Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5073 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2020-11-14 08:24
    Ocena: 4.75 / 5
    W dniu 12.11.2020 jechałem pociągiem IC Kossak z Opola Głównego do stacji Kraków Główny. Pociąg bardzo punktualny- na każdą stację przyjeżdżał ok. minutę przed czasem i odjeżdżał o czasie. W pociągu było czysto, siedzenia dość wygodne. W przedziale ciepło. Czytelne, aczkolwiek nieco za ciche, informacje podawane w przedziale poprzez panel sterowania.
    ZaletyPunktualnie, czysto, ciepło.
    WadyNieco za ciche informacje podawane w przedziale poprzez panel sterowania.
  • ~pacjentka / 2020-11-13 06:40
    Ocena: 2.00 / 5
    przemoc słowna ze strony konduktora
    Wstałam przed 5 rano aby wsiąść do pociągu relacji Gdynia Bielsko Biała 12.11.2020 w wagonie ciszy. Do Gdańska przysnęłam kilka razy. Nie wiem gdzie się przebudziłam, na stacji ok 30 minut po wyjeździe wyjęłam sobie rogalika marcinkowego do zjedzenia i w tym momencie do strefy ciszy wbiegł młody rozjuszony konduktor wrzeszcząc ze mam założyć maseczkę, odpowiedziałam że jem a on na to że nie jem, że mnie obserwuje na kamerze i że pociąg nie pojedzie dopóki nie założę maseczki i że nie muszę z nimi jechać. To prawda: nie muszę i więcej razy już nie pojadę. Miałam w torebce wypis ze szpitala, w którym podczas operacji niezdarna anestezjolog rozerwała mi ściankę gardła w czasie znieczulenia, na szczęście nie uszkodziła strun głosowych, przez dwa tygodnie po operacji plułam jasnoczerwona krwią i wciąż muszę używać sprayu ułatwiającego oddychanie oraz tabletek zmniejszających opuchliznę. Chirurg, który wypisywał mnie ze szpitala oznajmił, że żadnego zaświadczenia szpital nie wyda a do poruszania się bez maseczki wystarczy mi wypis ze szpitala. Młodociany i agresywny w zachowaniu i słowach konduktor nie raczył w swej złości i wściekłości nawet zapytać: "Czy ma pani kłopoty z oddychaniem?" Domniemuję, że jego agresywna postawa miała podtekst niechęci i dyskryminacji rasowej. Moja śniada cera po babci tatarce z rodu Wajda i prapradziadków kozaków poza dziedzictwem wielkopolskim od 11 wieku, wielokrotnie w życiu naraziła mnie na obelgi i oskarżenia o cygańskie geny i zachowania. Pospólstwo i chamstwo nie zna historii, ani też szacunku do przeszłości nie wyraża. Obraźliwe, agresywne zachowanie młodego konduktora sprawia, że stanowczo będę omijać jeżdżenie w takim dyskomforcie, pseudo miłej podróży, aby nie narażać się na publiczne poniżenie ze strony obsługi niekulturalnej pociągu z bezwzględnym maseczkowym terrorem i straszeniem pasażerów. "Jedynym minusem dobrego wychowania, jest brak umiejętności radzenia sobie z chamstwem."
    Pacjentka po operacji, zgnojona przez konduktora.
    Zaletyczysto
    Wadyobsługa
  • ~Klaudia / 2020-11-12 18:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Pociąg kormoran miał być o godzinie 17:36 z Warszawy. Nie przyjechał, na tablicy ogłoszeń nagle zniknął komunikat o tym pociągu, nie podano żadnych informacji, że nie przyjedzie. Szanujcie czas ludzi, ktorzy np codziennie dojeżdżają do pracy i każda godzina się liczy. Byłam zmuszona kupić bilet na koleje mazowieckie, mimo że mam bilet miesięczny na pociągi przyspieszone....zenada
  • ~Magda / 2020-10-30 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg TLK z Lublina to jeden rozwalający się grat. Warunki jak za PRLu. Strasznie ciasno.
    Żadnej klimatyzacji. Wiele razy latem musiałam jechać po 8h w 40 stopniowym upale. Raz ktoś zemdlał i pociąg miał dodatkowe godzinne opóźnienie. Średniowiecze.
    Najgorsze jest chyba jednak zachowanie ludzie w pociągu, zwłaszcza osób starszych. Latem w pociągu Warszawa - Gdańsk jechałam razem ze starszą panią i panem. Był tłok i bardzo gorąco. Uchyliłam okno, na co pani kazała mi je zamknąć gdyż jest chora. Ja natomiast powiedziałam, że nie wytrzymam w takim upale. Pociąg to komunikacja publiczna. Do tego wtrącił się pan, bardzo chamski i gburowaty człowiek, wyzywając mnie od gówniarzy i przeklinając. A mówi się ze młodzież jest niewychowana. Mam 25 lat i nie życzę sobie, żeby jakiś obcy człowiek do mnie przeklinał i mnie wyzywał. Zresztą ile bym nie miała, takie zachowanie jest skandaliczne. Pani konduktor niestety nie mogła mnie przesadzić, bo było zbyt wiele osób. Jednak kazała otworzyć okno.
    Po tej sytuacji straciłam wszelki szacunek do starszych osób. Radziłabym się co niektórym zastanowić nad swoim zachowaniem, gdyż mogą innym sprawić ogromną przykrość.
  • ~Magda / 2020-10-23 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Według przepisów o Covid w pociągu co drugie miejsce powinno być wolne tymczasem pociąg TLK z Lublina do Warszawy jest pełen i nie ma odstępu między pasażerami. Widać jak pkp dba o bezpieczeństwo pasażerów. Skandal...
  • ~XD / 2020-10-16 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam ostatnio taką sytuację, podeszłam do kasy i chciałam kupić bilet, po czym zostałam odesłana do biletomatu, który nie działał. Stwierdziłam więc, że kupię bilet w pociągu. Po wejściu do pociągu, mężczyzna z obsługi powiedział mi, że wypisanie biletu kiedy jest otwarta kasa kosztuje 130 zł, nie rozumiem dlaczego tak drogi i dlaczego pani przy kasie nie sprzedała mi biletu. Przez tą sytuację zostałam zmuszona na czekanie dwóch godzin na kolejny pociąg...
  • ~Mati122 / 2020-10-15 07:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Ponad 13 godzin w pociągu. Dobrze że Niemcy tory wybudowali.Polska kolej ze swoimi polączeniami i prędkością przemieszczania się ztrzymała się w Średniowieczu
  • ~Elżbieta / 2020-10-14 09:32
    Ocena: 5.00 / 5
    We wrześniu, w niedzielę, jechałam pociągiem TLK z Warszawy do Torunia godz. 20.02. Miałam zakupiony bilet weekendowy. Na dworcu Warszawa Zachodnia kasjerka powiedziała mi, że nie mogę zakupić miejscówki ponieważ w pociągi nie ma miejsc wolnych. Podjechał pociąg na peron. Było niewielu pasażerów. Miejsc wolnych mnóstwo. Kierownik pociągu..., owszem sprzedał mi miejscówkę, ponieważ miejsc było dużo, z tym że zamiast 1 zł, skasował 131 zł. Mailem napisałam reklamację do PKP Intercity. Otrzymałam wiadomość o pozytywnym rozpatrzeniu skargi i zwrocie 130 zł pobranej kary.

    Dziękuję.
    Teresa Elżbieta
    ZaletyPozytywnie rozpatrzona reklamacja
  • ~Katborow / 2020-10-11 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła i opryskliwa obsługa pociągu. Pani konduktor oraz Pan Kierownik pociągu krzykiem informowali pasażerkę na temat braku dokumentu tożsamości robiąc aferę na cały pociag. Jako pasażer nie miałam ochoty w tym przedstawieniu uczestniczyć.
    Przez pomyłkę kupiłam bilet na dzień następny, zorientowałam się po chwili, kiedy moje miejsce było zajęte. Od razu poszłam to zgłosić do konduktora, który naliczył mi karę 130 zł. Przecież nie powinno być to karane w taki sam sposób jak jazda na gapę. Gdybym nie kupiła biletu, to rozumiem, ale w tej sytuacji koszt 176 zł za bilet byl wielką przesadą! Jestem rozczarowana. Ta podróż zdecydowanie nie należała do udanych.
  • ~Paulina / 2020-10-05 18:37
    Ocena: 4.75 / 5
    Zastanawialiśmy się nad podróżą samochodem, ale jesteśmy bardzo zadowoleni, że wybraliśmy PKP. Pociąg relacji Bielsko-Biała - Gdynia, II klasa, Pendolino, 2.10.2020 i powrót 5.10.2020. Szybko, bezpiecznie, pyszne jedzenie (polecam schabowy, camembert i rewelacyjną herbatę), uprzejma załoga konduktorska. Obsługa bardzo dbała, żeby było bezpiecznie pod kątem Covid, Pan Sprzątający chodził niemal nieustannie i wszystko dezynfekował - świetna robota. W pociągu odstępy zachowane między siedzącymi, w całym bezprzedziałowym wagonie, może z 5 osób. Po prostu wyszliśmy wypoczęci. Polecamy!
    ZaletyWygodne siedzenia, szybki dojazd, czuliśmy się bezpiecznie, świetna obsługa, dobre jedzenie
    WadyCena dość wysoka za przejazd, w ofercie internetowej nieaktualne menu Wars, mało sałatek
  • ~Zbigniew / 2020-10-02 07:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak przedziałów otwarte wagony to porażka powinni instruować podróżnych o konieczności zachowania kultury.
    WadyBrak przedziałów jest niedoprzyjęcia. To już nie PKP
  • ~Andrzej / 2020-10-01 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jadę..pełny przedział, co z dystansem społecznym, po co siedzę i duszę się w maseczce jak siedzimy w ciasnym przedziale ramię w ramię.
  • ~Basia / 2020-09-30 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Nie polecam tego przewoznika.23.09.2020 o godz.23.38 wyruszylam z Gdyni do Krakowa.Bilet wykupilam w 1 klasie.Ale niestety bardzo duze rozczariwanie....W przedziale brud,wszystko sie kleiło,wlaczone bylo ogrzewanie na maksa ktorego nie mozna bylo wyłączyć,niesyety nie mozna bylo wytrzymac od tego upalu,i przez wiekszosc drogi trzeba bylo jechac przy otwartym oknie.Drzwi od przedziału porazka pod kontem czystosci,jak i poza przedzialem,jeden duzy brud.Nie wspomne o toalecie,brak słów.Z muszli klozetowej wylewal sie mocz poniewaz zapchana toaleta.I gdzie tu poziom na 1 klase????Nikomu,nikomu nie polecam tego przewoznika,bynajmniej ja juz z niego nie skorzystam..I to nie jest tylko moja opinia,rowniez wspolpasazerow
  • ~Andrzej / 2020-09-28 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg dla 31100 Malinowski warszawa kraków nigdy nie jest na czas. Czas przyjazdu to po prostu kłamstwo. Stanowczo odradzam!
    ZaletyWoda w wc
    WadyPunktualność
  • ~Karo / 2020-09-27 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociag TLK 31100 (Tarnow- Warszawa) opozniony o 76 min. Za kazdym razem to samo, ale tym razem to juz pobili rekord. Stanowczo odradzam podrozowanie z PKP.

    Zero szacunku dla klienta.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyBrak punktualnosci
  • ~Neta / 2020-09-21 11:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Prostuję datę do poprzedniej opinii, bo nie spojrzałam na kalendarz. Była to niedziela 16.08.2020 r., a nie 17.08.2020 r.
  • ~Neta / 2020-09-21 11:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Warunki byle jakie, brak klimatyzacji, brak kontaktów elektr. Jechałam ostatnio 17.08.2020 r. z Tczewa do Olsztyna ok. godziny 20. Pociag był opóźniony ponad 200 minut, zwalone drzewo na torach, a ja musiałam koniecznie rano byc w pracy. Nie zapewniono, że w ogóle przyjedzie, żadnego zastępczego środka transportu, wiec musiałam pozostać na noc w Tczewie. Na zwrot pieniędzy za bilet musialam czekać ponad miesiąc. Zwrot był załatwiany w ramach reklamacji. Skandal!!!!!A gdyby ktoś nie miał pieniędzy na drugi bilet, bo bilety moim zdaniem są bardzo drogie w stosunku do jakości usług?
  • ~Rubi / 2020-09-19 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Nie polecam korzystania z usług PKP Intercity chociażby z tego powodu, że dzisiaj (tj. 19.09.2020) podróżując pociągiem właśnie tego przewoźnika zostaliśmy wraz z Moją narzeczoną potraktowani w dosyć chamski sposób przez Panią konduktor. Otóż wsiadając dzisiaj do pociągu na stacji w Dęblinie o godz 17:54 zapytałem Pana kierownika pociągu, czy możemy zająć miejsca w pociągu. Pan był bardzo uprzejmy i zezwolił na wejście do środka oraz ulokowanie się w przedziale , zaznaczył także , iż za chwilę przyjdzie i wypisze Nam bilet. Niestety przyszła Pani. Na dzień dobry bez żadnego właśnie "dzień dobry" dostaliśmy reprymendę za to, że rozgościliśmy się w owym pociągu, zamiast podejść do JAŚNIE PANI i zakupić bilety. Zwróciłem uwagę dla Pani konduktor w bardzo delikatny sposób i próbowałem Jej wytłumaczyć jak się sprawy mają, ale niestety nie pozwoliła Mi dojść do głosu. Mało tego usłyszałem, że jak Mi, czy też Nam nie pasuje, to są też inni przewoźnicy, czy inne środki komunikacji miejskiej np: samoloty itp. Tak WAM się dobrze powodzi, że pasażerów macie za śmieci? No to gratulacje. Ta bardzo nie uprzejma Pani miała troszkę racji, nie jesteście jedynym przewoźnikiem. Nie pozdrawiamy A&W
  • ~Michal / 2020-09-13 19:42
    Ocena: 5.00 / 5
    5/5 za Pana Marcina z Warsa :)
    Jedziemy z żoną PKP intercity relacji Olsztyn-Kraków, wsiedliśmy o 18:58 w Kielcach. Poszliśmy do Warsa, polecamy Pana Marcina z Warsa - jest niesamowity, stwarza ciekawa atmosferę :) Potrafi nawiązać kontakt z podróżnymi i jest oryginalny :) Super mija podróż.
  • ~Małgorzata / 2020-09-12 15:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam!! Katowice - Iława przebyłam Pendolino ( pierwsza klasa, cena taka sama) droga powrotna intercity ( tez pierwsza klasa) Beznadzieja! Duszno, brak jakiejkolwiek wentylacji, nie mówiąc nawet o klimatyzacji! Wars i jego obsługa taka sobie. Nigdy więcej takim pociągiem nie pojade!
    ZaletyPusty przedzial
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5073
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3139
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 865
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979