Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Romana / 2023-09-09 22:12
    Ocena: 5.00 / 5
    09.09.23 jechałam Intercity relacji Olsztyn Poznań i wracałam Poznań Olsztyn. W pociągu było bardzo czysto i miło. A szczególnie dziękuję Panu Marcinowi, konduktorowi, który szczegółowo poinformował mnie o różnych biletach i jak odzyskać piwniadze. Polecam ten pociąg.
  • ~Marcin / 2023-09-09 20:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak zwrotów za biletów za 2 godzinne opóźnienia to jest jakaś masakra.Za informacje na infolinię muszę zapłacić 1.20 zł.Pis niech sobie w d..... wsadzi
    WadyPunktualność
  • ~Pawlos / 2023-09-09 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam taką sugestie aby weryfikować osoby które mówią przez megafon w pociągu bo odnoszę wrażenie że są na ostrym haju
  • ~PKP to śmieć historii / 2023-09-08 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Super podróż pierwsza klasą, pierwsza klasa ale na stojąco w korytarzu, bezczelność PKP nie zna granic
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Ela / 2023-09-08 18:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Spóźniłem się lekko po bilet do kasy, w pociągu skasowali mnie 20zł więcej ?!?!?! I jeszcze spóźniony !!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Xyz / 2023-09-08 17:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo lubię podróżować pociągami i dość często podróżuje w piątki pociągiem IC 5110 z Gdańska Głównego do Działdowo. Wyjazd powinien być o godz. 17:10 niestety nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek tak było najczęściej pociąg ma najmniej 20-30 min opóźnienia. Pociąg rusza z Gdyni Głównej. Rozumiem, że pociąg moze czekać w Gdyni na inne pociągi ponieważ jest z nimi skomunikowany ale bez przesady ponad 30min? Pasażerowie czekają na peronie gdzie nie ma nawet miejsc żeby się usiąść. Gdyby była to jednorazowa sytuacja nikt nie miałby tego za złe jednakże jest to praktycznie co piątek. Ostatnio słyszałam, że lokomotywa była wymieniana w Gdyni i stąd opóźnienie. Rozumiem sytuacja losowa ale co tydzień? Trochę szacunku pasażerom też się należy. Ewidentnie jest problem z komunikacją, rozkładami oraz wąskimi gardłami w firmie PKP Intercity- może należałoby się nad nim pochylić i coś z tym zrobić w końcu.
    WadyOpóźnienia
  • ~L / 2023-09-08 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracałam we wrześniu poczicgem. Kołobrzeg -Wrocław.Wagon13 :).
    Mnóstwo ludzi jechali z biletom bez wyboru miejsca. Wrzesień to czas kiedy seniory wyjeżdżają nad morze . Nie wszystkim stać na podróż samochodem. Niestety siedzieć na podłodze nie jest przyjemność dla ludzi starsze.Obsługa nie przyjemna ,czystość na 3. Klima nie chłodzi, naładować tel-w innym wagonie.Dawali wodę wyłącznie dla tych pasażerów co mają bilet z miejscem .
    Kupić bilet nie ma możliwości już za pare tygodni.
    Nie polecam.
  • ~Monika / 2023-09-08 14:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Mieliśmy okazję przejechać trasę Świnoujście-Katowice teoretycznie w ICC klasa 1. ICC Podlasiak jadący że Świnoujścia do Poznania zaskoczył nas wygodą, klimatyzacją i oczywiście opóźnieniami jakie złapał po drodze. Natomiast ICC Artus jadący z Poznania do Katowic czyli ponad 4h to jak dla mnie odnowiony obiekt muzealny. Klimatyzacja, czyli otwarte okno, brak gniazdek 230v, brak przejścia do toalety, gdyż w klasie 1 sprzedawane są miejsca stojące i ludzie tłoczą się na korytarzu. Od razu uprzedzam miejsce stojące w 1 klasie jest droższe od stojącego w 2 klasie. Absurd pogania absurd. Aplikacja na telefon informuje o zakupionym bilecie, jednak informacja na którym peronie stoi pociąg do przesiadki dla PKP jest nieistotna. Wiec czlowiek biega, szuka informacji co i gdzie przy 30min opóźnieniu. Obsluga też z kwaśną miną podchodzi do pasażerów, jakby tu za karę byli. Przykro patrzeć na to wszystko.
    ZaletyBrak
    Wadyniedopracowana aplikacja, brak klimatyzacji, brak gniazdek 230v, niemiła obsługa
  • ~Przemek / 2023-09-07 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, właśnie jadę pociągiem relacji wroclaw - przemysl _ na zewnątrz 24 stopie w pociągu 30 ale okien nie można otwierać bo klimatyzacja działa. Żenada
  • ~Talia / 2023-09-06 20:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam zwrócić bilet, którym nie jechałam, ponieważ kupiłam wcześniejszy bilet na pociąg. Gdy chciałam zwrócić bilet, okazało się że muszę mieć poręczenie od kierownika pociągu, a nawet nie jechałam tym pociągiem. Pieniędzy za bilet nie odzyskałam
  • ~Monika / 2023-09-06 15:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa zostawia tu wiele do życzenia
    Gbury ! Zero kultury osobistej
    Personel nie potrafi prowadzić prostej kulturalnej rozmowy, jakiekolwiek prośby czy pytania są lekceważone
    Duży złych słów ciśnie się na usta ale podaruje sobie
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa
  • ~Joanna / 2023-09-05 19:48
    Ocena: 3.75 / 5
    Pan, który ma jakiekolwiek zażalenia do pasażera, niech podejdzie, a nie drze się na cały autobus. (Linie zastępcza).Kultura osobista wymaga zwracania się do pasażera na pan/ pani jeżeli się nie znamy.
  • ~ Marysia / 2023-09-05 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak pomocy ze strony konduktora, nie udzielił informacji na temat trasy, zagwizdał , wsiadł do pociągu i pojechał. Łysy, gruby, bez kultury.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo
  • ~Przemko / 2023-09-04 18:04
    Ocena: 3.25 / 5
    Zawsze są problemy na trasie relacji Szczecin - Gdańsk oraz Gdańsk- Kołobrzeg ,bardzo często są okropne opóźnienia...
    Odechciewa się przez to jeździć pociągami na tej relacji...
    WadyDługo trwające opóźnienia pociągów
  • ~Joanna / 2023-09-03 17:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Porażka! W pierwszej klasie na korytarzu tłoczą się ludzie którzy kupili bilet na I klasę ale nie zagwarantowano im miejsc siedzących. Śmiechu warte ! Z przedziału ciężko wyjść, trudno przejść korytarzem do warsu lub toalety. To jest I klasa??!! Chyba IIII lub IV…..
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyCała reszta
  • ~Sara / 2023-09-03 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontrola biletów wygania pasażerów z pustego korytarza klasy pierwszej do zatłoczonego wagonu klasy drugiej ponieważ w bilecie jest klasa druga. Nie wiem po co w takim razie są wysuwane siedzenia na korytarzu skoro nie można z nich korzystać
  • ~Maniek / 2023-09-02 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Wagon z przedziałami 1 klasy jak to powiedziała konduktorka że znajdujemy się w wagonie PRL-u bez klimatyzacji zero nawiewu powietrza smród a co najlepsze to z toalety nie można było z korzystać ponieważ była zapchana zapłaciłem za pierwszą klasę a mam gorsze warunki jak osoby co zapłaciły i jadą w przedziałach 2 klasy
  • ~Kryzmy / 2023-09-02 16:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Piszę w imieniu mojej siostry i kuzynki, ponieważ one niestety nie są "komputerowe". Było to w czasie wakacji, dokładnie 16 lipca 2023 r. pociąg relacji Wrocław - Ełk. Mimo tego, że przyjechały na stację PKP w Kaliszu z dłuższym wyprzedzeniem nie udało się kupić biletu. Była to sytuacja wyjątkowa i przyspieszony wyjazd ze względu na wypadek córki kuzynki. Pani na dworcu oznajmiła żeby zgłosiły się do konduktora i może w wagonie WARS znajdzie się dla nich miejsce. To co ich spotkało to nic z porównaniem do pani, która jak wcześniej pisała, żę zapłaciła jakieś dodatkowe pieniądze, ale nie takie jak one. Otóż mimo poinformowania całej obsługi o sytuacji z góry zostały poinformowane o dodatkowej opłacie 150 złotych. Zapłaciły normalnie od osoby za bilet ok 50 złotych plus 150 złotych. Razem ta podróż kosztowała niecałe 400 złotych. Usłyszały jeszcze, że mogły wcześniej przez INTERNET sobie kupić bilet. Tak do wiadomości PKP Intersity NIE WSZYSCY W TYM KRAJU MAJĄ JESZCZE INTERNET, a dość spora grupa ludzi nie potrafi obsługiwać komputera. Złożenie reklamacji nic nie dało, ponieważ w piśmie jakie otrzymały niedawno jest odpowiedź, że takie maję przepisy. Nie dbają o pasażera. Pociąg, który jechał praktycznie przez całą Polskę miał może? z 10 wagonów i to w okresie wakacyjnym, gdzie tylu ludzi podróżuje. Reklamacja nie pomogła i 300 złotych dodatkowo zapłacone przepadło, a dzisiaj w telewizji reklama dotycząca seniorów, że jak wykupią bilet do końca września to 35% ulgi. Sistra i kuzynka też seniorki i tak je potraktowano. Liczyły, że składając reklamację odzyskają chociaż część pieniędzy, a tu figa z makiem.
  • ~Rafał / 2023-09-02 09:03
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Liubov / 2023-09-02 07:54 stąd że dochodzi opłata za wydanie biletu u kierownika pociągu
  • ~Liubov / 2023-09-02 07:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Mój poranek zaczął się niespodziankami. W aplikacji w której zawsze kupuję bilet miałam problem kupić, i musiałam podejść do Pana który sprzedaje bilety w pociągu i moja reakcją była najlepsza z biletu który w aplikacji kosztował z Bielska do Katowic 17,10zl musiałam zapłacić 28.90 powiedzcie mi skąd bierzecie te ceny? Normalny uczciwy człowiek któremu nie udało się kupić biletu i szybko biegł na pociąg żeby zdarzyć ma tyle przepłacać? 30zl w jedną stronę czy nie za dużo? A jak spytałam się czy mogę kupić bilet jeden przystanek dalej to trzeba było zapłacić za ten przystanek 14zl już nigdy więcej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3077
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904