Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5521 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Slawomir / 2021-09-05 10:59
    Ocena: 4.75 / 5
    W dniu 4 wrzesnia skorzystałem z usługi przewoźnika InterCity o nr 38104 MEHOFFER. Pociag został podstawiony z dużym wyprzedzeniem bylo czysto i bez problemu można było wybrać sobie miejsce. Punktualnie o 20.13 rozpocząłem podróż która była wyjątkowa za sprawą konduktora o imieniu Paweł i jego współpracownicy miłej pani która brała udział w czasie kontroli biletów...nie będę tu opisywał całej sytuacji jednakże ta droga chciałbym podziękować InterCity że mają w swoich szeregach takich ludzi którzy potrafią pomóc doradzić w trudnych sytuacjach jakie mogą zdarzyć się w czasie podróży angażując się przy tym na 100 procent.
  • ~Podróżny / 2021-09-04 16:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Zastanawiam się czy ktoś kontroluje sprzedaż ilości biletów. Na stronie pkp jest unieszczona informacje, że wrazie większej ilości pasażerów będą dodawane dodatkowe wagonym, tym czasem jadę bez miejscówki i siedzę na korytarzu razem z innymi pięcioma osobami. Korytarz ten ma max 3 metry kwadratowe. Gdzie zachowanie bezpiecznego odstępy? W czasie pandemi to niedopuszczalne żeby nie kontrolować ilości osób podrozjacych danym pociągiem. Zwłaszcza że kupiłam bilet 3 dni przed podróżą, uważam że PKP widząc takie zainteresowanie mogło dodać dodatkowe wagony. Pozdrawiam zniesmaczony podróżny.
  • ~Mat / 2021-09-03 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, nigdy o czasie, permanentnie spóźniony, może lepiej jakby rozkład przenieśli o godzinę bo tyle średnio się spóźniają
    ZaletyBrak
  • ~Rudy / 2021-09-01 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasjerka sprzedała bilet mojej starszej, schorowanej mamie Olsztyn-Rzeszow wybierając najdłuższa trasę 11h, podczas gdy najszybszą wynosiłaby 8h. Błąd mojej Mamy jest taki, że zaufała w profesjonalizm kasjerki.

    Reklamacja nie widzi winy kasjera!
    To pasażer musi dopytać, i znać najkrótsze polaczenia, to pasażer ma być świetnie zorientowany w połączeniach i przestudiować naepsze rozwiązania dla siebie.
    Pani w kasie nie musi wykazać się jakąkolwiek wiedzą, żeby zadowolić klienta.

    PKP intersity może już w końcu czas dorównać europejskim standardom obsługi klienta i przeszkolić personel, że głównym zadaniem jest rozpoznanie potrzeb izadowolenie klienta.
    ZaletyMili konduktorzy
    WadyPRL owski dział reklamacji oraz obsługa klienta w kasie
  • ~Kaja / 2021-09-01 13:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg 12.49 z Warszawy do Zielonej Góry. 4 fala oficjalnie ogłoszona, podstawiony pociąg z przedziałami. 6 miejsc zajętych na 6 dostępnych. Totalny brak komfortu, co z tego, że wszyscy siedzą w maskach gdy zasady dystansu są nierespektowane, człowiek siedzi na człowieku, kichanie prychanie i kaszel na porządku dziennym w przedziale o wielkości 2m×1m kwadratowy. Pkp wspaniale dba o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. Ceny biletów tylko wzrastają a konfort podróży jest poniżej zera. 5h 15 min jazdy i brak wagonu restsuracyjnego. Wstyd i żenada za taką cenę.
    ZaletyCzasami miła obsługa
    WadyJak wyżej
  • ~Klaudia / 2021-09-01 12:33
    Ocena: 3.50 / 5
    jak na trasie Gdynia-Kraków można nie dołączyć wagonu restauracyjnego? nie było też wózka Warsa. nie było dłuższego postoju, więc tyle godzin bez kropli wody, a nie uzyskałam informacji, że może się tak zdarzyć. zresztą kiedy jechałam w stronę Gdyni, to nie było tego problemu.
    Zaletymili konduktorzy
    Wadyciągle chodzi klimatyzacja, mimo tego, że jest już chłodno.
  • ~Marr / 2021-09-01 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. prawie 7 godzin w pociągu - bez gniazdek, klimatyzacji. Ludzie ściśnięci jak myszy. Najpierw w Stronę Pomorza z Warszawy wagon z przedziałami - przejażdżka o północy do 6 rano, w naszym przedziale dwóch Panów którzy chodzili do toalety pić alk. , wrócili naw*leni, potykali się o wszystko w tym o mnie, godzina 3 w nocy. Konduktor przechodził i nic. Nasze zwrócenie uwagi również nic nie dało - człowiek p*jany ma to gdzieś. Trasa Pomorze - Warszawa, tym razem wagon bezprzedziałowy. Kontaktów brak, klimy brak, dzieciaki drą się na cały wagon, po chwili przychodzi Pani z wózkiem którym nie da się wjechać do wagonu więc wszyscy muszą jej pomagać (czy nie ma przypadkiem specjalnych wagonow dla wózków?) postawila owa Pani ten wózek tak, że ludzie potykali się o mnie jak przechodzili, bo zajmował cały korytarz. Konduktorzy również nic nie powiedzieli, też się potykali. Ludzie bez maseczek, kichający, kaszlący prosto w Twoją twarz.. Paranoja. Serdecznie nie polecam PKP i mam nadzieję że dostosują swoje standardy do XXI wieku.
    Wadybrak gniazdek, okropne toalety, brak klimatyzacji
  • ~Ja do / 2021-08-31 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Gwno nie jakość. Takie rzeczy tylko w tym kraju
    WadyWszytko
  • ~JAGA 68 / 2021-08-31 21:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra. Trasa Częstochowa-Jastarnia(2 kl.). Pociąg Korsarz. Stare siedzenia, w przedziale 8 osób, brak klimatyzacji, brak gniazdek, bez możliwości skorzystania z toalety - brak wody, Wi-Fi nie działa. Na drogę powrotną zakupiłam bilet w 1 kl. Oprócz tego, że cena 100% wyższa i w przedziale 6 foteli to nic poza tym się nie zmieniło. A dodatkowo z głośnika na cały regulator - (brak możliwości wyciszenia) płynęły ogłoszenia o kolejnej stacji. Nie polecam.
    ZaletyMoże obsługa i brak opóźnienia.
    WadyOpisane wyżej.
  • ~Kolo / 2021-08-31 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka czwarty raz jadę w tym roku mam nadzieję że ostatni . Wieczne opóźnienia ostatnie TRZY GODZINY. Chyba to jedyny kraj na świecie bez tak prężna koleją
    ZaletyBrak
    WadyOd czasu PRL nic się nie zmieniło , no może siedzenia obszyte nowym materiałem
  • ~rience / 2021-08-31 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie piszę opinii, ale osoba która wpadła na pomysł usunięcia porannych, bezpośrednich połączeń pomiędzy dwoma największymi aglomeracjami w Polsce powinna otrzymać order imbecyla roku. Ciekawe jak mam się dostać do pracy na 9? Może pośredni z przesiadką w Częstochowie na którą mam 3 minuty? :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Zaletybrak
    WadyUsuwanie sensownych połączeń
  • ~Tonic / 2021-08-30 22:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Słabo
    Z roku na rok coraz gorzej
    Opóźnienia z 10 minut do 45 to jakaś masakra człowiek wybiera PKP INTERCITY z myślą że szybko dostanie się z punktu A do punktu B ale niestety nie. Powinni zmienić trasy na szybsze by nie było takich opóźnień. W wagonie gastronomicznym a często pociągami jeżdżę na długie trasy też słabo usiadłem przy jedynym stoliku wolnym niestety jak się okazało brudny, nasuwa się pytanie po co karteczka z informacją ,, stolik zdezynfekowany,,? Toalety pozostawiają i pewnie przez długi czas będą pozostawiać wieeeele do życzenia
    ZaletyMoim zdaniem brak
    WadyJa wyżej
  • ~Anonim / 2021-08-27 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra.jechałem z 3 osobami z rodziny rodzicami oraz 3 i pół letnią siostrą przyszedł kierownik pociągu prosząc o dokument stwierdzający wiek.Nie podziwialiśmy tego dokumentu jeżdżę z rodziną już 5 lat w to samo miejsce pociągiem 'jantar' jakiś czas puzniej przyszła do nas Pani konduktor która sprawdzała nam bilety podczas tego całego incydentu sprawdzane bilety mieliśmy 6 razy oraz została wezwana straż.
    WadyZaklucenie spokoju podczas jazdy
  • ~Tomek lokomotywa / 2021-08-27 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie wierze jak można dopuszczać takie zagrzybiałe wagony do ruchu. Siedzenia jakaś deska owinięta szmatą, zamiast toalety dziura w kadłubie, brudno, śmierdząco, napchane ludzi, zapleśniałe okna, brak wifi czy kontaktów.
    ZaletyStandardy dobre ale 35 lat temu
    WadyZagrzybiały wagon
    Brak klimatyzacji
    Powolna jazda
    Spartańskie warunki
  • ~Niezadowoloona / 2021-08-27 01:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak można przesadzać ludzi z wagonu z przedziałami do wagonu bez przedziałów gdzie jest zimno to po co się sprzedaje bilety do wagonu z przedziałem opóźnienie pociągu ponieważ nie umieją się zorganizować co tu za ludzie pracują skoro nie umieją myśleć nie polecam jazdy
    ZaletyBrak
    WadyObsługa beznadziejna brak organizacji zimno w wagonie brak środków czystości
  • ~ana / 2021-08-26 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem szokowana postawą PKPITS ... Opóżnienie 6 godzin , napisana reklamacja i odpowiedz że reklamacja uznana ale nie wypłacą gdyż wynosi 14 zł a wypłacją odszkodowanie od 16 ZŁ .ZŁODZIEJE :

  • ~Adi / 2021-08-26 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi zawsze się spóźniają, nigdy żaden pociąg nie przyjechał punktualnie zawsze musi być kilka minut opóźnienia. Czasami zdarzy się tak że pociąg z niewiadomej przyczyny robi sobie postuj bo tak... techniczny czy coś i później musi stać jeszcze na stacji i robi się opóźnienie rekordzista jakim jechałem to pociąg ic 180 minut opóźnienia. Oczywiście widziałem jeszcze większe opóźnienia. Zazwyczaj w pociągu coś nie działa albo drzwi nie można otworzyć ani zamknąć , jakieś urządzenie przy wejściu wydaje irytujące odgłosy, tam coś zepstue. Pomijając że w niektórych pociąga nie istnieje klimatyzacja i lecie można się udusić. Toalety to żart... Ostatnio jechałem pocągiem w którym poprostu zalało całą podłogę bo padał deszcz SUPER!
    Obaługa to żart totalna ignorancja klienta.
    Podsumowując polskie kileje to g****. Stanowczo nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, ogóle korzystanie z PKP Intershitty
  • ~Weriis / 2021-08-25 17:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Zachowanie zasad BHP w czasie covid-19 to jakiś żart wszyscy się Cisną i nie ma czym oddychać nawet
    WadyNatłok ludzi przy takiej cenie biletu
  • ~Pasażer / 2021-08-25 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    DZIADOSTWO ostatnio za wielkie pieniądze.
    Obsluga nie egzekwuje obowiazku kupna biletu w I klasie, wchodzi i siada kto chce.
    Jak zaplaciles, a ktos siedzi na twoim miejscu w I klasie to bij sie o swoje miejsce to twoj problem!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Pawel / 2021-08-25 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za idiotka dni.24 sierpnia pracowała w kasie w Słupsku,że nie potrafiła zrozumieć,co to bilet rodziny że Słupska do Ciechanowa,a kultury to menel z ulicy może pozazdrościć,godzina 11-12
    ZaletyZero
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5521
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3383
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 929
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 391
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 360
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4869
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4597
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3146