Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2024-02-09 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Jechałam dzisiaj 09.02.2024 z Warszawy o 16.40 do Białegostoku, poc. 81102 wagon 16. Wszystko okej, czysto, cicho. Jedynie było bardzo ciepło w wagonie. Małżeństwo koło mnie grzecznie poprosili młodą blondynkę, która sprawdzała bilety żeby trochę zmniejszyć ogrzewanie, bo pani ma chore serce i źle się czuje. Naprawdę widać było że ta pasażerka była cała czerwona i ciężko oddychała. Konduktorka po chamsku odpowiedziała że nic nie będzie robić i jak jest komuś za ciepło, to niech rozbiera się do majtek. Wyglądało to jak mobbing. Te biedne ludzie ledwo wytrzymali tą podróż,chora pani piła leki i płakała. Bardzo proszę kierownictwo Intercity zrobić porządek z tą osobą.
  • ~Zdzisz / 2024-02-09 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno często nie można nawet kupić biletów na stronie bo się wywraca co chwile
    Zaletybrak
  • ~Ruda / 2024-02-09 08:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Notorycznie powtarzający się brak ogrzewania w Intercity Mieszko,TLK Rozewie na trasie Wrocław -Gdansk
  • ~nvm / 2024-02-07 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.
    Zakupione bilety przez internet, ściągnęło hajs po minucie, a po 15min anulowali bilety za brak zaksięgowania. to jak działa ten system? ich zwala na bank, bank na przelewy24, a ci na mnie ????

    jeden wielki żal i porazka. po tygodniu ani pieniędzy (ponad 250zl) ani biletów i nie wierze, ze odzyskam

    obsługa na infolinii dno totalne. jakbym rozmawiala z robotami
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Maryna / 2024-02-04 23:42
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity pl oszukuje klientów!
    Kupiłam bilet dla mojej mamy Przemyśl - Kijów i dostałam zły bilet (nie działa na wejściu). Konduktor sprawdziła system - nie było w nim nawet imię mojej mamy :( dobrze, że miała czas do odjazdu - kupiłam drugi Noramaly bilet na stronie Ukrzaliznucia.

    Okazało się, że mam iluzję z powodu krajów zachodnich, które wydawało mi się powinni być cywilizowanymi, przynajmniej nie oszukiwać ludzie na oficjalnych stronach serwisów. Pamiętam takie głupie oszustwa w latach 90-tych w Ukrainie. Już od dawna tego ni mamy…
  • ~Beti / 2024-01-31 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj jedzie bardzo niemiły konduktor 11:19 Olsztyn Główny - Kraków. Szkoda gadać zero kultury osobistej
    Dyskutant za dychę około trzydziestki. Chyba chciał się poczuć ważny.
  • ~ccxx / 2024-01-28 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    obsługa tragiczna za każdym razem ignorują pijanych i nachalnych ludzi. Raz kinduktorka na prośby o zrobienie porządku z naćpanym gościem kazała nam się przesiąść.
  • ~ccxx / 2024-01-28 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    obsługa tragiczna za każdym razem ignorują pijanych i nachalnych ludzi. Raz kinduktorka na prośby o zrobienie porządku z naćpanym gościem kazała nam się przesiąść.
  • ~Anna / 2024-01-28 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinni dostać okrągłe zero!!!!! Tak jak zero wynosi liczba ich informacji o anulacjach pociągów i powodach tych anulacji. W ogóle nie przejmują się pasażerami, pomimo że pociągami przecież jeżdżą również dzieci. Dno totalne i do zamknięcia spółka.
    ZaletyŻadnych!
    WadyWszystko!
  • ~Anna / 2024-01-28 09:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg Szczecin-Zakopane.brak Warsu,Brak wody w toaletach, światło w przedziale 20W.Dno!za co się płaci?
  • ~Sara / 2024-01-24 15:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak papieru w toalecie i w każdym pojedynczym wagonie a było ich 16 dziękuję .
    ZaletyBrak
    WadyBrak papieru
  • ~Pablo / 2024-01-23 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Powiem krótko dno dno dno...
    Jadąc dziś z Jeleniej Góry pasażerowie musieli jechać w kurtkach bo zepsuło się ogrzewanie a we Wrocławiu mieli naprawić lecz tego nie zrobili.
    Brak Warsa... Brak obsługi oraz komunikatów. Konduktorzy nie mili...
    Toalety brudne...
    ZaletyZadnych
    WadyBardzo dużo wad
  • ~Anna S / 2024-01-23 15:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcę podziękować pkp intercity a zwłaszcza pkp w Szczecinie za szybką pomoc i dyspozytorom za odnalezienie zostawionej rzeczy w pociągu. jestem pod wrażeniem, dziękuję !
  • ~Anna S / 2024-01-23 15:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcę podziękować pkp intercity a zwłaszcza pkp w Szczecinie za szybką pomoc i dyspozytorom za odnalezienie zostawionej rzeczy w pociągu. jestem pod wrażeniem, dziękuję !
  • ~Iga / 2024-01-23 14:30
    Ocena: 4.25 / 5
    Wygoda nie zabardzo.A teraz właśnie jadę Heweliuszem do Gdyni i jakoś za Poznaniem zapomnieli o ogrzewaniu.Jestesmy za Bydgoszcza i chyba resztę trasy spędzimy w kurtkach.
  • ~Paweł / 2024-01-23 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka obsługa klienta zero pomocy ze strony pani okienku ''biuro obsługi''
    ZaletyNie widzę
    WadyNieuprzejmą obsluga
  • ~pznamir00 / 2024-01-23 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne spóźnienia, wprowadzanie ludzi w błąd i nieprzyjmowanie reklamacji.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Milosnik szybkich, punktualnych kolei / 2024-01-22 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacytuje jeden i tylko jeden z wieluuu przypadkow spoznien pociagow.
    IC pisze, ze spoznienie pociagu spowodowane jest bezposrenia przyczyna prowadzenia dzialalnosci.
    Taki komunikat w systemie ????????????????
    To moze podpowiem. Przestancie prowadzic działalność uslugowa przewozu ludzi.
    Najlepiej wychodzi Wam prowadzenie dzialalnosci muzealnej. Macie kilka fajnych muzeow. Otworzie jedno wielkie muzeum kolejnictwa.
    ZaletyBrak
    WadyZa malo miejsca na wymienianie wad. Poza tym normalnej firmie w przypadku zglaszania wad, cos z tymi uwagami robi. wy nic nie robicie odkad skonczyla sie II wojna swiatowa.przed wojna mozna bylo zegarki regulowac i zawod kolejarza byl ceniony....itp...itd
  • ~Alex / 2024-01-22 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kimkolwiek w sprawie zagubionego bagażu odsyłają od słuchawki do słuchalwki… totalne dno
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy
  • ~Magdalena / 2024-01-20 22:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Dzień dobry. Razem z mężem jesteśmy osobami niewidomymi. Wczoraj jechaliśmy pociągiem z Wrocławia do Bochni. Za stacją Kraków Płaszów byłam u Pani konduktor prosić o pomoc przy wysiadaniu z pociągu. Pani konduktor powiedziała że tak oczywiście nam pomoże. Nagle pociąg się zatrzymał my szybko wyszliśmy na korytarz a jedna z pasażerek nam mówi że Bochnia była. Pani konduktor przyszła z zapytaniem co się dzieje a my mówimy ze mieliśmy wysiąść a ona zapomniałam. I zaczęło się sto wersji że zatrzymają pociąg i wrócimy torami, potem że nam taksówkę wezwie. Inny konduktor z tekstem a co nie wysiedli? A mąż no nie stoimy tu. Chcieliśmy wysiąść w Brzesku to też nam nie powiedzieli. Musieliśmy jechać do Tarnowa i czekać godzinę na kolejny pociąg. Przykre że człowiek prosi o pomoc a nie może na nią liczyć.
    WadyBrak miejsca
    Nie zorganizowana drużyna konduktorska
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3077
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903