Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5067 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2023-12-03 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    03.12.2023 r. kolejna awaria taboru trasy Lublin - Katowice. Pociąg powinien ruszyć z Kielc o godz. 18.40 a jest godz 23.10 i pełny skład czeka na transport! Obiecane autobusy nie dojechały, podobno pendolino jedzie po nas. Żenada. Wiadomo, nie jest to wina obsługi. Nowe składy notorycznie mają awarie i opóźnienia a ceny wygórowane, za co? Kto tym zarządza. Co z tą jakością - totalnie nie adekwatna do cen i warunków. Powtarzam, dość często jeżdżę ta trasa a opóźnienie enia są na norma!
    WadyWszystko, jakość.
  • ~Konrad i Tomek brudna sprawa / 2023-12-03 21:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Ogólnie pociąg w miarę dobry szkoda że go nie było spóźnił się o ponad 400 minut na zarezerwowanych miejscach zastaliśmy kał w skrócie lepiej iść z buta bynajmniej nie uświadczymy żula ściągającego spodnie nie polecam nawet za darmo w rekompensacie dali nam batonika i mleko w kubku.
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyChyba wszystko poza poza alkoholem w sklep obok dworca o nazwie (Baśka)
  • ~Beny / 2023-12-02 11:18
    Ocena: 1.25 / 5
    To są chyba żarty. Wykupiony bilet pierwszej klasy z Jaroslawia do Wrocławia. W krakowie pociag nawalił, godzina czekania nagle przesiadka. I co? I od Krakowa do Wrocławia brak możliwości żeby Gdziekolwiek usiąść na dodatek z chorą nogą, porażka i jeśli nie ma za coś takiego zwrotu kosztów to śmiech na sali.
    ZaletyBrak
    WadyCale mnóstwo
  • ~Anon / 2023-12-01 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę do Katowic z Wrocławia. Kolejny raz stoję i chyba powinnam być w ogóle wdzięczna, że mogę jechać. Ostatnio ciągle słyszałam że sprzedaż biletów zablokowana- już nie można kupić biletu w okienku na ten sam dzień. Nie mam aplikacji i nie chcę mieć! Aby kupić bilet z miejscem siedzącym musiałabym przyjechać z mojej miejscowości specjalnie do Wrocławia kilka dni wcześniej po sam bilet. To jest żart. Już nie pamiętam kiedy mogłam usiąść i poczytać książkę w pociągu. Mieszkając za granicą, lubiłam podróże pociągiem, odkąd jestem w Polsce- już nie lubię. Za mało pociągów! Zamiast dołożyć więcej pociągów, zwłaszcza na weekend, to sprzedają miesiąca stojące.Kpina. Podróż pociągiem przez pół kraju na stojąco jak w tramwaju.Tragikomedia
    ZaletyWolę niż autokar, bo pociąg nie stoi w korkach
    WadyZa mało pociągów, trudno kupić bilet, brak miejsc siedzących przez co komfortu podróży nie ma żadnego
  • ~Jack / 2023-12-01 17:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadę pociągiem intercity z Berlina do Gdańska. Jest 1.12 czyli zima. Kupiłem bilet 1 klasy. Wagon 1 klasy jest nieogrzewany od Berlina przy -2 stopnia na zewnątrz. Awaria! Zostaliśmy z żoną przeniesieni do 2 klasy gdzie jest w miarę ciepło. Na trasie z Gdańska do Berlina 28.11 także brak było ogrzewania. Na trasie do Berlina był jednak wagon Wars, w którym wprawdzie nie podawano ciepłych posiłków i napoi z powodu braku prądu, ale można było kupić kanapkę lub przekąskę. Dziś w ogóle nie ma Wagonu restauracyjnego, zatem nieuprzedzeni o potrzebie przygotowania kanapek na podróż pociągiem międzynarodowym! podróżni jadą głodni wiele godzin. Bardzo dziękuję za podróż pociągiem PKP intercity w standardzie lat 80-ych. Wstyd! Ocena mniej niż zero.
    ZaletyDojazd z punktu a do punktu b zrealizowany
    WadyZimno, nieogrzewany wagon 1 klasy, brak warsu
  • ~Ewa / 2023-11-30 15:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Warszawa Centralna. 28.11.2023 . Agresywna i mozliwie psychicznie niestabilna pani konduktor. Odwiedzalismy Warszawe po raz pierwszy, dlatego ciezko bylo nam sie polapac, zadawszy pytanie dla pani konduktor, pani nie potrafila na je odpowiedziec spokojnie oraz taktycznie, raczej nie odpowiedziala calkiem, tylko rozkrzyczala sie bez przyczyny. Z tego powodu calkiem zrezygnawalismy z podruzy pociagiem ( choc mielismy kupione bilety) i wywolalismy taksowke. Uważam ze taka agresywna, krzykliwa oraz mozliwie psychicznie niestabilna osoba nie powinna pracowac z liudzmi.
  • ~Stiven / 2023-11-26 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiechu warte te PKP. Ostatnie 5 przejazdów minimum godzinę opóźnienia, podczas przesiadki pociąg miał poczekać, oczywiście nie zrobił tego. Z powodu opóźnienia, w warsie mieli rozdawać ciepłe napoje, gdy poszedłem stwierdzili że im wody zabrakło. Oczywiście w pociągach zimno tak, se trzeba siedzieć w kurtce i czapce. Nie polecam
    ZaletyZalety brak
    WadyMnóstwo
  • ~Pasażerki / 2023-11-26 02:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada, spóźnienia, lekceważenie pasażerów, wszechobecny bałagan i brud.
    Dotyczy: podróż IC17101 w dniu 25.11.23 na trasie Warszawa Centralna Poznań Gł. Wybrałam te podróż mimo konieczności przesiadki na inne połączenie w Poznaniu, ale miałam na to pół godziny. Czas ten skurczył się do 10 minut, ponieważ najpierw skład czekał w Skierniewicach na przesiadkę pasażerów 10 minut, a potem opóźnienie urosło do 20 minut przez postoje spowodowane przepuszczaniem innych składów. Na prośby o zatrzymanie pociągu przesiadkowego w Poznaniu i konduktor reagował uspokajając mnie cytuję niech się pani nie denerwuje, okłamując mnie co do opóźnienia i podając fałszywy peron peron odjazdu pociągu przesiadkowego. Skutki: szaleńczy bieg z walizkami po schodach na fałszywy peron, brak informacji na peronach i przez megafon, 8 zamiast 31 minut na przesiadkę = na pociąg oczywiście nie zdążyłam tak jak i inni pasażerowie, w tym moja mama. Dalszy ciąg: 20 minut stania w kolejce do kasy w podziemiach brudnego dworca Poznań Gł., wielka pani kasjerka odmawia wymiany biletu na następne połączenie, żądając opłaty do już zapłaconych 225 zł, czyli mam płacić jeszcze ponad 80 PLN. Wielka pani kasjerka pastwi się nade mną i nad moją matką, mówi do mnie per ty/kobieto, krzyczy na mnie, moją mamę, wzywa policję. Ja ze stresu mam napad hipoglikemii ze wszystkimi objawami, moja mama ma atak choroby wieńcowej, słabnie. Biletu oczywiście nie udaje mi się wymienić. Dalsza droga przez cały dworzec do kas głównych, uprzejma pani w kasie bez problemu wymienia bilet!. Dalszy ciąg: IC 38100, z Poznania do Szczecina Gł., pani konduktor zarzuca mi trzymanie walizki na korytarzu (w przedziale wszystkie półki są zajęte)m odpowiadam, iż nikt z pasażerów się nie skarży, a nawet przejechałam z walizką na koniec wagonu, przepuszczając wózek z przekąskami. Pani konduktor cytuje: to nie moja wina, że nie ma miejsca na walizki, o co ma pani do mnie problemy, (cytuje dokładną składnię i gramatykę). Mimo próśb pani konduktor nie znajduje dla mnie innego miejsca, tak abym mogła umieścić bagaż, mimo że mam rezerwację miejsca siedzącego, spędzam 2.5 godziny na korytarzu przy wyjściu. Dodam, iż pani konduktor nie reagowała na alkoholowe ekscesy pasażerów z przedziału obok, zataczających się i wymiotujących do reklamówek mężczyzn. Widocznie umie zastraszać tylko kobiety, w tym moja mamę, do której zwracała się lekceważąco przy przy innych pasażerach.
    Wnioski nasuwają się same: nigdy więcej podróży kolejowych z IC w brudzie, spóźnieniami, lekceważeniem pasażerów, straszenie policją. Szczególne pozdrowienia dla kasjerki z podziemi dworca Poznań Gł. oraz konduktorki z IC 81100 za znęcanie się nad bezbronną starszą kobietą. Karma wraca
    ZaletyWymiana biletu w kasie głównej Poznań Gł. Bardzo duża empatia i bezproblemowe załatwienie sprawy. Dziękuję.
    WadyWszystko j/w
  • ~Yuri / 2023-11-25 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, wysokie ceny i bez przerwy opóźnienia po kilka godzin
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Płocki policjant / 2023-11-24 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciufcia się rozpadła na prostej drodze i z tej okazji przygotowano dla pasażerów prezent w postaci 60-cio minutowego opóźnienia. Serdecznie nie polecam i nie pozdrawiam.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Jowita / 2023-11-24 15:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Istna katastrofa! Podróżuje pociągiem od dwóch lat i praktycznie w każdym przypadku były opóźnienia.
    Dzisiaj pociąg miał znowu awarię i przewożono pasażerów autokarami. Koszmar, zdecydowanie nie polecam, najgorsze pociągi.
    WadySpóźnienia, ciągłe problemy
  • ~Gocha Tchir / 2023-11-20 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Podrozowalam 28.08.2023 Pkp Intercity z Wroclawia do Katowic. Miałam miejscowke w pierwszej klasie w wagonie z przedziałami. Niestety w przedziale nie bylo miejsca na bagaże! Miejsca na ktorych powinno się ulozyc bagaze byly zajete zgrzewkami wody, nalezacymi do pracownikow PKP. Zglosilam to do PKP Intercity Biura obsługi klienta, ale nie uzyskalam nawet przeprosin.
  • ~ajcila / 2023-11-20 18:18
    Ocena: 5.00 / 5
    - 18.11. 2023 r. godz.15:36, pociąg TLK nr 35104/5 „Małopolska” relacji Kraków Główny – Gdynia Główna. Przed Mławą została uszkodzona lokomotywa przez zwierzynę leśną. Wszyscy pasażerowie zostali profesjonalnie ewakuowani do pociągu Pendolino EIP 3500 Kraków Główny – Gdynia Główna. Ogromne podziękowania dla dwóch załóg którzy w przemiły sposób i z wielkim zaangażowaniem starali się pomóc w przesiadaniu w szczerym polu nocą. Pan Grzegorz z Warsu pomocny i rozbrajający dla tych co mieli strach w oczach. Dziękuję za platformę przyniesioną do wagonu 11.

    - Natomiast, „negatyw” dla konsultantów infolinii Intercity za wprowadzanie w błąd przed wykupieniem biletu przez Internet. Wydzwaniałam co najmniej 3 razy jako opiekun osoby na wózku i o kulach. odpowiedziano abym wykupiła w wagonie przedziałowym. Zamówiłam po wykupieniu biletu asystenta przy wsiadaniu i wysiadaniu na ten dzień jednak ani w Krakowie ani w Malborku nikogo nie było. Dobrze że kierownik i konduktorzy trzymali piecze i byli bardzo pomocni i uczynni.

    Z poważaniem
    Alicja z Malborka
    Zaletyprofesjonalne i miłe załogi
    Wadybrak dociekliwości w pytaniach konsultantów telefonicznych
  • ~A / 2023-11-18 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i dno. Opóźnienie ponad czas podróży pociagu. Brak odpowiedzi co do powodów opóźnieni a
    ZaletyBeak
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2023-11-17 08:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg IC Chełmoński z Krakowa do Świnoujścia, podróż prawie 10 godz i tylko bez przerwy nadawane komunikaty przepraszające za brak wagonu gastronomicznego. Podróż ktora trwa tyle godzin, bez możliwości napicia się wody, kawy lub zjedzenia czegokolwiek. Mało poważne zachowanie PKP. Niby IC a wlecze się niemiłosiernie.
  • ~S / 2023-11-16 08:54
    Ocena: 1.75 / 5
    W dniu 15.11.23 mój pociąg miał opóźnienie 80 minut przez co niezdążyłabym na samolot gdybym nie wziela taksówki ( z Koluszek na Okęcie co kosztowało mnie dodatkowe 5 stow) Nie polecam PKP intercity totalnie.
  • ~Anna / 2023-11-15 21:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Dlaczego pracownicy PKP IC zachowują się jak funkcjonariusze z czasów PRL. Poniżający,odzierajacy z godności sposób traktowania pasażerów. Tak zachowują się wszyscy,najstarsi kierownicy i konduktorzy. Bez wzgledu na zachowanie, czy masz uśmiech na twarzy,czy umiejętności komunikacji i sprawia,że w ciągu sekundy stracisz całą wiarę w siebie. W swój dobry nastrój. Teksty co się Pani tak głupio uśmiecha, może Pani ma dobry dzień,bo ja nie, nie potrzebuje Pani uprzejmości,etc etc.. Szanowne PKP pamiętajcie,że nic nie trwa wiecznie. Monopol na usługi również. Z czasem połowa kadry nie będzie potrzebna,bo wszystkie linie obsługiwała będzie AI. Może lepiej,bo nie trzeba będzie trzeba obcować z ludźmi którzy odnoszę wrażenie nienawidzą swojej pracy.
    ZaletyTrochę jest
    WadyZbyt wiele by widzieć zalety
  • ~Arkadiusz / 2023-11-15 11:31
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 06.11.23 awarii uległ skład relacji Katowice Słupsk nr 48100, w związku z powyższym zorganizowano bardzo sprawnie przesiadkę do skladu Wrocław Olsztyn. W całym tym zamieszaniu zostawiłem okulary w Gwarku. Zgłosiłem się do Pana Kierownika skladu olsztynskiego nr służbowy 76021, który natychmiast skontaktował się z obsługą poprzedniego pociągu,z Panem Konduktorem nr służbowy 76507,a ten natychmiast udał się na miejsce w którym podróżowałem, odnalazł i zabezpieczył okulary. Uszkodzony skład dotarł do Poznania i odzyskałem okulary. Dzięki profesjonalnemu, pełnemu zaangażowania podejściu do sprawy obu Panów, udało mi się odzyskać mienie wartości ok 2 tys . zł za co bardzo chciałbym podziękować
    ZaletyProfesjonalizm, zaangażowanie
  • ~Anna / 2023-11-14 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejne opóźnienie, trzecie w ciągu tygodnia. Jeżdżę regularnie vdo i z pracy. Podróż z nimi to same nerwy. Firma do likwidacji. Dodatkowo paniusia przez megafon NIE INFORMUJE o kolejności wagonów. Pociąg wjeżdża, ludzie gonią i obijają się o siebie. Ponadto gwizdanie vi popedzanie ludzi podczas wsiadania. Dno
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2023-11-13 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne zachowanie konduktora na trasie Warszawa Wrocław! Dnia 11.11 zostaliśmy źle potraktowani i jesteśmy oburzeni zachowaniem wielkiego %^&% konduktora. Godzina około 21:30! Zatrudniajcie dalej takich niewychowanych $#@@#
    ZaletyZA TEN NUMER BRAK!
    WadyKONDUKTOR!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5067
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3132
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 864
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976