Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 119 opinii

2.12 / 5

  • Oferta
    2.15
  • Obsługa klienta
    2.20
  • Prostota obsługi
    2.12

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ja / 2018-07-11 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    do bani to nowe ipko było tak fajnie i znowu zmienili miałem zdefiniowanych odbiorców i wszystko znikło
    Wadytylko wady może pomyśli ktoś aby powróciło to co było bo na tym nie da się robić przelewów
  • ~janusz / 2019-05-13 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z konta iPKO od kilku lat. Gdy zmieniali szaty nowej strony, to pisałem do nich, dlaczego nie zostawią możliwości korzystania ze starych szat, dla osób które się już do niej przyzwyczaiły. Nowy wygląd jest 10 krotnie mniej przyjazny użytkownikowi...

    Gdy chcę wejść na telefonie w przeglądarce na swoje konto, to nie obejdzie się od odklikiwania reklamy super hiper duper aplikacji IKO. Aplikacja IKO jest jeszcze gorsza niż samo korzystanie ze strony bakowej w wersji mobilnej.

    Dziś kolejny raz w miesiącu mają "prace modernizacyjne", o 8:50 rano, w poniedziałek!!!
    Rozumiem, że muszą cały czas aktualizować stronę, że zabezpieczenia, nowości... Ale coś takiego robi się w sobotę/niedzielę o godzinach 00:00 - 04:00, a nie w godzinach 8:00-10:00 gdy ludzie z rana chcą puścić ważne przelewy, albo zamówić rzeczy których potrzebują na wtorek...

    Obsługa klienta to jedna wielka ściema, zero kontaktu z debilami. Musisz zapamiętać hasło telefonowe (oprócz tego hasła na strone www) które wpisuje się raz przy pierwszym kontakcie. Nie istnieje u nich weryfikacja numer konta bankowego + pesel... Hasło telefonowe, które podaje się raz, a później o nim zapomina jest tutaj weryfikacją, czy ja to na pewno ja.

    Jestem wieloletnim klientem PKO i muszę się z nimi rozstać. Te zmiany na lepsze są coraz gorsze.

    Odradzam.
    Zalety0% zalet
    Wady100% wad
  • ~JP / 2022-02-13 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mam regulować płatności e Polsce z zagranicy. Polski telefon nie będę używał a dostaję kod SMS tylko na telefon. Proponowane są zdrapki - bzdura. Dla przykładu posiadam różne konta za granicą i z Polski obsługuję bez trudności w j. angielskim, kody potwierdzające dostaję na e-mail - wszystko bez problemu, kilka minut. Co się dzieje z Polską. Mam prawo mieć zwykły telefon w Polsce, mogę mieć 70, 80.a nawet 90 lat więc potrzebuję trochę więcej czasu niż 5 minut. Mam prawo mieć dostęp do konta z zagranicy. To w takim razie bank powinien pokrywać zaległości w płatnościach poprzez blokadę mojego konta bankowego.
    MOŻE KTOŚ WIE JAKI BANK W POLSCE NIE ROBI TAKIEJ MANIANY Z KODAMI I NIE UTRUDNIA KORZYSTANIA ZA GRANICĄ. PROSZĘ O INFO.
    ZaletyŻADNE
    WadyUTRUDNIONY DOSTĘP DO KONTA I REALIZACJI PRZELEWÓW PŁATNOŚCI Z ZAGRANICY.
  • ~klient firmowy / 2020-11-16 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JEST TRAAAAGEDIA !!!
    Boże jak najdalej od tego syfu.
    Zaletyzero !
    Wadyjeśli ktoś jest masochistą polecam szczerze !
  • ~kolak / 2014-11-14 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGICZNY BANK NIE POLECAM !!
    Wadywszystko
  • ~Kore / 2018-10-09 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis jest niekompetentny. Nie potrafi porozumieć się z klientem. Po wcześniejszym umówieniu się na rozmowę dzwonią 24 godziny później. Aplikacja nie jest w żaden sposób domyślna. Nie polecam nikomu
  • ~Krzysiek / 2018-01-20 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznadziejny bank jaki moze byc... zadnych zalet same problemy nic nie da sie zalatwic na czas zawsze z wszyatkim jest problem a zwlaszcza z kartą
  • ~kubica / 2021-03-12 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, infolina wprowadza w bład, kradną pieniądze
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Laskowik / 2018-07-10 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak przedmówcy - ledwo co ogarnąłem te beznadziejne kafelki to mam teraz listę... Mało tego potrzebuję widzieć historię w karcie przelewu do odbiorcy - mam stałe płatności i potrzebuję poprzednie numery faktur - było lepiej

    tak samo mam 4 konta i kiedyś jak zaznaczyłem dane kotno to co przelew to zapamiętywał filtry - czyli z jakiego konta płacę i ilość kafelków na ekranie, a teraz co przelew to wywala mnie do wszystkich odbiorców wszystkich kont... I klikanie wszystikego od nowa co przelew - strata czasu i beznadzieja

    PYTANIE DO TWÓRCÓW NOWEJ WERSJI - co było nie tak z waszą pierwszą szatą iPko? Po kiego grzyba to psujecie co chwila?
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Lg / 2020-12-22 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na widocznym miejscu jest oferta aut do kupienia Automarket , IPKO to na pewno jest do tego miejsce. Nie można zrobić spokojnie przelewu , bo ciągle wyskakują oferty kredytów , ubezpieczeń i aby przenieś wynagrodzenie.
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
  • ~mac / 2019-05-02 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    od trzech godz próbuje założyć to śmieszne konto i nic!!! szlag mnie trafia trzy razy dzwonili do mnie w sprawie sms z hasłem niby;)))) wysłane i dalej nic nie dostałem co za prymitywne badziewie;(((co za jełop wymyśla takie badziewie!!!
    Zaletyo zalet
    Wadybrak jakiegokolwiek działania!!
  • ~Marzena / 2017-04-18 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona ipko to totalne dno. Podzielam opinie osób, które napisały wcześniej na ten temat. Od samego początku nowa strona nie przypadła mi do gustu. Korzystałam dalej ze starego ipko. Robiłabym to nadal gdyby jeszcze była udostępniana dla klientów. Strona była czytelna i łatwo było się po niej poruszać. Na nowym ipko każda operacja, którą mam wykonać kosztuje wiele wysiłku umysłowego i nerwów. Strona dla klientów powinna być intuicyjna, a nie taka, że przy wprowadzaniu każdej "dupereli" trzeba oglądać film instruktażowy. Dziś zostałam doprowadzona do szewskiej pasji. Chciałam uruchomić nową kartę kodów. Latałam po całej stronie i po iluś tam minutach znalazłam gdzie to zrobić (poniekąd google mi w tym pomogło). Dodam, że nie jestem jakimś laikiem po poruszaniu się po stronach internetu. Ta nowa strona to jedno wielkie ... tu ugryzę się w język.
  • ~melekhov / 2011-12-03 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szerokim łukiem! Miałem tam konto dla młodych. Jako, że nie znałem się na bankach, zalożyłem konto w największym polskim banku, będącym spółką skarbu państwa. I taki bank, który powinien tworzyć standardy dla innych banków, miał i ma nadal najgorsza ofertę, jeżeli chodzi o młodych. Płaciłem rocznie 20 zł za konto i co miesiąć 2,5 za kartę!!! To jest złodziejstwo, kiedy ja, student, nie miałem regualrnych przychodów!!! Wychodzi ok. 4 zł na miesiąc. Do tego płatna obsługa konta przez internet (WTF?)! Teraz (HURA!) zmienili warunki konta - pobierają łaskawie tylko 5 zł miesięcznie, jeżeli nie wydam w miesiącu kartą min. 350 zł (sic!). To jest chore! Na szczęście zmądrzałem i uciekłem do innego banku, który ma wszystko za darmo, jeżeli raz w miesiącu zapłaca kartą za cokolwiek na jakąkolwiek kwotę. I to powinna być oferta dla młodych. Jak to skitowała pani Anita M. w pewnym głownym oddziale w mieście wojewódzkim
    "Chce Pan zrezygnować z takiego dobrego konta dla młodych? Z takiej oferty? Nikt nie ma takiego dobrego konta jak my."
    Sami sobie pomyślcie o polityce PKO BP.

    ps
    Pewnie zdzierają tyle kasy, bo nie mają na miliony dla Majewskiego. Żenada.
    Zalety - brak
    Wady - drogo
    - opłaty, opłaty, opłaty
    - obsługa na siłę starająca się wcisnąć badziewne konto
    5 lat i ani dnia dłużej
  • ~Michał / 2023-04-09 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Aktywacja aplikacji banku na drugim urządzeniu to jakiś żart. Wg strony internetowej na urządzeniu głównym powinienem zobaczyć kod weryfikacyjny, który pozwoli mi aktywować aplikację na drugim telefonie. Kodu weryfikacyjnego nie ma, jest za to informacja, że w celu aktywowania aplikacji mam czekać aż bank się ze mną skontaktuje.
    Zadzwoniłem na infolinie, żeby przyspieszyć proces i usłyszałem, że nie mogą tego zrobić, bo to bank musi skontaktować się ze mną i będzie to w godzinach pracy banku w dzień roboczy. Nie rozumiem co to jest za głupota, żeby czekać na łaskawy kontakt od baku tylko po to, żeby aktywować aplikację. W weekend lub święta taka aktywacja może zająć kilka dni. Zdecydowanie najgorszy bank jaki można wybrać. Na pytanie dlaczego to tak wygląda, konsultanci oczywiście nie potrafią odpowiedzieć.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta i proces aktywacji aplikacji to jakiś żart.
  • ~Mili / 2016-11-28 08:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem totalna beznadzieja. Zero funkcjonalności, zagmatwane wszystko do granic możliwości. Po zmianie pozostały jakieś stare transakcje które dawno były usunięte a historie poznikały. Panie pracujące w agencjach też mają problemy by cokolwiek wyjaśnić.Tak jak od 30 lat chwaliłam PKO BP tak teraz już nikomu nie będę polecać.Wracajcie do starego IPKO
    Zaletybrak zalet
    Wadyskomplikowane,bez ładu i składu,zawiłe
  • ~najc / 2017-03-15 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    nowe inteligo jest nieczytelne, brakuje w nim np., prostego przeglądania historii rachunku, płatności powstało w myśl polskiej a miszczowskiej zasady, jesteśmy w rządzie, zarządzie więc co by tu spieprzyć panowie
    Zaletynie widzę
    praktycznie od powstania
  • ~Ola / 2022-04-09 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na konto junior. Samo przekształca się po ukończeniu przez dziecko 13 lat w indywidualne i przestaje się mieć do niego dostęp.
    Bank nie powiadomił o tym fakcie mimo że w regulaminie jest napisane że powinien zawiadomić rodzica przynajmniej 2 mc wcześniej. Nie zrobił tego a zablokował dostęp do pieniędzy. Od 2 mc z nimi walczę. Infolinia wprowadza w błąd, cześć pracowników jest niedoszkolona. Nie polecam !!!
  • ~Ona775 / 2018-11-15 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedym słowem ten bank to dno. Ile czasu można czekać na przelew z pracy. Wszyscy dawno mają pieniądze a z tym bankiem wiecznie problem. Przelew powinnam mieć już dawno na koncie a dalej środków brak porażka.
  • ~Patryk / 2022-01-20 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak chujowego banku to nikaj nie widziałem nawet info linia 24h nie odbiera nikomu nie polecam
  • ~Pit / 2022-03-23 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo ciekawych rozwiązań po 15 latach uznaję, że jest to najgorszy i najdurniejszy bank z obecnych. Mieszkam za granicą i nie posiadam polskiego numeru, więc nie mam dostępu do mojego konta ponieważ tokeny przychodzą na nieistniejący numer. Dzwonię do banku potwierdzam moją tożsamość odpowiedziami na pytania weryfikacyjne, obsługa mi mówi że muszą zadzwonić na mój nieistniejący numer bym potwierdzić że to ja! Wysyłam pisma, mój podpis niby nie zgadza się oryginałem, podpis skladałem 15 lat temu ludzie pracujący w banku są przecież wykwalifikowanymi grafologami. Teraz najlepsza część nie mogę zdalnie zmienić numeru telefonu na aktualny ale mogę zdalnie zamknąć konto. Muszę przyznać idiotyzm, jak tylko uda mi się dotrzeć do Polski od razu rezygnuje ze współpracy, jest wiele przyjaźniejszych banków.
    ZaletyNie wiem
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971