strona 20 z 277
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Karolao7 / 2025-06-09 14:15
Kupujesz 1 klasę a sadzają cię w 2 i to jechaliśmy 2x w ciągu 3 dni i było tak samo. Obsługa nie miła. Na pytanie czemu tak jest odpowiadają żeby sobie złożyć reklamację na stronie www. Ogólnie obsługa nie zbyt miła. Pociągi za każdym razem opóźnione. Brak papieru w toaletach -
-
~Iwona / 2025-06-08 22:05
Pociąg Bolko,ponad 2 godziny oczekiwania na decyzję o podstawieniu autokarów z powodu wypadku na torach.Bałagan i brak jasnych informacji podczas przesiadania się podróżnych do zastępczej komunikacji. WadyZła organizacja. -
~Kadre / 2025-06-08 20:23
Overbooking i opóźnienie, jazda na korytarzu, na stojąco, w tłoku. Brak wagonu restauracyjnego, więc konduktor ogłosił radosną wiadomość o tym, że napoje rozwożone będą wózkiem. Gratuluję braku organizacji czegokolwiek. ZaletyDeklarowany czas jazdyWadyRzeczywisty czas i warunki jazdy -
~Daria / 2025-06-08 19:42
08.06.2025 ta data zapisze się w mojej pamięci. Pociąg relacji Gdynia Gł.-Zakopane. Podróż z Gdańska Oliwy do Tczewa z osobą niepełnosprawną na wózku. Brak wcześniejszego zgłoszenia i brak biletów na wspomniany pociąg. Można się załamać. Jednak okazało się, że na mojej drodze staje Człowiek o wielkim sercu, empatii, z uśmiechem na twarzy, ze zrozumieniem i proponujący swoją pomoc. To kierownik pociągu. Nie znam imienia, ale to Człowiek, jakiego nigdy na swojej drodze nie spotkałam.
Bardzo Panu dziękuję. Za dobre słowo i empatię. Dla mnie to zaszczyt.
Pozdrawiam,
Daria -
~Irena / 2025-06-07 10:51
Wykupiłam 2 miejsca. Konduktorzy zmusiły zapłacić JESZCZE RAZ, ponieważ ku*wa nie można mieć 2 bilety (z oferty taniej z bliskimi), gdy ta osoba faktycznie rozchorowała się. Pytanie: kogo to obchodzi, czy jest ta druga osoba czy nie JEŻELI ZA 2 MIEJSCA ZAPŁACONE?!? -
~PozewByAnn / 2025-06-06 21:52
14.05.2025 Pociąg relacji Gdynia - Kołobrzeg. Opóźnienie 60 min. Zgłosiłem reklamację ale nie została ona uwzględniona bo nie. ZaletyBrakWadyOpóźnienia pociągów do 60min to kpina. -
~Tetia.nk / 2025-06-06 17:54
Jechałam dzisiaj pociągiem z Krakowa do Warszawy i niestety jestem bardzo rozczarowana. Pociąg miał prawie godzinne opóźnienie.
W XXI wieku oczekiwałabym punktualności, zwłaszcza na tak popularnej trasie jak Kraków–Warszawa. To nie pierwszy raz, kiedy pociąg Intercity się spóźnia, ale niestety wygląda na to, że nic się nie zmienia. Czas pomyśleć o jakości usług i szacunku do pasażerów.
-
~Babaxo / 2025-06-06 17:14
Tragedia pociąg z Wrocławia opóźniony 125minut
Druga wycieczka z Warszawy i pociag opóźniony 4 godziny wszystko tylko nie pkpZaletyBrakWadySpóźnialstwo -
-
~Andzia / 2025-06-06 10:57
Przejazd 1.06 z Łodzi do Wrocławia.Jechalysmy z dziećmi na dzień dziecka do Wrocławia pociąg miał być we Wrocławiu 10:35 dotarliśmy na miejsce 14:50 opóźnienie miało być do 50 min zero informacji prawdziwych o której dojedziemy .Dziękujemy intercity za dzień dziecka w pociągu nie zdążyliśmy dzieciom nic pokazać bo zaraz był powrót do domu
Dzieci miały najgorszy swój dzień .Gdyby od razu poinformowano nas ile będzie opóźnienia w Zduńskiej Woli wrócilibyśmy spowrotem do Łodzi .Dzieci już nie chca jeździć Inter city . -
~Wiesław / 2025-06-05 09:09
Syf i tragedia.Dwa tygodnie temu pociąg Intercity nr 105 miał opóźnienia i ze stacji Racibórz odjechałem godzinę później,przez to moja podróż wydłużyła się o 7 godzin.Awarua pociągu w Zawierciu.Dzis tj 5.0.6 ,2025 czwartek.Znowu mam bile z Raciborza na ten sam pociąg odjazd z Raciborza 10.09 i mam również bilety Z Wiednia na dalszą podróż.I co się okazuje? Pociąg znowu opóźniony o 70 minut,a powód? Awaria w Zawierciu,przypadek? Wątpię,raczej burdel i syf ,niedbalstwo.A co najgorsze nawet nic w Raciborzu zrobić nie mogę,bo nie ma kasy międzynarodowej.I nikt nie ponosi odpowiedzialności,powinniście iść do kryminału oszuści. ZaletyZalety?Całujcie stopy kolejom na zachodzie.Nieudacznicy..WadyIntercity to jest wada. -
~Dominik / 2025-06-03 21:26
PKP InterSYF powinno się nazywać… jechałem w niedzielę 25.05 Kujawiakiem do Chełma i zatrzymał się na środku przejazdu kolejowego między samochodami…pasażerowie starsi którzy nie mogli wysiąść jechali na kolejną stację bo Pan maszynista zapomniał o zatrzymaniu się… zapewne prowadził kampanię polityczną w telefonie jak i konduktor… chodź pan konduktor nie tylko w telefonie ale i między pasażerami.. Żenada… pytanie gdzie kierownik pociągu który powinien zatrzymać pociąg po przejechaniu peronu… czy on również lajkował propagandowskie teorie o ratowaniu świata od obcokrajowców. Jednostki napędowe jak i wagony są kamerowane więc powinny być wyciągane konsekwencje za używanie telefonów w pracy… kierowca na drodze płaci mandat 1500zł za używanie telefonu a maszynista za karę dostaje nockę… ZaletyŻadnychWadySame -
~Maciej / 2025-06-03 17:16
Nie polecam. Pociągiem ciągle mają opóźnienie. -
~Rafał / 2025-06-02 19:22
Witam,
Dedukuje te ocenę jednemu konduktorowi, który za wszelką cenę zrobić wszystko, żeby student nie miał ulgi. Nie pozdrawiam. Przejazd Warszawa krakow 2 czerwca. Obyś trafiał w życiu na takich ludzi jak ty! -
~Maja / 2025-06-02 14:44
Jechałam pociągiem IC7500 Bałtyk ze stacji Tczew-Gdańsk o godzinie 7:49. Zanim wsiadłam specjalnie zapytalam się konduktorki czy mogę kupić bilet blikiem, uzyskałam odpowiedz, że TAK. Po tym jak wsiadłam kolezanka konduktorki, druga konduktorka, która zresztą była od początku oburzona, gdy powiedziałam, że chce zaplacic blikiem odparła, ze nie ma takiej opcji. Powiedzialam "naprawdę?" łagodnym i szczerze zdziwiowyn tonem, ona na to "nie, zartuje" sarkastycznym tonem, chce zaznaczyc ze ja w zadnym momencie nie bylam niemila czy prowokujaca. Pozniej bylo wiecej slow w równie pretensjonalnym tonie, jak gdyby obsluga klienta byla karą. Przez ich błąd, naraziłam się na mandat, bo nie dość że dostałam zła informacje to spotkałam się z takim chamstwem jakbym conajmniej nasrala na środku pociągu. WadyPrzyjechał przynajmniej punktualnie -
~Oliwia / 2025-06-02 14:25
Pociąg opóźniony, dwa razy musiałam kupić bilety w to samo miejsce, konduktor źle wykonywał swoją prace, zamiast powiedzieć mi co zrobić w sytuacji w której się znalazłam wydał mi bilet który nie był ważny więc musiałam zakupić drugi, zmarnowałam na to wszystko 4 godziny. ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu -
~KAROL / 2025-06-01 21:15
Dzień dobry. Rezerwacja internetowa IC to zawracanie głowy i strata czasu. Bilet kupiony 30 dni przed wyjazdem, wszystko odhaczone zgodnie z życzeniami (miejsce, strona, kierunek jazdy, jaki wagon itd) i nic NIE zgadza się włącznie z tym że nie ma takiego numeru miejsca w wagonie, UPS ! - czyli masz perspektywę jazdy przez 2 / 3 Polski na "stojaka" przy rowerach na końcu wagonu - to jest zwykłe OSZUSTWO. Natomiast konduktorki chyba z 5x sprawdzają bilety próbując wychwycić oszuścika w tłumie podróżujących. Skomplikowana tabela ulg może powodować pomyłki (nawiasem mówiąc preferowani byli / obecni pracownicy PKP ok. 90 - 98 % zniżki). Wagony"pachnące" jak w latach 80 - 90 - tych XX wieku. Ludzie jeden po drugim przechadzają się z walizami szukając swojego miejsca (przy wejściach do wagonów brak oznaczeń ułatwiających szybkie zajęcie miejsca). Ludzie przy wejściach do wagonów kłębią się jak stado (zupełny brak logistyki ułatwiającej szybkie opuszczenie i wsiadanie do pociągu). Kibel niesprzątany, cuchnący z papierem w początkowej fazie podróży, potem brak. Wagony nie są wyciszone (to jest IC ?), zaduch, brak lub nie działa klima. Warto managerom pokazać filmiki jak to działa w Japonii !
ZaletyMożna dojechać do domu, dość punktualnieWadyjw -
-
~eliza / 2025-06-01 16:22
Pkp Intercity oszukali moją koleżankę a potem wystawili jej mandat o wysokości 180 zł za zwykłe niedopatrzenie na stronie internetowej. Żałosne, nie dość że dziecku wystawili mandat w dzień dziecka to zepsuli humor. Nie polecam. Dodatkowo kible są obsrane i śmierdzące. -
~Zuzanna / 2025-06-01 16:17
Moja koleżanka przez zwykłe niedopatrzenie kupiła bilet ulgowy dla dzieci do 16. roku życia, mimo że miała już skończone 16 lat. Nie zrobiła tego celowo – po prostu nie była świadoma, że nie kwalifikuje się już do tej zniżki. Zamiast możliwości dopłaty do pełnej ceny biletu, została ukarana mandatem w wysokości 180 zł.
Uważam, że PKP Intercity powinno w takich sytuacjach wykazać więcej wyrozumiałości. Kara pieniężna w tej wysokości za nieumyślny błąd wydaje się przesadzona, szczególnie jeśli pasażerka miała ważny bilet i nie próbowała świadomie oszukać systemu.
Zamiast od razu wystawiać mandat, wystarczyłoby umożliwić dopłatę do biletu normalnego – byłoby to uczciwe i mniej stresujące dla pasażera. Taka polityka zniechęca młodych ludzi do korzystania z usług PKP Intercity i sprawia wrażenie, że priorytetem jest nakładanie kar, a nie wspieranie podróżnych.
Mam nadzieję, że takie przypadki będą w przyszłości traktowane z większą elastycznością i rozsądkiem.
Nie pozdrawiam -
~Kacha / 2025-06-01 15:55
Bilet specjalnie kupowany dużo wcześniej, aby wybrać dobre miejsce i opcje , przodem do kierunku jazdy, ze względu na złe samopoczucie, przy jeździe tyłem . Niestety tam i spowrotem miejsce tyłem ( 8 godzin) Pan konduktor tłumaczy, że nie zawsze da się obrócić wagon - ok tylko po co opcja wyboru , przy kupowaniu biletu .Klima prawie nie działa , przy pełnym obłożeniu można paść z duchoty. -
~Will / 2025-06-01 14:14
Wygląda na to,że w ten firmie nikt nie ma zegarka.O sorki,wróć,pani konduktor mi podpowiada,że zarząd ma,ale nie wiedzą jak ich używać.Mamy XXI wiek,2025 rok,a w PKP pociągi nadal jeżdżą na chybił-trafił.
Szkoda sobie strzępić ryja,firma obciach.ZaletyŻadnychWadyAmatorstwo
strona 20 z 277
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »