Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 909 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Manty / 2022-09-04 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś dramat .Aby zalogować się do serwisu IPKO proszą mnie zawsze o kartę kodów ale jak karta kodów mi się kończy juz drugi raz to nie moge się zalogować bo jest informacja że ostatni numer karty kodów jest do autoryzacji nowej karty kodów .NIE mogę się zalogować w ogóle i muszę juz drugi raz jutro iść do banku żeby mi to odblokowali .
    CO TO W OGÓLE ma znaczyc ?
    Zaletybrak
    Wadylogowanie
  • ~Marcin / 2022-10-11 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
    Bardzo niekompetentna i niemiła obsługa. Klient to dla nich intruz
    Brak wiedzy w zakresie sprawnej obsługi klienta
    ZaletyBrak kolejek
  • ~Marcin / 2022-10-12 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
    Na skutek błędów z winy pracownika banku musiałem ponownie korygować sprawę.
    Panie w Banku nie znają słów dziękuję .czy przepraszam. Obsługa jest arogancka Kompletny brak profesjonalizmu i empatii
    Te wszystkie wpisy bardzo pozytywne to ściema Sami to piszą lub ich znajomi
    Zaletybrak
  • ~Marcin / 2023-05-04 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mozna się dodzwonić nawet,informacje o opłatach za kartę nawet po zamknięciu konta i opłaceniu wszystkiego. Ogólnie burdel na kółkach
    Zaletybrak
    Wadynie mozna się dodzwonić nawet,informacje o opłatach za kartę nawet po zamknięciu konta i opłaceniu wszystkiego. Ogólnie burdel na kółkach
  • ~Marcin / 2023-05-12 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez Call Center otrzymałem ofertę kredytu, którego całkowity koszt miał wynieść 220 zł za pół roku. Zostałem umówiony na spotkanie z pracownikiem stacjonarnym banku. Na tym spotkaniu okazało się, że kredyt nie na pół roku, ale znacznie dłużej i jego koszt to nie 220 zł, tylko około 2 000 zł. Straciłem czas, nerwy i możliwość wzięcia w tym dniu kredytu u innego kredytodawcy. Dodatkowo, wprowadzony w błąd zaniżonym rzeczywistym kosztem kredytu udostępniłem bankowi swoje dane osobowe i zgody na marketing.
    Wadybank oszukuje klientów w celu naciągnięcia ich na drogi kredyt poprzez oferowanie tanich kredytów
  • ~Marcin / 2023-11-25 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    bank porazka... z poczatku wszystko bylo ok, az nagle bank z niewiadomego powodu zablokowal mi karte i nie chce mi przeslac nowej... kontakt niemalze zerowy, pisanie z nimi przypomina rozmowe z czat botem, pisza jak zamowic karte oczywiscie wprowadzaja w blad, bo przez aplikacje ipko sie nie da... karte mialem i mam w posiadaniu, placilem ja codziennie az nagle mi ja zablokowali twierdzac, ze karta zostala zagubiona... drwina z uzytkownikow, chory bank, nigdy wiecej.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie.
  • ~Marcin / 2024-10-29 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok składałem dyspozycję o historię spłaty kredytu w aplikacji IKO za 50 zł . Nagle okazuje się że wniosek jest do odbioru w jakimś innym serwisie iPKO. Dramat. Skoro składam w aplikacji IKO to powinno być podstawione pod aplikację IKO. Nie mam możliwości zalogowania się na komputerze ponieważ składałem specjalnie dyspozycję na otworzenie konta Żeby wszystko w komórce załatwiać . Dno konto likwiduje ,????Pani na infolinię powiedziała że mogę iść do banku odebrać wniosek no szok skoro place to wymagam .powinien być podstawiony w tej aplikacji IKO co był skaldany
    ZaletyBrak
    WadyDziwne zasady wewnętrzne banku i ich upór, powinni wyjść do klienta a nie na odwrót.
    Najlepsze jest to że dyrektor placówki banku w Pasłęku 14-400 na ul. Bankowej non stop mówi jak go spotykam że wkrótce pieniądza nie będzie, będzie cyfrowy.taki człowiek na takim stanowisku nie powinien tak mowic
  • ~Marcus / 2022-01-19 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do okienka w celu wypłaty własnych środków, (brak możliwości wypłaty takiej kwoty w bankomacie) to 2h. Panie w banku chodzą jak na wakacjach, robiąc sztuczny tłum a obsługując 2 osoby na godzinę. Powinni zrobić w oddziale stołówkę, człowiek bu chociaż zjadł obiad w trakcie oczekiwania na kolejkę.
    ZaletyBrak
  • ~Margo / 2022-11-27 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    25 listopada weszłam do placówki bankowej w Łodzi przy ulicy Aleksandrowskiej róg Rydzowej z zapytaniem, czy jest możliwość wymiany 10 złotych w papierku, które było sklejone taśmą. Wiem, że jest taka możliwość. Pani obsługująca wraz z koleżankami tam pracującymi udzielała mi "cennych rad", że powinnam założyć u nich konto. A to,że ludzie przychodzą do ich placówki nie będąc ich klientami i robią różne przelewy, wpłaty itd. Jedna z pań obsługujących uniosła się nawet za bardzo dając ujście swoim negatywnym emocjom. Pieniądze zostały mi wymienione,ale poczułam się po wyjściu z tej placówki, jak przysłowiowe zero zmieszane z łajnem. Nigdy nie skorzystam z ich usług. Nie polecam tej placówki, która wszelkimi sposobami usiłuje "łapać w sieć" klientów.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Maria / 2023-04-11 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Płać i płacz.Jedno wielkie nieporozumienie.Każdy inny Bank byle nie ten.Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    WadyWysokie odsetki,kosmiczne opłaty ignorowanie klienta.
  • ~Marian / 2020-02-14 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO BP poinformował mnie o zadłużeniu na koncie 363zł o którym myslałem że jest zamknięte podszedłem wpłaciłem te 363 zł lecz nikt nie chciał zamknąć konta bo bank naliczył sobie dodatkową opłatę 285 zł na moje pytanie czy to ostateczna suma nikt w banku w Mińsku Maz ani na infolini nie chciał mi odpowiedzieć bo żeby się dowiedzieć trzeba wpłacić te 285 zł i wtedy pani sprawdzi czy bank nie ma jeszcze innych karnych opłat to nie bank to parabank
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykształconej i przeszkolonej obsługi
  • ~Mario / 2025-06-30 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, z jaką się do tej pory jeszcze nie spotkałem. W jednej z placówek w Rzeszowie od 15.00 do zamknięcia banku usiłowano otworzyć IKE i IKZE dla mnie i żony, jednak po kilku godzinach pani stwierdziła że już nie zdąży, skończyły się godziny pracy i trzeba zamknąć bank. Wyszliśmy z niczym, zostawiając de facto dane i wzory podpisów w placówce.
    Innym razem chcieliśmy założyć online jedno z kont. W obu przypadkach się udało. Mieliśmy już możliwość zalogowania się na IKO/IPKO, po czym jedna osoba ma nadal to konto, a druga nie, bo zniknęło. Oczywiście dane tej osoby też gdzieś dalej w systemie są.
    Jedno z tych kont funkcjonowało już kilka tygodni, jednak co chwilę były problemy z logowaniem, hasłami, dostępnością, funkcjonalnością - np. powiązaniem z innymi produktami. Nie było podglądu do IKE/IKZE/Biura Maklerskiego itp. Nie można było zmienić limitów transakcji. Blokowało, odsyłało do placówki, po czym, gdy już miało być WSZYSTKO OK, było jeszcze gorzej. Nadal nie działała większość rzeczy, a dodatkowo zaczęły się dziać takie cuda, że jeden przelew wychodził, a kolejne już nie - pomimo ustawionego znacznie wyższego limitu dobowego. Wywalało wszystko - zarówno IKO, jak i IPKO.
    Dochodziło do takich absurdów, że siedziałem w banku, a następnie wisiałam na infolinii i urządzeniach od 08.00 do 13.00 żeby zrobić jeden przelew. W tym czasie kilkanaście razy mnie całkowicie wyrzucało z systemu i wymagało to rozmów z kilkunastoma pracownikami, z których może i część próbowała coś ogarnąć, ale nie mieli jak. Nie mieli też żadnych komunikatów, co i dlaczego się dzieje.
    Zabawa trwała około trzech tygodni. Funkcjonalności nie uzyskałem. Przez kilka dni de facto środki miałem zablokowane, bo nie mogłem nabyć produktów które mnie interesowały, nie mogłem założyć lokaty bo poleciały terminy, nawet nie mogłem przelać środków na konto z którego je wpłaciłem.
    Zlecenie przelewu zwrotnego na inne konto w Polsce, w innym banku trwało 5 godzin. I tu na koniec kolejna niespodzianka. Przelew wymagał telefonicznej autoryzacji i po chwili połączenie było, tyle że "głuche". Dopiero interwencja na infolinii o kontakt i zatwierdzenie skutkowała, że w końcu ktoś zadzwonił.
    Koszmar. Blisko 10 wizyt w placówkach. Kilkanaście godzin połączeń telefonicznych. Kilkanaście osób w placówkach i drugie tyle na infolinii. Dwie reklamacje... Kilka tygodni... i nadal nie było pełnej funkcjonalności konta.
    ZaletyBRAK
    WadyBeznadzieja, z jaką się do tej pory jeszcze nie spotkałem. W jednej z placówek w Rzeszowie od 15.00 do zamknięcia banku usiłowano otworzyć IKE i IKZE dla mnie i żony, jednak po kilku godzinach pani stwierdziła że już nie zdąży, skończyły się godziny pracy i trzeba zamknąć bank. Wyszliśmy z niczym, zostawiając de facto dane i wzory podpisów w placówce.
    Innym razem chcieliśmy założyć online jedno z kont. W obu przypadkach się udało. Mieliśmy już możliwość zalogowania się na IKO/IPKO, po czym jedna osoba ma nadal to konto, a druga nie, bo zniknęło. Oczywiście dane tej osoby też gdzieś dalej w systemie są.
    Jedno z tych kont funkcjonowało już kilka tygodni, jednak co chwilę były problemy z logowaniem, hasłami, dostępnością, funkcjonalnością - np. powiązaniem z innymi produktami. Nie było podglądu do IKE/IKZE/Biura Maklerskiego itp. Nie można było zmienić limitów transakcji. Blokowało, odsyłało do placówki, po czym, gdy już miało być WSZYSTKO OK, było jeszcze gorzej. Nadal nie działała większość rzeczy, a dodatkowo zaczęły się dziać takie cuda, że jeden przelew wychodził, a kolejne już nie - pomimo ustawionego znacznie wyższego limitu dobowego. Wywalało wszystko - zarówno IKO, jak i IPKO.
    Dochodziło do takich absurdów, że siedziałem w banku, a następnie wisiałam na infolinii i urządzeniach od 08.00 do 13.00 żeby zrobić jeden przelew. W tym czasie kilkanaście razy mnie całkowicie wyrzucało z systemu i wymagało to rozmów z kilkunastoma pracownikami, z których może i część próbowała coś ogarnąć, ale nie mieli jak. Nie mieli też żadnych komunikatów, co i dlaczego się dzieje.
    Zabawa trwała około trzech tygodni. Funkcjonalności nie uzyskałem. Przez kilka dni de facto środki miałem zablokowane, bo nie mogłem nabyć produktów które mnie interesowały, nie mogłem założyć lokaty bo poleciały terminy, nawet nie mogłem przelać środków na konto z którego je wpłaciłem.
    Zlecenie przelewu zwrotnego na inne konto w Polsce, w innym banku trwało 5 godzin. I tu na koniec kolejna niespodzianka. Przelew wymagał telefonicznej autoryzacji i po chwili połączenie było, tyle że "głuche". Dopiero interwencja na infolinii o kontakt i zatwierdzenie skutkowała, że w końcu ktoś zadzwonił.
    Koszmar. Blisko 10 wizyt w placówkach. Kilkanaście godzin połączeń telefonicznych. Kilkanaście osób w placówkach i drugie tyle na infolinii. Dwie reklamacje... Kilka tygodni... i nadal nie było pełnej funkcjonalności konta.
  • ~Mariusz / 2020-04-25 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!! Tak zacofanego banku na świecie już nie ma przelew SORBNET nie jest obsługiwany w weekendy hahaha to jakiś żart??? i jeszcze 30 PLN buhahaha Jesteście beznadziejni Dno!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką pomyłką
  • ~Mariusz / 2021-11-24 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Infolinia beznadziejna, serwis IPKO beznadziejny, klient to wróg.Amatorzy niekompetencja. UNIKAĆ TEGO BANKU!!!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyWIELE
  • ~Mariusz / 2022-01-27 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, infolinia beznadziejna IPKO nieczytelny, OSTRZEGAM !!!
  • ~Mariusz / 2022-03-01 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. To jakiś zaścisnkowy bank. Na uwagę zasługuje oddział w Lęborku przy Placu Pokoju. Beznadzieja obsługa. Wszyscy zajeci tylko sobą i piciem kawy. Dyrektor zasługuje na dyscyplinarkę. Nic nie robi. Nie potrafi rozmawiać z klientem a o załatwieniu problemy to nawet nie ma mowy. Co najgorsze składając rekalmacje nikt jej nie rozpatruje. Dla mnie to złodzieje.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak szacunku do klienta. To karygodne by tak funkcjonował bank.
  • ~Mariusz / 2023-05-31 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamontowano czytniki kart na drzwiach do wpłatomatu,a co w przypadku nie używania kart,posługuję się blokiem i przelewami ???????
    ZaletyBrak możliwości wejścia
    WadyNie migę wpłacić gotówki
  • ~Mariusz / 2024-06-06 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelew zaksięgowany w banku przed 10:00 na koncie klienta zaksięgowany o 14:50, tak żeby klient już w danym dniu nie mógł wysłać przelewu z realizacją w dniu bieżącym.......
    Gorzej może być chyba jedynie w Korei Pn.......
    Zaletywieje komuną
    Wadynie jestem wstanie zliczyć
  • ~Marko / 2022-06-23 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy obsługa ma z tego jakieś pieniądze,ale kary godne jest to że namawiają klientów na inwestowanie ,a klienci później tracą duże pieniądze. Nie informują o ryzyku straty,tylko namawiają tylko po to aby mieć wyniki sprzedaży-straty klientów ich nie interesują. Nie dajcie się zwieźć jakim kolwiek zyskiem.
  • ~Martin / 2022-04-25 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry byłem klientem tego banku kilka lat i powiem tak wszystko ładnie pięknie dopóki cie ktoś nie okradnie wtedy bank ma cie gdzieś 2 reklamację odrzucone mimo że była szybką reakcja komenda policj oraz bank oni puścili przelew za granicę i tyle wszystko ładnie pięknie poprostu pozostaje tylko walka sądową tragedia .A i najlepsze jest to przysłali ofertę pożyczki żeby jeszcze bardziej się zadłużyć .
    Zalety0 zalet
    WadyPojawi się problem kradzieży odrzucają reklamacje i wina spada tylko na właściciela rachunku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028