Dziekuje za Usluge I obsluge Asysty Pomocy w Pociagu osoba Niepelnosprawnym I grupa seniorow w Podrozy w Pociagu IC 3820 oraz 65102
ZaletyObsluga
WadyBrak
~Koczkodan / 2021-12-10 13:47
Ocena: 2.50 / 5
Cholernie nie mili konduktorzy spóźnia się każą zakładać maski nawet wtedy kiedy jesteś sam w przedziale. Najgorsi są otyli konduktorzy im to naprawdę życie nie miłe.
Nie pozdrawiam
ZaletyNie ma
WadyWszystko co wymieniłem jest w opini
~Podróżniczka / 2021-12-10 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Pociąg Stańczyk o numerze ic85108 notorycznie się spóźnia. Porażka
ZaletyZero
WadyWszystko
~Zero / 2021-12-10 13:03
Ocena: 1.00 / 5
Podróżuję raz do roku i za każdym razem opóźnienie, nigdy więcej, omijać szerokim łukiem, wybrać samochód
ZaletyZero
WadyWszystko
~Agnieszka / 2021-12-10 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Pociąg opóźniony 50 min. Powód wg kierownika pociągu: musimy zaczekać na pasażerów podróżujących innym pociągiem... ja też się spóźniłam na kolejny i nikt się tym nie zainteresował a Pan kierownik stwierdził, że go to w ogóle nie interesuje i nie ma sensu się denerwować, trzeba sie po prostu z tym pogodzić. Arogancja w podejściu do Klientów pkp intercity to codzienność w tej firmie.
WadyBrak odpowiedzialności za wykonywane usługi, opóźnienia, niski poziom higieny
~Adam / 2021-12-09 20:52
Ocena: 2.33 / 5
Dobry wieczór bardzo rzadko się zdarza żeby wasze pociągi nie miały opóźnień! Tragedia jak na 21 wiek.
WadyCały czas jeszcze jeżdżą stare maszyny schody do wagonów tragedia krzywdę można sobie zrobić
~Tomasz / 2021-12-09 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Pociąg 120m opóźnienia? serio? W każdej innej firmie taki brak szacunku do klienta skończyłby się usunięciem firmy z rynku - przecież to kpina, przez 2 miesiące regularnego podróżowania pociągi ŻADEN pociąg nie był na czas
Zaletybrak
Wadywszystko
~MARZENA / 2021-12-06 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam 3 dni wcześniej bilet rodzinny, dzień przed podróżą dostałam telefon z sanepidu ze córka ma kwarantanne. To jeszcze nie był tak duży problem, jak zwrot biletu. Okazało się że ja na ten bilet nie mogę jechać, a zwrot w ponkcie IC a ponieważ nasz był najbliżej 50 km od naszego miasta więc stratna byłam 150 zł ponieważ miałam kupione dwa bilety w jedną i drugą strone. Jak sprzedać to kasa w naszym mieście może ale nie informują że zwrotu już dokonać nie można.. Masakra. Nigdy więcej IC!!!
~PAZIU / 2021-12-05 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze się nie zdarzyło w mojej historii jazdy z PKP żebym gdziekolwiek był na czas. Kpina.
ZaletyBrak.
~Marzsna / 2021-12-05 22:36
Ocena: 2.25 / 5
W czasie pandemie wagony przepełnione, gdzie powinno być co drugie siedzenie wolne. GDZIE DYSTANS ????♀️ BRAK dezynfekcji.
~Andrzej / 2021-12-05 02:45
Ocena: 1.25 / 5
Szkoda w ogóle komentować. Dno i tragedia to Polskie PKP.
~Sylwia / 2021-12-04 11:11
Ocena: 1.00 / 5
Dramat i żenada. Pociąg relacji Przemyśl- Gdynia, biletów z miejscem siedzącym nie można było kupić już w czwartek wieczorem (z resztą zazwyczaj tak jest), pociąg nie dość, że spóźniony (ale to i tak standard) to jeszcze do granic przepełniony. Człowiek wsiada gdzie jest akurat trochę miejsca, żeby nie przepychać się w zatłoczonym korytarzu i słyszy - co za pech - "to wagon 1 klasy, proszę iść do 2". Co z tego że ten pożal się Boże wagon 1 klasy, który absolutnie niczym nie różni się od 2 jest w połowie pusty, logiczniej jest iść się przepychać w tych przepełnionych wagonach 2 klasy. Jak to się w ogóle ma do sytuacji z C19? Podsumowując, system sprzedaży internetowej to jakiś żart, "obsługa" tych pociągów to samo, o czystości i byciu na czas już nawet nie wspominam.. Wstyd.
~Podróżniczka / 2021-12-04 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Nic dobrego nie mogę napisać. Nic. Zaczynając od koszmarnej obsługi, byłam świadkiem gdzie Pani z okienka krzyczała na cudzoziemców, że jak chcą kupować bilety to muszą mówić po polsku. Stacją Kraków Główny. Po prostu wstyd. Przynosząc się do czasów pandemi, od 1 grudnia wchodzą obostrzenia ale nie w intercity, zawalony wagon ludzi, miejsca podwójne wobec czego jestem zmuszona siedzieć obok obcej osoby. Spóźnienia notoryczne, jaki kraj taka kolej, wszyscy leją na konsumentów, zwrot pieniędzy czy jakakolwiek rekompensata niemożliwa wręcz do uzyskania.
ZaletyCzasami jedzie
WadyOd kupna biletu do przystanku końcowego wszystko jest źle
~Maciek / 2021-12-04 09:21
Ocena: 3.75 / 5
Pozdrawiam serdecznie konduktorke z Górskiego.
Dzisiejszy (04.12.2021) kurs Puławy--->Warszawa Wschodnia o 8:32 (było opóźnienie w Puławach).
Boże co za oczy! <3
~Gość / 2021-12-03 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Kpina kpina jeszcze raz kpina na odcinku 60 km 50 minut opóźnienia
ZaletyBrak bo co tu ocenić
WadyMnóstwo
~j ic / 2021-12-03 16:22
Ocena: 1.00 / 5
zerowa punktualność, przekłamania na stronie dotyczące opóźnienia, peronów i wszystkiego innego, j ic
~Kazimierz / 2021-12-03 16:05
Ocena: 2.50 / 5
Firma nierzetelna. Czekałem na zwrot kosztów za niewykorzystany bilet prawie dwa miesiące(połączenia zostały odwołane). Dopiero po interwencji rzecznika praw konsumenta pieniądze trafiły na moje konto. Opieszałe podejście do klienta. Podczas jazdy w jedną stronę obsługa pociągu niesympatyczna, kierownik pociągu o niskiej kulturze osobistej.
Wracając z podróży napotkałem bardzo miłą obsługę pociągu, grzeczną i sympatyczną.
~Xdr / 2021-12-02 22:45
Ocena: 3.00 / 5
Brak miejsca na wózki gondole wogule nie przystosowany dla małych dzieci
ZaletyBrak
WadyBrak miejsca dla wózki gondole
~Hvb / 2021-12-02 14:13
Ocena: 2.00 / 5
Od dwóch miesięcy regularnie jeżdżę pociągami Intercity. Ani razu nie zdarzyło się, aby pociąg odjechał punktualnie. Zawsze rusza z opóźnieniem, a w trasie opóźnienie to ulega powiększeniu. Serdecznie nie polecam. Dodatkowo bardzo często nie ma żadnych informacji na temat opóźnień.
ZaletyOferta zniżek dla studentów
WadyNotoryczne opóźnienia
~I. / 2021-11-30 22:19
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dużo tu negatywnych opinii... A mi do dziś ciężko zapomnieć długie spojrzenie konduktora (Sukiennice) i będę bardzo miło wspominać tę podróż:) szkoda, że to był jedyny, przypadkowy raz kiedy jechałam ta trasą.