Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5164 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bobo / 2021-04-05 16:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociągi są totalnym dnem, staram się unikać tak często jak mogę, no ale niestety czasami trafia się przymus jechania IC. Klimatyzacja w pociągach to kryminał, w zimę w środku 40 stopni a w lato 10, stałe problemy z kontaktami.
    ZaletyOKAZJONALNIE odpowiedni stosunek ceny do jakości
    WadyTRAGICZNA klimatyzacja
    Żałosne Wi-Fi
    Przeważnie stosunek ceny do jakości
    Opóźnienia
    Często zapach stęchlizny w pociągach
  • ~Kris / 2021-04-02 21:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Słabe warunki, drugi raz po kolei jadę i pociąg się psuję i jest opóźniony o min godzinę czasu... Że wam nie wstyd podstawiać ludziom takie starocie, powinniście oddać ludziom pieniądze za bilety i zapłacić dużą karę dla każdego z pasażerów..nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyZa każdym razem coś się psuję,nie szanujecie ludzi
  • ~Noelle / 2021-04-01 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałam poinformować, że w dn. 01.04.21 podczas przejazdu pociągiem 71107 o godz. 10.29 - 13.25 nastąpiło opóźnienie ok. 30 min. Poinformowałam konduktora o przesiadce, zapewnił mnie, że skontaktował się z pociągiem 3522, który zaczeka na przesiadających się. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że nikt w pociągu nie otrzymał informacji o osobach przesiadających się i odjechał zgodnie z planem. Bardzo dziękuję Panu konduktorowi, który mnie okłamał przez co musiałam czekać kilka godzin na kolejny pociąg, co spowodowało zrujnowanie moich planów :). Nie pozdrawiam. Liczę, że konduktor zostanie upomniany i taką sytuacja się nie powtórzy.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Anna / 2021-03-31 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg z Katowic do Gdyni przez Łódz,planowo 2.40h,w Radomsku kilkugodzinny postój,awaria w pełnym słońcu.Ale najgorsze że po jej usunięciu pociąg owszem pojechał dalej,ale z pominięciem miasta Łodzi,nie z poowodu awarii,ale żeby zniwelować o parę minut kilkugodzinne opóznienie.Podróżujące samodzielnie dzieci zostały wysadzone w innym mieście.Tak po prostu,żadne interwencje nic nie dały bo pociąg zmienił bieg i już.Wielogodzinne opóznienie,zmęczenie,stres,narażenie bezpieczenstwa dzieci ktore miały bilety na bezpośrdenie połączenie.
  • ~Spóźniona / 2021-03-30 13:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Mamy XXI wiek, a spóźnienia (zanim pociąg ruszy mówią już o opóźnieniu 20 minutowym), to już norma. Siedzę właśnie w wagonie zupełnie sama i w sumie mnie to nie dziwi. Jeszcze trochę nikt nie będzie jeździć pociągami, bo się nie opłaca - ani czasowo ani ekonomicznie
  • ~Kinga / 2021-03-24 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nigdy nie podróżowałam tak złym połączeniem. Pociąg Wetlina ze stacji Kraków Główny do Zagórza to jedna wielka porażka . Opóźnienie na samym początku w momencie podstawienie , nie mówiąc o licznych postojach w trakcie i żadnej informacji ze strony personelu czym to jest spowodowane. To była moja ostatnia podróż tymi liniami. Zdecydowanie wolę korzystać z pewnego połączenia kolei małopolskich. Przyspieszenie pociągów intercity jedynie istnieje na papierze.
  • ~. / 2021-03-19 20:52
    Ocena: 1.00 / 5

    Chciałam kupić bilet w pociagu ponieważ przez internet nie mogłam kupić biletu a kasy na stacji były zamknięte, reakcja konduktora na moją prośbę "pani chyba żartuje". Jestem bardzo niezadowolona potrzebowałam pilnie dostać się do innego miasta i mimo ze chciałam kupić bilet kazano mi wyjść z pociągu. Konduktor nawet nie starał się mnie zrozumieć, potraktował mnie chamsko.
    ZaletyBrak
    Wadychamska obsługa
  • ~Srekape / 2021-03-19 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma logistyka jeszcze gorsza 2h spóźnienia to taka norma
  • ~Marek / 2021-03-13 18:17
    Ocena: 4.75 / 5
    Super! Obsługa w pociągach jest profesjonalna i miła, pomocna jak tylko się da! Pendolino w Warszawie czekało na naszą przesiadkę tylko dzięki interwencji obsługi (nie spowodowaliśmy żadnego opóźnienia dzięki temu). Polecamy
    ZaletyPunktualność (prawie) i bardzo miła obsługa.
    WadyPunktualność (prawie) :)
  • ~Maciej / 2021-03-11 08:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalne doświadczenie z konduktorem , kupiłem bilet rodzinny 2 plus 1 przez internet , który okazał się wprowadzeniem podróżnego w błąd, ponieważ wymagał karty dużej rodziny . Niestety linie obsługiwał rudy nieuprzejmy nadgorliwy pan , który stwierdził że owszem maja takie bilety ale droższe i to moja wina ze zle kliknęłam na komórce. Najpiew czepił się legitymacji 9 latka widzac ze to dziecko wczesnoszkolne twierdząc ze moze sie uczyć za granica a wtedy ulga nie przysługuje a później karty dużej rodziny której nie posiadam . Oczywiście chcąc dopłacić kilka złotych do biletu rodzinnego za 120 zamiast 112 nie bylo takiej możliwości tylko nowy bilet oczywiscie z oplata konduktorska bo jakby inaczej , a tamten anulować i nie wiadomo kiedy pkp zwróci. Koniec końców traktując podróżnego jak złodzieja w komitywie z kierownikiem pociągu wypisali 3 mandaty po 600 zl. Porazka , komuna do kwadratu . Oczywiście złożę reklamacje i poinformuje na forum jaki jest jej koniec.
    ZaletyCzęstotliwość polaczen
    WadyFatalna obsluga , komuna
  • ~Robert Fudd / 2021-03-10 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Relacja Wrocław - Warszawa. 10.03.21. Składak z wagonów z bocznicy. Jedynie jedynka w miarę. Brak wi - fi. Toaleta, mniejsza od mojego buta nr 44. Na wysokości czterdziestu cm. Ogólnie kibelek mniejszy niż w samolocie.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Andi / 2021-03-09 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zapomniałem zaświadczenia z krwiodawstwa upowazniającego do zniżki, chciałem na drodze reklamacyjnej otrzymać zwrot, niestety opłata manipulacyjna przewyższyła zwrot.
    26 zł opłaty manipulacyjnej to jest złodziejstwo.
  • ~Bartosz k / 2021-03-05 22:19
    Ocena: 5.00 / 5
    5 marca o godz 22 z minutami na peronie nr 3 pomyliłem pociągi oczywiście ten docelowy to r2 tylko nie zwróciłem uwagi ze jedzie w przeciwnym kierunku i skończył bieg a docelowy r2 na minsk mazowiecki jescze nie podjechał ale po skontaktowaniu się specjalnym komunikatorem który jest w pociągu maszynista powiedział ze kawałek dalej po lewej stronie jest r2 na minsk i ze zaraz stanie i będę mógł się przesiąść chciałbym bardzo podziękować temu maszyniscie za pomoc
    ZaletySuper kolej
    WadyBrak
  • ~Zawiedziona / 2021-03-05 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy PKP przechodzą samych siebie. Nieuprzejmi, a wręcz chamscy. Niedoinformowani. Wieczne opóźnienia pociągów, po 3, 5 godzin. Od składów konduktorskich nie oczekujcie pomocy. Sprzedaż biletu to dla nich wysiłek niemal nie do przeżycia. Kąśliwe uwagi, komentarze i życzenie miłego dnia z przekąsem. PKP czy wy tych ludzi szkolicie ?
    ZaletyBrak
    WadyŚmierdzące składy
    Brudne przedziały
    Chamska obsługa pociągu i kas biletowych na stacjach
    Wieczne opóźnienia
    Nieczynne toalety
    Drogie bilety
    Konieczność robienia płatnej rezerwacji dla bilety miesięcznego
  • ~Piotr / 2021-02-23 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prawie dziesięciu godzinach w luksusowych warunkach w pierwszej klasie.
    Czuję się jak z krzyża zdjęty.
    Na początku chcieli mnie ugotować
    (Bo jest tylko jeden termostat)
    Później była zmiana załogi i zmarzłem
    ZaletyCzysto było.
  • ~niedziela- nieczynne / 2021-02-21 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. cały dzień nie chodzi strona www więc nie można kupić biletu, dziecko zawiezione do Puław na pociąg, ale konduktor ( pomijając, że pociąg się spóźnił) mówi, że nie można kupić biletu i jak nie ma biletu to nie pojedzie. Kasa w Puławach nieczynna w tych godzinach. telefon na informacji pkp czynny od poniedziałku do piątku.
    Państwo praktyczne, praktycznie w niedzielę nieczynne.
  • ~Marian / 2021-02-15 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 14lutego 2021 pociag relacji lublin warszawa o godz. 1955 wagon 5.pierwszy przedział. Ludzie cos mnie pogryzło różne rzeczy przeżyłem z pkp ale to jest skandal pogryziona cala szyja i całą reka moja orzestroga nie jedz po ciemku w przedziale. Jest to przykre...
    ZaletyŻadne
    WadyCos gryzie w pkp.
  • ~Krzysztof / 2021-02-13 14:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie korzystajcie z ich usług.
    Obsługa w pociągu bardzo nie miła, nęka pasażerów. Nie można podróżować w spokoju. Bywa nawet tak że bezprawnie zatrzymują pociąg i wzywają policję bo nie podoba im się czyjś strój.
    Po zgłoszeniu sprawy do zarządu spotkacie się z ignorancją oraz poparciem dla takich poczynań ich pracowników.
    Firma totalna porażka.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Malgorzata / 2021-02-09 18:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Pociag relacji Gdynia-Gorzow wagon bezprzedzialowy zupelnie pusty i cieply,a w wagonach przedzialowych mozna sie extra ochlodzic przy minusowej temperaturze na zewnatrz.
  • ~Tyna / 2021-02-02 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio bardzo zraziłem się do pociągów, ciagle coś mi się w nich przytrafia, kupiła bilet a udało mi się dotrzesz na wcześniejszy pociąg o takim samym połączeniu, nie mogłam już biletu zmienić, a w pociągu wystawiono mi opłatę dodatkowa 130zl (nie mylić z mandatem) + koszt biletu...nie po to kupowałam go wcześniej...klient powinien mieć szanse dokonania takiej zmiany nawet kilka min po starcie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5164
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3186
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 881
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3018