Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5165 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karo / 2020-09-27 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociag TLK 31100 (Tarnow- Warszawa) opozniony o 76 min. Za kazdym razem to samo, ale tym razem to juz pobili rekord. Stanowczo odradzam podrozowanie z PKP.

    Zero szacunku dla klienta.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyBrak punktualnosci
  • ~Neta / 2020-09-21 11:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Prostuję datę do poprzedniej opinii, bo nie spojrzałam na kalendarz. Była to niedziela 16.08.2020 r., a nie 17.08.2020 r.
  • ~Neta / 2020-09-21 11:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Warunki byle jakie, brak klimatyzacji, brak kontaktów elektr. Jechałam ostatnio 17.08.2020 r. z Tczewa do Olsztyna ok. godziny 20. Pociag był opóźniony ponad 200 minut, zwalone drzewo na torach, a ja musiałam koniecznie rano byc w pracy. Nie zapewniono, że w ogóle przyjedzie, żadnego zastępczego środka transportu, wiec musiałam pozostać na noc w Tczewie. Na zwrot pieniędzy za bilet musialam czekać ponad miesiąc. Zwrot był załatwiany w ramach reklamacji. Skandal!!!!!A gdyby ktoś nie miał pieniędzy na drugi bilet, bo bilety moim zdaniem są bardzo drogie w stosunku do jakości usług?
  • ~Rubi / 2020-09-19 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Nie polecam korzystania z usług PKP Intercity chociażby z tego powodu, że dzisiaj (tj. 19.09.2020) podróżując pociągiem właśnie tego przewoźnika zostaliśmy wraz z Moją narzeczoną potraktowani w dosyć chamski sposób przez Panią konduktor. Otóż wsiadając dzisiaj do pociągu na stacji w Dęblinie o godz 17:54 zapytałem Pana kierownika pociągu, czy możemy zająć miejsca w pociągu. Pan był bardzo uprzejmy i zezwolił na wejście do środka oraz ulokowanie się w przedziale , zaznaczył także , iż za chwilę przyjdzie i wypisze Nam bilet. Niestety przyszła Pani. Na dzień dobry bez żadnego właśnie "dzień dobry" dostaliśmy reprymendę za to, że rozgościliśmy się w owym pociągu, zamiast podejść do JAŚNIE PANI i zakupić bilety. Zwróciłem uwagę dla Pani konduktor w bardzo delikatny sposób i próbowałem Jej wytłumaczyć jak się sprawy mają, ale niestety nie pozwoliła Mi dojść do głosu. Mało tego usłyszałem, że jak Mi, czy też Nam nie pasuje, to są też inni przewoźnicy, czy inne środki komunikacji miejskiej np: samoloty itp. Tak WAM się dobrze powodzi, że pasażerów macie za śmieci? No to gratulacje. Ta bardzo nie uprzejma Pani miała troszkę racji, nie jesteście jedynym przewoźnikiem. Nie pozdrawiamy A&W
  • ~Michal / 2020-09-13 19:42
    Ocena: 5.00 / 5
    5/5 za Pana Marcina z Warsa :)
    Jedziemy z żoną PKP intercity relacji Olsztyn-Kraków, wsiedliśmy o 18:58 w Kielcach. Poszliśmy do Warsa, polecamy Pana Marcina z Warsa - jest niesamowity, stwarza ciekawa atmosferę :) Potrafi nawiązać kontakt z podróżnymi i jest oryginalny :) Super mija podróż.
  • ~Małgorzata / 2020-09-12 15:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam!! Katowice - Iława przebyłam Pendolino ( pierwsza klasa, cena taka sama) droga powrotna intercity ( tez pierwsza klasa) Beznadzieja! Duszno, brak jakiejkolwiek wentylacji, nie mówiąc nawet o klimatyzacji! Wars i jego obsługa taka sobie. Nigdy więcej takim pociągiem nie pojade!
    ZaletyPusty przedzial
  • ~Pasażer / 2020-09-06 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity bije rekordy żenady. Pociąg z Gdyni do Warszawy stoi od 3 godzin w polu. Nie mamy żadnych informacji na temat co się stało ani kiedy ruszymy o ile ruszymy. Mieliśmy się przesiąść w Warszawie na przesiadkę oczywiście nie ma już szans będziemy musieli spędzić noc na dworcu czekając na poranny. Brak obsługi 3 osoby na 1000 pasażerów. Brak norm sanitarnych 8 osób w jednym przedziale nawet nie ma jak nogi wyprostować. Nie działają toalety.
    ZaletyBrak
    WadyBrak norm sanitarnych. Brak informacji o tym co się stało. Fatalna obsługa. Ceny z kosmosu.
  • ~Niestety Pasażerka tej firmy / 2020-09-05 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny biletów bardzo wysokie, komfort jazdy żaden, bezpiecznie na pewno nie jest - po 8 osób w jednym przedziale się siedzi i obija się nogami o innych pasażerów - katorga, a nie transport. Kasjerka mnie okłamała, że tylko co drugie miejsce jest sprzedawane, a były WSZYSTKIE miejsca zajęte. Coraz większe dziadostwo z miesiąca na miesiąc. Sprzedają po 8 miejsc w jednym przedziale. Gdzie jest dbanie o bezpieczeństwo. Konduktor, który wydziera się żeby zakładać maseczki nic nie pomaga. A w tych starych wagonach drzwi otwierają się bardzo często same w czasie jazdy i można wypaść z pociągu.
    ZaletyBRAK ZALET TEJ FIRMY
    WadyZABRAKNIE MIEJSCA ŻEBY WSZYSTKIE WYMIENIĆ!!!
  • ~Piotr / 2020-09-04 21:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Skradziono nam walizkę z cennymi przedmiotami, wracaliśmy z wakacji. Półka nad głową jest zbyt wąska żeby umieścić tam walizkę i mieć ją na oku. Straciliśmy ok. 2000 zł. Złodzieje mają zbyt łatwy dostęp do przestrzeni bagażowej która nie jest w ogóle widoczna dla siedzących i znajduje się tuż przy wyjściu. Podsumowując okazja czyni złodzieja.
  • ~Żenada2137 / 2020-09-02 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja wiem że na opóźnienia PkP często nie ma wpływu ale muszę gdzieś wyrzucić z siebie to co odczuwam po każdym następnym razie kiedy jadę pociągiem. Otóż od 2 lat kiedy regularnie jeżdżę trasę Choszczno Poznań i na odwrót to na palcach jednej ręki mogę policzyć kiedy kurs znacznie się nie opóźnił. Nie mówię tu już nawet o dojeżdżanie na czas bo nie będę sobie już tym zadręczał głowy. Ja rozuniem ze na tej trasie jest remont i często stoi się dłużej na stacjach żeby przepuścić inne pociągi ale trasa 160 km do aktualnie przemierzana jest w czasie 3h i więcej. Jak to jest możliwe ze trasę która trwała 1,5 wydłużyła się dwokrotnie. Jestem sfrustrowany tym ze nie zdążę wejść do pociągu a on już ma opóźnienie 40 minut przez co trasę i plany które ma się w Poznaniu trzeba planować conajmniej 6-7 h wcześniej przy 160 km. Jest to tragedia a co gorsze remont torów na tej trasie ma potrwać do 2022 roku.

    Serdecznie pozdrawiam
    Sfrustrowany klient
  • ~BasiaW / 2020-08-31 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Sfrustrowany konduktor krzyczy na osoby, które na chwilę zdjęły maseczkę, aby móc zaczerpnąć powietrza podczas kilkugodzinnej podróży. Jednak obowiązek zakrywania ust i nosa nie dotyczy zajadających się zakupionymi w pociągu przekąskami - jakby sprzedawane w PKP chipsy sprawiały, że wirusem się nikogo nie zarazi. Kompletny brak logiki, idący w parze z brakiem wychowania niemiłego pana.
    Wadyniemiły personel
  • ~boena / 2020-08-30 13:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Pendolino Warszawa Wschodnia -Wroclaw godz12.49 w dniu 17.08.2020r.Warunki przejazdu bardzo dobre.Wyjatkowa zyczliwosc Pana Kierownika pociagu i Pani Konduktorki.Dziekuje.
    Zaletywszystko
    Wadynie ma
  • ~train_to_Warsaw / 2020-08-25 08:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z połączeń pomiędzy Koszalinem a Warszawą pociągiem EIP. Wygląd pociągu jest o wiele lepszy niż TLK a komfort większy. Bardzo dobrze wyciszone wagony i szybki przejazd pomiędzy miastami.
    ZaletySzybkie połączenia, miła obsługa, dbałość o czystość i dezynfekcję.
  • ~Piotr / 2020-08-23 17:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Szczerze mówiąc z tak nieużytą kadrą kondyktorstką z jaką spotkałem się dzisiaj w pociągu ODER w relacji Berlin - Warszawa chyba nigdy się nie spotkałem. Przesyłki konduktorskie nadaję bardzo rzadko (raz na kilka lat) więc nie miałem doświadczenia jak należy opisać. No cóż, ale przecież można to zawsze szybko uzupełnić. Tym bardziej, że ewentualnie zajęłoby to tylko minutę, a czasu było dosyć. Niestety konduktorzy nie chcieli pożyczyć mi długopisu, żebym mógł to zrobić i ostatecznie moja przesyłka nie pojechała do Warszawy, pomimo, żę ewentualnie PKP nie robi tego za darmo.
  • ~Marta / 2020-08-22 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zaznaczę żadnej gwiazdki Skandal!!!! Toaleta to jeden wielki syf Brud smród i to w dobie koronawirus Sanepid raczej tu nie bywa!!! Ceny do warunków dramat Jestem oburzona Pyskujacy konduktor ogromne nieporozumienie Czasy PRL już dawno za nami jednak oferowane warunki dużo gorsze niż w tamtych czasach
    ZaletyŻadne brak klimatyzacji
    WadySyf brak klimatyzacji opóźnienie nie kompetentna arogancką obsługa
  • ~Aga Szczecin / 2020-08-22 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg ICC relacji Bielsko Biała - Świnoujście 21.08.20. Brak klimatyzacji w upale ponad 30 stopni. Ludzie ściśnięci w przedziałach.Konduktor niemiły i brak reakcji ze strony konduktora na maseczki.Za co takie ceny biletów za smrud, ciasnotę i gorąco. Nigdy więcej nie pojadę pociągiem ICC. W pociągach regio dużo dużo tańsze bilety i komfort jazdy dużo dużo dużo lepszy. Napewno regio jeszcze gdzieś pojadę. Aga Szczecin.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Aleksandra / 2020-08-22 07:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Moja ostatnia podróż PKP intercity była nieprzyjemna.
    Mimo iż wykupiłam bilet z rezerwacją miejsca nie znalazłam swojego miejsca w wagonie. W wagonie w ogóle nie było takiego numeru siedzenia! W związku z tym połowę drogi siedziałam na nie swoim miejscu, a połowę stałam.
    Napisałam do PKP intercity reklamację w związku z zaistniałą sytuacją, ale dostałam odpowiedź, że trzeba było prosić konduktora o pomoc (prosiłam - nie rozwiązał mojego problemu) i że skoro pociąg zawiózł mnie z punktu A do B żadna rekompensata mi się nie należy.
    Miło by było jakby PKP intercity traktowało pasażerów z większym szacunkiem.
    WadyJestem rozczarowana polityką PKP intercity. Jest droga, a niestety nie idzie za tym jakość świadczonych usług.
  • ~Joanna / 2020-08-21 21:34
    Ocena: 3.75 / 5
    Pociąg PKP Intercity Mieszko Gdynia Główna Wrocław główny Mam zastrzeżenie co do sprzedawanych miejscówek Pociąg zapełniony w połowie Jadę z rodziną w cztery osoby i od samej Gdyni do Wrocławia ciągle ktoś do nas się dosiadała i wysiadał a obok całą trasę puste przedziały To jest wasza metoda na zwiększenie zachorowalności na koronawirusa? Zamiast sprzedawać bilety tam gdzie są puste przedziały sprzedajecie miejscówki do zapełnionego przedziału Brawo dla was
    ZaletyBez opóźnień, klimatyzacja, miła obsługa
    WadyWagony nie mieszczą się na większości peronów
  • ~Pasażer / 2020-08-20 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg TLK relacji Ustka - Katowice, dnia 20.08.2020, z godz. 13:28. Śmierdzący, bez klimatyzacji, niewygodne, dziwnie wyprofilowane siedzenia, dzięki którym można nabawić się skrzywienia kręgosłupa.
    Upał 30 stopni i do tego nachalni, wredni konduktorzy, nakazujący siedzieć w tych maseczkach całą drogę, w takich warunkach. Sami po wejściu do swojego przedziału je ściągają i myślą że tego nikt nie zauważy. Jak widać oni mogą więcej.
    Do tego jakieś "planowane w rozkładzie jazdy postoje techniczne" po 10 i 30 minut na całej trasie, które tylko wydłużają podróż, łącznie pewnie o ponad godzinę i obłożenie miejsc 100%, po 8 osób w każdym przedziale.
    Nie polecam!
    WadyKonduktorzy każący siedzieć całą relację w maseczkach, w 30 stopniowym upale, bez klimatyzacji!!!!!
  • ~Klaudia / 2020-08-19 16:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Przyjazd 16.08 wroclaw- kolobrzeg
    Podjazd 5:45 planowany przyjazd 14.00
    Pociag na samym poczatku zlapal opoznienia 1 godzine stalismy i czekalismy doczepili wagony ktore pozniej w szczecinie odpinali co zajęło kolejną godzinę. Toalety katastrofa brak wody i brudno. Przedziały w pociągu również brudne. Obsługa w Szczecinie bardzo dobra. Pani w błąd włosach i zielonej masce bardzo miła i serdeczna.
    ZaletyObsługa spisała się na 6 z plusem. Uśmiechnięci sympatyczni i bardzo mili
    WadyBrudno, brak klimatyzacji, opóźnienia pociągu...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5165
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3186
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 881
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3018