Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Okradziona / 2021-02-17 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto okradzione przelewem na konto xxx bo czym saldo wynosi 0zl a bank twierdzi ze przelew był legalny i teraz nie chce oddać pieniędzy ???? Kto w ogóle rozpatruje te reklamacje???? Były pieniądze i pieniędzy nie ma i teraz nie chcą oddać ?! To jakaś porażka a pan xxx twierdzi na infolinii ze w ich banku nie ma kradzieży ?? I oszukuje mówiąc takie głupoty ?chyba OPINIE TEGO BANKU O CZYMŚ ŚWIADCZĄ a jak im nie zależy na ludziach i opiniach to niech chociaż pieniądze oddadzą okradzionym osoba bo jest ich coraz więcej .....
    ZaletyBrakkkk
    WadyZa duzo
  • ~Ola / 2023-06-21 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po takej obsługe telefonicznej zastanawiam się o zmiane banku
  • ~Olek / 2022-03-25 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwonili do mnie, mówili dla czegoś chyba w języku rosyjskim, powiedziałem że mówię po polsku. Od razu rozłączyli się. To pracownicy banku czy jakaś banda.
  • ~Olena / 2022-09-28 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Posiadam w banku konto walutowe w dolarach.
    02.09.22. odebrałam 100 dolarów gotówką w banku (PKO Bank Polski Oddział 1 we Wrześni, ul. Szkolna, 3) u specjalisty pod numerem 12. Potrzebowałam gotówki, przez to nie skorzystałam się kantorem w aplikacji IKO. Dostałam od specjalisty dwa banknoty po 50 dolarów, pierwszy z 2003 roku, drugi z 1981 roku. Drugi banknot wyglądał źle, ale Pani zapewniła że wszystko jest w porządku. Wyszło tak, że nie skorzystałam się z tych dolarów, i 28.09.22. postanowiłam wymienić te pieniądze na złotówki w kantorze. Banknot z 2003 roku wymieniły na złoty za zgłoszonym kursem ( 5.9. zł za dolar), a banknot z 1981 został zaoferowany do wymiany po kursie 3,5 przez to, że jest za stary. W oddziale banku, gdzie dostałam tę banknoty, otrzymałam odpowiedź, że one nie mogą przyjmując taki banknot przez to, że on jest popisany długopisem i w ogóle nie mogły mieć w banku takie banknoty, nie mają możliwości wrócić ich na konto. Nie nadały możliwości spotkać się z specjalisty, który to zrobił, i powiedziały że jestem winna przez to że nie sprawdziłam przy kasie czy wszystko jest w porządku. Ale przyszłam za gotówką do banku, a nie na targowisko.
    Polecali mnie PKO Bank jako najlepszy bank w Polsce, ale nie dostałam tego poziomu usług, co był zaoferowany. Tylko skorzystały się z tego, że nie dobrze mówię po Polsku.
    Przez miesiąc miałam problemy z kontem trzy razy:
    1. Źle powiedziały szczegóły dla SWIFT przelewu, i jak by specjalista z innej strony nie zwrócił uwagi to, wtrąciła bym pomóc od rodziców i nie miała bym środków na życia.
    2. Rachunek walutowy przy otwarciu nie był podpięty pod konto w złotych, i przez to było pobrano opłaty za korzystanie z rachunku. Musiałam o to zgłaszać. To nie stało mnie wiele pieniędzy, ale wzbudziło wątpliwości co do jakości usług banku.
    3. Dostałam zepsuty banknot obniżonej zawartości jako normalny.
  • ~Olga / 2021-11-19 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Od 2 godzin nie mogę się dodzwonić na infolinię.
  • ~Oliwia / 2023-11-27 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadbajcie lepiej o jakość infolinii bo to porażka.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Os / 2021-04-07 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Złodzieje okradają klienta, naliczaja bezpodstawnie kwoty za kartę, za prowadzenie konta mimo że warunki są spełnione. Później zwaracaj. Wszystko jest ok jak ktoś się skapnie A jak nie to bank sam z siebie nie odda. I tak niech zabiorę każdemu po 1 zł miesięcznie i ma się miliony dla prezesa. Dochodzi do tego niekompetencja pracowników którzy nie znają oferty albo mają od gornie przykazane aby nie informować o wszystkim klienta podczas podpisywania umowy, otwierania rachunku bankowego. Uciekać jak najdalej
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Oszukany przez bank / 2022-03-19 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, banda złodziei. Dogadają się na rozłożenie zaległości na raty, a za plecami załatwiają komornika który ściąga 2 x to samo. Banda złodzieji i nikogo to nie interesuje. Nie polecam robią z twoimi pieniędzmi co chcą, razem z US i ZUS. Państwo w państwie. Kradną twoje pieniądze i Ty się musisz prosić aby Ci oddali.
    ZaletyBrak
    WadyZabierają bezprawnie twoje pieniądze
  • ~P. / 2024-04-08 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka jednym słowem.. nie dość, że 3 razy próbowałam zamknąć konto, Panie nie potrafiły tego zrobić... A do tego zostałam wprowadzona w błąd. Panie w oddziale zamiast pracować to dzwonią do swoich bliskich, zamiast zająć się klientem przy stanowisku, rozglądają się, błądzą myślami - jest to tak bardzo mało kompetentne, że aż brakuje słów.

    Dzisiaj mimo, że konto już jest zamknięte - wysłali, że mam zaległą opłatę za konto, które już nie istnieje... Najgorszy bank w jakim miałam konto - jeżeli chcecie mieć święty spokój, radzę poszukać innego banku.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na obsługę, wiecznie niezadowolone panie, brak kompetencji w zamykaniu kont, zero pomocy od pań pracujących - ciągłe odsyłanie do kogoś innego...
  • ~Pablo / 2022-05-23 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient PKO bp od 7 lat czuję się w tym momencie zwyczajnie opluty. Złożyłem wniosek o wydanie zaświadczenia. Miałem pilną sprawę, więc już składając pani z obsługi zaznaczyła wniosek jako "pilny". Po miesiącu czekania okazało się, że muszę zrobić w jednym miejscu zmianę. Prosiłem o jak najpilniejsze rozpatrzenie. Obiecano mi gotowe zaświadczenie za kilka dni. Po dwóch tygodniach czekania i 6 telefonach z ponagleniami (za każdym razem dostawałem obietnicę, że ktoś zaraz się tym zajmie) dostałem powiadomienie z banku, że rozpatrzenie mojego wniosku może się przedłużyć. Kpina z klienta. Proszę nie popełniać tego błędu, co ja.
    WadyLekceważące podejście do klienta.
  • ~pablo / 2024-02-27 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Radomsko duża kolejka. Dążą do tego aby połowa klientów odeszła i wtedy dojdzie do normalności.
  • ~Patriota / 2023-12-20 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia nigdy nic nie załatwi (nic nie wiedzą nic nir mogą) ale pieniądze zabierac bez zadnej historii mogą zabierać :) kilka lat meczenia sie z tą g*wnianą firmą nadajecie sie do przechowywania kamieni conajwyzej a nie pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Patrycja / 2023-07-10 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis o 15.20 byłam w oddziale na 11 listopada.Miedzy innymi chcialam wymienic banknot podniszczony ale calkowicie czytelny.Zero kompetencji.Pani bardzo niemiła powiedziala ze nie wie czy jest autentyczny i :żeby jechac do warszawy go wymienic.Przedemną bardzo niemiło potraktowała inne klientki podnoszac na nie głos.Tragedia.
  • ~Patryk / 2024-12-10 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore gówno 24/7 to spią na tej infolini obsrańce
    WadyŚpijcie dalej cioty
  • ~Paula / 2022-05-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank nie zasługuje na miano banku wiarygodnego. Oferty dla klientow a właściwie ich brak okradają ludzi ,którzy całe życie oszczedzali a w tej chwili tracą swój włożony kapitał nie mówiąc już o jakichkolwiek drobnych zyskach. przykładem jest produkt IKZE,który zachęcał do oszczędzania przede wszystkim przyszłych emerytów, którzy corocznie mogli zainwestowane pieniądze odliczać od podatku dochodowego i co się okazało, ze bank dosłownie w chwili obecnej okrada swoich klientow, Przykad osoba wpłaciła własnych pieniedzy 18 tys.zł które były inwestowane w funduszach przez okres 6 lat w chwili obecnej włożony kapitał zmalał do kwoty 15 tys,żl. Czy to jest uczciwe ? Nie jest rozbój w biały dzień ???????? Pracownicy banku sprzedający ten produkt byli tak zachłystnięci otrzymanymi premiami za ten produkt, ze zapominali przekazywać klientom podstawowych informacji odnśnie ukrytrgo przez bank ryzka.
    Od dłuższego czasu banki zapomniały tak naprawdę dzięki komu istnieją i o czyje powinny dbać interesy bo na pewno nie dbają o interesy klienta. Stały się hienami do robienia karier i okradania zwykłych ludzi. To przykre ale prawdziwe.
    Wygląda na to że stara metoda ,,skarpety" jest najbezpieczniejsza bo bynajmniej ile włożysz tyle masz i nic nie tracisz. Czas najwyższy aby banki zaczęly stawiać na jakość a nie na ilość. I jeszcze jedno żeby była jasność -opisany powyżej przykład to fakt poparty dokumentami bo znając ten bank nie przyjmie on odpowiedzalności za produkt- bubel ponieważ stosuje je brzez długie lata i nikt nie może zrobić z tym porządku- trochę zastanawiające.
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności i uczciwości
  • ~Paula / 2023-08-09 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale moim zdaniem jest to najgorszy ze wszystkich banków w Krakowie. Przez cały dzień "szukałam" swoich pieniędzy z funduszy ponieważ zniknęły. Pani z placówki przy ul. Aleja Pokoju 5 w Krakowie i Pan z ul. Piłsudskiego zwracali się do mnie jak do wariatki która nie ma gotówki, a przychodzi do banku. Po całym dniu nerwów pieniądze (nie małe) znalazły się a ja nawet nie usłyszałam słowa przepraszam
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników, niesamowity bałagan
  • ~Paweł / 2022-04-22 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś chciałem wpłacić pieniądze we wpłatomacie oczywiście pieniędzy nie przyjmował.Udałem się więc do oddziału ,na wstępie Panie zaczęły krzyczeć że przyjmują do oddziału po 3 osoby choć pandemia się skończyła ,podszedłem do okienka gdzie Pani w najlepsze sobie rozmawiała przez telefon totalnie ignorując mnie jako kliena,lecznajgorsze co mnie z irytowało to fakt że grzecznie spytałem czy wpłatomat jest czynny bo nie chce mi przyjąć pieniędzy na to pani opryskliwie wykrzyczała mi że to nie jej sprawa nie stoi przy bankomacie.Oczyqiście z wpłatą tez problem był .Rozumie brak kadry pracowniczej ale jestem handlowcem i poruszam się po całym województwie ale taka obsługa jak w tym oddziale to nigdzie mnie nie spotkała
  • ~Paweł / 2022-11-14 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej przestarzały bank w Polsce. Jesień średniowiecza pod każdym względem.
    Zaletybrak
    WadyEpopea na 2 tomy
  • ~Paweł / 2023-08-19 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów. Bank dla emerytów nie używających konta ani płatności internetowych. Najlepiej w ogóle nie korzystać tylko kisić tam kase.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Paweł / 2023-09-20 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    21:39 postanowiłem zrobić zakupy w Biedronce, przy kasie okazuje się że płatności iko nie da się zrealizować, a na samą aplikacje banku nie da się wejść, próbowałem aktualizować na szybko przy kasie i dalej nic
    ZaletyNic
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962