Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 119 opinii

2.12 / 5

  • Oferta
    2.15
  • Obsługa klienta
    2.20
  • Prostota obsługi
    2.12

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dziuba / 2011-04-07 10:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Generalnie jestem zadowolony , tylko denerwuje mnie karta kodów jednorazowych - ścierają się zabezpieczenia kodu i jeśli by przyszło do reklamacji to kody nie wykorzystane po pewnym czasie są już odkryte. Ciekaw jestem jak by bank na to zareagował w momencie reklamacji
    ZaletyProstota obsługi i dużo sesji
    Wadykarta kodów jednorazowych
    konto w banku od 1992r. e konto jak tylko wprowadzili
  • maalakia / 2008-06-12 11:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Konto mam od 3-4 lat. Konto jest proste w obsłudze, interjfejs jest intuicyjny. Nie ma problemu z listą haseł jednorazowych wymaganych do obsługi konta - gdy wykorzysta się połowę haseł z aktualnej listy, bank sam wysyła (rzecz jasna nie za darmo) kolejną listę.
    Koszty utrzymania są niwielkie - 50 groszy za przelewy, 1 zł za obsługę internetową etc.
    Korzystam przy dokonywaniu przelewów przy aukcjach, doładowaniu konta telefonu komórkowego.
    Nie korzystałam z dodatków - zakładania lokat, wniosków kredytowych.
    Często niestety zdarzają się problemy z logowaniem - zdarzyło się, że konto było niedostępne przez ponad dobę.
    Zaletyproste w obsłudze, tanie
    Wadyzdarzają się problemy z logowaniem
    3-4 lata
  • ~Iwona / 2020-07-30 14:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam. Blokują wynagrodzenie wolne od potrąceń.
  • ~nikitiki / 2020-03-01 18:21
    Ocena: 3.67 / 5
    Oceniam serwis IPKO.
    Używam od wielu lat. Nie jest źle. Dwie rzeczy mnie jednak irytują. Pierwsza to skomplikowany sposób wyszukiwania w historii operacji. Zobaczcie jak to jest w mBanku - ideał. Drugi irytujący punkt to sortowanie wykonanych operacji - wg dat..... no właśnie dat księgowania czy też daty waluty. Mnie jako użytkownika nie interesuje data waluty czy księgowania. Mnie interesuje data wykonania operacji, a ta jest ukryta w szczegółach. Popatrzcie jak jest w Mbanku. Zróbcie tak jak tam a będzie idealnie.
    ZaletyGeneralnie OK
    WadyWyszukiwanie w historii operacji - mało intuicyjne.
    Sortowanie operacji po dacie waluty czy księgowania - kogo taka data interesuje? Dlaczego nie sortujecie po faktycznej dacie wykonania operacji.
  • ~olga / 2015-03-02 14:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Bank dosc dobry, o ile panią ktore pracja w banku chce się podejść łaskawie do kasy. Nie wiem czy w każdym banku tak jest, ale w Lubawie jest tragedia. Nawet gdyby w kolejce było 100 osob to więcej niż jedna kasa nie byłaby otwarta.
  • ~Kris / 2013-02-06 17:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Dla tych niedoinformowanych, to bank PKO BP, nie jest już bankiem polskim tylko bardziej Włoskim, a tylko w 25% polskim.
    Zaletyobsługa klienta, brak problemów ze standardową obsługą internetową, prosta obsługa
    Wadymega kolejki w oddziałach, duże opłaty za każde "pierdnięcie" na wlasnym koncie, mało atrakcyjna oferta, odradzam aplikację token w telefonie- zawiesza się i potrafi generować kody blokujące konto
    8 lat
  • ~Malina / 2016-04-27 16:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak dla mnie to bank jest Okej, Nagasaki mi że nie pobierają nic jedynie jak nie używam kkarty a przyszli co do czego to ogromne pieniadze zabierają . jeszcze w banku głupich z siebie robią że nc takiego nie ma, gdzie widać na koncie ile zabrali.. Zenada
  • ~D / 2023-09-24 03:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Do obsługi klienta raczej nie ma co się czepiać, jak czegoś chcą to dzwonią często. Jeśli chodzi o appkę IPKO to niestety, ale jest to często pomyłka. Przy mniejszym zasięgu internetu aplikacji nie użyjesz (wrzucisz fotkę na insta czy napiszesz post, ale za zakupy nie zapłacisz za pomocą BLIKa np.), Druga sprawa, częste prace techniczne np. dwie soboty z rzedu o 1 w nocy trwające kilka godzin, kiedy wychodzisz ze znajomymi i nie możesz zapłacić kartą czy BLIKIem, nie możesz zrobić przelewu lub nawet wysłać pieniędzy na telefon. I związana z tymi pracami niemożność zakupu biletu w komunikacji czy nawet okazania zakupionego już biletu miesięcznego bo aplikacja uniemożliwia wszelkie z niej korzystanie. Ogólnie polecam posiadanie gotówki zamiast trzymać pieniądze na koncie na czym zarabia bank, niż korzystanie z często niedziałających aplikacji...
  • ~Krzysztof / 2017-04-11 11:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowy interfejs to w 80% porażka, mniej czytelny od starego i nastawiony na operacje z dziś. Nastawiony dla dzieci którym konto musi się ruszać i wirować i co tam jeszcze byle było atrakcyjnie - wygoda i funkcjonalność na dalszych miejscach.
    Można sobie obejrzeć każdą lokatę dokładnie ale nijak się nie dowiecie ile ich macie, nie zrobicie zestawienia która kiedy wygasa. Po co totalnie zmieniać coś co działało i było funkcjonalne.
    Działanie na zasadzie: chcecie czy nie to i tak was unowocześnimy... klient nasz zakładnik.
    zastanawiam się nad zmianą e-konta w innym banku.
    Zaletyszybciej działa - subiektywne odczucie
    Wadykafelkowatość, brak jasnych i prostych podsumowań, brak informacji o stanie lokat
  • ~marcos74 / 2008-08-28 14:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Konto mam od 2 lat. Do tej pory było OK, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. Najpierw zablokowano mi dostęp do historii rachunku - pomogła reklamacja. Potem z opóźnieniem pobrano mi z rachunku raty kredytu, a teraz - w ogóle nie pobrano i jeszcze bezczelnie mnie upomnieli, że kredytu nie spłacam!Prosiłem więc o pilny kontakt, ale słowo "pilny" jest w rozumieniu tego banku pojęciem bardzo nieprecyzyjnym. Roglądam się więc za innym bankiem.
  • ~Sławek Gdynia / 2018-06-28 22:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Każda kolejna aktualizacja iPKO to coraz mniej intuicyjna obsługa.
    Stara wersja była najlepsza, nie wiem co im nie pasowało.
    Jakoś przyzwyczaiłem się do nowej - to znowu zmiany, lista zdefiniowanych odbiorców do kitu, okienko przelewu do kitu, zmiany tylko na gorsze.
    Obawiam się że niebawem pożegnam się PKO, bo intuicyjność obsługi jak do tej pory mnie mocno trzymała.
    Ale to już zniknęło.
    ZaletyW sumie to przyzwyczajenie
    WadyCoraz gorsza bankowość internetowa, nie uznają dokumentów po angielsku (21szy wiek!!), sporo papierologii, jak wszędzie - stały klient ma gorzej niż nowy.
    Za mało można przez internet.
  • ~.Zawiedziona. / 2022-08-24 16:32
    Ocena: 2.33 / 5
    A po co opiniować i tak nic nie zmieni to jest bank rządowy czyli pis. A jaki pis to każdy widzi.
    Zaletybrak
    Wadybrak zabezpieczeń.
  • ~Aneta / 2019-09-27 23:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam po 5 latach korzystania z konta i karty kredytowej dowiedzieliśmy się mimo spłacania rat w terminie i systematycznych wpływów na konto ktoś stwierdził że trzeba nam wypowiedzieć umowę z powodu negatywnej zdolności kredytowej nikt nie jest w stanie wytłumaczyć na jakiej podstawie taka decyzja ....
  • ~GG / 2017-01-04 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Stara wersja strony ok bo prosta i intuicyjna, a nowa porazka!! Nic nie mozna znalesc!
    WadyW dodatku zablokowali mi dostep i wydzwanialam 2 dni zeby mi odblokowali bo nie mialam dostepu do wlasnych srodkow na koncie przez internet a te dziady na infolini wypytuja setki razy o pesele, nazwiska matki, ojca,.... numey dow os. jak na jakims przesluchaniu!!! A i tak system wprowadzania kodu dostepu na tel im nie dziala prawidłowo bo Pani powiedzialaze mam smartfona i dlatego!!! Przepraszam, to moja wina ze nie mam zwyklej starej komórki!
    Za 3 rozmowy z infolinia na nr 801307307 zapłaciłam 45zl tyle co mój mieseczny abonament, sk.....!!! uwazajcie!
  • ~kakioti / 2012-03-25 14:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelew walutowy na 4,88 zł kosztuje 105 zł- mbank 5 pln.
    Mamy najdroższe stadiony/autostrady/statki-gawron/państw o/dlaczego nie banki(cheche)---- ale najlepsze nagrody-- przyjęło się już dawać po około 500 tysięcy złotych i to we wszystkich dziedzinach działalności >PAŃSTWA<.
    Dokonałem przelewu walutowego na kwotę 4,88 pln a zapłaciłem 105 PLN !?
    Pytanie czy to możliwe?
    Proszę pytać o detale i skany/kopie dokumentów całej sprawy na: ryszardoruba@wp.pl
    W mbanku zapłaciłbym za operacjęj=== 5 PLN!!!!
    Jak to możliwe żeby polski bank który poninien być przykładem dla innych banków jest tak
    pazerną instytucją, stach pomyśleć o rozwoju kraju i konkurencji z innymi państwami- żenada.
    Pozdrawiam.
    ZaletyNazwa/ obsługa
    WadyDrożyzna i zdzierstwo
    7 lat
  • ~Zyx / 2017-03-07 18:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie na temat zmodernizowanej strony. I funkcjonalnie, i graficznie jedna: jedna wielka porażka! Nie darmo mówią, że nowe jest wrogiem dobrego! I tak właśnie jest z z tą "NOWE" stroną iPKO! Z przerażeniem myślę o dniu, w którym "STARE" wyłączą. Rozmyte, nieczytelne, nielogicznie ułożone operacje... Jeden wielki chaos. Operacje "oczekujące" na dole strony głównej po zalogowaniu, zamiast dostępności pod hasłem transakcje. A jak chcesz zmodyfikować zlecenie stałe, to dopiero robi się bałagan: nie doszukasz się czy operacja została odrzucona , czy zmodyfikowana, czy usunięta... Dopiero ze "STAREGO" udało mi się to uporządkować. Ciekawe, ilu domorosłych informatyków, pociotków prezesa dostało za badziewie kasę. A jak pomyślę, że "e-Urząd" na tej stronie będzie tak samo "łatwodostepny" i czytelny, to włosy mi się na głowie jeżą z przerażenia. Na pewno nie będę z tej opcji korzystać!! A jak pomyślę, że - koniec-końców - i tak za to przyjdzie mi zapłacić kosztami obsługi, to robi mi się niedobrze...

    Błagam, proszę: NIE LIKWIDUJCIE STAREGO DOSTĘPU DO iPKO!!!
    ZaletyBrak!
    WadyNieczytelne graficznie, nielogiczny interfejs
    Z banku PKO BP całe życie, z iPKO od samego początku
  • ~ARNI / 2023-02-18 01:07
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam jest godzina 01:06 od 20 minut próbuję się zalogować a system TWIERDZI ŻE NIE MAM INTERNETU BZDURA TOOOTALLLNA skoro piszę ten post NIE POLECAM TEGO BANKU KŁAMIĄ NAWET NA STRONIE INTERNETOWEJ
    ZaletyBRAK
    WadyJAK PO WYŻEJ I PARĘ INNYCH
  • ~Janr / 2018-07-02 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejna zmiana na gorsze,najlepsza była stara wersja. Jak juz się przekopałem przez te nowe funkcjonalnosci i zapamiętałem gdzie co jest, to kolejna zmiana i strata czasu . Kto to wymysla?!
    Zaletytylko 30-letnie przyzwyczajenie
    WadyDlaczego z ekranu przelewu do klienta nie moge zobaczyc jego historii!? Tak do niedawna byłao
  • ~krystian / 2017-01-09 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam - obecna strona ipko to TRAGEDIA ,TRAGEDIA. Mam 44 lata i za każdym razem muszę dzwonić na infolinię robić przelewy do ZUS US . Kosmos dlatego zrezygnuję i nie polecam
  • ~RobG56 / 2020-06-30 20:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy interface zeżarł mi zdefiniowane funkcjonalności.
    Ciężko się połapać. Nie widzę wielu elementów, które były. Byłoby śmieszne, gdy nie żałosne.
    Zaletybo jest?
    WadyZniszczono wiele funkcjonalności: zniknęły zedefiniowane przelewy, zniknęła opcja planowania przelewów i oczekujących.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971