Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5165 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tyna / 2021-02-02 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio bardzo zraziłem się do pociągów, ciagle coś mi się w nich przytrafia, kupiła bilet a udało mi się dotrzesz na wcześniejszy pociąg o takim samym połączeniu, nie mogłam już biletu zmienić, a w pociągu wystawiono mi opłatę dodatkowa 130zl (nie mylić z mandatem) + koszt biletu...nie po to kupowałam go wcześniej...klient powinien mieć szanse dokonania takiej zmiany nawet kilka min po starcie
  • ~Efforts / 2021-02-01 07:29
    Ocena: 3.25 / 5
    Dzień dobry,
    naprawdę staram się wspierać Państwa firmę, ale rozczarowanie towarzyszy mi nieustannie. Bardzo chciałabym podróżować pociągami, nie rozumiem, jak to możliwe, że praktycznie każda podróż wiąże się z opóźnieniem. Jeżdżę z Krakowa do Warszawy kilka razy w miesiącu i chyba zacznę notować odsetek pociągów, które się spóźniają (choć może od razu należy założyć, że jest to 95%?). Dziwi mnie to, bo chyba mają Państwo statystki, widzą, co powoduje te opóźnienia. Co Państwo robią, żeby je wyeliminować? Nie rozumiem.
    WadyWieczne,ale to wieczne opóźnienia
  • ~Violet / 2021-01-30 08:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwie gwiazdki za to że na czas i ciepło w wagonie. Pociąg relacji Warszawa-Kołobrzeg. 30.1.2021
    Konduktorka do zwolnienia. Podeszła do mnie BEZ MASKI! do tego gdy pokazałam bilet weekendowy zaczęła nieprzyjemne komentarze, ze bez podpisanego imieniem i nazwiskiem biletu może uznać za niewazny. Odpowiedzialam pani ze nie mam długopisu wiec tego nie zrobię. Łaskawie dala długopis, gdy poinformowałam ją ze zloze skargę, pani konduktor dalej bezczelnie dyskutowała ze mną nic nie robiąc sobie z tego co się do niej mówi. Domagała się ode mnie kultury.. ludzie To skandal żeby konduktorzy traktowali ludzi jak złodziei,dyskutując z pasażerem. Jak długo jeżdżę pociągami, tak się jeszcze nie zdarzyło żeby coś takiego miało miejsce.
  • ~Marcin / 2021-01-27 19:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Podziękowania dla obsługi pociągu relacji Olsztyn - Szczecin nr 58108 .
    W dniu 27.01.2021 r podróżowałem tym pociągiem . Spotkałem się z niezwykłą uprzejmością i pomocą ze strony obsługi - uszkodzona maseczka została wymieniona na nową - dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
  • ~Alex1976 / 2021-01-26 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno kompletne ludzie jeżdżą bez maseczek konduktor to widzi nie zwraca uwagi ostatnio pociąg Iława odjazd godz 14 47 wagon 12 3 osoby siedziały bez maseczek konduktor nie zwraca uwagi tak dbacie o zdrowie ludzi
    WadyDno kompletne
  • ~Dorota / 2021-01-25 19:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak połączenia bezpośredniego w godzinach od 12 do 21 na trasie Częstochowa - Kraków. Jeszcze tak nie było.
  • ~netsio / 2021-01-25 18:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Zawsze ale to zawsze opóźnienia. O 18.37 miałem być w Krakowie i stamtąd juz zarezerwowałem bilet na 18.50. jest 18.37, a do Krakowa jeszcze 40km. Pozdro PKP. 3 dni temu też z 9h podróży zrobilo się prawie 10...
    ZaletyNigdy na czas
    WadyZawsze spóźnieni.
  • ~Grażyna / 2021-01-17 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie kible nieczynne, Gowno pływa po korytarzach, zimno, a ogrzewania nie ma do tego prąd co chwila włączają i wyłączają, światła jak na dyskotece migają, no człowiek może ześwirować.
  • ~Mariusz / 2021-01-16 18:25
    Ocena: 3.50 / 5
    Kasy biletowe w Kętrzynie nie czynne chociaż powinny być otwarte do 16.00 opóźnienie pociągu o 10 min po czym mam przesiadkę w Olsztynie i tam opóźniony o 32min i konduktor mówi że jak się nie podoba to idź pan piechotą kiedyś jak mój dziadek był maszynistą to można było zegarek ustawiać na przyjazdach i odjazdach parowozów ateraz szkoda gadać na icc
  • ~Barbara / 2021-01-15 08:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Trasa Augustow-Warszawa wyjazd 7:55 w pociągu zimno i trzeba siedzieć w kurtce...bardzo niekomfortowa podróż ...okropnie nieprzyjemna
    ZaletyBrak
    WadyZimno
  • ~Alicja / 2021-01-14 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Co prawda jechalam zwyklym elfem a nie i tercity, ale nie polecam, spóźnił sie 1h, spóźniłam sie przez to na slub kuzynki!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Xyz / 2021-01-10 18:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj( 10.01.2020r) w pociągu spotkała mnie nie miła obsługa. Pociągi bardzo opóźnione i dużo ludzi wsiadło do nie właściwych, a konduktor na moje pytanie „ co mam zrobić, gdy zaszła taka sytuacja?” Odpowiedział nerwowo: „ streszczają się, ja nie mam teraz czasu, a biletu nie sprzedam bo nie ma już miejsc!”. (Kraków Główny- Gdynia Główna)
    ZaletyBarak
    WadyNiezadowolenie
  • ~Julia / 2021-01-08 15:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Pociag do Gdańska nie poczekal minuty na pociąg z Gryfic i zostawił pasażerów na lodzie . Super gratulachr
  • ~Anna / 2020-12-30 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z obsługi pociągu Hrubieszów Kołobrzeg. W dniu. 30 grudnia 2020 odmówiono mi na stacji Trawniki wejścia do pociągu. Kierownik pociągu odmówił sprzedaży biletu, nie sprawdzając nawet w systemie czy są wolne miejsca. Nadmienię, że przez okna pociągu dokładnie widziałam wolne jeszcze miejsca. Jestem stałą klientką PKP od 20 lat dojeżdżam do pracy i ta sytuacja naprawdę mnie oburzyla. Tłumaczyłam, że potrzebuje dojechać do pracy i mogę postać na korytarzu. Żadne argumenty nie pomogły. Jestem wściekła że PKP intercity nie dba o klientów.
    ZaletyBrak
    WadyNiezadowolenie
  • ~Grażyna / 2020-12-28 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM !!! Zakupiłam 3 krotnie bilet eIc przez internet który po opłaceniu nie został niezgodny z moim zamówieniem. Zamówiłam wagon z przedziałami ( bardzo mi zależało); Za każdym razem wprowadzając dane do systemu ,po opłaceniu biletu, ( wcześniej nie ma możliwości czy bilet został poprawnie wygenerowany): okazało się iż zostało miejsce przydzielone z AUTOMATU.” MIEJSCE BEZ PRZEDZIAŁÓW.” -W tej chwili za każdy bilet jest pobierana kwota za prowizję ??? 15% wartości biletu x 3 w moim przypadku, za bilet NIEZGODNY Z OPISEM.” Z moim zamówieniem, jeśli ja zakupuje bilet online ja się pytam za co ta prowizja . Czyli sumując pobierają w moim przypadku 45% łącznie zakupionych biletów.,
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBilet niezgodny z opisem.
  • ~Kamil / 2020-12-22 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupiłem biletu na peronie bo ledwo zdarzyłem na pociąg, więc przed wejściem u konduktora chciałem standardowo.

    Zainkasowali mi dodatkowe 130 zł bo w okresie psndemi zwiększyli z 10 zł na 130wiec zapłaciłem 186 zł na bilet.

    Czuję się oszukany. Na pewno nie będę korzystał następnym razem z pociągu ICC
    ZaletyBrak
    WadyCena
  • ~mirekmj3 / 2020-12-19 20:02
    Ocena: 2.50 / 5
    -jezdze kilka razy do roku i zawsze jakiś problem
    -nie ma co liczyć na sprawne przesiadki, jeśli planujesz ich więcej zakładaj minimum pół godziny przestoju w innym wypadku przestoje nieplanowane i to znacznie dłuższe
    -nie spodziewaj się łatwego dostępu do informacji, na ekranach reklamy...
    -zakupy biletu poprzez internet na każdy typ pociągu gdzie indziej, osobna aplikacja na każdy typ przewoźnika, w tych desperackich dla podróżników czasach chyba lepiej rezerwowac bilety przez zagraniczne portale/aplikacje, jeśli się da
    Zalety-regio tanio więc nie ma co narzekać na jakość usług, jaka cena taka usługa, a tabor coraz lepszy
    -z pendolino jak na razie bez większych problemów, ale tabor coraz starszy, a inwestycje, jak wiadomo, tylko w TVP
  • ~Krzysztof / 2020-12-18 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam podróż PKP i ostrzegam o naciąganiu klientów na dodatkowe opłaty.
    Pod tytułem walki z COVID PKP Intercity wprowadziło opłatę a właściwie mandat za zakup biletu u konduktora w kwocie 130PLN.
    Zmieniając tym samym wieloletnią praktykę i przyzwyczajenia wielu ludzi co do zakupu biletu u konduktora w pociągu.
    Zmiana tej 'oplaty' z 10PLN na 130PLN dla kogoś kto raz do roku jeździ pociągiem jest nie do wyłapania i wiele ludzi daje się złapać w tą pułapke.
    Odradzam i zachęcam do korzystania z prywatnych przewoźników lub aplikacji do łączenia podróżujących własnym autem z tymi co szukają transportu.
    I gratuluję pomysłowości PKP świetna metoda na skrojenie klientów na 130PLN w białych rękawiczkach.
    To była moja ostatnia podróż brudnymi i śmierdzącymi kolejami państwowymi.
    Zresztą dworzec wygląda i pachnie tak samo.
    WadyDodatkowe opłaty, brud, smród, stary sprzęt, wysokie ceny
  • ~Emwu / 2020-12-17 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra! Jak zwykle opóźnienie. Po 45 minutach pociąg łaskawie zaczął bieg. Przejechał dwie minuty i znowu stoi. To się nigdy nie zmieni???!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie jedzie!!!!
  • ~Janek / 2020-12-15 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociągi jeżdżą jak chcą. Brak opóźnień jest zaskoczeniem. Co chwila zmienia się rozkład jazdy, przez co nie idzie się połapać. Ceny też mogłyby być niższe.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5165
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3186
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 881
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3018