Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5161 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pepe / 2021-10-26 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest żenada, ciągle są opóźnienia i to nie po 3 min tylko po jakieś 30
    ZaletyBrak
    WadyNie punktualny
  • ~Wkurzony_Pszczelarz / 2021-10-25 19:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Spóźnienie pociągu rosnące z 40 do 111 minut. Podmienione wagony, bez żadnej informacji o tym.
    ZaletyW ogóle jedzie
    WadyOpóźnienia, brak informowania o zmianach.
  • ~Jareo / 2021-10-25 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekam na zwrot kasy za niewykorzystany bilet prawie 2 miesiącce i jeszcze muszę płacić 1,23 za minutę połączenie z infolinią żeby dowiedzieć się co z moją kasą .Ktoś tam sobie jaja chyba robi .. Normalka jak coś jest Państwowe a nie prywatne to sobię lecą jak mogą . PKP.poczta polska itd...itd..
  • ~Pan M / 2021-10-25 11:24
    Ocena: 3.00 / 5
    25.10.2021r. - opóźnienie pociągu planowo odjeżdżającego o 10:00 o 70 minut… i to nie jest pierwszy raz. Jakiś miesiąc temu też było opóźnienie tego samego pociągu, ale wtedy „tylko” o 50 minut… Rzadko kiedy jeżdżę pociągami PKP Intercity ale jak już jadę to w 95% przypadków są opóźnienia i to zwykle rzędu kilkudziesięciu minut… Niezłą formę macie w tych kolejach. Oby tak dalej
  • ~hugoK / 2021-10-25 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Poznań - Katowice tragedia, tłoczno, duszno i pełno ludzi, na korytarzach, pełne przedziały (a wokół szaleje pandemia). Tylko parę wagonów a pociąg bez obowiązkowej rezerwacji miejsc, pełno ludzi na korytarzu, w przedsionkach i wszyscy bez maseczek.
    W ubikacji brak papieru, brak wody, brudno, nie polecam.
    O pandemii przypominały tylko komunikaty z głośników. Konduktora widziałam tylko raz, może się bali Covid-19.
  • ~Ppp / 2021-10-24 22:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Za każdym razem opóźnienie. Dosłownie za każdym. Od 20 minut do 1 godziny...
    WadyOpoznialenia, niska temperatura
  • ~podróżnik / 2021-10-24 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena nieadekwatna do komfortu jazdy czy obsługi. W ciągu wielu lat częstej podróży może raz udało mi się dojechać z „drobnym” poślizgiem półgodzinnym. Godzinę „standardowego” opóźnienia wliczam już w czas jazdy. Za usługi świadczone przez firmę ceny powinny być na poziomie komunikacji miejskiej w miastach.
    ZaletyBrak
    WadyKomfort (łazienki i wagony/przedziały; brud i strach usiąść), wieczne opóźnienia to kpina.
  • ~GLIWICE / 2021-10-24 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak wolnych miejsc, mało postawionych wagonów.
  • ~Dariusz / 2021-10-24 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat...Lublin-Świnoujscie 900km pociąg śmietnik bez baru i gniazdek elektrycznych
  • ~Son / 2021-10-22 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak komfortu jazdy. Trzeba często stać podczas jazdy mimo, że opłata za miejsce jest pobierana. Brak gwarancji miejsc do siedzenia to nie jest wytłumaczenie.
  • ~Ja / 2021-10-22 14:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra!!! spóźnienia i kupa kasy!!!! zero szacunku dla szkół i pracy!!!! Dodatkowo jeszcze nie zdają sobie sprawy że jeszcze po pociągu trzeba gdzieś dalej jechać!!!! Ja mam tylko trzy busy by dostać się do domu jeśli się spóźnię nie mam jak dotrzeć. Czasem jednak regio jest lepsze
  • ~Jola / 2021-10-22 08:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Chciałabym wyrazić swoje zadowolenie z podróży/jeżdżę co tydzień w relacji Gdynia -Wrocław/i dziś, tj.22.10.2021 czułam się bezpiecznie ,bowiem konduktor i kierownik pociągu w sposób taktowany, ale konsekwentny i stanowczy wymagali nakładania maseczek przez podróżnych.
    Tak trzymać!Pierwszy raz od kilku miesięcy, zazwyczaj sama musiałam prosić wspolpasazerow o maseczki.

    Jeszcze raz dziękuję.
    Pociąg Pomorzanin Nr 5600
  • ~sandra / 2021-10-21 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysokie ceny za ciągle opóźnienia pociągów. Beznadzieja.
    ZaletyBrak
    WadyCiągle tylko opóźnienia
  • ~Tom / 2021-10-21 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zero informacji o opóźnieniach. Podróż zamiast 3h zamienia się w 6.
    ZaletyBrak
    WadyW zasadzie wada jest brak zalet
  • ~Angelika / 2021-10-21 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kokejny raz spotykam się z tym, że nie ma na internecie ostrzeżeń, że dnia tego i tego pociągi są odwołane do tej godziny. Ludzie jak debi*e czekają na ten pociąg i dopiero dowiedzieć sie można w kasie od Pani która sprzedaje bilety... ŻENADA I TYLE W TEMACIE
  • ~Mariusz / 2021-10-21 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu zakupilem bilety online,niewykorzystalem,zwrocilem online przed odjazdem pojagu,zlozylem wniosek o zwrot,nieotrzymalem zwrotu,twierdza ze sie nienalezy,czy kradna w bialy dzien jak komunisci za komuny
    ZaletyBrak
    WadyKomuna
  • ~Qwertu / 2021-10-20 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu, ciągłe opóźnienia, brak komunikacji między pociągami.

    ***** ***
  • ~Ahri / 2021-10-20 11:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie podoba mi się to, że gdy jest informacja np "15 min spóźnienia", to przyjeżdża po np 30 minutach lub gdy jest "10 min spóźnienia" to kierowca odjeżdża sobie po 3 minutach mimo informacji. Skoro widnieje informacja spóźnienie 15 min to niech faktycznie się tyle spozni lub niech będą zmieniane informacje, że jednak 30 minut. Tak samo z szybszym odjazdem mimo pokazanego opóźnienia, niech faktycznie poczeka te 10 minut jak się zadeklarował.
    ZaletyOsoby sprawdzające bilety w pociągach pkp są miłe.
    WadyOsoby pracujące w kasach są często bardzo nieuprzejme, nie chcą powiadomić o odjeździe pociągu . Mówią zdania typu " tam Pani ma tablicę, może sobie Pani sama zobaczyć", nie chcą informować o zmianach zachodzących w opoznieniach. Oczywiście nie są to wszystkie Panie. Trafiają się również miłe, uprzejme i kompetentne.
  • ~Stasiek / 2021-10-19 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Spóźnia się. Brut syf..., Bardzo słabo i drogo w dodatku. Skandal
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Bona / 2021-10-19 08:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Często pokonuję trasę Elbląg Bydgoszcz i najgorsze jest to że nie można wyegzekwować zakładania maseczek to walka z wiatrakami a są przecież przepisy . Obsługa podaje suchy komunikat o czym każdy wie konduktorzy sprawdzając bilety powielają komunikat a konsekwencji brak.
    ZaletyŻadne
    WadyDalej nie jesteśmy chronieni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5161
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3185
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 879
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016