strona 134 z 258
- « poprzednia
- 1 ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- nastepna »
-
~Łukasz / 2022-06-05 17:19
Patologia. Pociągi oznaczone inaczej niż na bilecie elektronicznym, odjeżdżające o innej godzinie. Na dodatek bywa, że jeszcze z innego peronu.
Jak możesz wsiadaj w bla bla cara, autobus.
ODRADZAM -
-
~Damian / 2022-06-05 16:58
Pociąg odjechał 20 minut wcześniej z innego peronu, na stronie gdzie zakupiłem bilet nie było o tym informacji. Nie polecam ciągle jakieś opóźnienia. Mimo opóźnien które są oczywiste, zmienianie rozkładu pociągu bez informacji jest przesadą. -
~chojrak / 2022-06-05 16:03
Pociag Piast. Niedziałająca klimatyzacja, konduktorka zmusza do zamykania okien, twierdząc ze temp 28 z klimatyzacji jest prawidłowa. -
~Pasażer / 2022-06-05 14:57
Szkoda gadać totalne zero,polecam rower będzie szybcie -
~Sebastian / 2022-06-05 14:19
W dniu dzisiejszym tj 5 czerwca, w pociągu 28104 całe korytarze zapełnione, nawet nie da się przykucnąć na korytarzu, bo co chwila trzeba wstawać. Niestety tęge mózgi planowania nie domyśliły się że dziś, przy niedzieli będzie duże obłożenie składu, i nie postarały się o dodatkowe wagony. Ok, na stronie była informacja że brak miejsc, i trzeba było ją zaznaczyć, aby nie utknąć 3 godziny do następnego odjazdu... Kiedy zwróciłem uwagę konduktora (łysy kolega) że warunki przejazdu są skandaliczne, bo jednak płacimy po podwyżce 61zł za bilet na trasie Warszawa - Toruń, ten odpowiedział mi że widziałem co zaznaczam. Odparłem mu że to szantaż, bo następny pociąg odjeżdża za 3 godziny, więc kto ponosi za to winę. Usłyszałem:pan.
To jest po prostu szczyt bezczelności. PKP podniosła ceny, jednak w pracowników nie zainwestowali. Konduktor był po prostu arogancki. Może nie powinien pracować z ludźmi. W dodatku beznadziejni planerzy. Wstyd! A pociągi jak były, tak są śmierdzące. Nie ma co, ładny PR sobie robicie.ZaletyBrakWadyBezczelny i arogancki personel, zastawione ludźmi całe korytarze, brak klimatyzacji, cena nie współmiernie wysoka do komfortu -
~Wojtek / 2022-06-05 14:07
Do du*y zamówiliśmy przedziały tym czasem po wejściu do pociągu okazuje się że siedzimy na normalnych siedzianach z innymi ludźmi.. do tego za przedziały trzeba było dopłacić... nie polecam oszuści i wyłudzacze -
~Deedee / 2022-06-05 09:27
Pociąg z Radomia do Warszawy, 9:13. Pomijam, że przepełniony, ale brak możliwości otworzenia okien, brak klimatyzacji, nie ma czym oddychać, smród i duchota. Ponadto w wagonie okazuje się, że mamy przydzielone inne miejsca niż wybieraliśmy. Grafika przy zamówieniu jest błędna, wybraliśmy miejsca pojedyncze a nie twarzą w twarz, przodem do kierunku jazdy. Dostaliśmy coś zupełnie innego. Krótko mówiąc, bilety idą w górę a jakość usług leci w dół. Żenada i porażka. ZaletyBrak -
~Batut / 2022-06-04 18:50
Pociag jak to pociag nic nadzwyczajnego lecz 10 min przed wysiadka zostajesz pooinformowany ze dalej trzeba aie przwsiasc na autobusy gdzie wczesniej zadnej informacji nie bylo.... Kupujesz bilet z miejsowka przy stoliku i oknie za co oczywiscie chca pieniadze a potem wrzucaja wszystkich do autobusu i tlumaczac aie tym ze oni nic nie moga na to zrobic zw torowiako jest rozkopane w niemczech, lecz gdy kupowalem bilet to z checia wzieliscie pieniqzki za ta trase. ZaletyWars i kawa bardzo smacznaWadyBrak jakiegokolwiek powiqdomienia na dworcu w warszawie zachodniej
Czekasz poprostu na pociag widmo
Druga sprawa
Jak moga wszyatkie doojscia do peronu gdzie jezdzi miedzynarodowy pocoag nie miec wejsciia dla niepelnosprawnych lub jakiejs windy?! Wytlumaczcie mi jak ma mama z chorym dziecki3m na wozku przeniesc je przez te wszystkie schody?!
CEBULAKI I PATOLOGIA -
-
~Marta / 2022-06-04 13:46
Ciągle opóźnienia !!!! Zacznijcie coś z tym robić!!! Duszno!!! Brak restauracji i możliwości kupienia chociażby wody!!! WadyDuszno! Brak restauracji! Ciągle opóźnienia -
~Kaboru / 2022-06-03 20:09
Punktualność to abstrakcja, komunikacja zerowa, pociąg najpierw opóźniony o 10 minut potem znika z rozkładu i ludzie czekają na cud ze przyjedzie pociąg widmo. Obsługa klienta na fb nie raczy odpisać na wiadomości. ZaletyKłaniam się komuś kto znajdzie zaletyWadyKto jechał kiedykolwiek PKP ten wie -
~Zwykła dziewczyna / 2022-06-03 18:12
Syf kila i mogila; az sie nie chce rozpisywac bo jak jest kazdy widzi.. jak juz ktos pisal wczesniej uwaga na nieuczciwych opryskliwych konduktorow na trasie Wrocław Przemysl ZaletyBrakWadyWszystko -
~Wiktoria / 2022-06-03 17:22
Dramat, codziennie godzinne opóźnienia. Gorąco, drogo i syf. ZaletyŻadnejWadyWszystkie -
~Nie znana / 2022-06-03 17:02
Bardzo byłam nie zadowolona z 60 minutowego opóźnienia. Po drugie w przedziale było bardzo gorąco i nie można było otworzyć okna ponieważ było zatrzaśnięte. A na dodatek w toalecie nie było papieru i mydła. Nie polecam jestem bardzo nie zadowolona.
Nie pozdrawiamZaletyNie maWadyBardzo dużo -
~Pimpek / 2022-06-03 07:19
PKP to jedna wielka porażka. Brak kompetentnych ludzi obsługujących pasażerów. Każdy mówi co innego, sami chyba nie wiedzą co się u nich dzieje.
A te rzekome promocje to śmiech na sali. Czy kupuje bilet na jutro, czy na za trzy tygodnie cena jest taka sama a nawet drożej.ZaletybrakWadywszystko -
~Chalabrda / 2022-06-02 17:25
Ch***a obsługa, syf w pociągu, jeszcze tylko wydalić fekalia na środek, ceny wyj****e z kosmosu jakby mieli podawać darmową 12 letnią whiskey i tajskie panie do towarzystwa ZaletyNie istnieją jak panśtwo bez podatkówWadyK**** całe te pkp intercity to wada. Gdyby aborcja była legalna to by wyskrobała tą instytucje -
~Agnieszka / 2022-06-02 16:47
PIĆ TO ODPOWIEDNIA NAZWA. PIC NA WODĘ FOTOMONTAŻ. CHRANIUKA JEST PO MARKETINGU I JEDZIE NA KŁAMSTWIE NON STOP. ZaletyNie muszę jeździć częstoWadyZabraknie miejsca -
-
~Ona / 2022-06-02 10:00
Witam, proszę uważać na konduktorów na trasie Opole - Przemysl,gdyż wykorzystauja oni sytuację w celu sprzedania drugiego, drozszego biletu już w pociągu. Według konduktora 76569 okazanie dowodu tożsamości na zdjęciu nie wystarczy żeby uznać że bliet należy do mnie - przez co musiałam kupić nowy. Kiedy chciałam porozmawiać o zdarzeniu, konduktor zaczął mówić że musiał się pomyślic i mnie źle zrozumieć, że osoby która widnieje na bilecie nie ma w pociągu!! Oczywiście nie anulował kolejnego kupionego biletu, nie obchodziło go, że naciągnął mnie na kolejny, droższy bilet. Drugi z konduktorów nawet nie chciał słuchać moich wyjaśnień, żeby zweryfikowac problem. Czuję się oszukana. -
~Franek Franka / 2022-06-01 22:25
Ktoś powinien wręczać ukraincom ulotki w zakresie ZACHOWANIA SIE POD CZAD PODRÓŻY!!! 6h Podróż! Porażka jakąś, do czego się dożyliśmy... -
~Katarzyna / 2022-06-01 21:10
Obsługa na Dworcu Centralnym w Warszawie to jakaś kpina! Pani w okienku obraża klientów od głupców, bo chcą zwrócić bilet do czego mamy prawo! Jeżeli tacy ludzie reprezentują IC to szczerze współczuję... Czuję się zażenowana i poniżona przez obsługę. Pani była opryskliwa i od samego krzyczała i obrażała. WadyObsługa to porażka!!! -
~Karol / 2022-06-01 17:12
Ciagle opoznieni. To jakis zart? Opoznienia nawet 2h. Brak miejsc, ceny sie zmieniaja. WadyOpoznienia, brak miejsc, opoznienia o nawet godzine masakra
strona 134 z 258
- « poprzednia
- 1 ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- nastepna »