Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 968 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.72
  • Obsługa klienta
    2.79
  • Prostota obsługi
    2.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~LT / 2024-08-16 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej gówniany oddział PKO BP. Byłem tam 3 razy, za każdym razem jest coraz gorzej. Gdyby można było wystawić ocenę ze znakiem minus, zrobiłbym to. Wpłacenie gotówki na konto to misja niemożliwa. W innych działach - proszę Pana, ale nie więcej niż 5-10 tys. dolarów bez dokumentów. Tutaj odmawiają z dokumentami: deklaracja podatkowa - jest, tłumaczenie notarialnie - też, oświadczenie z granicy przy imporcie - weź to, świadectwo indywidualnego przedsiębiorcy - ja to wziąłem, tłumaczenie notarialnie w języku polskim - też. Nie - teraz nie możemy przyjąć, oddzwonimy do Ciebie. - I daj nam wyciąg z konta firmowego, że te pieniądze są twoje. - A więc jest deklaracja! - Na dzień dzisiejszy deklaracja nic nie znaczy, potrzebuję też wyciągu z konta. - Więc to jest za pośrednictwem kasy, akceptowane środki to gotówka. - No to w takim razie potrzebny jest wyciąg z kasy fiskalnej. - Jak to wygląda? -Nie wiem... Ale potrzebuję wyciągu z kasy fiskalnej. - Czego zażądają jutro - paragonów na zakup waluty - przyniosłeś dolary, czy analizy z przychodni... NAJBARDZIEJ GÓWNIANY DZIAŁ, moim skromnym zdaniem.
    Zaletyżadnych
    Wadyzawsze jest kolejka, ani razu nie załatwiłem sprawy z trzech razy kiedy byłem :(
  • ~Luki / 2020-07-20 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Niby wyplata z bankomatow blik darmowa dla klientow konta za zero ale tylko dla klientow konta za zero, którzy otworzyli konto po marcu 2020 a na stronie banku tego nie ma tylko gdzies w czeluściach regukaminu. Jawna kpina i wprowadzanie klienta w błąd, czara goryczy się przelała. Po 10 latach zamykam konto o 10 lat za późno.
    ZaletyBrak, polski monopolista
    WadyTylko brać a nic nie daje porównując inne banki
  • ~Łukasz / 2021-06-10 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia. O 10 groszy niedoplaty w racie wydzwaniają nękając mnie cały czas. Kazalem doliczyc nawet z odsetkami do kolejnej raty i nie dzwonic (przeszkadzają w pracy, własna działalność). Nie ponieważ umowa etc. Konsekwencją jest planowane zakończenue współpracy i zamknięcie kont łącznie z firmowym. Nie polecam. Za wasze pieniądze będą się utrzymywać i nękać.
    Zaletybrak
    Wadychamstwo i prostactwo w stosunku do klienta
  • ~Maciej / 2024-04-26 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Państwa - potencjalnych klientów. Bank poniżej elementarnej krytyki...! Jeżeli " Kowalski " korzysta z usług tego banku , należy szybko się wypisać i nie polecać innym " Kowalskim" ...!
    ZaletyŻadne
    WadyWprowadzanie w błąd klientów....
  • ~Maciek / 2023-06-22 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to mało co wie. Wszystko trzeba pisać a odpowiedzi po 2 - 3 tygodniach.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Magdalena / 2022-02-21 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wróciły stare ,nowe czasy .10 kas czynna tylko jedna poprostu kpina
  • ~Magdalena / 2025-08-09 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa online to jakiś dramat, masz problem z przelewami w weekend to nic nie zrobisz. Dogadanie się z maszyną kompletna porażka. Wszystko trzeba załatwiać stacjonarnie w banku.
    WadyObsługa online koszmarna
  • ~mala_mi / 2023-03-06 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z oddziałów pko w Krakowie, al. Kijowska. Pani wpuszcza na salę obsługi klientów w określonej ilości, pozostali stoją za drzwiami zamkniętymi na klucz. Podchodzę jako kobieta wraz z panem ok. 20 lat do drzwi, pani wpuszczająca zabiera mężczyznę do środka i chce mi zamknąć drzwi przed nosem. Zdenerwowałam się, bo jestem w ciąży (7 miesiąc) i mówię, że chciałabym wejść i poproszę kogoś z klientów oczekujących na sali, żeby mi ustąpił miejsce na ławeczce, bo jestem pewna, że zrozumieją. Pani stanowczo odmawia, argumentując, że NIE MAJĄ PRZEPISU, aby wpuszczać kobiety w ciąży priorytetowo. Robi mi się gorąco z frustracji, prosze o rozmowę z kimś z jej przełożonych, pani prowadzi mnie na zaplecze do miłęj pani na wyższym stanowisku, która sugeruje, żeby jednak mnie wpuścić i zapytać klientów czy ktoś mi zwolni miejsce w poczekalni. Teraz będzie hit, wchodzę, siadam bez proszenia nikogo, bo akurat zwolniło się miejsce, a do sali obsługi wchodzą dwie młode kobiety, jedna z nich coś szepce do pani wpuszczającej i ta od razu prowadzi je do okienka POZA KOLEJNOŚCIĄ. Duet to Ukrainka i jej pomocnica-tłumaczka. Ja nadal czekam, Polka w ciąży. Podłe i niegodne zachowanie obsługi banku, gdzie obywatel POlski jest traktowany gorzej niż obcokrajowiec.
    Zaletybrak
    Wadynierówne traktowanie klientów
  • ~Malgorzata Tokarska / 2022-08-23 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto jest ciagle blokowane. Podawane są mylne informacje. Rozmowy są przerywane i telefon rozłączony. NIe polecam tego banku!!
  • ~Małgorzata / 2021-12-03 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wszystkim którzy chcą założyć konto w tym banku!W tajemniczy sposób zniknęły nam z konta pieniądze w kwocie 80 zł kwota być może niedużo ale dla kogo nieduża????Próbowaliśmy wyjaśnić tą sytuację w banku ale saldo które drukuje bank zawiera tylko dokonano operację nie ma śladu o tym jaka kwota była przed dokonaniem operacji po dokonaniu przelewu itd.Pracownik banku nie potrafi zresztą żaden z pracowników banku nie potrafi wyjaśnić nam jak to się stało że wieczorem saldo w ico wynosiło 48,80 rano przyszedł przelew w wysokości 130 zł a saldo po wpłynięciu tego przelewu wynosi 98,80.Po to jest aplikacja mobilna jak w każdym banku aby kontrolować nawet swoje małe wydatki.Oczywiście nikt nam nie zwróci zaginionych 80 zł pytanie tylko jest takie ile jest takich osób jak my że w tajemniczych okolicznościach znikają kwoty które nie wiadomo na co są potrącane i co się z nimi dzieje nigdy w życiu ich państwo nie odzyska cię tak jak my teraz pozostaje jedynie wycofać się i zamknąć konto w takim banku!!!!!Odradzam wszystkim szczególnie młodym którzy nie zawsze kontrolują swoje małe wydatki proszę sobie wyobrazić że jeśli takich osób jest 100 bądź 1000 to proszę sobie taką kwotę 80 zł pomnożyć przez tą ilość osób i wtedy okaże się jak poważne to jest problem.Nigdy w życiu nie polecę PKO BP nikomu mogłam słuchać swoich znajomych którzy odradzali nam konto w owym banku!!!!
    ZaletyBrak zalet żadne zalety
    WadyMyślę że podstawową kwestią jest znikanie pieniędzy z konta w tajemniczych okolicznościach to jest podstawowa wada i bankowość internetowa na etapie późnego Gierka.
  • ~Małgorzata / 2025-12-10 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli nic nie potrzebujesz o banku to zdzierają z ciebie aż piszczy pracownicy i dyrektorzy z dużym brakiem wiedzy
    mamy - jeszcze- wszystkie konta i jak coś potrzebujemy to wszystko jest u nich "w dobrej cenie" np. terminal, przelewy wpłaty i wpłaty a dopiero po skorzystaniu wychodzą drkońskie opłaty i jak pytam skąd to się wzięło to słyszę ze "ja przecież mówiłam" i gdybym była tam sama to może by mnie nabrali ale zazwyczaj jestem z mężem i słyszy to samo.
    Byle człowieka złapać i niech tylko podpisze umowę a później tylko skubać bo wiadomo że umowa obowiązuje a z nimi nie wygrasz.
    ZaletyŻadnych zalet,
    WadyKłamstwa, brak wiedzy i tylko oszukać
  • ~Mama / 2023-02-19 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank porażka .Okradają nawet dzieci .I po co to oszczędzać sobie maja jak i tak pieniądze znikna z konta a oni ręce od tego umyją!, już nie mówiąc o opłatach jakie pobierają.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Manty / 2022-09-04 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś dramat .Aby zalogować się do serwisu IPKO proszą mnie zawsze o kartę kodów ale jak karta kodów mi się kończy juz drugi raz to nie moge się zalogować bo jest informacja że ostatni numer karty kodów jest do autoryzacji nowej karty kodów .NIE mogę się zalogować w ogóle i muszę juz drugi raz jutro iść do banku żeby mi to odblokowali .
    CO TO W OGÓLE ma znaczyc ?
    Zaletybrak
    Wadylogowanie
  • ~Marcin / 2022-10-11 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
    Bardzo niekompetentna i niemiła obsługa. Klient to dla nich intruz
    Brak wiedzy w zakresie sprawnej obsługi klienta
    ZaletyBrak kolejek
  • ~Marcin / 2022-10-12 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
    Na skutek błędów z winy pracownika banku musiałem ponownie korygować sprawę.
    Panie w Banku nie znają słów dziękuję .czy przepraszam. Obsługa jest arogancka Kompletny brak profesjonalizmu i empatii
    Te wszystkie wpisy bardzo pozytywne to ściema Sami to piszą lub ich znajomi
    Zaletybrak
  • ~Marcin / 2023-05-04 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mozna się dodzwonić nawet,informacje o opłatach za kartę nawet po zamknięciu konta i opłaceniu wszystkiego. Ogólnie burdel na kółkach
    Zaletybrak
    Wadynie mozna się dodzwonić nawet,informacje o opłatach za kartę nawet po zamknięciu konta i opłaceniu wszystkiego. Ogólnie burdel na kółkach
  • ~Marcin / 2023-05-12 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez Call Center otrzymałem ofertę kredytu, którego całkowity koszt miał wynieść 220 zł za pół roku. Zostałem umówiony na spotkanie z pracownikiem stacjonarnym banku. Na tym spotkaniu okazało się, że kredyt nie na pół roku, ale znacznie dłużej i jego koszt to nie 220 zł, tylko około 2 000 zł. Straciłem czas, nerwy i możliwość wzięcia w tym dniu kredytu u innego kredytodawcy. Dodatkowo, wprowadzony w błąd zaniżonym rzeczywistym kosztem kredytu udostępniłem bankowi swoje dane osobowe i zgody na marketing.
    Wadybank oszukuje klientów w celu naciągnięcia ich na drogi kredyt poprzez oferowanie tanich kredytów
  • ~Marcin / 2023-11-25 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    bank porazka... z poczatku wszystko bylo ok, az nagle bank z niewiadomego powodu zablokowal mi karte i nie chce mi przeslac nowej... kontakt niemalze zerowy, pisanie z nimi przypomina rozmowe z czat botem, pisza jak zamowic karte oczywiscie wprowadzaja w blad, bo przez aplikacje ipko sie nie da... karte mialem i mam w posiadaniu, placilem ja codziennie az nagle mi ja zablokowali twierdzac, ze karta zostala zagubiona... drwina z uzytkownikow, chory bank, nigdy wiecej.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie.
  • ~Marcin / 2024-10-29 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok składałem dyspozycję o historię spłaty kredytu w aplikacji IKO za 50 zł . Nagle okazuje się że wniosek jest do odbioru w jakimś innym serwisie iPKO. Dramat. Skoro składam w aplikacji IKO to powinno być podstawione pod aplikację IKO. Nie mam możliwości zalogowania się na komputerze ponieważ składałem specjalnie dyspozycję na otworzenie konta Żeby wszystko w komórce załatwiać . Dno konto likwiduje ,????Pani na infolinię powiedziała że mogę iść do banku odebrać wniosek no szok skoro place to wymagam .powinien być podstawiony w tej aplikacji IKO co był skaldany
    ZaletyBrak
    WadyDziwne zasady wewnętrzne banku i ich upór, powinni wyjść do klienta a nie na odwrót.
    Najlepsze jest to że dyrektor placówki banku w Pasłęku 14-400 na ul. Bankowej non stop mówi jak go spotykam że wkrótce pieniądza nie będzie, będzie cyfrowy.taki człowiek na takim stanowisku nie powinien tak mowic
  • ~Marcus / 2022-01-19 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do okienka w celu wypłaty własnych środków, (brak możliwości wypłaty takiej kwoty w bankomacie) to 2h. Panie w banku chodzą jak na wakacjach, robiąc sztuczny tłum a obsługując 2 osoby na godzinę. Powinni zrobić w oddziale stołówkę, człowiek bu chociaż zjadł obiad w trakcie oczekiwania na kolejkę.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1583
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1007
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5013
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4642
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192