Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 968 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.72
  • Obsługa klienta
    2.79
  • Prostota obsługi
    2.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nalu / 2023-02-14 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
    WadyMnóstwo
  • ~Natalie / 2022-09-27 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok temu przelałam swoje oszczędności w walutach wymienialnych z innego Banku do PKO. W tym miesiącu poszłam wypłacić tysiąc euro, pierwsze co to osoba obsługująca chciała wypłacić je w złotówkach po tym jak powiedziałam że jednak chce w euro, poszła pi te euro. Wróciła za 15 minut włożyła banknoty do maszyny, faktycznie wskazało że 1000€. Poszłam z tym do kantoru gdzie Pan zaczął sprawdzać jak powiedziałam że z PKO to powiedział ze tym bardziej i że właśnie z nimi się rozstał. Okazało się że jeden z banknotów miał ucięty rożek a z maszyny pracowniczka podała banknoty na kupce i to nie zostało przeze mnie zauważone. Wyparli się tego że banknot z ich banku, chociaż jestem ( byłam bo odchodzę ) klientem ViIP i kombinowanie w moim przypadku było by śmieszne. Pytanie dlaczego maja w banku uszkodzone banknoty s jeśli już to na te okoliczność powinni sporządzić protokół. Jestem zszokowana tym że w Banku w ogóle mogą się dziać takie rzeczy! Nie znam żadnego Banku gdzie by tak niewiarygodnego o żenujacym zachowaniu dyrekcji, która pozwala na taki balagan. Poza tym za każdym razem był tak problem wynikający z niskich kwalifikacji pracownic a to niepoprawnie spisana umowa, dzwonili żeby przyjść, a to był problem z wysłaniem pieniędzy za granice..Odradzam stanowczo bo nic dobrego tam nikogo nie czeka, zwłaszcza że oferta też kiepska. Zwłaszcza omijać oddział w Wołominie, reszta może lepsza, chociaż sadzać po tych to wątpię.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo kiepska obsługa, nieuczciwe traktowanie Klienta
  • ~Natalie / 2022-09-29 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawiązując doostatniego komentarza (opinii) chciałam dodać, że miałam podobną sytuację z uszkodzonym banknotem w Oddziale na ul. Mieszka w Wołomine,a pomimo to: 1. była źle spisana umowa, zadzwonili żeby przyjść poprawić, 2. godzinę czasu "praktykowali" zanim przelew zagraniczny gdyby nie podeszła inna pracownica, to by pierwsza do której się zwróciłam nie poradziła by sobie. Wreszcie jako wisienka na torcie - dostałam uszkodzony banknot 50 euro. Wypłacałam 1000 euro, 1 banknot 500 i 10 po 50, po przeliczeniu na maszynce się zgadzało ale nawet nie przyszło mi do głowy żeby dokładnie badać każdy banknot, bo z założenia bank nie powinien posiadać uszkodzonych banknotów (był odcięty rożek i wyglądał jak zagięcie). W związku z odmową przyjęcia poszłąm do dyrekrorki i to dopiero się okazała porażka, bo powiedziała że ona jak kupuje jabłka na straganie to je maca, a wieć ja też powinnam byłam to zrobić. Niska kultura osoby poraża i mocno zniechęca do tej instytucji, a byłam u nich klientem VIP. Brak przestrzegania procedur czy świadome upłynnienie takich banknotów ? Tego juz się nie dowiem ale się przekonałam że w tym Oddziale brak rzetelności oraz szacunku do Klientów. Znajoma też wycofała z tego Oddziału ponad 270 tys z powodów nieporozumienia z obsługą. Należy domniemywać że reszta nie jest lepsza. Powiedziałam tej dziwnej dyrektorce że w Hiszpanii i w ogóle za granicą jak wydają inne waluty to prezentuja każdy banknot a nie podaja na kupce, na co ona zaczęła prowadzić jakieś bazarowe dyskusje typu że powinnam tam się przenieść. Żenada skąd wykopują tych dinozaurów?
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak profesjonalizmu jak i szacunku do Klientów
  • ~Nel / 2022-02-19 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj urzednik PKO BP SA Torun ul. Grudziadzka bardzo staral sie utrudnic zycie mojej 90 letniej mamie , nie wykazal empatii ani zrozumienia dla jej stanu i probowal pokazac kto tu rzadzi a akceptacja podpisu/ zgodnosc ze wzorem zalezy od humoru pracownika , w jednym tygodniu ten sam podpis jestakceptowany, za tydzien juz nie. Wstyd dla banku
  • ~neu007 / 2022-12-14 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności za to co się powiedziało. Zero chęci udzielenia pomocy klientowi w rozwiązaniu prostej sprawy. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyOpis wyżej.
  • ~Neutrino / 2024-03-09 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejskie oprocentowanie lokat i rachunków oszczędnościowych (i nie mówię tu o mobilnej, którą łatwo można zhakować) w porównaniu do innych banków
    Infolinia, tragedia , ciągle jakieś boty walisz głową w mur i nic nie załatwisz
  • ~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy.
    ZaletyBrak!!!!
  • ~Nhg / 2023-09-17 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 nad ranem srodku Niemiec dowiedzialem sie ze musze sobie poczekac na mozliwosc uregulowania rachunku za paliwo do godziny 12.30 bo trwaja prace modernizacyjne, co prawda platnosci karta I wyplacanie pieniedzy z bankomatu powinny dzialac, ale nie dzialaja, to musze sobie poczekac.
  • ~Nie PKO BP / 2021-12-31 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak cię chwycą to już nie puszczą, zamknięcie konta w tym banku graniczy z cudem, mimo braku transakcji płatniczych, ciagle im coś wisi i system nie pozwala zamknąć konta, porażka. Zwlekają z zamknięciem konta, atakują ofertami na kredyt, na kartę kredytową, dzwonią i nagabują i naliczają dodatkowe opłaty za przedłużanie likwidacji konta. Nie polecam, odradzam. Uważałam że polski to dobry a tu wielkie nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Nie Polecam ODRADZAM / 2021-02-18 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    To że ludzie są okradani w ich banku świadczy to tylko o ich zabezpieczeniach które są za słabe ale to jest wina banku a nie klienta, bo jak się komuś daje na przechowanie pieniądze no to wiadomo że później trzeba człowiekowi oddać zwrócić a nie szukać głupich argumentów i się odwoływać....
    Zalety???
    Wady!
  • ~Niedzielska / 2024-01-31 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc pod numer 800302302 Pani niemiła, bezczelna, nie chciała udzielić żadnych informacji poza tym co wiem.
    Po co oni są w takim razie? Od siedzenia i pierdzenia w slotek?
  • ~Nienawidze tego banku / 2022-12-01 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Uciekac od niego!!! Sluchajcie ludzie mialam limit odnawialny na 10 000 zl on zostal mi wypowiedziany po ok 3 miesiacac zostalo mi do splacenia okolo 7 tysiecy zlotych bo bank pobieral sobie ile chce przez ten czas pozniej mi wyslali ugode na 10 000tys zl plus jakies odsetki ratalne co w calosci wyszlo ponad 11 000 zl. Myslicie ze proporcjonalnie zostalo to pomniejszone? Absolutnie nagle mam do splacebia ponad 9000 tys zlotych to sa jakies zarty...
  • ~niestety klientka tego banku / 2023-09-25 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w Oddziale w Gdańsku ul. Cieszyńskiego. Prawie wszyscy pracownicy w tym oddziale, oprócz jednego, nie wiedzą nawet o aktualnych podstawowych opłatach bankowych. Cały czas jestem tam wprowadzana w błąd np o możliwości otrzymywania wyciągów na e-mail, wysokości opłat i prowizji.
    Często też na moje proste pytanie , czy mogę np.darmowo dokonać w miesiącu kilku wypłat gotówkowych , otrzymywałam odpowiedz od oburzonego moim pytaniem pracownika: " Ja tam nie wiem . Czego jeszcze?"
    Założyli mi też dostęp do bankowości internetowej , na co się nie zgadzałam . Żadnej umowy o bankowości internetowej nie podpisywałam.

    Wypłacili mi też w kasie dziwne, podejrzane,poplamione na różowo banknoty. Nie zauważyłam tego w kasie , bo nie wzięłam okularów. Później miałam problem przy płaceniu tymi banknotami. Pobazgrane dokumentnie długopisem (z napisami, podpisami) banknoty też mi wypłacali w kasie.

    REKLAMACJE NA DZIAŁU REKLAMACJI TO CAŁKOWITA PARANOJA!!!Dostaje się tylko odpowiedz typu" Żadnych nieprawidłowości nie stwierdzono". I żadnej merytorycznej odpowiedzi! A do tego dostaję odpowiedzi na reklamacje do skrzynki w bankowości elektronicznej , na która się nie zgadzałam!!!
    Zaletyżadne
    Wadybrak elementarnej wiedzy o produktach bankowych, prowizjach i stawkach
    wprowadzanie w błąd
    założenie dostępu do bankowości internetowej pomimo sprzeciwu klienta
  • ~Niewazne / 2022-01-12 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie moge polecic tego banku, ponieważ jest to banda oszustow. W innych bankach slyszalo sie jakoby podczas ostatnich kradziezy blokowano przelewy wychodzące widniejące jeszcze jako saldo konta (tzn ze pieniadze jeszcze nie wyszly) a niestety pomimo mojej bardzo szybkiej reakcji (5min max) pani na infolinii stwierdzila ze nic wiecej nie moze nic zrobic. Jesli zlodziejom udaje sie ppdrobic stronę banku 1:1 to tutaj nie ma jakichkolwiek zabezpieczen dlatego radze wybrac inny bank. Taka jest prawda niestety. Prowadzenie konta ktore mialo kosztowac 0zl co miesiąc kosztowalo 10zl. Odsetki na rachunku oszczednosciowym mialy sie same odkladac a niestety przez caly okres trwania tego konta zaplacilem 10 razy tyle za prowadzenie co dostałem odsetek buahahaha
    ZaletyŻadne
    WadyBrak zabezpieczen
  • ~Niezadowolony / 2025-09-17 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w czerwcu wypowiedział umowę konta firmowego założonego w styczniu, na który wpływy zaczęły się od czerwca. Opóźnienie wpływów wynikało z wpłat z ZUS na prowadzenie żłobka. Nie polecam. Opóźni to przelewy na działanie placówki
  • ~Niezadowolony klient / 2019-12-14 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można ujawniać nazwisk. Wstydzicie się ?
    Z prawie normalnego banku zrobiono twór pt karykatura banku.
    Po ponad 40 latach pożegnaliśmy definitywnie coś co podobno jest polskim bankiem.
    Zamiast pożegnać wieloletniego klienta i podziękować za wieloletnią współpracę kazano sobie zapłacić 25,00 zł. za zaświadczenie, że nie mam wobec nich żadnych zobowiązań.
    Zero rozliczenia kosztów. Przedłużanie "rozstania" aby wyłudzić jeszcze opłatę za prowadzenie konta. Chciałbym wiedzieć co takiego robi bank, cóż to za skomplikowane operacje. ŻENADA
    Nie spodziewali się, że przeniosę WSZYSTKIE pieniądze do innego banku.
    Szczerze odradzam obecne PKO BP
    Szkoda, że w skali ocen nie ma 0
    ZaletyWolne żarty proszę państwa
    WadySzkoda słów . Musiałbym obrazić sporo menagarów
  • ~Niezadowolony klient / 2020-11-03 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paniom które pracują w oddziale w moim mieście potrzeba konkretnego przyuczenia do tego czym się zajmują. Człowiek składa wniosek po zamknięciu konta o wydanie wyciągów z konta dowiaduje się że musi czekać na jedną kartkę papieru miesiąc czasu, myślę no dobra poczekam... Upływa miesiąc czasu a wyciagu jak nie było tak nie ma.. W oddziale Pani informuje mnie, że wniosek nie był przypisany do żadnej osoby.. No ale jak to mam na wniosku Pani odbierajacej mój wniosek jej imię, nazwisko i pieczątkę.. Słyszę tylko ale ta Pani tym się nie zajmuje. No tak pewnie Pani która ode mnie przyjmowała wniosek jest od mycia okien lub parzenia kawy.. Bałagan w papierach, niekompetentna obsługa na co komu tam konto.. Radzę się porządnie zastanowić..
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w oddziale
    Bałagan w papierach
  • ~Nieznajoma 30 / 2022-09-08 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jest tragedia miałam limit odnawialny gdzie została wypowiedziana mi umowa Bo sama chciałam zrezygnować z tego. Poszłam do banku żeby dogadać się w sprawie spłaty babka była bardzo wredna nie miła nie mogłam nic się dowiedzieć ale Ok złożyłam wniosek mam czekać na odpowiedź do 30dni. Parę godzin później dostałam przelew z PuP dla bezrobotnych 700 zł zdąrzyłam zrobić zakupy a oni resztę pieniędzy zabrali mi bez mojej zgody gdzie wcześniej w banku babka mnie zapewniała że nie ruszą mi żadnych pienidzy. Ja chciałam poprostu dogadać się z nimi nie dało się. Znowu na infolinii za każdym razem co innego słyszałam albo wmuszali mi kredyt którego nie chciałam i grzecznie mówię że nie dziękuję a oni dalej swoje. Ludzie nie dajcie się oszukać ja po ich zachowaniu zmieniam bank złodzieje i oszuści.
    ZaletyZero
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Nikoś59 / 2025-10-30 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak wsparcia , Brak naprawy błędów na infolinii ci nie pomogą a jeszcze ci wcisnąć pożyczkę
    Błędy zgłoszone po miesiącu nikt z tym nic nie zrobil, aplikacja to gowno jedno powiadomienie o płatności pojawia sie ikonka ze z iko mam 10 powiadomień przenoszę sie gdzieś indziej pie*dole nie będę dłużej okłamywany
    Brak ciemnego motywu na kompie mnie przeraża mamy 21 wiek a developer nie umie napisać prostego kodu na motyw xD ludzie tam pracujący nie dają sobie pomoc mówisz im że jest niepotrzebnych znak w powiadomienie a oni robią z ciebie debiut z robieniem aktualizacji japie*dole
    ZaletyBrak
    WadyTępy bot który nic nie rozumie Brak wsparcia, tickety działające na zasadzie jedna wiadomość = odpowiedź i ticket zamknięty
  • ~O / 2022-01-29 01:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Pko dziadostwo w ipko nie mogę nadać pinu do karty w tym banku jestem prawie 23 lata ale tszeba zmienić bank omijają tan bank
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1583
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1007
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5013
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4642
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192