Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5161 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~XXXD / 2021-09-09 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez następne 10 lat nie będę jezdził pociągiem.Ponieważ:
    1.Nie wszytkie toalety są otwarte a jak są to trzeba isć na drugi koniec pociągu jak są to brakuje papieru toaletowego i papieru do wycierania rąk
    2. Nie wszytkich przedziałach działa klimatyzacja i jest duszno
    3. Na końcu rzecz która się nie zmieniła to opóznianie się pociągu
  • ~Ragnar / 2021-09-09 09:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa katastrofa 15 lat nie podróżowałem PKP i chyba z następne 15 nie wsiądę po manewrach PKP na trasie Kraków-Kołobrzeg pociągiem Malczewski w jedną i drugą stronę lokomotywa się popsuła, w stronę Kołobrzegu w miejscowości Jastrowie i 3 godzinne czekanie, na rozwalającym się dworcu widmo, z powrotem parę kilometrów za Oława i 2 godzinna obsuwa, z której zrobiło się prawie 3 godziny. Przez te 15 lat nic się nie zmieniło, infrastruktura jak w latach 90-tych, tabor i lokomotywy po Gierku, jeszcze w województwach południowych jako tako ale od Poznania w górę to masakra, tory i dworce bez remontu podejrzewam że od upadku komuny, telepie jak w burdelu i jazda 5--60 km/h to jest intercity? W Norwegii połączeniem kolejowym z Trondheim do Oslo jechałem niecałe 7 godzin, tam pociągi zapierdzielają, a nie czołgają się jak w Polsce, nie staja w szczerym polu czy lesie nie wiadomo po co, z czym do ludzi i świata ten grajdołek pkp chce startować, propaganda sukcesu i tyle. Ale jak się dowiedziałem od innych pasażerów na PKP takie awarie i obsuwy czasowe to chleb powszedni. Masakra.
    Zaletybrak
    Wadyawarie lokomotyw to standard, rozklekotane wagony i infrastruktura kolejowa
  • ~Margol68 / 2021-09-08 13:16
    Ocena: 4.50 / 5
    Dzień dobry,
    Podróżowałem TLK KORSARZ relacji Kraków - HEL tam i z powrotem, klasa 1, 12 godzin. Nie mam uwag co do czystości przedziałów. Jedyna uwaga to stan WC w których nikt nie czyści podczas postojów, długie są Gdyni oraz w Łodzi. Bak możliwości regulacji temperatury w przedziale, chociaż są pokrętła.
    ZaletyBrak gniazd w klasie 1 do USB i w końcu można pomyśleć o klimatyzacji. TLK, tanie linie kolejowe, ale idźmy dalej. Klasa 1 obliguje do komfortu.
    WadyBrak klimatyzacji w wagonie klasy I oraz nie czyste toalety.
  • ~Pablo / 2021-09-07 22:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Unikam podróży PKP intercitbrak. czasem nie ma wyjścia. Opóźnienie na poziome 30-50 minut to norma. Mie dbają o to że ktoś przesiada się do autobusu czy musi zdążyć na samolot. Nie polecam i będę odradzał każdemu kto musi dotrzeć gdzieś na czas. Rezerwacja biletu przez Internet też pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyTylko lepsze wagony, więcej brak.
    WadyBrak punktualności i połączeń, częste postoje na łące.
  • ~Karo / 2021-09-06 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg 62100, 06.09.2021, Wrocław-Lublin.
    Ponad 45min opóźnienia normalna sprawa, trzeba się przygotować że jak człowiek raz na ruski rok zdecyduje się na tą makabryczną podróż to nic nie może być punktualnie.
    Za każdym razem opóźnienia „ z powodów technicznych” - to dlaczego dopuszczacie pociągi do robienia takich tras skoro nie są odpowiednio sprawdzone? Czy tutaj zawsze wszytko musi wychodzić po fakcie? Oczywiście na tak długiej trasie Warsa nikt się nie doczekał, nikt nie przeszedł również z wózkiem. Szok. Jak można bez opcji zakupu posiłki czy dłuższych przerwach na stacjach ud*pić tak ludzi?
    Wady-notoryczne opóźnienia
    -brak możliwości zakupu jakiegokolwiek posiłku czy wody
  • ~Zbulwersowana pasażerka / 2021-09-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam bilet w pierwszej klasie aby podróż na trasie Kołobrzeg-Katowice była nieco wugodnieksza z uwagi na jej dlugość. Jakie jest moje zdziwienie i rozczarowanie. Podróżuję w starym zdezelowanym wagonie , w którym chałas jest taki , że własnych myśli nie słychać. Brak gniazdek. Z głośnika też nie słychać jaka aktualnie jest stacja. Zastanawiam się za co opłaciłam dodatkową opłatę za pierwszą klasę skoro podróżuję w wagonie , który nie nadaje się nawet na drugą klasę. Usługa stanowczo niezgodna z zawartą umową z PKP Intercity jaka byl zakup biletu. Nie wiem może jakiś rzecznik praw konsumenta byłby zainteresowany tą sprawą. Bo to jakaś kpina z pasażerów......
  • ~Katik / 2021-09-05 14:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Pociąg 81102 ,połowa pasażerów bez masek przez całą 3,5godz podróż.Konduktorzy kompletnie nie zwracają na to uwagi.
  • ~Marcin / 2021-09-05 13:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Ostatnio bardzo rzadko jeżdżę pociągami. Choć był taki czas że trasę Warszawa-Krakow-Warszawa pokonałem ponad trzydzieści razy w ciągu pół roku - to było 5lat temu.
    Dziś opóźnienie na tablicy w Warszawie informujące o 5 minutach, w efekcie 20 min., żadnych aktualizacji na tablicy oraz werbalnych.
    Do Iławy poza planową stacją w Ciechanowie, trzy postoje nieplanowe, a w efekcie informacja o 40 minutach, jak rozumiem, dodatkowego opóźnienia.
    Pomijam fakt, że kiedyś oprócz wody była kawa i herbata.
    Po dzisiejszej podróży nie będzie dla mnie dobrze brzmieć intercity PREMIUM, za 150 zł do Gdyni, z ponad godzinnym opóźnieniem. Bo za taką wartość dojadę samochodem od do i nie będę musiał zmieniać planów, ze względu na fakt, że przyjęty godzinny bufor czasu okazał się za mały.

    Dużo pracy przed Państwem, bo zachętą ekologiczności, czy instruktażu udzielania pierwszej pomocy (za szybko zmieniają się slajdy) mnie osobiście nie zachęcacie.
    Pozdrawiam
    WadyProśba jednej z pasażerek, że jest za zimno zaskutkował podniesieniem temperatury do poziomu, który po stronie nasłonecznienia skutkował efektem braku odczucia działania klimatyzacji.
  • ~Slawomir / 2021-09-05 10:59
    Ocena: 4.75 / 5
    W dniu 4 wrzesnia skorzystałem z usługi przewoźnika InterCity o nr 38104 MEHOFFER. Pociag został podstawiony z dużym wyprzedzeniem bylo czysto i bez problemu można było wybrać sobie miejsce. Punktualnie o 20.13 rozpocząłem podróż która była wyjątkowa za sprawą konduktora o imieniu Paweł i jego współpracownicy miłej pani która brała udział w czasie kontroli biletów...nie będę tu opisywał całej sytuacji jednakże ta droga chciałbym podziękować InterCity że mają w swoich szeregach takich ludzi którzy potrafią pomóc doradzić w trudnych sytuacjach jakie mogą zdarzyć się w czasie podróży angażując się przy tym na 100 procent.
  • ~Podróżny / 2021-09-04 16:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Zastanawiam się czy ktoś kontroluje sprzedaż ilości biletów. Na stronie pkp jest unieszczona informacje, że wrazie większej ilości pasażerów będą dodawane dodatkowe wagonym, tym czasem jadę bez miejscówki i siedzę na korytarzu razem z innymi pięcioma osobami. Korytarz ten ma max 3 metry kwadratowe. Gdzie zachowanie bezpiecznego odstępy? W czasie pandemi to niedopuszczalne żeby nie kontrolować ilości osób podrozjacych danym pociągiem. Zwłaszcza że kupiłam bilet 3 dni przed podróżą, uważam że PKP widząc takie zainteresowanie mogło dodać dodatkowe wagony. Pozdrawiam zniesmaczony podróżny.
  • ~Mat / 2021-09-03 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, nigdy o czasie, permanentnie spóźniony, może lepiej jakby rozkład przenieśli o godzinę bo tyle średnio się spóźniają
    ZaletyBrak
  • ~Rudy / 2021-09-01 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasjerka sprzedała bilet mojej starszej, schorowanej mamie Olsztyn-Rzeszow wybierając najdłuższa trasę 11h, podczas gdy najszybszą wynosiłaby 8h. Błąd mojej Mamy jest taki, że zaufała w profesjonalizm kasjerki.

    Reklamacja nie widzi winy kasjera!
    To pasażer musi dopytać, i znać najkrótsze polaczenia, to pasażer ma być świetnie zorientowany w połączeniach i przestudiować naepsze rozwiązania dla siebie.
    Pani w kasie nie musi wykazać się jakąkolwiek wiedzą, żeby zadowolić klienta.

    PKP intersity może już w końcu czas dorównać europejskim standardom obsługi klienta i przeszkolić personel, że głównym zadaniem jest rozpoznanie potrzeb izadowolenie klienta.
    ZaletyMili konduktorzy
    WadyPRL owski dział reklamacji oraz obsługa klienta w kasie
  • ~Kaja / 2021-09-01 13:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg 12.49 z Warszawy do Zielonej Góry. 4 fala oficjalnie ogłoszona, podstawiony pociąg z przedziałami. 6 miejsc zajętych na 6 dostępnych. Totalny brak komfortu, co z tego, że wszyscy siedzą w maskach gdy zasady dystansu są nierespektowane, człowiek siedzi na człowieku, kichanie prychanie i kaszel na porządku dziennym w przedziale o wielkości 2m×1m kwadratowy. Pkp wspaniale dba o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. Ceny biletów tylko wzrastają a konfort podróży jest poniżej zera. 5h 15 min jazdy i brak wagonu restsuracyjnego. Wstyd i żenada za taką cenę.
    ZaletyCzasami miła obsługa
    WadyJak wyżej
  • ~Klaudia / 2021-09-01 12:33
    Ocena: 3.50 / 5
    jak na trasie Gdynia-Kraków można nie dołączyć wagonu restauracyjnego? nie było też wózka Warsa. nie było dłuższego postoju, więc tyle godzin bez kropli wody, a nie uzyskałam informacji, że może się tak zdarzyć. zresztą kiedy jechałam w stronę Gdyni, to nie było tego problemu.
    Zaletymili konduktorzy
    Wadyciągle chodzi klimatyzacja, mimo tego, że jest już chłodno.
  • ~Marr / 2021-09-01 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. prawie 7 godzin w pociągu - bez gniazdek, klimatyzacji. Ludzie ściśnięci jak myszy. Najpierw w Stronę Pomorza z Warszawy wagon z przedziałami - przejażdżka o północy do 6 rano, w naszym przedziale dwóch Panów którzy chodzili do toalety pić alk. , wrócili naw*leni, potykali się o wszystko w tym o mnie, godzina 3 w nocy. Konduktor przechodził i nic. Nasze zwrócenie uwagi również nic nie dało - człowiek p*jany ma to gdzieś. Trasa Pomorze - Warszawa, tym razem wagon bezprzedziałowy. Kontaktów brak, klimy brak, dzieciaki drą się na cały wagon, po chwili przychodzi Pani z wózkiem którym nie da się wjechać do wagonu więc wszyscy muszą jej pomagać (czy nie ma przypadkiem specjalnych wagonow dla wózków?) postawila owa Pani ten wózek tak, że ludzie potykali się o mnie jak przechodzili, bo zajmował cały korytarz. Konduktorzy również nic nie powiedzieli, też się potykali. Ludzie bez maseczek, kichający, kaszlący prosto w Twoją twarz.. Paranoja. Serdecznie nie polecam PKP i mam nadzieję że dostosują swoje standardy do XXI wieku.
    Wadybrak gniazdek, okropne toalety, brak klimatyzacji
  • ~Ja do / 2021-08-31 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Gwno nie jakość. Takie rzeczy tylko w tym kraju
    WadyWszytko
  • ~JAGA 68 / 2021-08-31 21:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra. Trasa Częstochowa-Jastarnia(2 kl.). Pociąg Korsarz. Stare siedzenia, w przedziale 8 osób, brak klimatyzacji, brak gniazdek, bez możliwości skorzystania z toalety - brak wody, Wi-Fi nie działa. Na drogę powrotną zakupiłam bilet w 1 kl. Oprócz tego, że cena 100% wyższa i w przedziale 6 foteli to nic poza tym się nie zmieniło. A dodatkowo z głośnika na cały regulator - (brak możliwości wyciszenia) płynęły ogłoszenia o kolejnej stacji. Nie polecam.
    ZaletyMoże obsługa i brak opóźnienia.
    WadyOpisane wyżej.
  • ~Kolo / 2021-08-31 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka czwarty raz jadę w tym roku mam nadzieję że ostatni . Wieczne opóźnienia ostatnie TRZY GODZINY. Chyba to jedyny kraj na świecie bez tak prężna koleją
    ZaletyBrak
    WadyOd czasu PRL nic się nie zmieniło , no może siedzenia obszyte nowym materiałem
  • ~rience / 2021-08-31 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie piszę opinii, ale osoba która wpadła na pomysł usunięcia porannych, bezpośrednich połączeń pomiędzy dwoma największymi aglomeracjami w Polsce powinna otrzymać order imbecyla roku. Ciekawe jak mam się dostać do pracy na 9? Może pośredni z przesiadką w Częstochowie na którą mam 3 minuty? :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Zaletybrak
    WadyUsuwanie sensownych połączeń
  • ~Tonic / 2021-08-30 22:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Słabo
    Z roku na rok coraz gorzej
    Opóźnienia z 10 minut do 45 to jakaś masakra człowiek wybiera PKP INTERCITY z myślą że szybko dostanie się z punktu A do punktu B ale niestety nie. Powinni zmienić trasy na szybsze by nie było takich opóźnień. W wagonie gastronomicznym a często pociągami jeżdżę na długie trasy też słabo usiadłem przy jedynym stoliku wolnym niestety jak się okazało brudny, nasuwa się pytanie po co karteczka z informacją ,, stolik zdezynfekowany,,? Toalety pozostawiają i pewnie przez długi czas będą pozostawiać wieeeele do życzenia
    ZaletyMoim zdaniem brak
    WadyJa wyżej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5161
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3185
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 879
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016