Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5163 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izabela / 2020-06-23 09:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawsze gdy muszę jechać pociągiem jest problem z tym, że miejsca na bilecie nie są zgodne z miejscami w pociągu. Opóźnienia po 20 minut i więcej.
  • ~Mira / 2020-06-12 23:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Żądanie miejscówki w momencie gdy kasa z powodu koronawirusa zamknięta a nabycie miejscówki przez internet jest niemożliwe bo trasa zbyt krótka to jakiś obłęd! Po co w ogóle IC umożliwia mi zakup biletu okresowego skoro nie mogę do niego nabyć miejscówki! Może zaistnieć sytuacja,że mimo posiadania biletu nie będę wpuszczona do pociągu ze względu na brak miejsc. Dopasujcie regulamin zakupu biletów przez internet do nowego wymogu posiadania miejscówki, bo stan obecny to paranoja.
    WadyNiedopasowane wzajemnie wykluczajace się obecne przepisy nabycia biletu i miejscówki na trasach krótszych niż 20 km.
  • ~Aneta / 2020-06-07 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Zawsze korzystam z usług PKP szybko wygodnie jak i przystępne cenny.Jednak dziś bardzo się zawiodłam -osoba która podróżuje musi mieć zakupione miejsce siedzące naprawde to dobry krok ale co mnie irytuje zakupone 2 miejsca przezemnie kieruje sie do danego wagonu i te miejsca są zajęte odpowiedz na moje pytanie ^dlaczego zajmują Państwo nasze miejsca?^ usłyszałam ^bo nasze miejsca też ktoś zajął ^także kupując bilety dla 2 osób z miejscami obok siebie na koniec mi zostalo siedzenie z drugą osobą towarzyszącą daleko od siebie.Gdy dane osoby zakończyły swoja podroz pokierowalam sie na moje miejsca wykupione lecz nie bylo satysfakcja dla mnie to gdy widze ^śmieci ^Nie ukrywam fajnie by było aby to jakoś rozważyć i naprawić polepszyć bo poczułam się potraktowana bezuczuciowo.Szkoda że w czasach jakie są jest znieczulica.I jeszcze jeden fakt o ktorym warto wspomnieć bezpieczenstwo ,osoby podróżujące maseczek brak mimo prosb osob ktore sprawdzaly bilety maseczki były zakladane ^na chwile^rozumiem ze nie da sie wpłynąć na ludzkie zachowania ale może jakaś kara by pomogła bo to zero pomyślunku o skutkach .Dziękuję Pozdrawiam
  • ~kwiatek 37 / 2020-05-21 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam .
    w dniu dzisiejszym w pociagu osobowym relacji Iława-Bydgoszcz została przeprowadzona kontrola biletów .Osoba wykonujaca kontrole pani ....była w stosunku do mojej osoby nie miła ,kiedy poprosiłam o zakupu biletu od razu zaczeła pisac mi wezwanie do zapłaty w wysokosci 112.90 zł w ciagu 7 dni ,Ponadto na wezwaniu do zapłaty widnieje ze powodem był brak dokumentu poswiadczajacego tozsamosc .to skad dane byly spisane do wezwania i pesel ,z ksiezyca ???ta Pani konduktor nie nadaje sie do pracy z ludzi którzy dojezdzaja do pracy bo od razy wstawia wezwania do zapaty tym bardziej ze mamy Korona Wirus i nie mozna miec bliskiej odległosci to pani siedziała i nie zachowała odpowiedniej odległosci co jest karalne .Kamery w pociagach sa wiec porosze to sprawdzic co robia konduktorzy i jak sie zachowuja wobec ludzi .robiac błedy w wezwaniu ,,ZENADA.Chciałam dodac ze na caly pociag została jedna osoba skontrolowana czyli ja a reszta sobie podrozowała bez kontroli wiec jaka tu sprawiedlliwosc....Wpociagach jest zakaz zakrywania twarzy ..a ludzie chodza bez maseczek i nie dostaja kar ....
    Wadynie miła obsługa zazwyczaj pani konduktor.....nie nadaja sie wogóle do tej pracy ....
  • ~Julia / 2020-05-02 16:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Mój tata jechał dzisiaj i przedwczoraj pociągiem PKP Intercity. W pociągu, prawdopodobnie pod fotelami znajdują się pluskwy. Tata ma całe pogryzione nogi.
    Zaletycena i szybkość podróży (Poznań - Koszalin)
    WadyPluskwy pod siedzeniami, wysoka temperatura
  • ~Anonim / 2020-05-02 11:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem zmuszona do regularnego korzystania z firmy intercity na trasie Szczecin - Warszawa. Liczyłam, ze w czasie pandemii chociaz zachowają sie dobrze i staną na wysokości zadania. Mianowicie chodzi mi o sprzedaż biletów z zachowaniem bezpiecznej odległości. Skandal żeby miejsca były normalnie sprzedawane, nawet miejsca obok siebie są sprzedawane... i gdzie ta bezpieczna odległość? Tłumaczenie sie dla pasażera, który ma miejsce w dwójce ze mna raczej mało da, bo jak innemu pasażerowi sie powie, ze ma tutaj nie siadać, ponieważ miejsce ma wykupione ...
    WadyZabraknie miejsca
  • ~Grzegorz / 2020-05-01 15:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Sprzedaż biletów przez internet mistrzostwo świata. Na czeskiej stronie sprawdzam ustawienie wagonów i miejsc( PKP nie jest w stanie zrobić takiej strony } TLK 18108 wagonu nr. 15 według systemu nie istnieje a nr.14 zapchany jak byłby środek lata 1980r. Nie dałem wiary systemowi , wsiadam w auto i jazda na dworzec A tam niespodzianka, pani bardzo miła błyskawicznie odnalazła zaginiony wagon nr. 15 i jeszcze do tego znalazła miejsca jakie sobie życzyłem.
    Geniusz kadry zarządzającej "PKP Informatyka " i jej informatyków jest porażająca.
    Nie starajcie się kupować biletów przez internet bo szkoda czasu i nerwów na taki system.
    ZaletyBardzo miła pani w kasie Bydgoszcz Głowna
    WadySystem sprzedaży biletów drogą elektroniczną nie nadaje się do użytku.
  • ~Marta / 2020-04-01 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Za kontakt na infolinii zapłaciłam 4,46 za 4 minuty rozmowy. Pytanie o pociąg kosztuje łącznie z sms 10 zł. To zdzierstwo. Drogie Intercity.
  • ~micko / 2020-03-28 18:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Rozkład jazdy. Inne pociągi kursują - inne są na tablicach. Ile kosztuje wydruk karty z rozkładem. Wiszą nieaktualne. Pracownice w informacji nie potrafią udzielić informacji (W-wa Zachodnia). W pociągu wagony wyłączone z żółtymi taśmami, kierowniczka zamiast od razu pokierować, aby do tego wagonu nie wchodzić - każe wychodzić tuż przed odjazdem pociągu. Plus że można jeździć bez biletu, bo od czasu "zarazy" ani razu nie miałem kontroli biletu
    Zaletypoprawa punktualności
    Wadyorganizacja
  • ~Newman1989 / 2020-03-28 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Słuchajcie złamasy z PKP jak już wstawiacie infolinię podczas koronawirusa to jak już mam płatny telefon do Was to nie pitolcie Mi 2 minuty co znajdę na stronie bo żeby się dowiedzieć czy Mój pociąg napewno jedzie o 18:01 muszę zapłacić 4 zł?? Wysłuchałem gówna o Rodo o koronawirusie i o zmianach na stronie!!!powinniście oddać za ten telefon 70%!!
    ZaletyPrzynajmniej Pani z infolini szybko udzieliła informacji, wyszło taniej niż oczekiwanie ????
    WadyZłodzieje z platym telefonem
  • ~PodrozNiespodzianka / 2020-03-07 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociag do Deblina o 15:42 odjezdza ze Srodmiescia. Na wschodniej konduktor mowi ze pociag nie zatrzymuje sie na nastepnej stacji (olszynka) i wszystkich stacjach do Otwocka wlacznie. Drzwi w drugim wagonie nie zostaly otwarte takze jak ktos z drugiego wagonu chcial sie przesiasc to mial pecha. Pociag zatrzymal sie na stacji Sulejowek Milosna (??????).
    Dalej nie jechalem bo nie wiadomo gdzie nastepnie bym wyladowal. Rozumiem opoznienia, ale mylne informacje lub ich brak to w Pkp codziennosc.
    ZaletyWszystkie :)
    WadyBrak :)
  • ~Isia / 2020-03-06 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W pociagu Warszawa Lublin wyjazd z Warszawy 15.55
    Pozamykane toalety.konduktorzy niedostępni
    Duszno ,zapsute okno,pani koduktor w połowie drogi odpowiedziała niegrzecznie że nie jest wyposażona w młotek
    Taki poziom -miałam BILET 1KLASA
    NIE POLECAM PODROZY POCIAGAMI TO KOSZMAR
    I MĘKA

    ZaletySMROD DUCHOTA TEMP 27 ST
    WadySAME WADY
  • ~ML / 2020-03-06 10:28
    Ocena: 2.75 / 5
    PKP przebiło poziom żenady, usuwając kawę i herbatę z darmowego poczęstunku w pendolino. Bilet za 150zl i minister żałuje herbaty za 20gr - buractwo
  • ~Miecia / 2020-03-04 17:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia trasa Kraków Rzeszów na dworze 12 stopni na plusie w przedziale grzeją 27stopni conajmniej
    Konduktor poproszony o skręcenie temperatury powiedział że komputer tak jest zaprogramowany że jak przykręci to za 5min będzie zimno
    Nie padłam tylko dlatego że pół drogi stałam przy drzwiach i łapałam powietrze na stacjach
    ZaletyBrak
    WadyGoraco
  • ~Mirek / 2020-02-27 09:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Podróż z Warszawy do Katowic EIC. Bilety 150 zł 2 KLASA.SMROD W TOALECIE. OBSŁOGA OPRYSKLIWA KONDUKTOR. POCZĘSTUNEK I TU NAJLEPSZE WODA MINERALNA GAZ LUB BEZ ŚMIECH NA SALI...
  • ~lmkb / 2020-02-26 13:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry.

    2 lutego 2020 jechałam pociągiem TLK 35172 o 1:26 z Krakowa Głównego do Warszawy Centralnej.
    Podróżowałam z mężem kuszetką. Ponieważ było duszno uchyliliśmy drzwi, ale ponieważ stukały to włożyłam buta pomiędzy. Niestety rano okazało się, że ktoś go ukradł. Myślę, że młodzież stojąca na korytarzu tak dla hecy. Chciałam pochwalić konduktora, który bardzo się przejął tym faktem i mimo, ze nie miałam nadziei, że zguba się odnajdzie, to on nie dawał za wygraną, próbował go jeszcze znaleźć. Oczywiście but się nie znalazł. Natomiast pan konduktor widać, że bardzo sympatyczny człowiek.
  • ~MORAN / 2020-02-23 18:08
    Ocena: 2.75 / 5
    TLK 27102 WETLINA 17:15 Lublin-Poznań
    XXI wiek mamy nosz kurcze!! Jak nie można kupić miejscówki, to dostawcie wagony- przecież to widać w aystemie, a jak nie to cena 50% niższa powinna być, a nie stanie na zimnym wejściu. Ludzi czarno na korytarzu.. I wiecznie to samo.. Porażka!!!
    ZaletyJeszcze raz?
    WadyBrak zalet
  • ~Robert / 2020-02-23 17:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Ludzie siedzą na korytarzu, między wagonami tragedia poco sprzedawać ludziom więcej biletów niż jest miejsc męczą się strasznie bardzo przykre
    ZaletyNie ma
    WadyWygoda
  • ~Kamil / 2020-02-20 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie Zielona Góra - Lubin 20.02.2020 godzina 20:53 wagon 268 zamknięty (bilet kupiony 30 dni prędzej) ludzie, którzy mieli wykupiony bilet na wagon 268 biegają i szukają miejsca... Konduktor stoi i ma wszystkich gdzieś... W końcu do niego podszedłem i pytam co jest grane a on mówi że wagon 268 nie czynny niech państwo sobie szukają miejsca... Kazał wchodzić do 267 gdzie wszystkie miejsca zajete...
    W pociągu bałagan konduktor nawet nie wskazał miejsc wolnych, kazał stać pasażerom na korytarzu, bądź chodzić po przedziałach i sobie szukać miejsca... Olewka totalna ze strony obsługi... Został przeze mnie kondyktor delikatnie mówiąc wykrzyczany i dotarło do niego co należy do jego obowiązków, głowę w podłogę wbił i tyle
    Ogólnie poza tym nie działają tablice informacyjne o kolejnych stacjach... Także jechałem koleją ostatni raz...
    ZaletySame wady
    WadyBrak podejścia do klienta, brak pomocy ze strony obsługi,
  • ~Incognito / 2020-02-20 18:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Polecam, szczegolnie sklady miedzynarodowe ale krajowe polączenia doganiają. Obsluga pomocna i uczynna. Gratuluje, szczegolnie Wars dobrze się rozwinąl. Podroz na trasie Katowice-Wieden-Katowice to czysta przyjemnosc o kazdej porze. Samochod juz dawno poszedl w odstawkę na tym odcinku. Pozdrawiam Załogę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5163
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3186
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 880
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017