Drugi raz w ciągu ostatnich kilku miesięcy korzystam z usług w postaci przejazdu z Łodzi do Jeleniej Góry. Po raz drugi jadę z młodym dzieckim które bawi się w konduktora , podnosi głos na pasażerów. W pociągu zimno strasznie !!!!na prośbę żeby coś zrobili bo siedzimy w kurtkach odpowiedz była " nic nie poradzę ”
ZaletyBrak
WadyZalana podłogą, brak kompetencyjne.
~Wiesława / 2025-02-16 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zlikwidować to w p…….. pieniądze za bilety kasują a w pociągach syf, zimno i wieczne opóźnienia
Bilety z przesiadkami … zapewniam na przesiadkę nie zdążysz, pociągi nie czekają …. Mają Cię w głębokim poważaniu ☺️ Nie polecam i mam nadzieję, że już nigdy z tego nie skorzystam
ZaletyBrak
WadyCałe to PKP to wada
~Ta / 2025-02-16 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Wredna obsługa ,Wieczne opóźnienia,drogie bilety.
~Sabina / 2025-02-16 19:57
Ocena: 5.00 / 5
Szanowny Panie Konduktorze nr *7605, relacja Katowice – Piła Główna, IC 3812 SZKUNER, dn. 01.02.2025
Pragnę serdecznie podziękować za Pańską życzliwość, profesjonalizm i zaangażowanie, dzięki którym mimo opóźnienia pociągu udało mi się dotrzeć do celu na czas. Pańska pomoc i wyrozumiałość sprawiły, że podróż przebiegła sprawnie i bez dodatkowego stresu. To dzięki takim osobom jak Pan podróżowanie koleją staje się przyjemniejsze i bardziej komfortowe.
Jeszcze raz dziękuję i życzę samych bezpiecznych i spokojnych kursów!
Z wyrazami wdzięczności,
Sabina
~Barbara / 2025-02-15 11:45
Ocena: 1.50 / 5
Sobota, 15 lutego 2025, godz. 11.38, pociąg Malczewski, stacją Poznań. Jedziemy do Kołobrzegu. Mamy bilety, ale nasze miejsca zajął ktoś inny. PKP InterCity mówi nam: "nie mamy Pani płaszcza i co nam Pani zrobi?" To jest skandal, zapłaciłam za coś, czego sprzedający nie zapewnił. Rozgonić tę firmę na cztery wiatry. Miliardy publicznych pieniędzy wpompowane w tę firmę i poziom obsługi jak w trzecim świecie.
~Pakerman / 2025-02-13 08:52
Ocena: 1.00 / 5
Największsa porażka od stuleci to kupno biletu na pociąg.Widmo wagon a przedział i miejsce siedzące to science-fiction.Nie ma słów w słowniku ludzi kulturalnych które by dostatecznie wyraziły moją opinie.Postępowanie jak i załatwienie tego incydentu graniczy z cudem.Infolinie jak i pośrednictwo z tym związane sięgaja głęboko poza ramy przyzwoitości i grzeczności wobec klienta.Nigdy więcej pkp.Porażka!!!
~Katarzyna / 2025-02-12 06:38
Ocena: 2.75 / 5
Jestem rozczarowana. Leciałam z córką lat 12 !!z Warszawy
do Honolulu, taką atrakcja w ferie bo dziecko nigdy samolotem nie
leciało i spotkała nas przykrość. Pani stewardessa chciała
zobaczyć paszport. Okazało się że córka wzięla
inny plecak i nie zabrała paszportu a zdjęcie paszportu
okazało się niewystarczające i musiałyśmy zostać na Okęciu. Nie
pomogły żadne tłumaczenia i prośba o zrozumienie, szkoda,
uraz pozostanie. Oczywiście nauczka na przyszłość
Wadybrak empatii
~Katarzyna / 2025-02-11 16:09
Ocena: 2.25 / 5
Jestem rozczarowana. Jechałam z córką lat 12 !!!z Warszawy do Kutna, taką atrakcją w ferie bo dziecko nigdy pociągiem nie jechało i spotkała nas przykrość. Pani konduktor chciała zobaczyć legitymację szkolną. Okazało się że córka wzięła inny plecak i nie zabrała legitymacji a zdjęcie legitymacji okazało się niewystarczające i musiałam dopłacić 21 zł. Nie pomogły żadne tłumaczenia i prośba o zrozumienie, szkoda, uraz pozostanie. Oczywiście nauczka na przyszłość.
ZaletyCzysto, szybko
WadyObsługa bez empatii
~Alik / 2025-02-11 06:49
Ocena: 1.00 / 5
Przemyśl- Świnoujście opóźnienie już 228 minut!!!!!!!!i ciągle się zwiększa.Ostatni raz!!!!
~Alik / 2025-02-11 02:16
Ocena: 2.00 / 5
Jadę,, stoję,,w pociągu Przemyśl Świnoujście opóźnienie już dwie godziny żadnych informacji.Tragedia .Ten bałagan nigdy się nie poprawi!!!!!
~Angela / 2025-02-10 10:51
Ocena: 1.25 / 5
Ciasno i głośno w wagonach. Brak dostępnych biletow. Przewoźnik nie dysponuje dodatkowymi wagonami. Na trasie Kielce - Zawiercie-- Kielce jeździły trzy pociągi o przyzwoitych porach dnia. Teraz pociąg jest albo bardzo późno, albo bardzo wcześnie. Co uniemożliwia dojazd do pracy! Pomimo tego, że pociągi są obłożone w 150%!!!! Traktują pasażerów z kpiną!
Teraz dojeżdżam kilkadziesiąt kilometrów na inną magistralę kolejową i jeżdżę taborem Polregio. Jest bardzo czysto, cicho i przestronnie. A bilety o połowę .
Poczekam, może jakiś prezes pójdzie po rozum do głowy i będzie nowa siatka połączeń IC! ( w tv mówili, że siatka połączeń się zwiększyła. Ale ogólnie, jest to nieprawdą)
ZaletySzybko
WadySpóźnia się
~Pasażer / 2025-02-03 20:27
Ocena: 3.25 / 5
Kupiłam bilet do wagonu ze strefą ciszy. Zamiast ciszy, słuchałam trąbienia kierowcy, które powtarzało się co minutę przez całą podróż!!! A może ktoś cały czas biegł przed pociągiem? Nie jest to jasne. To była najobrzydliwsza podróż! Nawet słuchawki nie pomogły.Wysiadłam z pociągu z bólem głowy.
~Pasażer / 2025-02-02 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Kaduktorka na trasie zabrze wroclwa 2.02.2025 18:20 suka taka że przedzial wolny a kazała z niego wysc i stac na korytarzu mimo że wszyscy z biletam zamkla przedzial i poszla zwolnić ja !!!! Bilety tragedia kupujesz bilet za tą samąa kase z miejscem siedzącym co stojącym kpina persoonel konduktorzy beż kultury i szkoly tuki barany i tumany !!!! Oszusci pkp intercity
~Zibi / 2025-02-02 16:12
Ocena: 2.67 / 5
Wagony 1-szej klasy w pociągu Lubomirski o gorszym standardzie niż wagony 2-giej klasy, brak gniazdek elektrycznych, musieliśmy prosić ludzi z wagonu 2 klasy o podładowanie telefonu, absurd, niepojęta żenada i wstyd. Jacy nieudacznicy muszą tym zarządzać… Jedyny plus to miły personel i tylko dlatego ocena 2 a nie 1.
ZaletyPersonel
WadyZarządzanie taborem
~Marcelinka / 2025-02-01 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Dno dno dno chamstwo bezczelność brak kultury chciałam pojechać dzisiaj pociągiem z w Wrocław glowny 13.23 relacji elk pani powiedziała że bez biletu niechcący mimo że pokazałam legitymacji 1 gr niepełnosprawności to i tak mnie nie wpuściła i ,asmiala mi się w oczy takiego chamstwo świat nie widział.
WadyCharakter
~Jsjsjs / 2025-01-31 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczne jest wszystko co chwila cos się psuje... Nigdy na czas nie dojedziesz a w firmie to chyba pracują osoby niepelnosprytne
WadyWszystko
~Isobnik / 2025-01-31 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Wygoda i komfort- oczywiście żal komentowac.
Na uwagę zaśluguje spasiony i głęboko zakapleksiony, nieszczęśliwy w swoim marnym zyciu- to widać na pierwszy rzut oka, osobnik płci męskiej sprawdzający bilety:
- chamowaty, bezczelny,
- brak podstawowych zasad kultury
- zasób słownictwa niczym z rynsztoku,
- krzyczący i plujący na wszystkich wokół
- najwazniejsze: osobnik nie zna przepisów prawa, nie ma pojęcia o aktualnych zapisach którejkolwiek ustawy regulującej przewozy i ulgy, które się (krótko mowiac) należą.
Osobnik do pilnej neutralizacji- ogólnie rzecz biorąc.
REASUMUJAC- NIE POLECAM PKP NTERCITY-DNO I WODOROSTY, wybierzcie zdecydowanie podróż autem. :)
Pociag: swinoujscie- Kraków.
Zalety???? Jakie zalety?
WadyOsobnik, tudzież grupa osobników
~Mikołaj / 2025-01-30 13:16
Ocena: 4.00 / 5
Obsługa pierwsza klasa,pani w Warsie miła i dosyć czysto
~Milena / 2025-01-28 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym podzielić się moim negatywnym doświadczeniem z podróży pociągiem Intercity. Podczas przejazdu jedna z pracownic obsługi zachowała się wobec mnie i mojej towarzyszki w sposób nieuprzejmy i nieprofesjonalny.
Sytuacja zaczęła się od tego, że trzymałam nogi na fotelu. Rozumiem, że nie jest to odpowiednie zachowanie, jednak reakcja tej pani była przesadzona i agresywna. Powiedziała, że „moja mama mi na to pozwala”, zakładając z góry, że moja mama żyje, co było wyjątkowo nie na miejscu. W dodatku stwierdziła, że powinnam „założyć sobie nogi na szyję”. Byłam w szoku i nie odpowiedziałam, ale mimo to pani wyglądała, jakby walczyła ze sobą, oczekując mojej reakcji.
Po około 20 minutach przeszła obok naszego przedziału, przyglądając się nam w sposób, który sprawił, że czułyśmy się obserwowane. Potem wróciła, agresywnie otworzyła drzwi i spytała, czy „mamy do niej jakiś problem”. Kiedy odpowiedziałyśmy, że nie, stanęła w drzwiach, jakby czekała, aż zmienimy zdanie. Jej zachowanie było tak konfrontacyjne, że zaczęłyśmy się jej bać.
Po zakończeniu podróży i wyjściu z pociągu zauważyłyśmy, że pani wyszła za nami i cały czas się nam przyglądała. To zachowanie było wyjątkowo niekomfortowe i wprowadziło nas w poczucie zagrożenia.
Obsługa klienta powinna cechować się profesjonalizmem, a takie podejście do pasażerów jest niedopuszczalne. Liczę, że Intercity podejmie odpowiednie działania, aby podobne sytuacje nie miały miejsca.
~Paula / 2025-01-26 17:57
Ocena: 1.25 / 5
Wstyd , sprzedaż biletów bez miejsc siedzących.
Wrocław główny / Piła Glowna
Ludzi tyle że każdy stał przyklejony do siebie. Duszno . Wstyd .
Tyle pieniędzy a nikt nie pomyśli aby dołożyć kolejny wagon .