strona 187 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2021-04-28 22:33
Miałam być o 22.30 na centralnym. A na zachodnim stałam bez sensu z 15 minut z czego spóźniłam się na ostatni autobus do domu.
Nie polecam -
-
~Daniel / 2021-04-28 15:58
Patologia, pociąg ciągnie się jak ślimak, dojechał do stacji końcowej z 25 min opóźnieniem przez co spóźniłem się na przesiadkę, nie polecam. ZaletyBrakWadyŚlimak, syf, trzeci świat. -
~Kamil / 2021-04-25 21:58
Bardzo nie miłe zachowanie oraz nie miła atmosfera beszczelne odżywki ze strony konduktorki mam nadzieje ze intercity zajmie się tym i żeby inni czuli się bezpiecznie i komfortowo a nie jak dzisiejszego wieczoru nie pozdrawiam oczywiscid ZaletyZaleta inni konduktorzy w porównaniu do tej pani bardzo w porządku -
~Joanna / 2021-04-21 15:27
W dn 20.04.1 r jechałam z mężem i dzieckiem z Tychów do Warszawy. Jechaliśmy pociągiem nr 130 (wagon 350 miejsca 61,62,63). Zapewniono mnie, że tylko my będziemy siedzieć w przedziale bo wg obostrzeń nikt inny dosiąść się nie może. Mhm, chyba w dup#e. Wszystkie 6 miejsce było wykupione i siedzieliśmy w 6 osób! Oczywiście upomnialam konduktora, który pozostała trójkę przesadził. Ale pozostaje niesmak. Intercity co z Tobą?! -
~Padazer / 2021-04-16 17:35
Dystans, maski to farsa. Wars roznosi żarcie non stop. Kasa się liczy. Zgadnijcie jak ludzie jedzą. W maskach? ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Pasazer / 2021-04-16 17:05
Dno i 4 metry mułu. Trąbią o myciu rąk a wody w WC nie ma. Wi fi nie działa. Jedziemy 1 klasą. Brawo. ZaletyŻadneWadyWszystkie -
~Nie zadowolony / 2021-04-16 13:27
Tragedia !!! Miejsce wykupione przy oknie a tym czasem okna brak nie ma tego okna czy debile tutaj pracują i nie potrafią określić czy jest to miejsce czy nie ? Masakra nie dość konduktor bardzo nie miły i nie kulturalny zwraca się do pasażera jak by razem wódkę pili sorry to taka kultura czy zatrudniacie ludzi bez szkoły ? Bo najwyraźniej tak ! Ostatni raz jadę waszym gównem! Banda nie prostaków !!! ZaletyZalety błagamWadySami doskonale wiecie a macie ich nadmiar aż z butów wystaje !!! -
~Pimpek / 2021-04-12 10:45
Każą sobie dopłacać za bilety okresowe w cywilizowanym świecie z góry jest taniej i wygodniej u Narodowego przewoźnika musisz co wyjazd dopłacać i stać w kolejce do kasy ZaletyBrak -
-
~Natalia / 2021-04-07 19:29
Nie polecam korzystania z usług ICC zwłaszcza w dobie pandemi. W jednym wagonie podczas 5 godzinnej podróży ciagle zajmowane były te same miejsca (rezerwacje) podczas gdy inne nie były użytkowane przez cała podróż. W efekcie, na miejscu za mną oraz na miejscu zajmowanym przez osobę obok przez cala podróż z Gdańska do Wrocławia przewinęło się 6 osób. Gdzie dezynfekcja i odstęp 2 metrów ? Wstyd i porażka -
~Bobo / 2021-04-05 16:17
Pociągi są totalnym dnem, staram się unikać tak często jak mogę, no ale niestety czasami trafia się przymus jechania IC. Klimatyzacja w pociągach to kryminał, w zimę w środku 40 stopni a w lato 10, stałe problemy z kontaktami. ZaletyOKAZJONALNIE odpowiedni stosunek ceny do jakościWadyTRAGICZNA klimatyzacja
Żałosne Wi-Fi
Przeważnie stosunek ceny do jakości
Opóźnienia
Często zapach stęchlizny w pociągach -
~Kris / 2021-04-02 21:50
Słabe warunki, drugi raz po kolei jadę i pociąg się psuję i jest opóźniony o min godzinę czasu... Że wam nie wstyd podstawiać ludziom takie starocie, powinniście oddać ludziom pieniądze za bilety i zapłacić dużą karę dla każdego z pasażerów..nie pozdrawiam ZaletyBrakWadyZa każdym razem coś się psuję,nie szanujecie ludzi -
~Noelle / 2021-04-01 17:20
Dzień dobry,
Chciałam poinformować, że w dn. 01.04.21 podczas przejazdu pociągiem 71107 o godz. 10.29 - 13.25 nastąpiło opóźnienie ok. 30 min. Poinformowałam konduktora o przesiadce, zapewnił mnie, że skontaktował się z pociągiem 3522, który zaczeka na przesiadających się. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że nikt w pociągu nie otrzymał informacji o osobach przesiadających się i odjechał zgodnie z planem. Bardzo dziękuję Panu konduktorowi, który mnie okłamał przez co musiałam czekać kilka godzin na kolejny pociąg, co spowodowało zrujnowanie moich planów :). Nie pozdrawiam. Liczę, że konduktor zostanie upomniany i taką sytuacja się nie powtórzy.ZaletyŻadneWadyWszystkie -
~Anna / 2021-03-31 18:37
Pociąg z Katowic do Gdyni przez Łódz,planowo 2.40h,w Radomsku kilkugodzinny postój,awaria w pełnym słońcu.Ale najgorsze że po jej usunięciu pociąg owszem pojechał dalej,ale z pominięciem miasta Łodzi,nie z poowodu awarii,ale żeby zniwelować o parę minut kilkugodzinne opóznienie.Podróżujące samodzielnie dzieci zostały wysadzone w innym mieście.Tak po prostu,żadne interwencje nic nie dały bo pociąg zmienił bieg i już.Wielogodzinne opóznienie,zmęczenie,stres,narażenie bezpieczenstwa dzieci ktore miały bilety na bezpośrdenie połączenie. -
~Spóźniona / 2021-03-30 13:37
Mamy XXI wiek, a spóźnienia (zanim pociąg ruszy mówią już o opóźnieniu 20 minutowym), to już norma. Siedzę właśnie w wagonie zupełnie sama i w sumie mnie to nie dziwi. Jeszcze trochę nikt nie będzie jeździć pociągami, bo się nie opłaca - ani czasowo ani ekonomicznie -
~Kinga / 2021-03-24 22:30
Jeszcze nigdy nie podróżowałam tak złym połączeniem. Pociąg Wetlina ze stacji Kraków Główny do Zagórza to jedna wielka porażka . Opóźnienie na samym początku w momencie podstawienie , nie mówiąc o licznych postojach w trakcie i żadnej informacji ze strony personelu czym to jest spowodowane. To była moja ostatnia podróż tymi liniami. Zdecydowanie wolę korzystać z pewnego połączenia kolei małopolskich. Przyspieszenie pociągów intercity jedynie istnieje na papierze. -
~. / 2021-03-19 20:52
Chciałam kupić bilet w pociagu ponieważ przez internet nie mogłam kupić biletu a kasy na stacji były zamknięte, reakcja konduktora na moją prośbę "pani chyba żartuje". Jestem bardzo niezadowolona potrzebowałam pilnie dostać się do innego miasta i mimo ze chciałam kupić bilet kazano mi wyjść z pociągu. Konduktor nawet nie starał się mnie zrozumieć, potraktował mnie chamsko.ZaletyBrakWadychamska obsługa -
-
~Srekape / 2021-03-19 14:58
Tragiczna firma logistyka jeszcze gorsza 2h spóźnienia to taka norma -
~Marek / 2021-03-13 18:17
Super! Obsługa w pociągach jest profesjonalna i miła, pomocna jak tylko się da! Pendolino w Warszawie czekało na naszą przesiadkę tylko dzięki interwencji obsługi (nie spowodowaliśmy żadnego opóźnienia dzięki temu). Polecamy ZaletyPunktualność (prawie) i bardzo miła obsługa.WadyPunktualność (prawie) :) -
~Maciej / 2021-03-11 08:18
Fatalne doświadczenie z konduktorem , kupiłem bilet rodzinny 2 plus 1 przez internet , który okazał się wprowadzeniem podróżnego w błąd, ponieważ wymagał karty dużej rodziny . Niestety linie obsługiwał rudy nieuprzejmy nadgorliwy pan , który stwierdził że owszem maja takie bilety ale droższe i to moja wina ze zle kliknęłam na komórce. Najpiew czepił się legitymacji 9 latka widzac ze to dziecko wczesnoszkolne twierdząc ze moze sie uczyć za granica a wtedy ulga nie przysługuje a później karty dużej rodziny której nie posiadam . Oczywiście chcąc dopłacić kilka złotych do biletu rodzinnego za 120 zamiast 112 nie bylo takiej możliwości tylko nowy bilet oczywiscie z oplata konduktorska bo jakby inaczej , a tamten anulować i nie wiadomo kiedy pkp zwróci. Koniec końców traktując podróżnego jak złodzieja w komitywie z kierownikiem pociągu wypisali 3 mandaty po 600 zl. Porazka , komuna do kwadratu . Oczywiście złożę reklamacje i poinformuje na forum jaki jest jej koniec. ZaletyCzęstotliwość polaczenWadyFatalna obsluga , komuna -
~Robert Fudd / 2021-03-10 18:27
Relacja Wrocław - Warszawa. 10.03.21. Składak z wagonów z bocznicy. Jedynie jedynka w miarę. Brak wi - fi. Toaleta, mniejsza od mojego buta nr 44. Na wysokości czterdziestu cm. Ogólnie kibelek mniejszy niż w samolocie. ZaletyBrakWadySame
strona 187 z 266
- « poprzednia
- 1 ...
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- nastepna »