Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5523 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M.M / 2025-07-20 19:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Krakowa do Wrocławia w dniu 20 lipca ic "Szkuner" tragedia. Opóźnienie pociągu 40 minut. Upał na zewnątrz a w wagonach sauna. Klimatyzacja nie działa. Pociąg mimo rezerwacji miejsc przepełniony ludźmi bez miejscówek. Trudno w ogóle się przecisnąć. Wagon restauracyjny przepełniony. Brak komfortu!
    ZaletyBrak
    WadyTłok, duszno i smród z toalety.
  • ~M / 2025-07-20 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat z tymi pociągami z Pragi, wszystko wymieszane płacisz z wyprzedzeniem wybrane miejsce bez przedziału przy oknie, a na miejscu dosteję przedział i korytarz! Dla mnie to jest kpina! prawie 50 min pociąg stoi we Wrocłąwiu na podłączenie kilku wagonó a następnie stoi jeszcze godzine bo lokomotywa się zepsóła śmiech na sali. Szkoda mi ludzi którzy tam pracują jeden drugiego wyzywa,a konduktorzy nie wiedzą co sie dzieje i obrywają od pasarzerów.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Ida / 2025-07-20 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem dramat. Na dworze 30 stopni a w pociągu klimatyzacji brak. Wykupując 1 klasę i płacąc więcej za bilet oczekuje większego komfortu.
  • ~Jarosław Boch / 2025-07-20 15:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Czy ktoś w końcu ogarnie tą beznadziejną aplikację? To jest po prostu żałosne, że kiedy chcesz kupić bilet, strona się ciągle zawiesza, przeskakuje na inne strony. Nic nie jest opisane według logicznego myślenia na tej stronie. Ile razy człowiek musi przeklnąć i się zdenerwowac zanim kupi bilet? Wybierasz datę, ilość osób, miejsca w których chcesz siedzieć, a następnie kiedy przechodzisz do płatności okazuje się, że nie ma wolnych miejsc i cofa cie do początku. Co ja jestem Harry Potter, żebym potrafił przewidzieć, które miejsce jest wolne. Totalna porażka
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak myślenia zarządzająch intercity.
  • ~Konek / 2025-07-19 21:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Niedawno jechałem 4 pociągami. Wszystkie podróże były okropne. Większość toalet była zamknięta a drzwi od wagonów dużo razy nie działały i trzebalo je otwierać ręcznie. Toalety są mniejsze niż Jakiś ToiToi. Pozatyka jeszcze opóźnienia. ZAWSZE. A konduktorzy nie sprawdzali biletów na 3 trasach. Jednym słowem: BADZIEWIE.
    ZaletyWars
    WadyWszystko
  • ~Raambo / 2025-07-19 20:20
    Ocena: 4.00 / 5
    Płacąc za 1 klasę brak możliwości dojścia do swojego wagonu
    Sprzedają bilety ludzikom na korytarzu nie można przejść z bagażami do twojego przedziału
    WC pozal się Boże
    Trasa Kołobrzeg
    Ale kasa najważniejsza
  • ~Ewa / 2025-07-19 19:43
    Ocena: 4.25 / 5
    Wracalam dzisiaj pociągiem z Sopotu 9:22 do Warszawy z wnukiem (8 lat). W Gdansku wsiadła do naszego przedzialu para (wiek ok. 30-35 lat). Przy kontroli biletów okazało się, że kupili bilet rodzinny, który jest ważny pod warunkiem podróży z dzieckiem do 16 lat. Pan konduktor cierpliwie i kulturalnie wytłumaczył, że bilet nie jest ważny. Wystawil prawidłowy bilet i wręczył rachunek z naliczoną karą.
    Para oburzyła się, a szczególnie pasażerka w czerwonych skarpetkach. Zaczęła podnosić głos i traktować bez szacunku pracownika kolei. Miała pretensje, że system komputerowy pozwolił jej nabyć taki bilet (jakby system wiedział kto będzie podróżował). Brak logicznego tłumaczenia i myślenia oraz kultury.
    Mój wnuk był wystraszany, więc powiedziałam, że nie ma racji i niech przestanie. Osoba w
    czerwonych skarpetkach (tak będę ją nazywać, bo
    do Pani jej daleko)powiedziała, żebym się nie wtrącała. Była rozwścieczona. Wyciągnęła laptopa i jej towarzysz podróży też i zaczęli pisać chyba skargę komentując decyzję pracownika.
    Wyrzucając papier do kosza dotknęłam osobę w czerwonych skarpetkach i wtedy odegrała się na mnie. Wyzwała mnie używając niecenzuralnych słów nie bacząc, że jedzie dziecko i inna pasażerka
    Kazałam jej się zamknąć.
    Nie chciałam zniżyć się do jej poziomu zero, a nawet poniżej. Osoba powiedziała, żebym wyp...dalala. To ona powinna to zrobić, bo nie miała ważnego biletu. Bezczelnośc, prostactwo i chamstwo. Współczuję obsłudze że musi mieć do czynienia z takimi prostakami
    Ma osoba szczęście że nie jechałam sama bo otrzymałaby zasłużoną ripostę stosowną do jej bezczelnego zachowania. Stop chamstwu wokół nas





  • ~EbacIC / 2025-07-19 16:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Chciałem zapytać Pani konduktor czy wsiadam do dobrego pociągu, pokazałem bilet. Pani konduktor stwierdziła cytuję: a ja nie wiem jaki pan bilet kupił proszę mi dać spokój. Moja rada zacznijcie robić to co do was należy bo za to wam płacą. I dziękuję pani Konduktor za pomoc. Żałosne. Następnym razem kiedy napotka mnie taka sytuacja zgłoszę to wyżej 0/10
    ZaletyBrak
    WadyW uj
  • ~Marek / 2025-07-19 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    jednym słowem dramat. Nie działająca klimatyzacja w lato gdzie jest +30 stopni. Wylewająca się woda z toalety - powódź w 97
    Zaletybrak
  • ~Igo / 2025-07-19 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna wielka pomyłka zakupiłem miejsce w wagonie przedziałowym okazało się że zostałem bez miejsca
    ZaletyŻadne
  • ~Igo / 2025-07-19 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna wielka pomyłka zakupiłem miejsce w wagonie przedziałowym okazało się że zostałem bez miejsca
    ZaletyŻadne
  • ~Marian / 2025-07-19 12:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Zaziebiłem się jadąc 19. Lipca ze Szczecina do Łodzi pociągiem ICC Sukiennkce. Nie rozumiem polityki przewoźnika. Na dworze świetna temperatura - ok. 24 stopnie a w pociągu klima wieje zimnem na maxa. Prosiłem 2 razy personel żeby zmniejszyć chłodzenie ale bez skutku.Dziwna sprawa. Jak jadę zimą to grzeją że człowiek się poci.
    WadyLatem za zimno w pociagu. Zimą za gorąco.
  • ~Arletta / 2025-07-19 10:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Bardzo dziękuję konsultantce p.Ewelinie za ekspresowe załatwienie problemu-odzyskanie zamówionych przez internet biletów, które nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności były na poczcie znajomego, który zakupił nam bilety sypialne nad morze. Nie było dostępu do adresu poczty e-mail znajomego, a on niespodziewanie zmarł. Pani Ewelina wykazała się dużą empatią, była bardzo miła i w ciągu kilku minut odzyskała dla nas bilety. Dziękuję.
  • ~Malgorzata / 2025-07-19 07:18
    Ocena: 1.00 / 5
    29 czerwca Krakowiak. W Warszawie wydobywał się dym. Pozwolili wsiąść. Za chwilę wygonili na peron. Przyjechała straż, policją. Po akcji kazali wsiadać gdzie się da. Dojechaliśmy do Warszawy Zachodniej. Wygonili nas na peron. Czekaliśmy 2,5 godziny na wagon. O 2.30 podczepili wagon. W Krakowie kazali się przesiadać do innych środków lokomocji.
    Pociag miał być bezpośredni
    Skandal
    Kierownik i konduktor porażka
  • ~Jakub / 2025-07-19 05:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Pociąg przejechał bez mojego wagonu, TAK, nie miałem miejsca i tłumaczyli to wczorajszym wypadkiem, konduktor oburza się gdy mu to zgłoszono i nic z tym nie robi.To jest **rwa dziecinne aby cały wagon zaginął. W Olsztynie przesiadka a w tym momencie by mnie wyrzucili z pociągu. ***owa opinia dla **owych pracowników.

    Powiem jedno ***ać PKP Intercity
    ZaletyZero zalet
    WadyBrak mojego wagonu, brak miejsca siedzącego, ***owa obsługa
  • ~Andrzej / 2025-07-18 06:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Intercity sypialnia Wars, linia Gdynia-Zakopane. Jechałem dzisiaj do Krakowa w wagonie sypialnym. Jestem mile zaskoczony obsługą pociągu. Na miejsce dojechaliśmy godzinę później z powodu opóźnienia, ale obie serdeczne Panie konduktorki, sprawiły, że podróż należała do jednej z przyjemniejszych w ostatnich miesiącach moich podróży.
    Dziękuję pani Virginii i pani Sylwii za pełne empatii podejście do pasażerów.
    ZaletyPełna kompetencja drużyny konduktorskiej Warsu
    WadyBrak
  • ~Staś / 2025-07-16 14:23
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną na linii Rzeszów- Świnoujście zepsuła się jedyna toaleta dla niepełnosprawnych i musiałem pójść do normalnej. Na szczęście podróżowałem z asystentem który zdołał przesadzić mnie na toaletę i wywieźć wózek. Nie znaleźliśmy nikogo z obsługi komu można było to zgłosić
  • ~Klaudia od pączków i kawy / 2025-07-16 12:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Edit: Chciałabym serdecznie podziękować konduktorom na trasie Bydgoszcz Główna - Kutno, szczególnie Panu Andrzejowi z pociągu 83102 ZAMOYSKI za humor i najlepsze wsparcie w podróży (4 lipca 2025).
    ZaletySuper konduktorzy
    WadyBrak
  • ~Klaudia od pączków i kawy / 2025-07-16 12:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym serdecznie podziękować konduktorom, szczególnie Panu Andrzejowi z pociągu 83102 ZAMOYSKI za humor i najlepsze wsparcie w podróży ????
    ZaletySuper konduktorzy
    WadyBrak wad
  • ~Kuba / 2025-07-16 06:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!! Ze stacji początkowej już 7 min spóźnieni. Normalnie szok co stacja dochodziło parę minut.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, spóźnienia,załoga konduktorska nie ma o niczym pojęcia. Wymieniał by tak człowiek te wady ale ręce opadają
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5523
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3387
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 929
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 391
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 360
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148