Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 880 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jakub / 2021-01-15 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę państwa poinformować że w zeszłym tygodniu założyłem konto w PKO BP w oddziale nikt nie miał czasu aby pomóc mi zalogować się do bankowości internetowej bardzo ciężko jest dodzwonić się na infolinię w dniu dzisiejszym to mi się udało jestem zażenowany obsługą konsultantka nie słucha tego co ja mówię mówi jakby podłączona była do automatu nie pomogła mi w niczym kompletnie w niczym powiem państwu szczerze że w dniu dzisiejszym zostałem tak zniechęcony do tego banku że zamykam konto więcej zatrudniajcie takich osób na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadySame wady!!!!!
  • ~Agata / 2021-01-15 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety moja mama jest klientem tego banku ze sredniowiecza a ja wspolwlasvivielem rachunku. Od 2 tyg nie moge sie zalohowac do konta bo nie potrafia pomoc!!!! Wysylaja karte kodow do logowania ale maja syf w systemie i nty sie nie zgadzaja... nigdy nikomu nie zycze doswiadczen z obsluga tego banku. Uciekajcie fo kazdego innego
  • ~Piotr / 2021-01-14 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje blokuja wszystko najgorszy Bank na świecie. Małe oprocentowania wszystkiego ale jak to każdy Bank zarabia na kredytach wtedy są mili bo pieniądze zarabiają a jak co chcesz dostać od nich to nie dostaniesz. Chcesz pieniądze to trzymaj w skarpecie bo Banku pkobp nie trzymaj
  • ~Przemek / 2021-01-08 17:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Absolutnie nie polecam. Pracują ludzie bez honoru, bez żadnego etosu dla swojej pracy.
    Kilka lat temu naciągnęli mojego ojca (lat obecnie 84) na konto platinum. I przez wiele lat kasowali za jego obsługę 80 zł miesięcznie, bo indywidualny (!) doradca do konta nie doradził jego zmiany. Kiedy zauważyłem to zdzierstwo wziąłem ojca do banku i zmieniłem mu rachunek na tańszy. Od razu zrezygnowaliśmy z karty kredytowej. Do rachunku przysłali nową kartę debetową. Ojciec nie wiedział jak ją aktywować i poszedł po pomoc w tej sprawie do placówki banku PKO. I co mu tam - 84 letniemu człowiekowi, który przyszedł po pomoc ws aktywacji karty do konta wcisnęli? Oczywiście kartę kredytową. NIE POLECAM TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!
  • ~Michał / 2020-12-21 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, wypłata gotówki z kasy w oddziale banku od 10 do 15. Pracuję do 16:00 więc wypłaty pieniędzy do świąt nie zrealizuję. Szkoda słów.
  • ~spadkobierczyni / 2020-12-08 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO BANKU ! 21 pazdziernika 2020 zgłosiłam się z postanowieniem sądu po spadek po mojej matce. Robią wszystko by nie wypłacic z konta. Niekompetentni pracownicy.W centrali banku proacują głąby a nie prawnicy. Do dnia 8 grudnia nie wypłacicli mi pieniedzy ! Oddałam sprawę do prokuratury wskazując na zawłaszczenie praw spadkowych. Niech się prezes Zbigniew Jagiełło tłumaczy przed prokuratorem bo jako pokrzywdzona złozyłam wniosek o jego przesłuchanie. Nie uczciwe postepowanie banku- taka moja opinia.
  • ~Jerzy / 2020-12-04 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykre. Dewizy (GBP) z konta w PKO BP na konto dewizowe w Banku Millennium idą od 2 dni,a odległość miedzy bankami to zaledwie 1 km,a GBP wysłane za posrednictwem Revoluta sa na koncie walutowym w Millennium w ciągu godziny.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBardzo Wysokie oplaty
  • ~Przemysław / 2020-11-07 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj zostałem okradziony z moich pieniędzy przez bank PKO BP. Zablokowali mi bez powodu 650 zł i nie zostawili nic na koncie. Mało tego saldo konta mam - 1747 Bóg wie skąd. Dzwoniłem i powiedzielei mi, że w sobotę nie pracuje dział który się tym zajmuje o skontaktują się w poniedziałek, a ja zostałem bez środków do życia.
  • ~TOMASZ / 2020-11-05 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank PKO TYCHY przy ulicy Dmowskiego - OMIJAC Z DALEKA !!! - hamska obsluga - skandaliczne zachowanie pracowników którzy majá czas na herbatki a nie dla klienta. Jestem przedsiembiorcá posiadajácym 2 biznesy w Polsce rocznie przez ten ,,bank'' przysylam pól milona zlotych od których biorá mnóstwo prowizji - po ostatnim skandalicznym zachowaniu Pani Kamili która potraktowala mnie w nie akceptowalny sposób - Po przestaniu w kolejce kilku godzin (jak za komuny) na dworze w zimnie odmówila mi obslugi - tlumaczác sie ze do 12-tej tylko seniorzy - byla 11;50 po czym odeszla od okienka, dajác hamskie i uszczypliwe komentarze w moim kierunku- po tym zdarzeniu postanowilem zamknác tam konto i doroadzilem to wszytkim moim znajomym i rodzinie. TYCHY OMIJAC Z DALEKA !!!
    ZaletyBRAK
    WadySKANDALICZNA HAMSKA OBSLUGA
  • ~Niezadowolony klient / 2020-11-03 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paniom które pracują w oddziale w moim mieście potrzeba konkretnego przyuczenia do tego czym się zajmują. Człowiek składa wniosek po zamknięciu konta o wydanie wyciągów z konta dowiaduje się że musi czekać na jedną kartkę papieru miesiąc czasu, myślę no dobra poczekam... Upływa miesiąc czasu a wyciagu jak nie było tak nie ma.. W oddziale Pani informuje mnie, że wniosek nie był przypisany do żadnej osoby.. No ale jak to mam na wniosku Pani odbierajacej mój wniosek jej imię, nazwisko i pieczątkę.. Słyszę tylko ale ta Pani tym się nie zajmuje. No tak pewnie Pani która ode mnie przyjmowała wniosek jest od mycia okien lub parzenia kawy.. Bałagan w papierach, niekompetentna obsługa na co komu tam konto.. Radzę się porządnie zastanowić..
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w oddziale
    Bałagan w papierach
  • ~Kuba / 2020-10-13 15:51
    Ocena: 3.00 / 5
    "Blokuję dostęp do konta z powodu zbyt młodo brzmiącego głosu" - oświadczył konsultant infolinii PKO BP po tym, jak okazało się, że nie potrafi pomóc w obsłudze interfejsu aplikacji. Chwilę wcześniej dokonał mojej pełnej pozytywnej weryfikacji jako właściciela konta. CO TO JEST? Od 25.09.2020 do dziś nie mam dostępu do konta, pomimo złożonej reklamacji.
    ZaletyRachunki walutowe obsługiwane jedną kartą.
    WadyTroglodyci (co najmniej jeden) w infolinii. Ogólne wrażenie, jakby do obsługi klienta zatrudniano tam "rodzinę", zamiast fachowców.
  • ~Alicja / 2020-09-30 08:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Przyjazny bank, obsluga na wysokim poziomie.
    Szybkie rozwiazywnie problemów oraz duża pomoc.
    Najlepszy bank jeżeli chodzi o aplikację mobilną.
    ZaletySzybkość i profesjonalizm
  • ~Maciej W. / 2020-09-25 08:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedyne co ich poratowało to BLiK. W praktycznie każdym banku obsługują naburmuszone kasjerki. Kompletnie nieczytelne zestawienie przelewów, które miały miejsce w inny dzień niż podaje strona. Definitywnie kończę "współpracę"
    ZaletyPrzez telefon zawsze wszystko i szybko załatwiłem. (Jedyny funkcjonujący aspekt obsługi klienta.)
    WadyNajgorsze szambo to babska w oddziałach.
  • ~belushi71 / 2020-09-22 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do banku tego juz mam ugruntowana opinie bo prosze mi wytłumaczyc jak Bank Polski nie rozmienia pieniedzy szok ???!!!!!! prosze sprobować rozmienic pieniadze . mało z tego pani chciała opłate za rozmienienie pieniedzy dopiero po mojej interwencji w siedzibe rozmienile ale na drugi dzien sytucja powtorzyła sie . Opłaty wszedzie i ile sie tylko da wyciagnąć z klienta . Szczerze nie polecam to mało wiatygodny partner jesli chodzi o trzymanie czy oswzczedzanie pieniedzy
    ZaletyA są takie???????!!!!!!
    WadyWad posiada tyle ze wystarczy zobaczyć w tv kto zarzadza bankiem sama odpowiedz sie nasunie
  • ~Remek / 2020-08-31 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    "Wpływ pieniędzy na konto spłaca Twój wykorzystany limit odnawialny i zwiększa ilości dostępnych środków" to bzdura
    Bank, w którym wcześniejsza wpłata w limicie odnawialnym ( zawsze wpłacałem, kiedy był niewielki debet na koncie) powoduje utratę tych środków. Dziś mnie podkusiło i głupi byłem wpłacając wcześniej. Wychodzi na to, że bank ma zysk w odsetkach karnych przy debecie.Na infolinii bardzo przepraszała mnie pani konsultant za zaistniałą sytuację,proponowała abym wpłacił 340 zł i limit się odnowi. O nie, tak nie zrobię i pani przekazała sprawę do odpowiedniego działu. I co z tego. Nie warto wpłacać wcześniej środków w limicie odnawialnym, lepiej się spóźnić. Nie straci się limitu, jak miało to miejsce dziś.
    Zaletyładne panie i karty bankomatowe
    Wadyopłaty niemal od wszystkiego,zagmatwane zapisy, infolinia - błędne koło.
  • ~Anżei / 2020-08-31 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem związany z tym bankiem około 5 lat, brak zniżek dla starych klientów. Sztandarowy produkt dla mas, czyli konto za zero wcale nie jest za zero - szereg warunków do spełnienia. Pierwszy lepszy bank, którego głównym udziałowcem nie jest państwo polskie, a prywatny przedsiębiorca oferuje znacznie więcej dla zwykłego użytkownika. Opłaty w banku są wysokie, nawet dla konta osobistego, nie wspominając o koncie walutowym - z tym jest dopiero cyrk.
  • ~Bożena 59 / 2020-07-30 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam karta za wczasy hotel+ lot, zarówno hotel jak i linia lotnicza nie wywiązały się z usługi co jednoznacznie potwierdziły w wiadomościach mailowych, chciałam skorzystać z procedury chargeback - bank nie ma takiej składa się zwykłą reklamacje po 45 dniach zarówno w stosunku do nierzetelnego hotelarza jak linii lotniczych otrzymałam odpowiedz negatywna mimo, iż usługi zostały niewykonane co potwierdzili sami akceptanci, argumenty żenujące, kompetencje pracowników zerowe chyba, że celowo bank każe im tak postępować gdyż procedura chargebank jest dla banku nieopłacalna. Zrywam umowę i nigdy więcej nie chce z nimi mieć do czynienia
  • ~Luki / 2020-07-20 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Niby wyplata z bankomatow blik darmowa dla klientow konta za zero ale tylko dla klientow konta za zero, którzy otworzyli konto po marcu 2020 a na stronie banku tego nie ma tylko gdzies w czeluściach regukaminu. Jawna kpina i wprowadzanie klienta w błąd, czara goryczy się przelała. Po 10 latach zamykam konto o 10 lat za późno.
    ZaletyBrak, polski monopolista
    WadyTylko brać a nic nie daje porównując inne banki
  • ~Mon / 2020-07-07 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie. Nie polecam klamia klienta. Zamniecie konta wymaga szeregu telefonow i wizyt w odzialach. Czytajcie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta klamie
  • ~Aferzytka / 2020-06-25 08:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Kłamstwa co do kont założonych i do tego pieniędzmi na dzieci dysponują jak chcą non stop giną mi pieniądze z konta
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962