Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5073 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tom / 2021-10-04 18:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Moja opinia dotyczy brak biletomatow w Brzesku Okocim chodź się prawie wszystkie pospieszne zatrzymują w Brzesku Okocim a niema kasjerki
    ZaletyTak sobie
    WadyBrak biletomatu na pospieszne
  • ~Jakchcesz / 2021-10-04 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupując bilet na dwie osoby, liczę na to że będę siedział z tą osobą obok siebie. Rozumiem jakby nie było miejsc, ale na przeciwko mnie miejsce że stolikiem przez całe 4 godziny mojej trasy nie usiadł się nikt!! Nieporozumienie
  • ~Karolina / 2021-10-02 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg stoi w polu godzinę, dodam że jest to godzina 23 , każdy chce dojechać w miejsce docelowe a pociąg nie rusza bo się podobno resetuje...tragedia, nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo ludzi , opóźnienia, malutkie toalety, problem z WiFi
  • ~Magda / 2021-10-02 20:08
    Ocena: 2.25 / 5
    W przedziałach w klasie 2 smród aż dusi... nie wiem czy opary wc przesiąkają cały wagon... jechałam pociągiem Malczewski przez 8 godzin po podróży ubrania były przesiąknięte tak nieprzyjemnym zapachem ze natychmiast trafiły do pralki... nie polecam usług PKP... jest to ostateczna ostatecznosc
  • ~Zguba / 2021-10-02 14:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję Pani Kierownik pociągu 18152 od stacji Gdynia Główna dn. 2.10.2021 i innych osób, które pomogły mi tego dnia podczas podróży. Państwa zaangażowanie i chęć niesienia bezinteresownej pomocy jest czymś niesamowitym i nieczęsto spotykanym.
    Bardzo dziękuję!!!
  • ~Mateusz / 2021-10-01 22:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie tragednia. Zaczynam studia sobota-niedziela. Szukam taniego połączenia. Pociągi w dogodnych godzinach cenowo na 3 tygodnie przed planowanym zjazdem to cena 150-200zł z GDA do WAW w jedną stronę. Tylko trochę taniej niż samolotem. Ciekawym roziązaniem byłby bilet weekendowy, gdyby nie to że każde normalne połączenie rusza przed 19:00, po 19:00 (czyli od godziny w której zaczyna obowiązywać bilet), to są połączenia które w WAW są około godz. 23 lub po tej godzinie. Jadąc na uczelnie na godz. 8:00, o 23 musiałbym się kłaść, a nie ruszać z dworca na nocleg. Szkoda gadać. Widać że ktoś nad tym długo myślał, żeby bilet raczej zniechęcał do zakupu.
    Zaletybrak
    Wadygodziny obowiązywania biletu weekendowego
  • ~Kormo4 / 2021-09-30 00:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg nr 16170 , trasa Żyrardów - Milicz w dniu 29/30.09. Brak w wagonie wykupionego miejsca nr 38. Skład wagonowy zamiast deklarowanego przy zakupie biletu składu zespolonego, więc brak bezpiecznego miejsca na rower. Jazda przez 4 godziny na korytarzu. Dziadostwo i bajzel między stroną www a zarządzającym taborem. I jeszcze nie wiadomo czy pojedzie trasą deklarowaną w rozkładzie. Pisane na początku podróży.
    ZaletyW miarę punktualnie przed Łodzią, dalej nie wiadomo.
    WadyJak w opinii.
  • ~Len / 2021-09-29 21:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeżdżę na trasie Kraków- Katowice, Kraków-Oświęcim od około 2 miesięcy po zmianie rozkładu jest fatalnie pociąg ciagle się spóźnia opóźnienia oraz niektóre kursy mają w planach postój ponad 10 minut, jestem totalnie rozczarowana liniami kolejowymi. Chciałam nadmienić także o przesadną klimatyzacje w porach jesiennych tak chłodna temperatura w pociągu jest bardzo uciążliwa.
  • ~bea / 2021-09-29 17:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Ocena: 3.00 / 5Bardzo trudno kupic bilet. Pieniadze z konta odrazu sciagniete bilet zostal anulowany a zwrotu pieniedzy nie mam juz od 2 miesiacy.
    Zaletydo tej pory nie było gdyby nie to wyżej opisane
    Wadybrak zwrotu
  • ~Krzysiek / 2021-09-29 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwa dni nie ten wagon (zwykły zamiast bezprzedziałowego) i kosmiczne opóźnienia.
  • ~Gość / 2021-09-28 17:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Podróż to tragedia. Pomimo niskiej temperatury na dworze, jest włączona klimatyzacja. W pociągu jest bardzo zimno, po prostu nie do wytrzymania.
  • ~Brygida / 2021-09-28 11:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo trudno kupic bilet. Pieniadze z konta odrazu sciagniete bilet zostal anulowany a zwrotu pieniedzy nie mam juz od miesiaca. Obsluga ciagle zgania na przelewy 24 ale to u nich dalej pieniadze leza. Oszusci absolutnie nie polecam kupowania online. Wstyd poprostu zeby kosztowalo mnie to tyle nerwow
    ZaletyZadnych
    WadyOszustwo przetrzymywanie pieniedzy
  • ~rafiozzz / 2021-09-27 19:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Pociąg EIP 1601. Pytanie czy na tej trasie należy się woda?
    Pani z obsługi pędziła z nią tam i z powrotem przez wagon nr 4, nikogo nie pytając. Ciągle kogoś potrącała. Wyglądała na zmęczoną i chorą. Miała szklące oczy i jakby nie widziała pasażerów. Ponadto w pociągu widać braki w środkach czystości. Nic nie było odkażane, ani przyciski ani klamki drzwi.
    W porównaniu do EIP 5310 z dnia 22.09.2021 to można powiedzieć że EIP 1601 to syf.
  • ~Marta / 2021-09-27 18:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Od 3 miesięcy próbuje bezskutecznie odzyskać koszty za zwrócony bilet. Sprawa niby błaha, ale nie w PKP INTERCITY! Początkowo pokornie wypełniłam formularz znajdujący się na str. spółki i dołączyłam wymagany skan biletu. Zanim otrzymałam odpowiedź minęło 41 dni. W mailu zaznaczono, że firma pomimo wszystkich potrzebnych danych nie jest mi w stanie zwrócić należnych kosztów ponieważ niezbędne jest dostarczenie biletu w oryginale. Jednocześnie dodano, że mogę ów bilet albo przesłać za pośrednictwem poczty-albo zwrócić bezpośrednio w kasie. Udałam się więc do kasy biletowej. Po 40 minutach czekania w kolejce dowiedziałam się, że przedstawiciel spółki nie może przyjąć biletu i odesłać go do działu reklamacji ponieważ pierwszy raz spotyka się z taką sprawą. Podsumowując. Po 2 miesięcznej przeprawie bilet wysłałam i na rozpatrzenie możliwości jego zwrotu muszę czekać kolejne- 30 dni roboczych.
    Zaletybrak
    WadyFatalna jakość obsługi, problem ze skontaktowaniem się z firmą (każde połączenie jest płatne, a na maile zwrotne czeka się średnio 2 m-ce)
  • ~Artur / 2021-09-26 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałem pociągiem z Torunia do Legnicy w dniu 26 wrzesień 2021 roku, o 15.54. Pociąg opóźniony bez możliwości zakupu miejscówek na odcinku Toruń Miasto - Wrocław Główny. Ogromnie przeładowany a personel nie reagował na tą sytuację. Można by dostawić w następnym odcinku jeden wagon, szkoda gadać. Drugi odcinek Wrocław Główny - Legnica jeszcze gorszy koszmar, pociąg jechał bez żadnej informacji głosowej ani pisemnej a konduktor zjawia się tuż przed stacja Legnica i opryskliwie odpowiadając bez sensu na moje uwagi które tutaj wyżej przedstawiłem
    WadyJak wyżej
  • ~M P / 2021-09-25 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym jadąc dwa razy była informacja o opóźnieniu przez interwencje. W naszym wagonie był podróżujący pijany który został wyprowadzony. To że dalej musimy czekać na peronie w nocy czekając na kolejny pociąg do domu to nic w porównaniu z tym że wymiociny pijanego jechały z nami do samego końca . Gratulacje dla intercity.
    ZaletyBrak
    WadyWymiociny
  • ~M P / 2021-09-25 22:18
    Ocena: 1.50 / 5
    W dniu dzisiejszym jadąc dwa razy była informacja o opóźnieniu przez interwencje. W naszym wagonie był podróżujący pijany który został wyprowadzony. To że dalej musimy czekać na peronie w nocy czekając na kolejny pociąg do domu to nic w porównaniu z tym że wymiociny pijanego jechały z nami do samego końca . Gratulacje dla intercity.
    ZaletyBrak
    WadyWymiociny
  • ~adam kownacki / 2021-09-25 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat dramat dramat dramat dramat dramat dramat tragedia dramat zenada bol smutek cierpienie
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Ewka / 2021-09-22 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie korzystam z usług PKP i w 95% przypadków spotyka mnie bardzo niemiłe traktowanie. "Niemiłe"- to bardzo łagodne określenie. Obsługa w wielu miastach w kasach jest wręcz okropna. Ma się wręcz wrażenie że idzie się tam nie po bilet lecz na walkę słowną. Cała podróż jest zrujnowana i spędza się na przeklinaniu w duchu i próbie opanowania. Panie w kasach w bardzo niekulturalny sposób udzielają odpowiedzi, typu "możesz sobie sprawdzić w internecie" na pytanie o której jest najbliższy przejazd i w jakiej kwocie i czy można zakupić bilet. Kasy w Warszawie wschodniej najgorzej wspominam. Usłyszałam nawet "czego?". Zero słów grzecznościowych i odgórne traktowanie ludzi. Przestałam korzystać z kas i zaczęłam kupować bilety przez stronę internetową, jednakże zdarzyło się, że potrzebowałam zwrócić bilet będąc już na dworcu i ponownie spotkało mnie bardzo nieprzyjemne powitanie. Pani w kasie w Gdańsku nie chciała udzielić mi informacji odnośnie procedury złożenia zwrotu za niewykorzystany bilet, ponownie spotkałam się z brakiem grzecznościowych słów, na co tym razem odpowiedziałam jej tak samo i oznajmiłam że chyba jest to w zakresie jej pracy. Pani oprzytomniała i już zwróciła się grzeczniejszymi słowami, ale chciała pozbyć się mnie jak najszybciej i nie uzyskałam pełnej informacji. Po prostu żałosne. Jeśli macie Państwo możliwość wyboru innego przejazdu to sugeruję wybrać właśnie ten inny. Nie warto korzystać z usług tak niekulturalnych osób,lepiej jest wspierać rozwój innych firm transportowych.
    ZaletyTrudno jest zobaczyć zalety,kiedy wady zasłaniają wszystko inne. Z przykrością muszę stwierdzić że tylko 5 razy spotkałam miłego/miłą pana/panią konduktor: raz w Warszawie centralnej, dwa razy w Białymstoku, raz w Zawierciu, raz w Augustowie.
    WadyCałe mnóstwo, jednak najbardziej to punkty sprzedaży biletów. Do tego brak dobrych informacji, spóźnione pociągi, zmiany miejsc odjazdów pociągów, nawet spotkałam się z innym określeniem numeru pociągu na wyświetlaczu.
  • ~Andrzej / 2021-09-22 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów, opóźnienia, spóźnienia, tłok i chamstwo - moje podsumowanie pkp.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5073
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3139
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 865
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979