Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5161 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janina / 2021-07-22 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktoś mi wytłumaczy jak to się dzieje, ze CO TYDZIEŃ, ten sam pociąg jest opóźniony od 30 do 50 minut?!
    Wydaje mi się, że firma ma poważny problem ze sobą. Opóźnienie „rekompensują” batonikiem i butelką wody, jakby to miało zwrócić czas i zmęczenie. Jeżdżę tym samym pociągiem raz w tygodniu i taka sytuacja ma miejsce non stop. Jestem zażenowana. To jest przykre po prostu.
    ZaletyCo?
    WadyOj dużo
  • ~Bartosz / 2021-07-22 13:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem zażenowany nastawieniem konduktora na jednej z tras, ale najpierw opisze sytuację.
    Pociąg przyjechał opóźniony o 20 minut, a więc na stacji zdecydowałem ze pojadę nim do domu (co za szczęście - pomyślałem). Nie mogłem kupić biletu online, bo systemy się zablokowały 3 minuty przed planowym odjazdem pociągu bez opóźnienia - 12:27.
    Przyjechał pociąg i wsiadłem bez biletu, bo nie miałem możliwości jego zakupu, pomyślałem że w takiej sytuacji konduktor zrozumie taka sytuacje, i będę mógł kupić u niego bilet. Okazało się, że musiałem dopłacić 10zł a to przecież nie była moja wina.
    Trochę czuje się słabo potraktowany przez tak poważaną firmę przewozową
  • ~Ola / 2021-07-21 18:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Pociąg opóźniony 60 min, uważam że jest to zbyt duże opóźnienie. Pasażerowie informowani są o opóźnieniu stopniowo tzn najpierw informacja, że opóźniony 17min, potem 22, potem 27, potem 40 potem 57 itd. Myślę że uczciwiej byłoby od razu poinformować pasażerów o opóźnieniu ok 60 minut! Jestem zawiedziona tak długim czasem oczekiwania.
  • ~Greg / 2021-07-21 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego IC, który jedzie planowo musi czekać 15 min. na inny pociąg, który ma opóźnienie, tym samym sprawiając, że wszystkie pociągi są opóźnione, w tym on sam? Dlaczego pasażerowie jadącego planowo pociagu muszą ponosić odpowiedzialność i konsekwencje innego opóźnionego pociagu???
    ZaletyBrak
    WadyZmuszanie podróżnych do czekania na inny opóźniony pociąg!
  • ~Wqrwiona / 2021-07-19 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra!!!
    W lipcu pociąg bez poważnego powodu na trasie Poznań Główny - Szczecin Główny zrobił ponad 25 minut opóźnienia a do tego toaleta zanieczyszczona, wi-fi o wartości 0,1kB/s i reklama zachęcająca do korzystania z oferowanych połączeń, atrakcyjnych biletów... Po prostu po isiorsku
  • ~Kas / 2021-07-19 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam posiłek. Czekałam godzinę.. wszyscy którzy byli za mną w kolejce otrzymali swoje dania a o mnie po prostu zapomnieli. Prosiłam dwa razy.
    Rozumiem - nowi ludzie, zamieszanie, sporo podróżujących. Jestem niezadowolna dzisiaj. Generalnie nigdy nie narzekalam na obsługę, ale dzisiaj przeszli samych siebie.
  • ~niedoszlypodroznik / 2021-07-19 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona do zamawiania biletow kuleje. Nie czytelna 10 prob rejstracji za kazdym razem bład. Dzwoniac na infolinie prawie 1,3 zł/minute podczas 10 minutowej rozmowy nie udalo sie sprawdzic konkretnie czy bedzie miejsce dla 7 osob czy nie. Kombinowanie- dodac do koszyka pozniej sprobowac drugi raz. Nie chce wiedziec jak by to wygladalo na miejscu ale czytajac pozostale opinie az sie odechciewa jechac.
    Zaletybrak
  • ~Niezadowoleni-klienci-tragedia / 2021-07-19 13:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Kupiłam z chłopakiem bilety przez internet na pociąg intercity w 2 strony. W drodze powrotnej konduktor kasując bilet oznajmił nam , że bilet jest nieważny. Okazalo się , że strona internetowa zarezerwowała nam bilety na tą samą datę jednocześnie. Tym bardziej , że zaznaczyliśmy inną datę powrotu. Pieniądze oczywiście automatycznie pobrano za 2 bilety. Konduktor był nieuprzyjemny od razu wyprosił nas z pociągu na jakiejś wiosce. Twierdząc , że za 20 min będzie jechał inny pociąg , którym dostaniemy się w wybrane miejsce. Tak oczywiście nie stało się. Zostaliśmy postraszeni policją , karą i mandatami. Nie polecam rezerwowania biletów przez takie strony internetowe. Dodam oczywiście , że jest teraz problem ze zwrotem i odzyskaniem pieniędzy.


  • ~Andrzej / 2021-07-18 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry, to znowu ja - Andrzej. Dzisiaj po raz kolejny miałem nieprzyjemność podróżować pociągami tej spółki. Zero poprawy, godzinne opóźnienia, kibel wymazany gównem
  • ~Łukasz / 2021-07-18 18:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo nie polecam, ludzia się sprzedaje bilety tylko po to by kasa się zgadzała, ale, że ludzie później jadą za przeproszeniem jak świnie jeden na drugim to już nie ważne, jechałem 17 lipca bierzacego roku z Kołobrzegu z 2letnim synem i nawet przejść nie mogłem przez korytarz by wyjść na swojej stacji, a na końcu usłyszałem tekst dalej dalej bo oni nie mają czasu i muszą jechać. Nie polecam!
  • ~Koło / 2021-07-18 15:55
    Ocena: 3.50 / 5
    Straszne opóźnienia po 211min . Naprawdę brak slow. Żadnych informacji nic absolutnie nic . Od nikogo nic sie nie dowiesz jesteś skazany sam na siebie
  • ~Anna / 2021-07-18 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością muszę stwierdzić, że jakość Państwa usług w żaden sposób się nie poprawiła. Kupiłam bilet rodzinny przez internet i nie mogłam wybrać miejsc. Takim sposobem dwoje dorosłych i dwoje dzieci były rozrzucone po całym wagonie. Kolejną sprawą jest fakt, że kupiłam bilet ze zniżką dla dzieci do 16 rż (czyli 37%) i nigdzie nie było odnośnika, że dotyczy to tylko "polskich" dzieci. Takie sytuacje nie istnieją w Europie, dziecko to dziecko! Chcąc, w takim wypadku, dokupić różnicę u konduktora dowiedziałam się, że muszę kupić nowy bilet, a stary reklamować (konduktorowi nie chciało się wyliczyć różnicy!) na Dworcu. Konduktor rownież polecił aby powrotny bilet wymienić w kasie na dworcu ale tam poinformowano mnie, że mam to zrobic przez internet (ponieważ tak kupiłam bilet). Wiec odeszłam od kasy aby zrobić to samodzielnie i okazało się, że nie mogę ponieważ wszystkie bilety zostały wyprzedane.... (ja chciałam tylko dopłacić do moich biletów 7% ceny!!!). Poszłam kolejny raz na dworzec aby zrobiła to pani w kasie, a ona rozkłada rece i mowi, że nic sie nie da zrobic.... Dla mnie byla to jedna z najbardziej stresujących podróży mimo, ze w moim kraju i bez bariery jezykowej....
    Zaletybrak
    Wadyzatrzymanie się w poprzednim ustroju, brak otwartości na klienta
  • ~Piotr / 2021-07-17 19:17
    Ocena: 2.75 / 5
    Wroclaw Gdynia 17.07.2021 6:56. Rezerwuj miejsca,dopchaj się do wc. Sukces. Dopchaj się do "warsu" sukces. Bilet pierwszej klasy a jazda jak w trzeciej. Skąd Ci ludzie na holu??? I najlepsze: Siedzisz w komfortowym przedziale pierwszej klasy A z głośnika na pełną pi... ogłoszenia kolejnej stacji. To jest jazda. Próbujesz ściszyć, nie da się. Po interwencji u kierownika pociągu: Nie da się bo tak jest w systemie ustawione. Tragedia. Jakby ktoś chciał się zdrzemnąć w pierwszej klasie IC z Wrocławia do Gdyni (nie wiem jak inne) to niech zapomni. Systemowa gadaczka Wam tego nie umożliwi w 21 wieku. Podkreślam w pierwszej klasie i pomijam ludzi, którzy też chcą dostać się nad morze a podróż spędzają leżąc na holu. Wiele się zmieniło w tym kraju od lat mojego dzieciństwa ale tu ... no raczej
  • ~Anna / 2021-07-17 17:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Moi drodzy Pasażerowie jak i Kierownictwo Intercity !

    Do kierownictwa :
    Macie złych doradców marketingowych , kupiłam bilet dla siebie i dziecka 4 lata , w przedziale dla dzieci . Niestety jechali również ze mną ludzie bez , gdzie przy wyborze przedziału pisze że musi być minimum jedno dziecko jeśli chcesz zarezerwować bilet w przedziale dla dzieci . Co najważniejsze to !!!! Mój syn dwa razy ruszył fotelem a tu wyskoczył na mnie Ukrainiec z krzykiem i w dodatku nie zna naszego języka . To skandal że do Polski takich ludzi wpuszczają i do tego sprzedają im bilety do przedziału przeznaczonego dla dzieci . Intersity !!!! Zmieńcie coś !!! Jestem stałym klientem .
  • ~Ślązara / 2021-07-17 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Brak możliwości zakupu biletu przez internet, potężne opóźnienia, kasy bez kasjerek, mimo że przerwy mają w zupełnie innych godzinach. Dzięki temu uciekł mi już pociąg z Krakowa, a jeszcze z Zabrza nie wyjechałam. Sprzedajcie PKP zagranicznym inwestorom-pokażą Wam jak się prowadzi przedsiębiorstwo przewozowe, bo tylko się ośmieszacie. Do tego ceny w porównaniu do jakości - DNO.
    ZaletyBrak.
    WadyZarządzają tym Polacy.
  • ~Agu / 2021-07-17 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka żenada, zakup biletu przez stronę internetową przejazdu z przesiadką jest niemożliwy ponieważ do jednej części trasy chcę kupić kuszetkę a po przesiadce normalne siedzenia to oczywiście nie mogę bo system wymusza na mnie zakup tylko miejsc siedzących.
    Zaletybrak
    Wadybrak miejsca aby wszystko opisać
  • ~Knopers / 2021-07-17 13:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż z Warszawy centralnej do Juraty. Pociąg opóźniony 144 minuty !!! Na pewno nie powtórzę tego błędu i wybiorę samochód.
  • ~Kazan / 2021-07-17 00:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsze koleje na świecie nie terminowe wiecznie opóźnione. Nie wiem za co ludzie pracujący na kolei biora pieniądze. Powinni mieć potrącane za opóźnienia może bardziej by się starali
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienia brak informacji dla podróżnych
  • ~SŁAWOMIR / 2021-07-16 22:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam siedze w pociagu jest 16072021r.pociag relacji szczecin lublin stoji na wschodniej obsluga 0 informacji skandal upal 100stopni a pociag ma 125min opuznienia dla czego bo jest skomunikowany z innym brawo pkp
    ZaletySredniowiecze
    WadyNic sie nie zmienia w pkp nic!!!
  • ~Andrzej / 2021-07-16 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu istna tragedia. Nieporządek, godzinne spóźnienia. Na tle Europy intercity wypada tragicznie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5161
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3185
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 879
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017