Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-12-11 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Wiecznie spóźniony! Po co zmieniacie godziny wyjazdu, skoro i tak pociąg jest opóźniony! Wieczny problem!
  • ~MS / 2023-12-10 11:30
    Ocena: 1.50 / 5
    W ostatnim czasie podróżując jednym z pociągów intercity wielu pasażerów doświadczyło kuriozalnej sytuacji mianowicie na jednej ze stacji nie mogliśmy normalnie wysiąść i pojechaliśmy prawie 40 km dalej do innego miasta w środku nocy. Mało tego na zapytania ze strony pasażerów otrzymaliśmy informację cytuje”że nie potrafimy czytać, że jesteśmy jak dzieci i straszono nas nałożeniem kary za brak ważnego biletu. Na koniec pani kierownik pociągu stwierdziła , że jak się nam nie podoba to przesiąść się na autobusy możemy.”
    Fakt na jednych drzwiach była jakaś mini karteczka z opisem, że drzwi są nieczynne ale takich drzwi było więcej a tam już karteczek nie było. Prawie cała lewa strona 2 klasy nie działała. Ludzie biegli od drzwi do drzwi przez kolejne wagony i nic nie działało. Czy to jest normalne ? Obsługa dodatkowo zaczęła straszyć policja jeśli się nie uspokoiimy. Ciężko jest się uspokoić jeśli w środku nocy teoretycznie bezpieczny transport wywozi wielu ludzi w tym młodzież do obcego miasta. W pociągu takiej klasy są głośniki, przez które można nadać odpowiednią informację ale trzeba by było umieć się wysłowić to raz, mieć odrobinę kultury no i chęci. Dodatkowo obsługa ma w swoim pomieszczeniu kamery na których widać zdezorientowanych i wystraszonych ludzi usiłujących wysiąść. Mało tego bo pociąg zatrzymał się na zaledwie 2 minuty. Co jest już kuriozum żeby w tym czasie wysiąść. Dodatkowo chamska obsługa to pikuś w jakich warunkach nas zostawili. Kazali nam wysiadać na najbliższej stacji zamiast pomóc w tak ciężkiej sytuacji szczególnie w okresie zimowym. Brawo PKO intercity za zatrudnianie takich pracowników jakich macie obecnie. Wróciłem do domu z ziębnięty, w nocy około 2 i nazajutrz już do pracy nie poszedłem. Cała sytuacja spowodowana przez obsługę to nic innego jak zagrożenie bezpieczeństwa daj całości składu jakim podróżowaliśmy . Udało mi się wykonać prywatne nagranie słów jakich użyto przez obsługę i mocno się zastanawiam czy nie wysłać tego najpierw to TV.. Po raz ostatni podróżowałem PKP i nigdy więcej. Transport autobusowy jest o wiele przyjemniejszy i bezpieczniejszy.
    ZaletyZalet brak
    WadyOpóźnienia, chamska obsługa i zastraszanie przez kierownika pociągu w stylu PRL
  • ~WD / 2023-12-10 08:10
    Ocena: 3.75 / 5
    1 gwiazdką dla pociągu Pomorzanin Gdańsk-> Wrocław. Jebaniec niewygodny mimo 1 klasy, i natrętny pan, zapowiadający co chwilę stację, a jingiel komunikatu jest potwornie glosny... natomiast skład Heweliusz Wrocław-> Gdańsk... piękna sprawa. Wszystko Si i na miejscu
  • ~Jony / 2023-12-09 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsiadając do pociągu z Lęborka do Białogardu musiałem kupić bilet w pociągu ponieważ nie miałem możliwości kupić w kasie. Musiałem przez to zapłacić 20zł+ za bilet. Pan konduktor był wobec mnie bardzo chamski cały czas. Gdy usiadłem w wagodnie 15 min później on znowu do mnie wchodzi i zaczyna się na mnie wydzierać i mi grozić, że zaraz będę wycierał fotele bo miałem założone nogi chociaż powiedział to gdy już dawno je zdjąłem. Kiedy zwróciłem mu uwagę, że pownien mi grzeczniej zwrócić uwage to zaczął być agresywny i bardzo agresywnie i chamsko odpowiedział mi, że "będę na ciebie krzyczeć synek bo mam taką ochotę" po czym wyszedł. Doprowadził mnie do szału. I źle sis czułem później przez niego przez całą podróż. Ale zwyzywałem go też ogólnie potem, że jest cwelem jeba*nym i, że ma spier*dalać. Ogólnie to jeb*ać pedała. Zauważyłem, że był też bardzo nie miły dla innych pasażerów pociągu i się krzywo na mnie i innycj patrzał. Nie polecam.
  • ~Edmund / 2023-12-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracając pociągiem PKP- IC"POBRZEŻE'nr 81114 -Kołobrzeg - Łódż dnia 7.12.2023r odjazd 10:38 -pociąg do Gdynia odjechał punktualnie . Po zmianie lokomotywy w Wagonie nr 14 /ja z zona miejsce 75 i 76 / jechaliśmy do Warszawy zachodniej - jużz w bardzo zimnym chłodzonym cały czas zimnym powietrzem przedziale. Kierownik pociągu oraz kontroler nie mogli nic zrobić z usunięciem usterki. Szanowni Państwo to wagon I-szej Klasy i powinien spełniać chociaż najmniejsze wymogi dla pasażera który płaci dużo więcej za przejazd i nie jest narażony na utratę zdrowia.
    ZaletyBrak
    WadyWagon I-sze klasy zimny brak ogrzewania - klimatyzacja dmuchała tylko zimno
  • ~Szymon / 2023-12-04 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe opóźnienia trasa Legionowo -olsztyn , zimno w przedziałach
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~X / 2023-12-04 00:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 5 godzin opóźnienie Rzepin - Poznań GŁÓWNY w dniu 03.12.2023
  • ~Sylwia / 2023-12-03 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    03.12.2023 r. kolejna awaria taboru trasy Lublin - Katowice. Pociąg powinien ruszyć z Kielc o godz. 18.40 a jest godz 23.10 i pełny skład czeka na transport! Obiecane autobusy nie dojechały, podobno pendolino jedzie po nas. Żenada. Wiadomo, nie jest to wina obsługi. Nowe składy notorycznie mają awarie i opóźnienia a ceny wygórowane, za co? Kto tym zarządza. Co z tą jakością - totalnie nie adekwatna do cen i warunków. Powtarzam, dość często jeżdżę ta trasa a opóźnienie enia są na norma!
    WadyWszystko, jakość.
  • ~Konrad i Tomek brudna sprawa / 2023-12-03 21:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Ogólnie pociąg w miarę dobry szkoda że go nie było spóźnił się o ponad 400 minut na zarezerwowanych miejscach zastaliśmy kał w skrócie lepiej iść z buta bynajmniej nie uświadczymy żula ściągającego spodnie nie polecam nawet za darmo w rekompensacie dali nam batonika i mleko w kubku.
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyChyba wszystko poza poza alkoholem w sklep obok dworca o nazwie (Baśka)
  • ~Beny / 2023-12-02 11:18
    Ocena: 1.25 / 5
    To są chyba żarty. Wykupiony bilet pierwszej klasy z Jaroslawia do Wrocławia. W krakowie pociag nawalił, godzina czekania nagle przesiadka. I co? I od Krakowa do Wrocławia brak możliwości żeby Gdziekolwiek usiąść na dodatek z chorą nogą, porażka i jeśli nie ma za coś takiego zwrotu kosztów to śmiech na sali.
    ZaletyBrak
    WadyCale mnóstwo
  • ~Anon / 2023-12-01 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę do Katowic z Wrocławia. Kolejny raz stoję i chyba powinnam być w ogóle wdzięczna, że mogę jechać. Ostatnio ciągle słyszałam że sprzedaż biletów zablokowana- już nie można kupić biletu w okienku na ten sam dzień. Nie mam aplikacji i nie chcę mieć! Aby kupić bilet z miejscem siedzącym musiałabym przyjechać z mojej miejscowości specjalnie do Wrocławia kilka dni wcześniej po sam bilet. To jest żart. Już nie pamiętam kiedy mogłam usiąść i poczytać książkę w pociągu. Mieszkając za granicą, lubiłam podróże pociągiem, odkąd jestem w Polsce- już nie lubię. Za mało pociągów! Zamiast dołożyć więcej pociągów, zwłaszcza na weekend, to sprzedają miesiąca stojące.Kpina. Podróż pociągiem przez pół kraju na stojąco jak w tramwaju.Tragikomedia
    ZaletyWolę niż autokar, bo pociąg nie stoi w korkach
    WadyZa mało pociągów, trudno kupić bilet, brak miejsc siedzących przez co komfortu podróży nie ma żadnego
  • ~Jack / 2023-12-01 17:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadę pociągiem intercity z Berlina do Gdańska. Jest 1.12 czyli zima. Kupiłem bilet 1 klasy. Wagon 1 klasy jest nieogrzewany od Berlina przy -2 stopnia na zewnątrz. Awaria! Zostaliśmy z żoną przeniesieni do 2 klasy gdzie jest w miarę ciepło. Na trasie z Gdańska do Berlina 28.11 także brak było ogrzewania. Na trasie do Berlina był jednak wagon Wars, w którym wprawdzie nie podawano ciepłych posiłków i napoi z powodu braku prądu, ale można było kupić kanapkę lub przekąskę. Dziś w ogóle nie ma Wagonu restauracyjnego, zatem nieuprzedzeni o potrzebie przygotowania kanapek na podróż pociągiem międzynarodowym! podróżni jadą głodni wiele godzin. Bardzo dziękuję za podróż pociągiem PKP intercity w standardzie lat 80-ych. Wstyd! Ocena mniej niż zero.
    ZaletyDojazd z punktu a do punktu b zrealizowany
    WadyZimno, nieogrzewany wagon 1 klasy, brak warsu
  • ~Ewa / 2023-11-30 15:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Warszawa Centralna. 28.11.2023 . Agresywna i mozliwie psychicznie niestabilna pani konduktor. Odwiedzalismy Warszawe po raz pierwszy, dlatego ciezko bylo nam sie polapac, zadawszy pytanie dla pani konduktor, pani nie potrafila na je odpowiedziec spokojnie oraz taktycznie, raczej nie odpowiedziala calkiem, tylko rozkrzyczala sie bez przyczyny. Z tego powodu calkiem zrezygnawalismy z podruzy pociagiem ( choc mielismy kupione bilety) i wywolalismy taksowke. Uważam ze taka agresywna, krzykliwa oraz mozliwie psychicznie niestabilna osoba nie powinna pracowac z liudzmi.
  • ~Stiven / 2023-11-26 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiechu warte te PKP. Ostatnie 5 przejazdów minimum godzinę opóźnienia, podczas przesiadki pociąg miał poczekać, oczywiście nie zrobił tego. Z powodu opóźnienia, w warsie mieli rozdawać ciepłe napoje, gdy poszedłem stwierdzili że im wody zabrakło. Oczywiście w pociągach zimno tak, se trzeba siedzieć w kurtce i czapce. Nie polecam
    ZaletyZalety brak
    WadyMnóstwo
  • ~Pasażerki / 2023-11-26 02:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada, spóźnienia, lekceważenie pasażerów, wszechobecny bałagan i brud.
    Dotyczy: podróż IC17101 w dniu 25.11.23 na trasie Warszawa Centralna Poznań Gł. Wybrałam te podróż mimo konieczności przesiadki na inne połączenie w Poznaniu, ale miałam na to pół godziny. Czas ten skurczył się do 10 minut, ponieważ najpierw skład czekał w Skierniewicach na przesiadkę pasażerów 10 minut, a potem opóźnienie urosło do 20 minut przez postoje spowodowane przepuszczaniem innych składów. Na prośby o zatrzymanie pociągu przesiadkowego w Poznaniu i konduktor reagował uspokajając mnie cytuję niech się pani nie denerwuje, okłamując mnie co do opóźnienia i podając fałszywy peron peron odjazdu pociągu przesiadkowego. Skutki: szaleńczy bieg z walizkami po schodach na fałszywy peron, brak informacji na peronach i przez megafon, 8 zamiast 31 minut na przesiadkę = na pociąg oczywiście nie zdążyłam tak jak i inni pasażerowie, w tym moja mama. Dalszy ciąg: 20 minut stania w kolejce do kasy w podziemiach brudnego dworca Poznań Gł., wielka pani kasjerka odmawia wymiany biletu na następne połączenie, żądając opłaty do już zapłaconych 225 zł, czyli mam płacić jeszcze ponad 80 PLN. Wielka pani kasjerka pastwi się nade mną i nad moją matką, mówi do mnie per ty/kobieto, krzyczy na mnie, moją mamę, wzywa policję. Ja ze stresu mam napad hipoglikemii ze wszystkimi objawami, moja mama ma atak choroby wieńcowej, słabnie. Biletu oczywiście nie udaje mi się wymienić. Dalsza droga przez cały dworzec do kas głównych, uprzejma pani w kasie bez problemu wymienia bilet!. Dalszy ciąg: IC 38100, z Poznania do Szczecina Gł., pani konduktor zarzuca mi trzymanie walizki na korytarzu (w przedziale wszystkie półki są zajęte)m odpowiadam, iż nikt z pasażerów się nie skarży, a nawet przejechałam z walizką na koniec wagonu, przepuszczając wózek z przekąskami. Pani konduktor cytuje: to nie moja wina, że nie ma miejsca na walizki, o co ma pani do mnie problemy, (cytuje dokładną składnię i gramatykę). Mimo próśb pani konduktor nie znajduje dla mnie innego miejsca, tak abym mogła umieścić bagaż, mimo że mam rezerwację miejsca siedzącego, spędzam 2.5 godziny na korytarzu przy wyjściu. Dodam, iż pani konduktor nie reagowała na alkoholowe ekscesy pasażerów z przedziału obok, zataczających się i wymiotujących do reklamówek mężczyzn. Widocznie umie zastraszać tylko kobiety, w tym moja mamę, do której zwracała się lekceważąco przy przy innych pasażerach.
    Wnioski nasuwają się same: nigdy więcej podróży kolejowych z IC w brudzie, spóźnieniami, lekceważeniem pasażerów, straszenie policją. Szczególne pozdrowienia dla kasjerki z podziemi dworca Poznań Gł. oraz konduktorki z IC 81100 za znęcanie się nad bezbronną starszą kobietą. Karma wraca
    ZaletyWymiana biletu w kasie głównej Poznań Gł. Bardzo duża empatia i bezproblemowe załatwienie sprawy. Dziękuję.
    WadyWszystko j/w
  • ~Yuri / 2023-11-25 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, wysokie ceny i bez przerwy opóźnienia po kilka godzin
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Płocki policjant / 2023-11-24 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciufcia się rozpadła na prostej drodze i z tej okazji przygotowano dla pasażerów prezent w postaci 60-cio minutowego opóźnienia. Serdecznie nie polecam i nie pozdrawiam.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Jowita / 2023-11-24 15:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Istna katastrofa! Podróżuje pociągiem od dwóch lat i praktycznie w każdym przypadku były opóźnienia.
    Dzisiaj pociąg miał znowu awarię i przewożono pasażerów autokarami. Koszmar, zdecydowanie nie polecam, najgorsze pociągi.
    WadySpóźnienia, ciągłe problemy
  • ~Gocha Tchir / 2023-11-20 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Podrozowalam 28.08.2023 Pkp Intercity z Wroclawia do Katowic. Miałam miejscowke w pierwszej klasie w wagonie z przedziałami. Niestety w przedziale nie bylo miejsca na bagaże! Miejsca na ktorych powinno się ulozyc bagaze byly zajete zgrzewkami wody, nalezacymi do pracownikow PKP. Zglosilam to do PKP Intercity Biura obsługi klienta, ale nie uzyskalam nawet przeprosin.
  • ~ajcila / 2023-11-20 18:18
    Ocena: 5.00 / 5
    - 18.11. 2023 r. godz.15:36, pociąg TLK nr 35104/5 „Małopolska” relacji Kraków Główny – Gdynia Główna. Przed Mławą została uszkodzona lokomotywa przez zwierzynę leśną. Wszyscy pasażerowie zostali profesjonalnie ewakuowani do pociągu Pendolino EIP 3500 Kraków Główny – Gdynia Główna. Ogromne podziękowania dla dwóch załóg którzy w przemiły sposób i z wielkim zaangażowaniem starali się pomóc w przesiadaniu w szczerym polu nocą. Pan Grzegorz z Warsu pomocny i rozbrajający dla tych co mieli strach w oczach. Dziękuję za platformę przyniesioną do wagonu 11.

    - Natomiast, „negatyw” dla konsultantów infolinii Intercity za wprowadzanie w błąd przed wykupieniem biletu przez Internet. Wydzwaniałam co najmniej 3 razy jako opiekun osoby na wózku i o kulach. odpowiedziano abym wykupiła w wagonie przedziałowym. Zamówiłam po wykupieniu biletu asystenta przy wsiadaniu i wysiadaniu na ten dzień jednak ani w Krakowie ani w Malborku nikogo nie było. Dobrze że kierownik i konduktorzy trzymali piecze i byli bardzo pomocni i uczynni.

    Z poważaniem
    Alicja z Malborka
    Zaletyprofesjonalne i miłe załogi
    Wadybrak dociekliwości w pytaniach konsultantów telefonicznych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3077
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904