strona 190 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- nastepna »
-
~Katborow / 2020-10-11 20:35
Bardzo niemiła i opryskliwa obsługa pociągu. Pani konduktor oraz Pan Kierownik pociągu krzykiem informowali pasażerkę na temat braku dokumentu tożsamości robiąc aferę na cały pociag. Jako pasażer nie miałam ochoty w tym przedstawieniu uczestniczyć.
Przez pomyłkę kupiłam bilet na dzień następny, zorientowałam się po chwili, kiedy moje miejsce było zajęte. Od razu poszłam to zgłosić do konduktora, który naliczył mi karę 130 zł. Przecież nie powinno być to karane w taki sam sposób jak jazda na gapę. Gdybym nie kupiła biletu, to rozumiem, ale w tej sytuacji koszt 176 zł za bilet byl wielką przesadą! Jestem rozczarowana. Ta podróż zdecydowanie nie należała do udanych. -
-
~Paulina / 2020-10-05 18:37
Zastanawialiśmy się nad podróżą samochodem, ale jesteśmy bardzo zadowoleni, że wybraliśmy PKP. Pociąg relacji Bielsko-Biała - Gdynia, II klasa, Pendolino, 2.10.2020 i powrót 5.10.2020. Szybko, bezpiecznie, pyszne jedzenie (polecam schabowy, camembert i rewelacyjną herbatę), uprzejma załoga konduktorska. Obsługa bardzo dbała, żeby było bezpiecznie pod kątem Covid, Pan Sprzątający chodził niemal nieustannie i wszystko dezynfekował - świetna robota. W pociągu odstępy zachowane między siedzącymi, w całym bezprzedziałowym wagonie, może z 5 osób. Po prostu wyszliśmy wypoczęci. Polecamy! ZaletyWygodne siedzenia, szybki dojazd, czuliśmy się bezpiecznie, świetna obsługa, dobre jedzenieWadyCena dość wysoka za przejazd, w ofercie internetowej nieaktualne menu Wars, mało sałatek -
~Zbigniew / 2020-10-02 07:41
Brak przedziałów otwarte wagony to porażka powinni instruować podróżnych o konieczności zachowania kultury. WadyBrak przedziałów jest niedoprzyjęcia. To już nie PKP -
~Andrzej / 2020-10-01 01:30
Właśnie jadę..pełny przedział, co z dystansem społecznym, po co siedzę i duszę się w maseczce jak siedzimy w ciasnym przedziale ramię w ramię. -
~Basia / 2020-09-30 21:23
Witam.Nie polecam tego przewoznika.23.09.2020 o godz.23.38 wyruszylam z Gdyni do Krakowa.Bilet wykupilam w 1 klasie.Ale niestety bardzo duze rozczariwanie....W przedziale brud,wszystko sie kleiło,wlaczone bylo ogrzewanie na maksa ktorego nie mozna bylo wyłączyć,niesyety nie mozna bylo wytrzymac od tego upalu,i przez wiekszosc drogi trzeba bylo jechac przy otwartym oknie.Drzwi od przedziału porazka pod kontem czystosci,jak i poza przedzialem,jeden duzy brud.Nie wspomne o toalecie,brak słów.Z muszli klozetowej wylewal sie mocz poniewaz zapchana toaleta.I gdzie tu poziom na 1 klase????Nikomu,nikomu nie polecam tego przewoznika,bynajmniej ja juz z niego nie skorzystam..I to nie jest tylko moja opinia,rowniez wspolpasazerow -
~Andrzej / 2020-09-28 09:11
Pociąg dla 31100 Malinowski warszawa kraków nigdy nie jest na czas. Czas przyjazdu to po prostu kłamstwo. Stanowczo odradzam! ZaletyWoda w wcWadyPunktualność -
~Karo / 2020-09-27 19:15
Pociag TLK 31100 (Tarnow- Warszawa) opozniony o 76 min. Za kazdym razem to samo, ale tym razem to juz pobili rekord. Stanowczo odradzam podrozowanie z PKP.
Zero szacunku dla klienta.ZaletyBrak zalet.WadyBrak punktualnosci -
~Neta / 2020-09-21 11:31
Prostuję datę do poprzedniej opinii, bo nie spojrzałam na kalendarz. Była to niedziela 16.08.2020 r., a nie 17.08.2020 r. -
-
~Neta / 2020-09-21 11:21
Nie polecam. Warunki byle jakie, brak klimatyzacji, brak kontaktów elektr. Jechałam ostatnio 17.08.2020 r. z Tczewa do Olsztyna ok. godziny 20. Pociag był opóźniony ponad 200 minut, zwalone drzewo na torach, a ja musiałam koniecznie rano byc w pracy. Nie zapewniono, że w ogóle przyjedzie, żadnego zastępczego środka transportu, wiec musiałam pozostać na noc w Tczewie. Na zwrot pieniędzy za bilet musialam czekać ponad miesiąc. Zwrot był załatwiany w ramach reklamacji. Skandal!!!!!A gdyby ktoś nie miał pieniędzy na drugi bilet, bo bilety moim zdaniem są bardzo drogie w stosunku do jakości usług? -
~Rubi / 2020-09-19 21:30
Witam. Nie polecam korzystania z usług PKP Intercity chociażby z tego powodu, że dzisiaj (tj. 19.09.2020) podróżując pociągiem właśnie tego przewoźnika zostaliśmy wraz z Moją narzeczoną potraktowani w dosyć chamski sposób przez Panią konduktor. Otóż wsiadając dzisiaj do pociągu na stacji w Dęblinie o godz 17:54 zapytałem Pana kierownika pociągu, czy możemy zająć miejsca w pociągu. Pan był bardzo uprzejmy i zezwolił na wejście do środka oraz ulokowanie się w przedziale , zaznaczył także , iż za chwilę przyjdzie i wypisze Nam bilet. Niestety przyszła Pani. Na dzień dobry bez żadnego właśnie "dzień dobry" dostaliśmy reprymendę za to, że rozgościliśmy się w owym pociągu, zamiast podejść do JAŚNIE PANI i zakupić bilety. Zwróciłem uwagę dla Pani konduktor w bardzo delikatny sposób i próbowałem Jej wytłumaczyć jak się sprawy mają, ale niestety nie pozwoliła Mi dojść do głosu. Mało tego usłyszałem, że jak Mi, czy też Nam nie pasuje, to są też inni przewoźnicy, czy inne środki komunikacji miejskiej np: samoloty itp. Tak WAM się dobrze powodzi, że pasażerów macie za śmieci? No to gratulacje. Ta bardzo nie uprzejma Pani miała troszkę racji, nie jesteście jedynym przewoźnikiem. Nie pozdrawiamy A&W -
~Michal / 2020-09-13 19:42
5/5 za Pana Marcina z Warsa :)
Jedziemy z żoną PKP intercity relacji Olsztyn-Kraków, wsiedliśmy o 18:58 w Kielcach. Poszliśmy do Warsa, polecamy Pana Marcina z Warsa - jest niesamowity, stwarza ciekawa atmosferę :) Potrafi nawiązać kontakt z podróżnymi i jest oryginalny :) Super mija podróż. -
~Małgorzata / 2020-09-12 15:41
Nie polecam!! Katowice - Iława przebyłam Pendolino ( pierwsza klasa, cena taka sama) droga powrotna intercity ( tez pierwsza klasa) Beznadzieja! Duszno, brak jakiejkolwiek wentylacji, nie mówiąc nawet o klimatyzacji! Wars i jego obsługa taka sobie. Nigdy więcej takim pociągiem nie pojade! ZaletyPusty przedzial -
~Pasażer / 2020-09-06 20:47
PKP Intercity bije rekordy żenady. Pociąg z Gdyni do Warszawy stoi od 3 godzin w polu. Nie mamy żadnych informacji na temat co się stało ani kiedy ruszymy o ile ruszymy. Mieliśmy się przesiąść w Warszawie na przesiadkę oczywiście nie ma już szans będziemy musieli spędzić noc na dworcu czekając na poranny. Brak obsługi 3 osoby na 1000 pasażerów. Brak norm sanitarnych 8 osób w jednym przedziale nawet nie ma jak nogi wyprostować. Nie działają toalety. ZaletyBrakWadyBrak norm sanitarnych. Brak informacji o tym co się stało. Fatalna obsługa. Ceny z kosmosu. -
~Niestety Pasażerka tej firmy / 2020-09-05 17:15
Ceny biletów bardzo wysokie, komfort jazdy żaden, bezpiecznie na pewno nie jest - po 8 osób w jednym przedziale się siedzi i obija się nogami o innych pasażerów - katorga, a nie transport. Kasjerka mnie okłamała, że tylko co drugie miejsce jest sprzedawane, a były WSZYSTKIE miejsca zajęte. Coraz większe dziadostwo z miesiąca na miesiąc. Sprzedają po 8 miejsc w jednym przedziale. Gdzie jest dbanie o bezpieczeństwo. Konduktor, który wydziera się żeby zakładać maseczki nic nie pomaga. A w tych starych wagonach drzwi otwierają się bardzo często same w czasie jazdy i można wypaść z pociągu. ZaletyBRAK ZALET TEJ FIRMYWadyZABRAKNIE MIEJSCA ŻEBY WSZYSTKIE WYMIENIĆ!!! -
~Piotr / 2020-09-04 21:56
Skradziono nam walizkę z cennymi przedmiotami, wracaliśmy z wakacji. Półka nad głową jest zbyt wąska żeby umieścić tam walizkę i mieć ją na oku. Straciliśmy ok. 2000 zł. Złodzieje mają zbyt łatwy dostęp do przestrzeni bagażowej która nie jest w ogóle widoczna dla siedzących i znajduje się tuż przy wyjściu. Podsumowując okazja czyni złodzieja. -
~Żenada2137 / 2020-09-02 09:11
Ja wiem że na opóźnienia PkP często nie ma wpływu ale muszę gdzieś wyrzucić z siebie to co odczuwam po każdym następnym razie kiedy jadę pociągiem. Otóż od 2 lat kiedy regularnie jeżdżę trasę Choszczno Poznań i na odwrót to na palcach jednej ręki mogę policzyć kiedy kurs znacznie się nie opóźnił. Nie mówię tu już nawet o dojeżdżanie na czas bo nie będę sobie już tym zadręczał głowy. Ja rozuniem ze na tej trasie jest remont i często stoi się dłużej na stacjach żeby przepuścić inne pociągi ale trasa 160 km do aktualnie przemierzana jest w czasie 3h i więcej. Jak to jest możliwe ze trasę która trwała 1,5 wydłużyła się dwokrotnie. Jestem sfrustrowany tym ze nie zdążę wejść do pociągu a on już ma opóźnienie 40 minut przez co trasę i plany które ma się w Poznaniu trzeba planować conajmniej 6-7 h wcześniej przy 160 km. Jest to tragedia a co gorsze remont torów na tej trasie ma potrwać do 2022 roku.
Serdecznie pozdrawiam
Sfrustrowany klient -
-
~BasiaW / 2020-08-31 16:06
Sfrustrowany konduktor krzyczy na osoby, które na chwilę zdjęły maseczkę, aby móc zaczerpnąć powietrza podczas kilkugodzinnej podróży. Jednak obowiązek zakrywania ust i nosa nie dotyczy zajadających się zakupionymi w pociągu przekąskami - jakby sprzedawane w PKP chipsy sprawiały, że wirusem się nikogo nie zarazi. Kompletny brak logiki, idący w parze z brakiem wychowania niemiłego pana. Wadyniemiły personel -
~boena / 2020-08-30 13:57
Pendolino Warszawa Wschodnia -Wroclaw godz12.49 w dniu 17.08.2020r.Warunki przejazdu bardzo dobre.Wyjatkowa zyczliwosc Pana Kierownika pociagu i Pani Konduktorki.Dziekuje. ZaletywszystkoWadynie ma -
~train_to_Warsaw / 2020-08-25 08:17
Jestem bardzo zadowolony z połączeń pomiędzy Koszalinem a Warszawą pociągiem EIP. Wygląd pociągu jest o wiele lepszy niż TLK a komfort większy. Bardzo dobrze wyciszone wagony i szybki przejazd pomiędzy miastami. ZaletySzybkie połączenia, miła obsługa, dbałość o czystość i dezynfekcję. -
~Piotr / 2020-08-23 17:40
Szczerze mówiąc z tak nieużytą kadrą kondyktorstką z jaką spotkałem się dzisiaj w pociągu ODER w relacji Berlin - Warszawa chyba nigdy się nie spotkałem. Przesyłki konduktorskie nadaję bardzo rzadko (raz na kilka lat) więc nie miałem doświadczenia jak należy opisać. No cóż, ale przecież można to zawsze szybko uzupełnić. Tym bardziej, że ewentualnie zajęłoby to tylko minutę, a czasu było dosyć. Niestety konduktorzy nie chcieli pożyczyć mi długopisu, żebym mógł to zrobić i ostatecznie moja przesyłka nie pojechała do Warszawy, pomimo, żę ewentualnie PKP nie robi tego za darmo.
strona 190 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- nastepna »