Paniom które pracują w oddziale w moim mieście potrzeba konkretnego przyuczenia do tego czym się zajmują. Człowiek składa wniosek po zamknięciu konta o wydanie wyciągów z konta dowiaduje się że musi czekać na jedną kartkę papieru miesiąc czasu, myślę no dobra poczekam... Upływa miesiąc czasu a wyciagu jak nie było tak nie ma.. W oddziale Pani informuje mnie, że wniosek nie był przypisany do żadnej osoby.. No ale jak to mam na wniosku Pani odbierajacej mój wniosek jej imię, nazwisko i pieczątkę.. Słyszę tylko ale ta Pani tym się nie zajmuje. No tak pewnie Pani która ode mnie przyjmowała wniosek jest od mycia okien lub parzenia kawy.. Bałagan w papierach, niekompetentna obsługa na co komu tam konto.. Radzę się porządnie zastanowić..
ZaletyBrak
WadyObsługa w oddziale
Bałagan w papierach
~Nieznajoma 30 / 2022-09-08 05:24
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jest tragedia miałam limit odnawialny gdzie została wypowiedziana mi umowa Bo sama chciałam zrezygnować z tego. Poszłam do banku żeby dogadać się w sprawie spłaty babka była bardzo wredna nie miła nie mogłam nic się dowiedzieć ale Ok złożyłam wniosek mam czekać na odpowiedź do 30dni. Parę godzin później dostałam przelew z PuP dla bezrobotnych 700 zł zdąrzyłam zrobić zakupy a oni resztę pieniędzy zabrali mi bez mojej zgody gdzie wcześniej w banku babka mnie zapewniała że nie ruszą mi żadnych pienidzy. Ja chciałam poprostu dogadać się z nimi nie dało się. Znowu na infolinii za każdym razem co innego słyszałam albo wmuszali mi kredyt którego nie chciałam i grzecznie mówię że nie dziękuję a oni dalej swoje. Ludzie nie dajcie się oszukać ja po ich zachowaniu zmieniam bank złodzieje i oszuści.
ZaletyZero
WadyZa dużo by wymieniać
~Nikoś59 / 2025-10-30 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Brak wsparcia , Brak naprawy błędów na infolinii ci nie pomogą a jeszcze ci wcisnąć pożyczkę
Błędy zgłoszone po miesiącu nikt z tym nic nie zrobil, aplikacja to gowno jedno powiadomienie o płatności pojawia sie ikonka ze z iko mam 10 powiadomień przenoszę sie gdzieś indziej pie*dole nie będę dłużej okłamywany
Brak ciemnego motywu na kompie mnie przeraża mamy 21 wiek a developer nie umie napisać prostego kodu na motyw xD ludzie tam pracujący nie dają sobie pomoc mówisz im że jest niepotrzebnych znak w powiadomienie a oni robią z ciebie debiut z robieniem aktualizacji japie*dole
ZaletyBrak
WadyTępy bot który nic nie rozumie Brak wsparcia, tickety działające na zasadzie jedna wiadomość = odpowiedź i ticket zamknięty
~O / 2022-01-29 01:28
Ocena: 1.00 / 5
Pko dziadostwo w ipko nie mogę nadać pinu do karty w tym banku jestem prawie 23 lata ale tszeba zmienić bank omijają tan bank
~Obywatel Polski / 2023-11-17 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Ten Bank to jedna wielka porażka!trzymajcie sie od tego banku jak najdalej!W moim przypadku była wzięta pożyczka gotówkowa która nie została jeszcze spłacona a bank zabrał mi całe alimenty które wpłynęły na konto,nie zostawiając mi kompletnie nic na przeżycie !! Jedne Wielkie dno a nie bank!! Nie mają sumienia.
ZaletyNie ma żadnych
WadyZabiorą wszystko
~Okradziona / 2021-02-17 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Konto okradzione przelewem na konto xxx bo czym saldo wynosi 0zl a bank twierdzi ze przelew był legalny i teraz nie chce oddać pieniędzy ???? Kto w ogóle rozpatruje te reklamacje???? Były pieniądze i pieniędzy nie ma i teraz nie chcą oddać ?! To jakaś porażka a pan xxx twierdzi na infolinii ze w ich banku nie ma kradzieży ?? I oszukuje mówiąc takie głupoty ?chyba OPINIE TEGO BANKU O CZYMŚ ŚWIADCZĄ a jak im nie zależy na ludziach i opiniach to niech chociaż pieniądze oddadzą okradzionym osoba bo jest ich coraz więcej .....
ZaletyBrakkkk
WadyZa duzo
~Ola / 2023-06-21 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Po takej obsługe telefonicznej zastanawiam się o zmiane banku
~Olek / 2022-03-25 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwonili do mnie, mówili dla czegoś chyba w języku rosyjskim, powiedziałem że mówię po polsku. Od razu rozłączyli się. To pracownicy banku czy jakaś banda.
~Olena / 2022-09-28 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry.
Posiadam w banku konto walutowe w dolarach.
02.09.22. odebrałam 100 dolarów gotówką w banku (PKO Bank Polski Oddział 1 we Wrześni, ul. Szkolna, 3) u specjalisty pod numerem 12. Potrzebowałam gotówki, przez to nie skorzystałam się kantorem w aplikacji IKO. Dostałam od specjalisty dwa banknoty po 50 dolarów, pierwszy z 2003 roku, drugi z 1981 roku. Drugi banknot wyglądał źle, ale Pani zapewniła że wszystko jest w porządku. Wyszło tak, że nie skorzystałam się z tych dolarów, i 28.09.22. postanowiłam wymienić te pieniądze na złotówki w kantorze. Banknot z 2003 roku wymieniły na złoty za zgłoszonym kursem ( 5.9. zł za dolar), a banknot z 1981 został zaoferowany do wymiany po kursie 3,5 przez to, że jest za stary. W oddziale banku, gdzie dostałam tę banknoty, otrzymałam odpowiedź, że one nie mogą przyjmując taki banknot przez to, że on jest popisany długopisem i w ogóle nie mogły mieć w banku takie banknoty, nie mają możliwości wrócić ich na konto. Nie nadały możliwości spotkać się z specjalisty, który to zrobił, i powiedziały że jestem winna przez to że nie sprawdziłam przy kasie czy wszystko jest w porządku. Ale przyszłam za gotówką do banku, a nie na targowisko.
Polecali mnie PKO Bank jako najlepszy bank w Polsce, ale nie dostałam tego poziomu usług, co był zaoferowany. Tylko skorzystały się z tego, że nie dobrze mówię po Polsku.
Przez miesiąc miałam problemy z kontem trzy razy:
1. Źle powiedziały szczegóły dla SWIFT przelewu, i jak by specjalista z innej strony nie zwrócił uwagi to, wtrąciła bym pomóc od rodziców i nie miała bym środków na życia.
2. Rachunek walutowy przy otwarciu nie był podpięty pod konto w złotych, i przez to było pobrano opłaty za korzystanie z rachunku. Musiałam o to zgłaszać. To nie stało mnie wiele pieniędzy, ale wzbudziło wątpliwości co do jakości usług banku.
3. Dostałam zepsuty banknot obniżonej zawartości jako normalny.
~Olga / 2021-11-19 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno. Od 2 godzin nie mogę się dodzwonić na infolinię.
~Oliwia / 2023-11-27 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Zadbajcie lepiej o jakość infolinii bo to porażka.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Os / 2021-04-07 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. Złodzieje okradają klienta, naliczaja bezpodstawnie kwoty za kartę, za prowadzenie konta mimo że warunki są spełnione. Później zwaracaj. Wszystko jest ok jak ktoś się skapnie A jak nie to bank sam z siebie nie odda. I tak niech zabiorę każdemu po 1 zł miesięcznie i ma się miliony dla prezesa. Dochodzi do tego niekompetencja pracowników którzy nie znają oferty albo mają od gornie przykazane aby nie informować o wszystkim klienta podczas podpisywania umowy, otwierania rachunku bankowego. Uciekać jak najdalej
ZaletyBrak
WadySame wady
~Oszukany przez bank / 2022-03-19 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, banda złodziei. Dogadają się na rozłożenie zaległości na raty, a za plecami załatwiają komornika który ściąga 2 x to samo. Banda złodzieji i nikogo to nie interesuje. Nie polecam robią z twoimi pieniędzmi co chcą, razem z US i ZUS. Państwo w państwie. Kradną twoje pieniądze i Ty się musisz prosić aby Ci oddali.
ZaletyBrak
WadyZabierają bezprawnie twoje pieniądze
~P. / 2024-04-08 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Porażka jednym słowem.. nie dość, że 3 razy próbowałam zamknąć konto, Panie nie potrafiły tego zrobić... A do tego zostałam wprowadzona w błąd. Panie w oddziale zamiast pracować to dzwonią do swoich bliskich, zamiast zająć się klientem przy stanowisku, rozglądają się, błądzą myślami - jest to tak bardzo mało kompetentne, że aż brakuje słów.
Dzisiaj mimo, że konto już jest zamknięte - wysłali, że mam zaległą opłatę za konto, które już nie istnieje... Najgorszy bank w jakim miałam konto - jeżeli chcecie mieć święty spokój, radzę poszukać innego banku.
ZaletyBrak
WadyDługi czas oczekiwania na obsługę, wiecznie niezadowolone panie, brak kompetencji w zamykaniu kont, zero pomocy od pań pracujących - ciągłe odsyłanie do kogoś innego...
~Pablo / 2022-05-23 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Jako klient PKO bp od 7 lat czuję się w tym momencie zwyczajnie opluty. Złożyłem wniosek o wydanie zaświadczenia. Miałem pilną sprawę, więc już składając pani z obsługi zaznaczyła wniosek jako "pilny". Po miesiącu czekania okazało się, że muszę zrobić w jednym miejscu zmianę. Prosiłem o jak najpilniejsze rozpatrzenie. Obiecano mi gotowe zaświadczenie za kilka dni. Po dwóch tygodniach czekania i 6 telefonach z ponagleniami (za każdym razem dostawałem obietnicę, że ktoś zaraz się tym zajmie) dostałem powiadomienie z banku, że rozpatrzenie mojego wniosku może się przedłużyć. Kpina z klienta. Proszę nie popełniać tego błędu, co ja.
WadyLekceważące podejście do klienta.
~pablo / 2024-02-27 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Radomsko duża kolejka. Dążą do tego aby połowa klientów odeszła i wtedy dojdzie do normalności.
~Pani Ewa / 2025-06-25 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Konto dziecka założone z dostępem dla opiekuna i oka uje się, że non stop jakieś problemy ma Bank. Dodam że dziecko niepełnosprawne. Legitymacja niepełnosprawności nie jest dla nich wogole dokumentem a przy kradzieży legitymacji szkolnej z zaświadczeniem i numerem legitymacji nawet z zwiększeniem limitu bank m problem. Podkreślam że konto zakładane jako z nadzorem dorosleho. Tymczasem wymogi by dziecko chore było obecne. Nigdy się z czymś takim wcześniej nie spotkałam.
~Pani Ewa / 2025-06-25 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Konto dziecka założone z dostępem dla opiekuna i oka uje się, że non stop jakieś problemy ma Bank. Dodam że dziecko niepełnosprawne. Legitymacja niepełnosprawności nie jest dla nich wogole dokumentem a przy kradzieży legitymacji szkolnej z zaświadczeniem i numerem legitymacji nawet z zwiększeniem limitu bank m problem. Podkreślam że konto zakładane jako z nadzorem dorosleho. Tymczasem wymogi by dziecko chore było obecne. Nigdy się z czymś takim wcześniej nie spotkałam.
~Patriota / 2023-12-20 13:07
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia nigdy nic nie załatwi (nic nie wiedzą nic nir mogą) ale pieniądze zabierac bez zadnej historii mogą zabierać :) kilka lat meczenia sie z tą g*wnianą firmą nadajecie sie do przechowywania kamieni conajwyzej a nie pieniędzy.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Patrycja / 2023-07-10 23:20
Ocena: 1.00 / 5
Dzis o 15.20 byłam w oddziale na 11 listopada.Miedzy innymi chcialam wymienic banknot podniszczony ale calkowicie czytelny.Zero kompetencji.Pani bardzo niemiła powiedziala ze nie wie czy jest autentyczny i :żeby jechac do warszawy go wymienic.Przedemną bardzo niemiło potraktowała inne klientki podnoszac na nie głos.Tragedia.