Bank oceniam bardzo źle. Posiadam kredyt hipoteczny podpisałam aneks dotyczący oferty branżowej gdzie warunkiem było zatrudnienie w instytucjach finansowych weryfikowane na podstawie wpływu wynagrodzenia. W marcu zmieniłam pracodawcę w taki sposób że pracowałam dla instytucji finansowej ale płytnikiem wynagrodzenia była agencja pracy. Poinformowałam Bank. Kazali mi przesłać oświadczenie oraz dołączyć umowę o pracę. Oferta branżowa została w czerwcu przedłużona we wrześniu warunki zostały zmienione. Działają na podstawie widzi mi się . szukają na siłę kasy. Wprowadzając mnie w błąd pozbawili mnie szansy negocjacji z pracodawcą warunków umowy o pracę. Jestem bardzo niezadowolona żałuję że w ogóle podpisałam z nimi umowę. Identyczne warunki proponował mi CA ale stwierdziłam że to duży utrzymujący się długo na rynku Bank od zawsze zaufam im. Dziś wiem że to był błąd bałagan niekompetencja zdecydowanie odradzam....
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja bałagan
~mors / 2023-04-07 12:20
Ocena: 1.00 / 5
z 24 zloty nagle wyd*pcylo mi na 84, bo przez 2 mies nie zaplacilem za prowadzenie konta.
tu sie puknijcie barany !!!
ostatni raz w zyciu konto w PKO
ZLODZIEJE !!!
~mp / 2022-04-15 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie do wiary. Panie w oddziale odmawiają wypłaty, ponieważ mają archiwalny wpis (nieaktualny) o zajęciu komorniczym sprzed kilku lat. Nie ma blokady ale one nie wypłacą bo nie.
Konto szło do zamknięcia więc ani karty ani bankowości internetowej. Załatwienie sprawy ciągnie się już drugi tydzień.
~MSI snijn / 2023-11-10 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego tak puzno są przelewy i księgowania zakład wysłał kasę 9 a 11 i dalej niebylo bo.mam pasek to zależy od.banku kiedy zaksięguje wejście się do roboty a nie jedno okienko czynne reszta kawę se pije żenada zmieniłem bank na ING i wypłaty co do minuty są porażka
ZaletyZadns
WadySzkoda pisać więcej
~Msrcelina / 2023-07-07 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Dużą wadą jest ten wirtualny robot, pyta się mnie o imię ojca, podaje, i nagle dostaje informacje, że nie może ze mną prowadzić rozmowy, poza tym nic nie można przez niego załatwić. Dyktuje numer 3 razy, a dostaje odpowiedź "Powtórz bo nie rozumiem" Nie jąkam się, więc w czym problem ?
~Mucha / 2024-12-15 02:46
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie bank w Olkuszu jeśli chodzi o doradzwto hipoteczne. Jedna osoba która obsługuje ten temat wydzwaniała i odbierała połączenia jak myślała że sprzeda mi produkt. Gdy załatwiłam to w innej firmie oczywiście dużo korzystniejsze warunki i chciałam tylko umówic sie na złożenie dokumentów telefon pozostał głuchy bądź odrzucała połączenia. Nikt inny prócz niej w Olkuszu tych dokumentów nie mógł przyjąć. Nigdy więcej tam nie postanie moja noga. Załatwiam wszystko w innym odziale.
~Nalu / 2023-02-14 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
WadyMnóstwo
~Nalu / 2023-02-14 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
WadyMnóstwo
~Natalie / 2022-09-27 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Rok temu przelałam swoje oszczędności w walutach wymienialnych z innego Banku do PKO. W tym miesiącu poszłam wypłacić tysiąc euro, pierwsze co to osoba obsługująca chciała wypłacić je w złotówkach po tym jak powiedziałam że jednak chce w euro, poszła pi te euro. Wróciła za 15 minut włożyła banknoty do maszyny, faktycznie wskazało że 1000€. Poszłam z tym do kantoru gdzie Pan zaczął sprawdzać jak powiedziałam że z PKO to powiedział ze tym bardziej i że właśnie z nimi się rozstał. Okazało się że jeden z banknotów miał ucięty rożek a z maszyny pracowniczka podała banknoty na kupce i to nie zostało przeze mnie zauważone. Wyparli się tego że banknot z ich banku, chociaż jestem ( byłam bo odchodzę ) klientem ViIP i kombinowanie w moim przypadku było by śmieszne. Pytanie dlaczego maja w banku uszkodzone banknoty s jeśli już to na te okoliczność powinni sporządzić protokół. Jestem zszokowana tym że w Banku w ogóle mogą się dziać takie rzeczy! Nie znam żadnego Banku gdzie by tak niewiarygodnego o żenujacym zachowaniu dyrekcji, która pozwala na taki balagan. Poza tym za każdym razem był tak problem wynikający z niskich kwalifikacji pracownic a to niepoprawnie spisana umowa, dzwonili żeby przyjść, a to był problem z wysłaniem pieniędzy za granice..Odradzam stanowczo bo nic dobrego tam nikogo nie czeka, zwłaszcza że oferta też kiepska. Zwłaszcza omijać oddział w Wołominie, reszta może lepsza, chociaż sadzać po tych to wątpię.
Nawiązując doostatniego komentarza (opinii) chciałam dodać, że miałam podobną sytuację z uszkodzonym banknotem w Oddziale na ul. Mieszka w Wołomine,a pomimo to: 1. była źle spisana umowa, zadzwonili żeby przyjść poprawić, 2. godzinę czasu "praktykowali" zanim przelew zagraniczny gdyby nie podeszła inna pracownica, to by pierwsza do której się zwróciłam nie poradziła by sobie. Wreszcie jako wisienka na torcie - dostałam uszkodzony banknot 50 euro. Wypłacałam 1000 euro, 1 banknot 500 i 10 po 50, po przeliczeniu na maszynce się zgadzało ale nawet nie przyszło mi do głowy żeby dokładnie badać każdy banknot, bo z założenia bank nie powinien posiadać uszkodzonych banknotów (był odcięty rożek i wyglądał jak zagięcie). W związku z odmową przyjęcia poszłąm do dyrekrorki i to dopiero się okazała porażka, bo powiedziała że ona jak kupuje jabłka na straganie to je maca, a wieć ja też powinnam byłam to zrobić. Niska kultura osoby poraża i mocno zniechęca do tej instytucji, a byłam u nich klientem VIP. Brak przestrzegania procedur czy świadome upłynnienie takich banknotów ? Tego juz się nie dowiem ale się przekonałam że w tym Oddziale brak rzetelności oraz szacunku do Klientów. Znajoma też wycofała z tego Oddziału ponad 270 tys z powodów nieporozumienia z obsługą. Należy domniemywać że reszta nie jest lepsza. Powiedziałam tej dziwnej dyrektorce że w Hiszpanii i w ogóle za granicą jak wydają inne waluty to prezentuja każdy banknot a nie podaja na kupce, na co ona zaczęła prowadzić jakieś bazarowe dyskusje typu że powinnam tam się przenieść. Żenada skąd wykopują tych dinozaurów?
Zaletybrak zalet
Wadybrak profesjonalizmu jak i szacunku do Klientów
~Nel / 2022-02-19 01:21
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj urzednik PKO BP SA Torun ul. Grudziadzka bardzo staral sie utrudnic zycie mojej 90 letniej mamie , nie wykazal empatii ani zrozumienia dla jej stanu i probowal pokazac kto tu rzadzi a akceptacja podpisu/ zgodnosc ze wzorem zalezy od humoru pracownika , w jednym tygodniu ten sam podpis jestakceptowany, za tydzien juz nie. Wstyd dla banku
~neu007 / 2022-12-14 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno, brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności za to co się powiedziało. Zero chęci udzielenia pomocy klientowi w rozwiązaniu prostej sprawy. Nie polecam nikomu.
ZaletyBrak
WadyOpis wyżej.
~Neutrino / 2024-03-09 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejskie oprocentowanie lokat i rachunków oszczędnościowych (i nie mówię tu o mobilnej, którą łatwo można zhakować) w porównaniu do innych banków
Infolinia, tragedia , ciągle jakieś boty walisz głową w mur i nic nie załatwisz
~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy.
ZaletyBrak!!!!
~Nhg / 2023-09-17 11:48
Ocena: 1.00 / 5
O 3 nad ranem srodku Niemiec dowiedzialem sie ze musze sobie poczekac na mozliwosc uregulowania rachunku za paliwo do godziny 12.30 bo trwaja prace modernizacyjne, co prawda platnosci karta I wyplacanie pieniedzy z bankomatu powinny dzialac, ale nie dzialaja, to musze sobie poczekac.
~Nie PKO BP / 2021-12-31 19:25
Ocena: 1.00 / 5
Jak cię chwycą to już nie puszczą, zamknięcie konta w tym banku graniczy z cudem, mimo braku transakcji płatniczych, ciagle im coś wisi i system nie pozwala zamknąć konta, porażka. Zwlekają z zamknięciem konta, atakują ofertami na kredyt, na kartę kredytową, dzwonią i nagabują i naliczają dodatkowe opłaty za przedłużanie likwidacji konta. Nie polecam, odradzam. Uważałam że polski to dobry a tu wielkie nieporozumienie
ZaletyBrak
WadySame
~Nie Polecam ODRADZAM / 2021-02-18 07:58
Ocena: 1.00 / 5
To że ludzie są okradani w ich banku świadczy to tylko o ich zabezpieczeniach które są za słabe ale to jest wina banku a nie klienta, bo jak się komuś daje na przechowanie pieniądze no to wiadomo że później trzeba człowiekowi oddać zwrócić a nie szukać głupich argumentów i się odwoływać....
Zalety???
Wady!
~Niedzielska / 2024-01-31 09:10
Ocena: 1.00 / 5
Dzwoniąc pod numer 800302302 Pani niemiła, bezczelna, nie chciała udzielić żadnych informacji poza tym co wiem.
Po co oni są w takim razie? Od siedzenia i pierdzenia w slotek?
~Nienawidze tego banku / 2022-12-01 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku. Uciekac od niego!!! Sluchajcie ludzie mialam limit odnawialny na 10 000 zl on zostal mi wypowiedziany po ok 3 miesiacac zostalo mi do splacenia okolo 7 tysiecy zlotych bo bank pobieral sobie ile chce przez ten czas pozniej mi wyslali ugode na 10 000tys zl plus jakies odsetki ratalne co w calosci wyszlo ponad 11 000 zl. Myslicie ze proporcjonalnie zostalo to pomniejszone? Absolutnie nagle mam do splacebia ponad 9000 tys zlotych to sa jakies zarty...
~niestety klientka tego banku / 2023-09-25 23:37
Ocena: 1.00 / 5
Założyłam konto w Oddziale w Gdańsku ul. Cieszyńskiego. Prawie wszyscy pracownicy w tym oddziale, oprócz jednego, nie wiedzą nawet o aktualnych podstawowych opłatach bankowych. Cały czas jestem tam wprowadzana w błąd np o możliwości otrzymywania wyciągów na e-mail, wysokości opłat i prowizji.
Często też na moje proste pytanie , czy mogę np.darmowo dokonać w miesiącu kilku wypłat gotówkowych , otrzymywałam odpowiedz od oburzonego moim pytaniem pracownika: " Ja tam nie wiem . Czego jeszcze?"
Założyli mi też dostęp do bankowości internetowej , na co się nie zgadzałam . Żadnej umowy o bankowości internetowej nie podpisywałam.
Wypłacili mi też w kasie dziwne, podejrzane,poplamione na różowo banknoty. Nie zauważyłam tego w kasie , bo nie wzięłam okularów. Później miałam problem przy płaceniu tymi banknotami. Pobazgrane dokumentnie długopisem (z napisami, podpisami) banknoty też mi wypłacali w kasie.
REKLAMACJE NA DZIAŁU REKLAMACJI TO CAŁKOWITA PARANOJA!!!Dostaje się tylko odpowiedz typu" Żadnych nieprawidłowości nie stwierdzono". I żadnej merytorycznej odpowiedzi! A do tego dostaję odpowiedzi na reklamacje do skrzynki w bankowości elektronicznej , na która się nie zgadzałam!!!
Zaletyżadne
Wadybrak elementarnej wiedzy o produktach bankowych, prowizjach i stawkach
wprowadzanie w błąd
założenie dostępu do bankowości internetowej pomimo sprzeciwu klienta