strona 9 z 47
-
~Julka / 2023-05-25 23:26
Bardzo dziękuję pani co pomogłam mi aktywować IKo i cała ta procedurę bardzo szybko przeprowadziła.Niestety imienia pani nie pamiętam A. ???? -
-
~Jurek / 2021-01-29 10:40
Super aplikacja IKO
Miła obsługa
Przejrzysta strona internetowa ipko
ZaletyŁadny wystrój oddziałowWadyBrak -
~Justyna / 2024-03-25 22:20
Bardzo dziękuję pani Dorota Swajdo z oddziału w Skarżysku Kamienna za profesjonalną i miłą obsługę. Pani Dorota to osoba z dużą wiedzą, przy tym niezwykle sympatyczna i otwarta na klienta .Z czystym sercem polecam współpracę z tą panią. Klient naprawdę czuje się zaopiekowany. -
~JW / 2023-04-27 09:22
Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszej obsługi w Waszym Banku przy ul. Rajska 8. Pani Karolina Tylkowska bardzo kompetentnie i merytorycznie odpowiedziała mi na wszystkie zapytania i pomogła poprawnie uruchomić aplikację w telefonie
-
~Kamila / 2023-11-13 15:49
Polecam Bank PKO BP doradca hipoteczny pani Joanna Krotofil z oddziału w Gdańsku na Grunwaldzkiej 105,bardzo konkretnie zajeła się moja sprawa ,ważnymi dokumentami że spłata kredytu i otrzymaniem ważnych dokumentów ,odpowiednią osobą na na tym stanowisku ,bardzo dziękuję ,klientka Kamila ZaletySzybka i zwarta obsługaWadyBrak -
~Karolina Z, / 2022-08-01 09:49
Bardzo polecam Panią Magdalenę Gniewaszewską z Odziału 9 we Wrocławiu. Miła, pomocna, wyjaśnia wszystko bardzo dokładnie przy założeniu konta firmowego. Polcam! -
~Kasia / 2023-07-19 13:04
Bardzo polecam bank, super profesjoalna obsługa, bardzo sympatyczna atmosfera. -
~Katarzyna / 2023-05-10 09:25
Polecam bardzo Panią Renata Pagór profesjonalna obsługa klienta ZaletySzybka i sprawna pomocWadyBrak -
-
~Katarzyna / 2023-06-16 13:34
Bardzo sprawna obsługa.
Miło i kulturalnie. Polecam -
~Katarzyna / 2023-11-08 14:34
Polecam Odział Banku PKO BP w Nowym Dworze Mazowieckim, jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Panią Iwoną Sitnik, ponieważ ma profesjonalne podejście do klienta. -
~Katarzyna / 2024-12-09 12:24
Polecam Panią Iwonę Sitnik z Banku PKO BP Oddział w Nowych Dworze Mazowieckim, bardzo miła oraz kompetentna osoba. W razie potrzeby służy pomocą oraz szybko rozwiązuje problemy. -
~Kazimierz / 2023-10-17 17:54
Jestem klientem PKO BP od 30 lat. Zawsze miła obsługa. Przydzielony opiekun klienta. Super. Serdecznie pozdrawiam. -
~Klient / 2023-11-03 08:48
Bardzo sympatyczna obsługa
Pracownik kompetentny, rzetelny -
~Klienta / 2023-09-07 20:05
Wielkie podziękowania dla Pani Aleksandry oddział Opole ul. Reymonta -
~Klienta / 2023-09-07 20:05
Wielkie podziękowania dla Pani Aleksandry oddział Opole ul. Reymonta -
~Klientka / 2023-09-14 22:16
Byłam w Banku PKO BP na os.Kościuszkowskim 1 w Krakowie u Pani Agnieszki Mikulskiej. Doradca bardzo profesjonalny. Żadne moje pytanie nie pozostawało bez konkretnej i rzetelnej odpowiedzi. Prawdziwy DORADCA który potrafi uwzględnić potrzeby klienta i przeprowadzić go bezboleśnie przez gąszcz formalności. Sprawa załatwiona sprawnie i bezproblemowo.
Gorąco polecam Panią Agnieszkę jako Doradcę bankowego. -
-
~Klientka / 2024-01-31 14:04
Polecam p.Kinge z PKO Bank Polski o.Trzebinia ,jesteśmy z mężem bardzo zadowoleni z obsługi przy udzielaniu pożyczki,bardzo miła i rzetelna pani.dziekujemy -
~Klijent / 2022-03-07 19:40
Wchodzę dziś żeby się zalogować a tam ukraińskie napisy!!! To jest chore!!! ZaletyKlijent -
~Kozzal / 2021-07-07 15:16
Jestem posiadaczem konta również w innym banku, ale od jakiegoś czasu zupełnie przypadkowo zostałem posiadaczem konta w PKO BP.
Jestem bardzo mile zaskoczony obsługą,w oddziałach, łatwością obsługi aplikacji, szybkością realizacji przelewów potwierdzonych np ( przy akcie notarialnym).
Bardzo mile zaskoczyła mnie obsługa oddziału w Luboniu pod Poznaniem zwłaszcza pani Magdy gdzie zupełnie bezpretensjonalnie pomogła z własnej inicjatywy przyspieszyć całą sprawę :-)
Dziękuję bardzo i polecam.ZaletySzybko, sprawnie z pomysłem.WadyBrak -
~Kris / 2019-05-12 17:23
Przeszedłem z Credit Agricole, zarówno z kontem firmowym, jak i indywidualnym. Na razie rewelacja, świetny Bank ZaletyIPKO, IKO, obsługa Klienta w placówkach.WadyDrobne, nie wiedziałem że w jednym z oddziałów trzeba pobrać numerek, słaba informacja o takiej procedurze i złe ustawienie maszyny.
strona 9 z 47