Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 880 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2021-04-17 15:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko jest cycuś jak chcą wlepić pożyczkę albo kredyt ale kiedy klient czegoś potrzebuje to odsyłają tylko jeden do innego i tak w kółko. Prowizje, opłaty pobierają przed wykonaniem czegoś , apotem człowiek odbija się od drzwi do drzwi jak czegoś potrzebuje, a się spóźniają. PO prawie 20 letniej ,,współpracy" rezygnuję z konta i przechodzę z pieniędzmi do innego banku. Nie polecam!
    Zaletybank jak inne. nie widzę specjalnej różnicy. Kiedyś myślałem, że jest ,,polski" ale jest po prostu PRLowski jeśli chodzi o obłsugę klienta on line... ,,On line", ,,ipko" to tylko frazesy..
    WadyNIE POLECAM!!!!
  • ~Daria / 2021-04-12 19:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Umówiona do Notariusza złożyłam w banku ponad tydzień wcześniej (miało być jak najbliżej terminu spłaty) prośbę o zaświadczenie o zadłużeniu z tytułu zaciągnięcia kredytu hipotecznego ze wskazaniem konta do wcześniejszej spłaty.
    Umówiona na 9 kwietnia z Panią z banku, która obsługuje mój kredyt na telefon, gdy będzie do odbioru zaświadczenie. Oczywiście, ani telefonu, ani zaświadczenie. Dzwonie do niej na komórkę cały piątek i rano w poniedziałek nie odebrała telefonu. Termin u Notariusza na 12 kwietnia czyli dziś na 14:00.
    Jadę rano do banku, Pani od kredytu nic nie wie, dzwoni na infolinię, mówi, że nie może się dodzwonić,po czym wysyła do centrali czerwony monit o ponaglenie, daje mi telefon na infolinię, abym sama próbowała się dodzwonić.
    Wyszłam z banku, pół godziny na linii, aby się połączyć z centralą w Poznaniu, następnie 4 razy łączona z różnymi działam i na koniec połączyli mnie z maszyną, która prosiła o numer klienta, gdzie wcześniej zweryfikowali mnie kilka razy. Na koniec przerwali połączenie. Ponowny telefon na infolinię, kolejna kobieta próbowała pomóc wysyłając monity i nic. Godzina 15 zadzwonili, że jest zaświadczenie. Co z tego jak termin u Notariusza przepadł. Jadę do banku przed 16:00 nikt nie może mi wydać mojego zaświadczenia, bo owa Pani przez 2 godziny obsługiwała klienta kwoty zaciągał właśnie kredyt. Odradzam Bank w Słupsku PKO BP , klienta mają w nosie jak już zaciągnie kredyt. Są mili i pomocni do czasu wzięcia.
    WadyBrak całkowity obsługi klienta
  • ~Os / 2021-04-07 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Złodzieje okradają klienta, naliczaja bezpodstawnie kwoty za kartę, za prowadzenie konta mimo że warunki są spełnione. Później zwaracaj. Wszystko jest ok jak ktoś się skapnie A jak nie to bank sam z siebie nie odda. I tak niech zabiorę każdemu po 1 zł miesięcznie i ma się miliony dla prezesa. Dochodzi do tego niekompetencja pracowników którzy nie znają oferty albo mają od gornie przykazane aby nie informować o wszystkim klienta podczas podpisywania umowy, otwierania rachunku bankowego. Uciekać jak najdalej
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Wooker / 2021-04-06 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorszy bank z jakim miałem doczynienia otworzyliście mi konto pod pretekstem kredytu którego mi nie udzielono i to w dodatku najdroższe wysłaliście mi kartę której nie aktywowałem próbując za którą naliczyliście opłatę 10zł gdy dzwoniłem aby zamknąć konto niestety nie można bo tylko w placówce jest to obrzydliwe złodziejstwo każdemu będę odradzam jaki kolwiek kontakt z waszym bankiem kpina
    ZaletyUmiejętność oszukiwania
    WadyZbyt wiele aby pisać
  • ~Jarek / 2021-03-28 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Reakcja banku na zgłoszone oszustwo internetowe i wyłudzenie pieniędzy poniżej jakiekolwiek krytyki. Padliśmy ofiarą oszustów internetowych,i chociaż fakt został zgłoszony do banku 2 min po kradzieży to bank nawet nie kiwną palcem żeby zablokować ten przelew,pieniądze poszły do oszustów,a Bank się wypiął a szary człowiek jak zawsze w czarnej .d...e.
  • ~Branch / 2021-03-04 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na najniższym poziomie. Brak wiedzy o oferowanych produktach. Problem z korespondencję z bankiem. Brak szacunku do klienta.
    ZaletyBrak
  • ~Irga Riso / 2021-02-26 16:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Złodziej i oszust. Zabrał moją gotówkę,bez uprzedzenia i bezpodstawnie.
    Usłyszałam,że na życie gotówkę mogę pożyczyć od kogoś.
    WTF!?!?
    ZaletyOgrabić kogoś bez mrugnięcia okiem,nie każdy potrafi. Chapeau bas.
    WadyBrak wad,same zalety ????!!!
  • ~Jan / 2021-02-24 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    A jak nikogo mój wpis nie interesuje Maja w te na samym środku klienta. Strona wprowadzającą w błąd klientów nadal istnieje Klient dla PKO BP jest poddanym a nie partnerem
    ZaletyPsy szczekają
    WadyA karawana dzieł dalej
  • ~Jan / 2021-02-23 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam na stronach PKO BP że mogę złożyć lokatę na 1% a przez ipko na 1,3% na rok. Od stałem w banku w Pruszczu Gd godzinę i dowiaduje się że a nowe środki jest 0,1%
    Pokazuje oficjalna stronę banku ale nikogo to nie obchodzi Czy takimi ludźmi buduję się zaufanie do banku? Zostałem uznany za intruza dochodząc realizacji zlecenia. Nie polecam tej placówki
    ZaletyCiepła siedzącą pracą
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Iwona / 2021-02-23 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku PKO Mamy kredyt zawsze spłacony w terminie jesteśmy długoletnim klientem W obecnej sytuacji korona nasze wpływy od wierzycieli nie wpływają terminowo Po pięciodniowym opóźnieniu spłaty raty kredytu małej bo to suma 400zl Bank potraktował jak złodzieja wydzwaniając z niemiłym telefonem i odrazu podał do windykacji nalicza dużą karę .Jeśli chodzi o obowiązki z ich strony to jeśli jest konto za zero zł a wypadnie się z obiegu bo wpływ w jednym miesiącu jest niższy a w następnym jest prawidłowy to cały czas odliczają opłatę .Kiedy się nie ma zdolności kredytowej np pod kredyt hipoteczny to odciągają po kilka miesięcy z decyzją .Jestem rozczarowana postawą banku do klientów zwłaszcza że długo posiadam konto i lokuje pieniądze .Jak tylko będzie okazja to go zmienię .
  • ~Andrzej / 2021-02-21 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO BP oddział w Wieliczce. Bank ten nie chce wypłacać pieniędzy. Chciałem wypłacić 15 000 PLN, dostałem 10 000. 19.02.2021 chciałem wypłacić 25 000 PLN, dostałem 15 000. Tylko tyle mogą mi wypłacić bo nie będą mieli dla następnych klientów. Wcześniej porozumiewawcze łypnięcie okiem kasjerów na siebie. Nikt nie potrafił mi logicznie uzasadnić dlaczego nie mogę otrzymać swoich własnych pieniędzy, w niezbyt wysokiej kwocie. Ten bank tak jak dawniej banki radzieckie kieruje się mottem „włożysz nie wyjmiosz”. Poza tym przetrzymują pieniądze. Kwota która wpływa na konto jest wyświetlana na drugi dzień z datą wpłynięcia wsteczną.
  • ~Nie Polecam ODRADZAM / 2021-02-18 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    To że ludzie są okradani w ich banku świadczy to tylko o ich zabezpieczeniach które są za słabe ale to jest wina banku a nie klienta, bo jak się komuś daje na przechowanie pieniądze no to wiadomo że później trzeba człowiekowi oddać zwrócić a nie szukać głupich argumentów i się odwoływać....
    Zalety???
    Wady!
  • ~Okradziona / 2021-02-17 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto okradzione przelewem na konto xxx bo czym saldo wynosi 0zl a bank twierdzi ze przelew był legalny i teraz nie chce oddać pieniędzy ???? Kto w ogóle rozpatruje te reklamacje???? Były pieniądze i pieniędzy nie ma i teraz nie chcą oddać ?! To jakaś porażka a pan xxx twierdzi na infolinii ze w ich banku nie ma kradzieży ?? I oszukuje mówiąc takie głupoty ?chyba OPINIE TEGO BANKU O CZYMŚ ŚWIADCZĄ a jak im nie zależy na ludziach i opiniach to niech chociaż pieniądze oddadzą okradzionym osoba bo jest ich coraz więcej .....
    ZaletyBrakkkk
    WadyZa duzo
  • ~Ale08k / 2021-02-16 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak zjebanego traktowania klienta jeszcze nie widziałam. To niepojęte po prostu. Składając reklamację obiecują zwrot do 14 dni. Po 12 dniach okazuje się że nawet nikt tym nie zajął się bo mają to gdzieś. Konto zostaje obciążone a oni nawet nie dają radę z tym sobie poradzić. Na infolinii siedzą mendy które jak za karę odbierają telefon. Nie polecam w żadnym wypadku jak chcecie być spokojni o swoje pieniądze lepiej obejdzie ten bank z daleka. Samo oszustwo i kradzieże z konta. Dramat
  • ~Eida / 2021-02-11 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pod żadnym pozorem nie zakładajcie kont w tym banku.
    To zwykli oszuści, nie dotrzymują terminów i narzucają opłaty niezawarte w umowie. Reklamacje i skargi nic nie dają, bo powołują się na punkty w tabeli opłat które i tak nie dotyczą sprawy. Ja na szczęście rozwiązałam już umowę. Niestety przez okres bycia klientem w tym banku jestem w plecy już prawie 200zł (oczywiście w umowie było wszystko za 0zł).
    Jak chcesz wziąć kredyt, to nie w tym banku.
    Pani nie poinformuje Ciebie o dodatkowych kosztach i możesz wkopać się na kilkadziesiąt lat. Aby w ogóle uruchomić kredyt musisz zapłacić kosmiczną kwotę 12 000zł za obowiązkowe ubezpieczenie. Oczywiście w innym banku wynosi ono 3500 zł i jest rozłożone w ratach na 3-4 lata. Jeśli nie chcesz ubezpieczenia, to płacisz im 10 000zł prowizji.
    ZaletyBRAK
  • ~Anastazja / 2021-02-05 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam przez długi czas klientem banku Bank Polski. Więcej nigdy nie będę korzystać z ich usług! Po zamknięciu konta z miesięcznym okresem wypowiedzenia i wpłata na rachunek kwotę 8 zł za korzystanie z konta w następnym miesiącu, nagle w końcu miesiące jeszcze dochodzą odsetki karne, chociaż pani konsultant w dzień zamknięcia konta powiedziala wpłacić 8 zł i poinformowała że konto będzie zamknięte. Również wydała potwierdzenie. Natomiast nie wiadomo skąd doszli odsetki karne. Co nie pozwala na zamknięcia rachunku,pomimo tego że bank wrześniem wydał zaświadczenie że rachunek będzie zamknięty. ZŁODZIEJE nie korzystajcie z ich usług. Przy wyjeździe za granicę na kilka miesięcy okaże się że macie dopłacić Banku pieniędzy za używanie konta czyli 8 zł miesięcznie i do tego jeszcze odsetki za to że nie korzystaliście z tego konta.
  • ~Adam / 2021-02-05 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Zdecydowanie nie polecam. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyZdecydowanie nie polecam.
    WadyZdecydowanie nie polecam.
  • ~S / 2021-02-01 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie szanują swoich klientów. Ciężko tu dodać opinię
  • ~Mariola / 2021-01-29 11:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytelna i prosta w obsłudze aplikacja mobilna. Miła i profesjonalna obsługa.
  • ~Jurek / 2021-01-29 10:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Super aplikacja IKO
    Miła obsługa
    Przejrzysta strona internetowa ipko

    ZaletyŁadny wystrój oddziałow
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962