Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 880 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zygfryd / 2021-07-15 10:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry! Szanowni Państwo
    Nie korzystajcie ze złotego konta PKO BP, szczególnie w kontekście przydzielonych Wam tzw. doradców. To zwyczajni naciągacze. Może to i dobrze dla banku, ale na pewno nie dla jego klientów. Wiem co piszę, bo takie konto mam od wielu lat. Żaden z niego pożytek, gdyż podobną usługę można otrzymać w normalnej placówce PKO BP, gdzie Panie mają dużą wiedzę i nie są nastawione tylko na swój interes, czyli prowizję. Bank na tym nie traci ,a zyskuje innych klientów. Jednemu z ostatnich doradców udowodniłem po prostu kłamstwo, a drogi sprawę podwyższenia limitu na karcie sprawdzał ponad miesiąc. Wreszcie prosił, abym dostarczył zaświadczenie o zarobkach. To idiotyzm, gdyż szczegółową historię moich zarobków bank posiada od wielu, wielu lat, z ostatnimi miesiącami włącznie. PKO posiadaczom kart kredytowych tak naprawdę nic nie oferuje (bonusy), drenując ich kieszenie za pseudo usługi. Liczę na zmianę podejścia. Oczywiście wyciągnę wreszcie z tego praktyczne wnioski. Serdecznie pozdrawiam
    ZaletyZależą od placówki. O jakości usług decydują pracownicy i ich szefowie. Do najbliższej placówki w pobliżu mojego zamieszkania nie mam uwag.
    Wady O jednej wspomniałem powyżej. PKO BP uważa się za bank dla wszystkich. A tak naprawdę zapomina o zachęcaniu, także finansowym, do korzystania z jego usług. Uważa się za największy bank w Polsce (co jest prawdą) i najlepszy (nie zawsze tak jest).
  • ~Lena / 2021-07-10 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z paranoją pracowników, o której pisał klient z 06.06.21r. Przyszedł do mnie przelew, z którego część zatrzymali, tłumacząc, że to poszło na zajęcie, które mam. A co się okazało? Że zgłosili mnie do prokuratury. Nie wiem na jakiej podstawie, pranie pieniędzy, okradanie ludzi. Nie wiem. Dla mnie jest to szok. Zamiast zapytać, czy to pomyłka, czy może przyszedł przelew do znajomego, to do prokuratury. Żenada. Ludzie kradną miliony, a Ci 150 zł do prokuratury. Brak mi słów po prostu.
    ZaletyŻadnych nie ma zalet
    WadyNie wykonujcie komuś przelewów, bo będziecie kryminalistami, którzy znajdą się w prokuraturze z podejrzeniem prania pieniędzy. Oszołomy.
  • ~Kozzal / 2021-07-07 15:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem posiadaczem konta również w innym banku, ale od jakiegoś czasu zupełnie przypadkowo zostałem posiadaczem konta w PKO BP.
    Jestem bardzo mile zaskoczony obsługą,w oddziałach, łatwością obsługi aplikacji, szybkością realizacji przelewów potwierdzonych np ( przy akcie notarialnym).
    Bardzo mile zaskoczyła mnie obsługa oddziału w Luboniu pod Poznaniem zwłaszcza pani Magdy gdzie zupełnie bezpretensjonalnie pomogła z własnej inicjatywy przyspieszyć całą sprawę :-)
    Dziękuję bardzo i polecam.
    ZaletySzybko, sprawnie z pomysłem.
    WadyBrak
  • ~J.K z Chełma / 2021-06-21 01:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Bank w Hrubieszowie :) a zwłaszcza pana z działu hipotecznego pana P.K. Człowiek cierpliwy i konkretny, zawsze dostępny pod telefonem, odpowie na każde pytanie i pomoże dopełnić formalności nie tylko w sprawach związanych z kredytem. Polecam całym sercem :)
    Zaletybardzo miły Pan z oddziału w Hrubieszowie, dyspozycyjność i elastyczność w załatwieniu sprawy na 6+
    Wadybrak.
  • ~Bożena / 2021-06-18 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsluga,potrafią wytłumaczyć tak że człowiek rozumie o co chodzi
    ZaletySzybko,miło, profesjonalnie
  • ~Janina / 2021-06-11 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa PKO BP w 10 oddziale w Bydgoszczy. Zawsze Panie są uśmiechnięte i pomogą załatwić sprawy. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
  • ~Łukasz / 2021-06-10 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia. O 10 groszy niedoplaty w racie wydzwaniają nękając mnie cały czas. Kazalem doliczyc nawet z odsetkami do kolejnej raty i nie dzwonic (przeszkadzają w pracy, własna działalność). Nie ponieważ umowa etc. Konsekwencją jest planowane zakończenue współpracy i zamknięcie kont łącznie z firmowym. Nie polecam. Za wasze pieniądze będą się utrzymywać i nękać.
    Zaletybrak
    Wadychamstwo i prostactwo w stosunku do klienta
  • ~Robert / 2021-06-06 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział compliance powinnien w całości znaleźć się na psychiatrii z powodu paranoi.
  • ~Kate / 2021-06-02 11:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałbym wyrazić swoje wielkie niezadowolenie z obsługi najgorszego banku z jakim niestety mam przyjemność. Posiadam książeczkę mieszkaniową i zawsze muszę czekać do kasy. Nie mam konta w tym banku. Oddział nr 41 na Targówku- tragedia. Czeka się na swoją kolej minimum godzinę pod drzwiami. Obsługują tylko dwa okienka. Zlikwidowali Oddział na ulicy Berensona i jest bardzo mało oddziałów. Pod bankiem sporo seniorów, którzy jak to stwierdziła pani z kasy, stoją aby wypłacić po 20 złotych. A przy drzwiach 2 bankomaty.
    Okropnie zorganizowany Oddział.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo mało oddziałów, długi czas oczekiwania w kolejce
  • ~Malina / 2021-05-25 16:46
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam w tym Banku konto od wielu lat. Wszelkie sprawy związane z kontem załatwiam w Oddziale 21 w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Oferty Banku, które proponują są przejrzyste i czytelne a Pracownicy tego Oddziału dostosowują je do możliwości i oczekiwań klienta. Jestem zawsze usatysfakcjonowana obsługą, dużym zaangażowaniem i kompetencją pracowników; chętnie służą pomocą a informacje i wszelkie wątpliwości wyjaśniają rzeczowo i merytorycznie. Nie zamienię tego Banku, a szczególnie Oddziału 21 przy ul. Renesansowej na żaden inny. Bardzo dziękuję.
  • ~Anna / 2021-05-21 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest do poprawy, nie ma możliwości załatwienia sprawy a zwłaszcza osoby, które nie znają się na tych elektronicznych nowościach. Odsyłają do punktu. To po co ta obsługa klienta telefoniczną.. nawet pomoc nie można tacie bo według regulaminu nie można nawet doradzić.. !!!! Co to za regulamin, z którego nie można normalnie korzystać. !!! A gdzie przesłanki Covid_owe o nie wychodzeniu z domu. Proszę o interwencję w tej sprawie lub stworzenie platformy lub czegokolwiek co pomoże takim osobom jak mój tata jak według regulaminu łamiemy jego punkty poprzez pomoc drugiej osobie .!!!!!!
  • ~wojtek i grażyna / 2021-05-17 18:57
    Ocena: 4.67 / 5
    Moją opinię przedstawiamy na podstawie 32 letniej współpracy z Bankiem w łodzi ul. Piłsudskiego 153. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi, kompetentnego doradztwa i ujmującej uprzejmości pracowników. Po ostatnim remoncie oczekiwanie na swoją kolej jest wygodne a wywoływanie numeru wizualne i głosowe czytelne. Podkreślamy dużą punktualność przy umówionej wizycie. BRAWO.
    ZaletyKompetencja, pomoc i życzliwość.
    Wadynie znajdujemy.
  • ~kams / 2021-05-17 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta na najniższym poziomie. Nie mam pojęcia po co są mają placówki skoro pracownicy każdą robić wszystko samemu przez aplikację (która i tak odrzuca wszystkie wnioski). Nie informują również o istotnych sprawach przy składaniu wniosków. Jedyny plus to prosta w użyciu aplikacja.
  • ~Niezadowolonyyyy / 2021-05-14 19:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank znany wśród osób starszych a zero szacunku do nich. Babcia musiała aktywować pin nowej karty. Złośliwe pyskówki i zero cierpliwości do osoby starszej, dla której taki telefon to duży stres. Nie powtarzali pytań weryfikacyjnych, nie udzielali pomocy. Bardzo długi czas oczekiwania na infolinii. Naprawdę nie polecam
  • ~Tytus / 2021-05-14 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank nie powinien istnieć. Zapyziałość tego banku umiejscawia go na poziomie lat komunistycznych. Próba rezygnacji z karty debetowej do konta kończy się wizytami w oddziałach, składaniem papierowych oświadczeń, zobowiązań. Dramat. przez IKO i IPKO można przelewać miliony, tworzyć wnioski i zakładać konta. Ale jeśli chcesz z czegoś zrezygnować i pozbawić w ten sposób bank szansy okradania cię to musisz przyjść do banku i wykonać wiele czynności tak wiele aby ci się ode chciało rezygnować z czegokolwiek co bankowi przynosi zysk.
  • ~walicTVN24 / 2021-05-09 08:18
    Ocena: 5.00 / 5
    najlepszy bank w Polsce. Aplikacja zajefajna prosta czytelna i zawsze na czasie.
    Zaletyjedyny polski bank w Polsce
    aplikacja mobilna
    oferta
    obsługa klienta
    Wadybrak
  • ~Klient / 2021-05-01 09:58
    Ocena: 4.33 / 5
    Najlepszy Oddział 1 w Dąbrowie Górniczej , przemiła i w pełni profesjonalna obsługa Firm na bardzo wysokim poziomie.
  • ~Mateusz / 2021-04-29 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Pełny profesjonalizm, bardzo miła obsługa, 100% staranności i zaangażowania. Pozdrawiam panie ze stanowiska 7 i 5 w Stalowej woli :)
    Zaletywszystkie
    Wadybrak
  • ~Dawid / 2021-04-22 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam i z jakim miałem niestety do czynienia wiecznie problemy obsługa jakby miała kija w dupie poprostu pretensjonalna a nie pomocna
    ZaletyNie znalazłem takowych
    WadyPracownicy umowa brak poinformowania o zmian w umowach brak dostępu do konta ograniczone możliwości dysponowania kontem
  • ~Włodzimierz / 2021-04-22 18:36
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam z usług O/74 PKO BP przy ul. Kaliskiego 15 kilkunastu lat, od kilku lat oferta jest znacznie bogatsza iż wcześniej. Szczególnie, moim zdaniem, wyróżnia się oferta Programu Emerytalnego IKE i IKZE ( można wybrać odpowiedni stopień ryzyka inwestycji), co daje dodatkowe przynsjmniej kilks procent zysku w stosunku do innych propozycji. Obsługa jest miła i rzetelna, ja zostałem dokładnie poinformowany o różnych aspektach proponowanego produktu. Trzeba podkreßlić, iż jest to jedyny oddział na Starym Bemowie,- oddział, gdzie swojr bankowr sprawy załatwiają ludzie starsi, którzy w wypsdku braku takiej instytucji na Starym Bemowir.będą zmuszeni do jeżdżenia do innej dzielnicy w sprawach bankowych, a takie wyjazdy są często bardzo kłopotliwe dla osób schorowanych i niepełnosprawnych. Uważam, że taka placówka bankowa jest niezbędna na Starym Bemowie- tuż obok jest WAT, pracownicy i studenci WAT-u także korzystają z usług Oddziału 74 PKO BP.
    ZaletyBliskie położenie.O 74, szybka i fachowa obsługa, możlieiść zakupienie funduszy emerytalnych i obligacji SP w O74 bez koniecznoßci odwiedzania BM
    WadyNotoryczne kłopoty ze znalezieniem miejsca parkingowego, ale to juź nie jest wina banku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962