aplikacji, to zrób to w okienku. Nie ważne, że w tym czasie może uciec Ci kolejny pociąg. Nie licz na zwrot, bo jeśli aplikacja nie działa to mają asekurację. Teoretycznie to tylko adnotacja w regulaminie, bo pracownicy raczej są zieloni. Sama dostałam odpowiedź, że skoro w aplikacji nie mogę zrezygnować to mam złożyć reklamację na stronie przewoźnika bo przecież nie mogę jechać jednocześnie w dwóch pociągach. No więc niespodzianka, wygląda na to, że mogłam.
    Sporo podróżowałam IC, mogę jeszcze dodać, że większość pracowników jest arogancka i zarozumiała.
    Z góry przepraszam tą garstkę, która na dworcu zasugerowała, żeby jednak znaleźć inne połączenie i żebym z córką nie nocowała na dworcu bo to niebezpieczne. Chcieli dobrze bo mimo, że są pracownikami to też nie wiedzieli, o konieczności rezygnacji w okienku jeśli aplikacja się zawieszała.
    ZaletyMoże rok temu wymieniłabym kilka. Aktualnie jednak nie widzę, żadnych.
    Całe szczęście mają już coraz większą konkurencję
    WadyNiejasny regulamin i źle przeszkoleni pracownicy. Aroganccy pracownicy. Chcesz zwrotu za przejazd? Dobra rada, nie szukaj kolejnego dopuki nie zrezygnujesz z wybranego. Śpij z dzieckiem na dworcowej ławce jak żul ????
    Chyba jeszcze to, że nie w każdej aplikacji możliwy jest zwrot biletu.
  • ~Lucyna / 2023-09-27 15:03
    Ocena: 1.75 / 5
    W jedną stronę opóżnienie 2 godz. popsuła się lokomotywa z powrotem 1,5 godz. opóżnienia popsuł się tabor.Pociąg z Przemyśla do Gdyni ze śmietników wysypywało się, toalety brudne
  • ~jerzy14 / 2023-09-27 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    smierdzi w pociagu opoznienia duze nie polecam owady obecne w przedzialach
    Zaletybrak
    Wadyniewygodne siedzenia
  • ~Annam / 2023-09-26 18:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa pociagu i restauracji. Czysto i miło. Na czas.Apka działa, wifi też.
  • ~L / 2023-09-25 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to ma być?! Nawet nie można zrobić planów bo pociąg to przyjedzie za wcześnie i nie poczeka do godziny odjazdu a tu spóźni się 34 minut! 34! Tak przynajmniej myślałam a tu się okazuje że w ogóle mnie przyjechał.
  • ~X / 2023-09-25 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie rozczarowany pracą PKP IC. Często nie działały kontakty lub co ciekawe pobierały energie z podłączonego urządzenia. Klimatyzacja w pociągu wydaje się działać w dwóch trybach włączony/wyłączony, jeśli jest włączona w przedziale jest przeraźliwie zimno, jeśli jest wyłączona to można się upiec. Strona internetowa to żart, a aplikacja mobilna to komedia.
    ZaletyBrak
    WadyNiedziałające kontakty, brak klimatyzacji, zaginiony bagaż prawie niemożliwy do odzyskania, niemiła obsługa pociągu, opóźnienia pociągu lub ich odwołanie
  • ~Laura / 2023-09-25 06:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Było mi bardzo zimno, dlatego poprosiłam konduktora o zwiększenie temperatury.
    Przemiły konduktor zmienił ją odrazu po moim zgłoszeniu!!????
    Jestem bardzo zadowolona
    ZaletyObsługa
  • ~Peter / 2023-09-24 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    24.09.23 Jechałem pociągiem intercity relacji Krakow- Poznań główny - Wybicki konduktor-(kobieta) stwierdziła że synek z którym podróżowałem (kilka dni wcześniej skończył 5 lat!) Stwierdziła że synek ma 8 lat, a jak twierdziła od 7 lat potrzebna jest legitymacja szkolna , ja mówię że nie mam po czym ona twierdzi że ma więcej lat i żebym pokazał legitymację , osoba - konduktor była hamska i niemiła wobec mnie sugerowała że kłamie podając wiek dziecka. Nie polecam podróży tym pociągiem! Podróż ma kojarzyć się z czymś miłym a nie z hamstwem wobec mnie i dziecka.
    ZaletyBrak!!! Od tamtego hamskiego zachowania konduktora -kobiety zdecydowałem że pociągami "intercity" nie będę jeździć wcześniej byłem stałym klientem często jeździłem tą relacją. Stracili stałego klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5067
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3132
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 864
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976