Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pola / 2021-09-22 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką od wielu lat PKO BP. Placówka w której załatwiam sprawy mieści się we Włocławku przy ul.Żytniej 66 oddział 2.Zespół który tam pracuje w moim odczuciu jest na bardzo wysokim poziomie. Nigdy nie spotkałam się z odmową jeśli prosiłam o pomoc. Jestem emerytką i posiadam aplikacje IKO. Często mam jakieś pytania w związku z tym. Z wielką cierpliwością i szacunkiem nigdy mi nie odmówiono pomocy. Pan Andrzej Golubski, który PKO BP pracuje tam od lat,nigdy nawet grymasem nie pokazał mi, że jestem niemile widziana. Wdzięczna jestem za to. Proszę Dyrekcję oby złożyła w moim imieniu podziękowania dla wymienionej placówki. Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami Apolonia Kijewska.
    ZaletyKultura i cierpliwość.
    WadyBrak krzeseł przy okienkach.
  • ~Szymon / 2021-09-17 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , panie w żywe oczy kłamią , nie maja pojęcia co do oferowania swoich produktów , termin realizacji miał być do 5 dni mija 2 miesiąca i nadal czekam .
  • ~Mieczysław / 2021-09-14 12:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobra oferta (konto, bankowość mobilna, kredyt i ikze najwyższy poziom!). Obsługa życzliwa i sprawna.
    Polecam.
    ZaletyOferta, obsługa, iko, sieć.
    WadyA są jakieś?
  • ~Beata / 2021-09-11 08:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Pragnę podziękować wszystkim pracownikom banku PKO o/ Jaworzno za wspaniałą obsługę, fachowe podejście do klienta, miłą atmosferę. Jesteśmy z Wami od 30lat, nigdy się nie zawiedliśmy,dziękujemy.
    ZaletyRzetelne informacje
  • ~S. / 2021-09-08 09:55
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem klientem od 30 lat, jestem zadowolony.Polecam
  • ~Aro / 2021-08-30 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, oferta beznadziejna. A nawet i jej brak, obsługa beznadziejna.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Kinga / 2021-08-23 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Chory bank. Bedac za granica stracilam numer telefonu. Bez tego numeru zostałam bez mozliwosci aktywowania karty kodow i innych czynnosci potrzebnych do funkcjonowania. Nikt nie jest w stanie pomoc, bo powinnam przyjechać specjalnie 1500km by zmienic numer telefonu w placowce. Szkoda ze do kredytow nie trzeba byc w placówce, wystarczy 5 min przez internet. Żenada.
  • ~Marek / 2021-08-18 21:06
    Ocena: 2.33 / 5
    przy jakiś najmniejszych problemach czeka was wizyta w banku nic sie telefonicznie nie załatwi mimo znania imion matek ojców numerów buta pseelów itdd czeka was odział banku a tam jako druga podchodzi kierowniczka i po 2h problem załatwiony , masz 80 lat polecam
    Zaletymozna posiedziec w banku na krzesełku wyjasniajac problem
    Wadybrak możliwosci załatwienia spraw telefonicznie
  • ~Marta / 2021-08-17 11:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Panie w Bankach sa super miłe,sympatyczne zwłaszcza Bank Pko na Pogoni. Ale tez mi miałam okazję zadzwonić 2 raz na infolinię i Pani super,wytłumaczyla wszystko,nawet po 5 razy i za tp jej bardzo dziękuję.
    ZaletySuper
    WadyBrak
  • ~Jas / 2021-08-13 08:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank nadal w poprzedniej epoce logika podejmowania decyzji oraz dostosowanie się do potrzeb klienta na poziomie banku z 95 roku chyba trzeba się jeszcze dużo uczyć od takich banków jak Alior Santander czy credit Agricole nigdy kontra w tym banku ani żadnych pożyczek i kredytów zdecydowanie odradzam
    ZaletyŁadne logo
    WadyCała reszta
  • ~Ariston / 2021-08-12 14:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka Banku od kliku lat.
    Trafiłam do PKO BP przypadkowo, mając już doświadczenie z innymi bankami.
    Na zasadzie porównania zdecydowanie polecam ten Bank.Profesjonalna obsługa klienta osobistego i firmowego,łatwy kontakt z doradcami i szybki kontakt w razie konieczności z infolinią.
    Zdecydowanie polecam.
    ZaletyFachowa obsługa szybki kontakt
    WadyBrak
  • ~Anita R / 2021-08-10 18:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką Banku PKO BP w oddziale nr 1 w Kłodzku. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Opiekun bankowy Pani Katarzyna Sobasik to przemiła, uprzejma i zawsze uśmiechnięta kobieta. Nigdy nie mam i nie miałam żadnych problemów.Nie mogłam lepiej trafić. Dziękuję Pani Sobasik za pomoc i przemiłą obsługę.
    ZaletyUprzejmość
    Wady0 wad
  • ~Ela / 2021-08-02 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Banku PKO BP oddz.4 w Częstochowie jakieś 20 lat. Nigdy nie miałam sytuacji problemowej z tym oddziałem. Zawsze pomocni ,życzliwi i merytoryczni Pracownicy. Pracownik Pko Pani Monika- lepiej wie od klienta co dla niego najlepsze- Dzięki wielkie ,ze są tacy ludzie !!!
    Korzystam z aplikacji ipko - wszystko jasne i zrozumiałe. Dzięki czemu większość załatwiam drogą internetową.
    Polecam ! Nigdy nie myślałam o zmianie Banku.

  • ~Dorota / 2021-08-01 12:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Załatwiałam sprawę telefonicznie - trafiłam na doradcę Panią Ewelinę Debczyńską z oddziału przy ulicy Renesansowej 8 w Warszawie. Pełna fachowość, poświęciła mi naprawdę dużo czasu, przeprowadziła przez cały proces. Jestem osobą słabowidzącą i to naprawdę wymagało czasu i cierpliwości. I najważniejsze: nie chodziło tylko o wciśnięcie produktu, ale o jak najlepsze zrozumienie moich potrzeb. Dobry kontakt z Panią, także po załatwieniu sprawy. Jestem bardzo zadowolona:)
    Zaletyprofesjonalna obsługa, nawet osoby niepełnosprawnej
  • ~Małgorzata / 2021-07-27 17:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Renata to złota kobieta. Bardzo miła, wszystko wyjaśnia i jest bardzo pomocna. Szybko odpowiada na maile i smsy. Polecam :)
    ZaletySzybko, dokładnie, jasno i prosto wytłumaczone
  • ~Izabela / 2021-07-27 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno,pko schodzi na psy z roku na rok coraz bardziej.
    Tragiczni, nieprzeszkoleni pracownicy, często podający sprzeczne informacje, pozamykane placówki, trudno dostępne oddziały z obsługą gotówkową, skrócone godziny pracy placówek,możnaby jeszcze długo wymieniać. Odradzam wszystkim!
    ZaletyBrak
    WadyZabrakło by dnia by wypisać
  • ~Marek / 2021-07-27 11:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi. Pani Doradca z segmentu MSP jest bardzo pomocna i natychmiast odpowiada na wszystkie zapytania i potrzeby.
  • ~IRENA / 2021-07-16 16:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Małgorzata Wieczorek pracownik PKO obsługa miła, wyjaśni wszystko i pomoże w każdym problemie dotyczącym mojego konta. Zawsze uśmiechnięta.
  • ~Edyta / 2021-07-16 14:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank jest dla ludzi .ludzie dla banku dobra obsługa mili ludzie.
    ZaletyDobre wrażenie
    WadyBrak
  • ~Zygfryd / 2021-07-15 10:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry! Szanowni Państwo
    Nie korzystajcie ze złotego konta PKO BP, szczególnie w kontekście przydzielonych Wam tzw. doradców. To zwyczajni naciągacze. Może to i dobrze dla banku, ale na pewno nie dla jego klientów. Wiem co piszę, bo takie konto mam od wielu lat. Żaden z niego pożytek, gdyż podobną usługę można otrzymać w normalnej placówce PKO BP, gdzie Panie mają dużą wiedzę i nie są nastawione tylko na swój interes, czyli prowizję. Bank na tym nie traci ,a zyskuje innych klientów. Jednemu z ostatnich doradców udowodniłem po prostu kłamstwo, a drogi sprawę podwyższenia limitu na karcie sprawdzał ponad miesiąc. Wreszcie prosił, abym dostarczył zaświadczenie o zarobkach. To idiotyzm, gdyż szczegółową historię moich zarobków bank posiada od wielu, wielu lat, z ostatnimi miesiącami włącznie. PKO posiadaczom kart kredytowych tak naprawdę nic nie oferuje (bonusy), drenując ich kieszenie za pseudo usługi. Liczę na zmianę podejścia. Oczywiście wyciągnę wreszcie z tego praktyczne wnioski. Serdecznie pozdrawiam
    ZaletyZależą od placówki. O jakości usług decydują pracownicy i ich szefowie. Do najbliższej placówki w pobliżu mojego zamieszkania nie mam uwag.
    Wady O jednej wspomniałem powyżej. PKO BP uważa się za bank dla wszystkich. A tak naprawdę zapomina o zachęcaniu, także finansowym, do korzystania z jego usług. Uważa się za największy bank w Polsce (co jest prawdą) i najlepszy (nie zawsze tak jest).
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962