Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Podróżny / 2023-10-14 09:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa - Wrocław "ASNYK"
    Masakra Pierwsza klasa a standard taki sam jak w drugiej nie rozumiem czemu jest drożej
    W toaletach brak wody i papieru do rąk dobrze że chociaż toaletowy jest.
    WiFi w 1 klasie nie działa wcale
    Oświetlenie w suficie włączone non stp w nocy i w dzień
    Zimno tak że w kurtce trzeba 5 godzin przebywać
    Po interwencji ogrzewanie włączono ale tylko na ok 2 h
  • ~VV / 2023-10-11 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet kupiony 1 klasy, duszno w cholerę, komunikator napierdala aż ogluchnac się da i nie da się sciszyc, przez całą trasę nie mogłem nawet zwyczajnej wody kupić czy napić się gdzieś!!!!
    PORAZKA I PATOLOGIA TO WLASNIE REPREZENTUJECIE. Sami jeździjcie tym gównem jak w 90 latach. Choc wtedy to wodę dawali przynajmniej.
  • ~Wojciech / 2023-10-09 09:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróż z Krakowa do Włocławka. Pociąg w jednym wagonie, uwaga 1 klasy, nie miał sprawnej klimatyzacji.
    Wg informacji od obsługi pociągu problem był zdiagnozowany od paru dni, ale PKP miało to w d***ie.
    Jako rekompensatę otrzymałem 25% obniżki ceny za podróż w temperaturze blisko 40 stopni.
    Już lepiej mieli w klasie 2.
    Pierwszy raz od dawna korzystałem z PKP, ale już więcej nie wrócę.
    Pomijam WiFi, które nie działa.
    ZaletyNie ma.
    WadyBraknie miejsca.
  • ~DziarskaKulka / 2023-10-07 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    1 na 10 pociągów jest punktualnie, w żadnym kraju tego nie widziałem. Dwie godziny opóźnienia to codziennosc za ktore dostanie sie zwrot w postaci 25% wartosci biletu. To jeden wielki zart!
    ZaletyNie ma
    WadyCały przewoźnik
  • ~Seb / 2023-10-06 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno które nie działa od lat i kosztuje majtatek w dodatku w zasadzie bezkarne za swoje amatorstwo. Wysokość reklamacji to żart i wszystko po stronie obowiązków klienta.
    ZaletyNic, względnie ekologia
    WadyWszystko. To jest śmiech w twarz ludziom
  • ~Mmm / 2023-10-05 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi są niepunktualne, całkowity brak organizacji na dworcach, brak pomocy ze strony pracowników, brak oznaczeń
  • ~Mill / 2023-10-05 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi są niepunktualne, na dworcach panuje całkowity brak organizacji, pociągi są źle oznaczane, brak jakiejkolwiek pomocy ze strony pracowników
    ZaletyBrak
  • ~Wiwi / 2023-10-04 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn jechał jednym z pociągów,miał bilet kupiony docelowy,lecz mimo prośby syna,żeby przytrzymano pociąg,który miał opłacony jednym biletem,niestety konduktor nie zrobił z tym nic,nie pomógł mu. Musiał kupić dodatkowy bilet. Mimo mojej reklamacji nie odzyskała dodatkowej straty finansowej. Uważam,że powinien rząd zająć się tym ponieważ to sprzątanie pasażerów.
    WadyOkropna obsługa PRL
  • ~Krzysztof / 2023-10-03 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóznienie bardzo kłopotliwe odradzam tą instytucję
    WadySame wady
  • ~Zażenowany poziomem usług pkp / 2023-10-02 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszy jest w Polsce chyba tylko PiS..
    Godzina opóźnienia pociągu
    Konduktorzy chamscy, niedoinformowani... ameba miałaby wyższy poziom inteligencji od nich a z pewnością wi cej kultury osobistej
    ZaletyŻadnych!!!!!
    WadyGodzina opóźnienia pociągu na 3 stacji od początkowej
    Konduktorzy chamscy, niedoinformowani... ameba miałaby wyższy poziom inteligencji od konduktora pociągu Kormoran
  • ~Jop / 2023-10-01 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem na peronie i jescze musiałem 3 dychy dopłacić jesczze nie polecam.
  • ~kkaamelia / 2023-10-01 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jazda z rowerem. Żenada. 9 zł płacisz za rower i brak warunków. Ogólnie ciasnota. Pełno nawalonych walizek. Naprzeciw toaleta i osoba czekająca na swą kolej. Wychodzisz na korytarz a tu pani z wózkiem dziecięcym. Po drugiej stronie pan z bardzo dużą walizką. Ruszyć nie ma się jak. Już więcej razy rower nie wezmę. Najbardziej to i tak mi żal kobiety z dzieckiem w wózku. Kto wymyślił te wagony to ja nie wiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiednich warunków dla mam z dziećmi w wózkach i dla osób z rowerami.
  • ~Ja / 2023-09-30 16:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurde za to że wsiadłam jedną stacje przed na tą na którą miałam bilet musiałam dopłacać 64.03zl za jedną stacje! Co jest co cholery z tymi ludzmi
    WadyNie umieja sprawdzać biletów i nie mają zrozumienia
  • ~Andrzej / 2023-09-29 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg relacji Wrocław - Warszawa opóźniony 17 min. W wagonie dosyć zimno.
  • ~Martyna / 2023-09-29 21:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Te pociągi IC cały czas mają jakieś opóźnienia, nie zaplanujesz sobie podróży ponieważ nie zdążysz na drugi pociąg bo nie poczeka na Ciebie to raz... a dwa za drogie są te pociągi w stosunku do tego co oni odwalają, wolę już samochodem dojechać na miejsce docelowe i stracić na paliwe niż płacić IC za wieczne spóźnianie się pociągów. Człowiek spieszy się do pracy a tu proszę albo pociag odwołany albo przyjedzie za kilka godzin albo zepsuty tabor, albo opóźnienie bo sobie doczepiają wagony nie wiadomo z jakiego powodu i ot opóźnienie. NIE POLECAM
    ZaletyPrzynajmniej Warsa macie i miłą obsługę w Warsie
    WadySpóźnianie się
    Drogo co do jakości
    Toalety brudne
  • ~Bisia / 2023-09-29 21:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Nigdy nie można dojechać na czas. Nie zdążyło mi się jeszcze abym wsiadła do pociągu i dojechała tam gdzie chce w określonych przez PKP na bilecie godzinach. Pociąg albo przyjeżdża opóźniony albo stoi między stacjami. Obsługa nieprzyjemna, na pytania reagują opryskliwie i chamsko. Toalety częściej niż często brudne lub niesprawne. Brak informacji o przyczynach opóźnienia.
    ZaletyCenowo przystępne bilety
    WadyCiągle opóźnienia. Brak organizacji. Wady można godzinami wymieniać...
  • ~Pasażer. / 2023-09-29 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, opóźnienie 211min.i obsługa dostarczyła tylko parę zgrzewek wody mineralnej,zero informacji co dalej. Podstawowy brak poszanowania klienta. Nigdy nie polecę.
    ZaletyBrak
    WadyNie da się wszystkiego wymienić. Żenada.
  • ~Koba / 2023-09-29 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo z jakim sie spotkalem kolobrzeg krakow zero wars opoznienia narzekaja na brak kasy ciezko wagon doczepic na tyle godz kazdy chetnie cos zje napije sie obsluga mila reszta dziadostwo 21 wiek klima nie dziala tyle godzin zero kuszetek no pojebane brak slow proponuje zmienic osoby ktore niby sa menedzerami lub hu… wie kim zero dla ludzi syf dramat tyle w temacie
    WadyWszystkie
  • ~Trauma / 2023-09-29 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie przeczytałam opinie Pani "naciągnięta" i zastanawiam się jak to było z nami.
    Na dworcu Warszawa Zachowania oprócz szaleństwa z bieganiem z ciężkimi walizkami po schodach między peronami że względu na przebudowę, Pani w okienkach są bezczelne, nie udzielają zgodnych z regulaminem odpowiedzi specjalnie, bądź są tak kiepsko przeszkolone. W dodatku zdążą się też brak informacji o podjazdach pociągów. Właśnie tak nie zdążyłyśmy na jeden z nich. Z wielkimi walizami najpierw schodziłam a później wspinałam się po schodach, kiedy znalazłam na rozkładzie kolejny. Niestety z wiadomych przyczyny nie zdążyłam zrezygnować z poprzedniego, ale musiałam kupić bilet na kolejny.
    Nie otrzymałam pozytywnej odpowiedzi odnośnie reklamacji.
    Pani " naciągnięta" jeśli Pani nie zrezygnowała z biletu przed podróżą, a została Pani zmuszona do zakupienia kolejnego biletu, proszę nie liczyć nawet na te 85%
  • ~Trauma / 2023-09-29 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo wiele zastrzeżeń. Przede wszystkim polityka reklamacji, niedorzeczny regulamin według, którego jeśli nie zrezygnujesz z biletu w aplikacji, to zrób to w okienku. Nie ważne, że w tym czasie może uciec Ci kolejny pociąg. Nie licz na zwrot, bo jeśli aplikacja nie działa to mają asekurację. Teoretycznie to tylko adnotacja w regulaminie, bo pracownicy raczej są zieloni. Sama dostałam odpowiedź, że skoro w aplikacji nie mogę zrezygnować to mam złożyć reklamację na stronie przewoźnika bo przecież nie mogę jechać jednocześnie w dwóch pociągach. No więc niespodzianka, wygląda na to, że mogłam.
    Sporo podróżowałam IC, mogę jeszcze dodać, że większość pracowników jest arogancka i zarozumiała.
    Z góry przepraszam tą garstkę, która na dworcu zasugerowała, żeby jednak znaleźć inne połączenie i żebym z córką nie nocowała na dworcu bo to niebezpieczne. Chcieli dobrze bo mimo, że są pracownikami to też nie wiedzieli, o konieczności rezygnacji w okienku jeśli aplikacja się zawieszała.
    ZaletyMoże rok temu wymieniłabym kilka. Aktualnie jednak nie widzę, żadnych.
    Całe szczęście mają już coraz większą konkurencję
    WadyNiejasny regulamin i źle przeszkoleni pracownicy. Aroganccy pracownicy. Chcesz zwrotu za przejazd? Dobra rada, nie szukaj kolejnego dopuki nie zrezygnujesz z wybranego. Śpij z dzieckiem na dworcowej ławce jak żul ????
    Chyba jeszcze to, że nie w każdej aplikacji możliwy jest zwrot biletu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3077
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904