Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4950 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-05-26 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupić bilet Intercity we Wrocławiu w kasie to jest porażka, 2 może 3 kasy otwarte ale co z tego jak stałem 40 minut w kolejce a i tak nie kupiłem bo nie zdążył bym na pociąg więc kupiłem już w pociągu u kanara a u niego drożej, warunki jazdy do ceny to już nie będę pisał , czułem się jak bydło, syf kiła i wyzysk kasy od człowieka
    ZaletyJeździ
    WadySyf kiła i mogiła
  • ~Sławek / 2022-05-24 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda przypadkowych ludzi, którym chyba nie zależy, by cokolwiek tam działało, by było na czas. Jeżdżę dużo i jest coraz gorzej, choć wydawać by się mogło, że powinno być lepiej. Pociągi ciągle się spóźniają. Drugi raz w życiu próbowałem złożyć reklamację, by otrzymać zwrot. Ja myślę, że te strony są celowo tak niedbale zrobione (tzn bardzo dobrze zrobione), by człowiek nie mógł przejść przez proces reklamacji. Normalny człowiek po kilku razach się podda i odpuści sobie, bo ma wiele ciekawszych rzeczy do roboty, niż od nowa wklepywać formularz, który przy końcu ciągle się wywala. To ponad siły człowieka, który żyje w innej rzeczywistości niż matrixPKP. Złożenie reklamacji w kasie, to też wyczyn. Trzeba po pierwsze znaleźć taką, co działa...bo nie we wszystkich miastach kasy są czynne do wieczora...a jak już wystoisz się w kolejce, to masz do wypełnienia formularz, co prawie studia trzeba skończyć...a przynajmniej nie wypełnisz go w chwilę...wszystko by utrudnić i zniechęcić. Jeśli już przejdziesz przez pisanie, składanie reklamacji, to poczekasz trochę, bo pewnie kupka takich spraw jak zwrot za bilet jest dużo..(choć wątpię, by ludzie się nie poddawali przy tych wieszających stronach i kolejkach)... ale poczekasz sobie. A jak otrzymasz odpowiedź, to już jesteś tak wkur...wiony, że odechciewa się wszystkiego. Zastanawiam się po co PKP reklamuje się, że jest takie prokonsumenckie... kiedy robią wszystko by nie oddać nic. Ja zapałciłem za bilet prawie 80zł i pociąg był opóźniony ponad 100 min....i gówno nic mi się nie należy. Oni mają inne zegary, oni mają inną rzeczywistość. Dwa razy tak samo... durnia z człowieka robią. Banda dyletantów. Opiszę jeszcze przesyłki konduktorskie, gdzie konduktor/kierownik pociągu jakby za karę przyjmował przesyłkę... tragedia. Całe te PKP do zaorania... i od nowa stworzenia.
    WadySzkoda prądu na to
  • ~Kamila / 2022-05-23 18:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Opóźnienie FLISAKa w niedzielę w stronę Gdyni wyniosło ponad 120min.
    Wprowadzenie komunikacji zastępczej niestety nie pokryło się z właściwym poinformowaniem podróżnych. Ludzie przesiadajacy się na autobus nie mieli pojęcia co się dzieje i gdzie mają iść. Byli informowani przez podróżnych czekających na peronie A nie przez obsługę!
    Podobnie, obsługa pociągu nie kwapila się do pomocy osobom, które szukały informacji o pociągach, do których mialy się przesiadac.
    Rozumiem że sytuacje losowe się zdarzają ale sposób w jaki zostali potraktowani podróżni jest nie do zaakceptowania!
    ZaletyMozna nawiązać nowe przyjaźnie, gdy się bez końca oczekuje na spóźniony pociąg A później "przepuszcza" wszystkie składy na trasie.
    Masz dużo czasu, żeby zastanowić się nad życiem.
    Możliwość podróży w czasie do PRLu (i to w cenie jednego biletu).
    Przypominasz sobie o wszystkich alternatywach dla PKP po jednym przejeździe.

    Idealne rozwiazanie dla masochistow

    W toaletach było czysto.
    WadyPunktualność w tej firmie nie istnieje
    Nikt nie dba o pasażerów, chyba że inni pasażerowie.
    Jeśli pociąg jest opóźniony 2 godziny nikt Cię nie poinformuje i nie poda nawet wody, nie wspominając o rekompensacie czy choćby rabacie na kolejny przejazd.
    W przedziale nie ma gniazdka.
  • ~Benio / 2022-05-23 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedy w końcu zrobicie działające wifi w tych pociągach? Już od 2014 była zapowiadana poprawa i nadal jej nie widac. Teraz, gdy działa vowifi, bardzo by się to przydało.
    ZaletyCzas przejazdu przyzwoity.
    WadyBardzo słaby zasięg telefoniczny, wifi nie działa, praca w pociągu jest praktycznie niemożliwa.
  • ~Kamil / 2022-05-23 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Nie polecam nigdy nikomu.! Opóźnienie na trasie trwającej 1.5h wyniosło 45min. Kolejny dzień i sytuacja się powtarza. Trasa Słupsk Tczew. Nie polecam nikomu !
    ZaletyBeak
    WadyOpóźnienie 45 min na trasie trwającej 1.5h. tragedia !
  • ~podróżujący / 2022-05-23 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Bilet zakupiony z wykupieniem miejsca siedzącego z Torunia do Kalisza z przesiadką w Skierniewicach. Pociąg z Torunia odjechał z 40 minutowym spóźnieniem i jakby było tego mało nie miał podłączonych 3 wagonów akurat z moim miejscem. Ci wszyscy ludzie co mieli miejsca w tych 3 wagonach musieli się wcisnąć do tych pozostałych i stać jeden na drugim. Kolejna porażka to taka, że pociąg w Skierniewicach tych samych linii odjechał 8 minut przed czasem nie czekając na tych z Torunia i ci ludzie utknęli w Skierniewicach. Następny do Kalisza za 4 godziny. Te linie to istna kpina, nikt nie bierze odpowiedzialności za ludzi wykupujących bilety z kilkoma przesiadkami (bo nie ma bezpośrednich). Reklamacja biletu udała się ale oddali tylko 80% ceny zakupu biletu bo reszta to koszty manipulacyjne, a to że człowiek musiał kupić nowy bilet do Łodzi a z Łodzi do Kalisza to już nikt kasy na to nie da. Omijać szerokim łukiem to PKP!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyspóźnienia pociągów, przy przesiadkach nie czeka pociąg na tych ludzi ze spóźnionego pociągu, brak zwrotów za bilet w 100% nie z winy podróżującego, brak wagonów z wykupionymi wcześniej miejscami..... istne kpiny
  • ~PolskiTurysta / 2022-05-23 07:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Mentalna patologia i bezgraniczna chciwość polskich dygnitarzy na stołkach pkp nie zna granic. Niech ci ludzie zdechną na raka i zniszczą cały swój genotyp, żeby więcej taka patologiczna myśl zarządcza nigdy się nie narodziła. Wystarczy podpiąć 2 kolejne obleśne wagony do pociągu, żeby nie pojawiały się takie komentarze. Mowa o trasie Gdynia - Koszalin.
    Pkp intercity to rak kolejnictwa.
    Zalety- Jeszcze się nie rozbija nie robiąc salcesonu z wożonych jak bydło ludzi.
    - Żywe muzeum sowieckich rozwiązań, technicznych i mentalnych. W relatywnie małych pieniądzach można cofnąć się do realiów Związku Radzieckiego.
    WadyIstnienie w obecnym świecie.
    Rak rozwija się względnie wolno.
  • ~Zuzanna / 2022-05-22 16:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Bilet za te same pieniądze co zwykły siedzący tylko trzeba stać przy cuchnącym kiblu 3 godziny, wytłumaczenie konduktora: trzeba było wybrać inny, szkoda ze są raptem dwa o skrajnych godzinach XD
    Intercity mogłoby dostawić jeden głupi wagon i po sprawie ale lepiej wozić ludzi jak w kibitce na sybir
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe w transporcie
  • ~ADAM / 2022-05-22 11:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Wszytskim odradzam podróże polskimi kolejami a w szczególności pkp intercity. Jeżdżę co weekend na trasie Gdańsk-Koszalin i nigdy nie było tak żeby pociąg przyjechał punktualnie. Wiecznie jakiś problem, zawsze spóźniony, za każdym razem jakieś głupie tłumaczenia.
    Dlaczego nie może być w miarę punktualnie tylko co chwila stanie w szczerym polu i czekanie na nie wiem co????
  • ~Ewela / 2022-05-22 09:51
    Ocena: 3.50 / 5
    Pani (z Ukrainy) z obsługi w wagonie wars mogłaby być bardziej uprzejma.
  • ~Janusz / 2022-05-22 07:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Jechałem pociągiem Intercity z Kołobrzegu do Krakowa opóźnienie 230 minut, tabor przestarzały, charczący głośnik w przedziale brak aktualnej informacji na monitorach o trasie i czasie przejazdu pociągu. Mam negatywne odczucia po tej podróży pomimo tego, że pracownicy PKP Intercity byli bez zarzutu.
    Zaletybrak
    Wadynagłośnienie, informacja elektroniczna bardzo złe, tabor do wymiany.
  • ~Ina / 2022-05-21 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Ustka - Rybnik opóźniony 360 minut na trasie Ustka -Szczecinek. Następnie znowu stanął na godzinę. Niekończącą się podróż. Zero informacji, zero pomocy, zero uprzejmości i zrozumienia. Jeden z pasażerów stracił przytomnosc- podjechał ambulans...
    Nigdy więcej podróży pociągiem a na pewno inter city. Żenada
    WadyLekceważenie pasażerów, niepunktualnosc
  • ~Ciri / 2022-05-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia czekaliśmy 6 godzin na ruszenie teraz czekamy już godzinę na konduktora
    ZaletyBrak
  • ~Ciri / 2022-05-21 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia czekaliśmy 6 godzin na ruszenie teraz czekamy już godzinę na konduktora
    ZaletyBrak
  • ~Galet / 2022-05-21 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromne spóźnienia jeżdżących pociągów, brak jakiejkolwiek punktualności i wytłumaczenia. Tragedia, mój powrót do domu trwał ponad 13 godzin.
  • ~pp / 2022-05-21 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Duże opóźnienia. Niemiła obsługa. Na stacjach w ogóle nie słuchać komunikatów, mogli by to już usprawnić.
    WadyNie polecam
  • ~Zuzanna / 2022-05-21 16:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa bezczelna !!! Uważają się ma nie wiadomo kogo jakby byli najważniejsi. Rozumiem ze każdy może mieć gorszy dzień ale bez przesady.
    ZaletyBrat
    WadyObsługa !
  • ~Agata / 2022-05-21 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż, która miała trwać 18 minut, trwa już 45. Opóźnienie jest większe niż miał trwać dojazd. Takie rzeczy tylko z PKP Intercity. Ten przewoznik to kpina.
    ZaletyBrak.
  • ~EWA / 2022-05-21 11:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Chamski konduktor. Płaci się za dodatkową śmietankę i cukier żenada
  • ~Natala / 2022-05-21 10:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciasno, w przedziale zamiast 8 osob siedzilo 10. Opóźnienie przez co nie zdazylam na przesiadkę, co narazilo mnie na masakryczne koszta. Trzykrotnie prosiłam żeby konduktor zadzwonił do drugiego przesiadkowego pociagu. Mimo ze zglosilam sie kilkakrotnie, nikt z kadry nie powiedział mi czy pociag zaczeka ani jakie mam alternatywy. Nadmienie ze raz miałam podobną sytuacje i drugi pociag zaczekał 15 minut. W tym przypadku dobiegłam na peron minute po planowanym odjeździe z nadzieją, że pociag bedzie jeszcze stał, natomiast zobaczylam tylko oddalający sie tył. Pani w kasie zupelnie mnie zignorowała i kazala czekac na inny mowiac ze zwroci mi kosztu biletu. Festiwal żenady to jest mało powiedziane.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4950
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3081
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 850
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 311
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4401
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906