Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michael / 2022-04-11 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedłem 3 w koleje o 8:55
    Czekałem więcej niż 1 godzinę na wymianę walut.
    Obsługa przyjmuje klientow tylko do otwierania konta i reszta pytań, ja przyszedłem byłem 3, a przed mną poszło 10 osób.

    Bardzo długa obsługa.
    Brakuje pracowników, za wolno obsługuję klientow i przez to za duże kolejki są.
    Dla pracowników kawa jest ważniej niż klienci
  • ~Michael / 2022-04-11 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedłem 3 w koleje o 8:55
    Czekałem więcej niż 1 godzinę na wymianę walut.
    Obsługa przyjmuje klientow tylko do otwierania konta i reszta pytań, ja przyszedłem byłem 3, a przed mną poszło 10 osób.

    Bardzo długa obsługa.
    Brakuje pracowników, za wolno obsługuję klientow i przez to za duże kolejki są.
    Dla pracowników kawa jest ważniej niż klienci
  • ~Michal / 2018-05-12 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy obslugi klienta nie szanuja klientow ignoruja wrecz a po zgloszeniu skargi pracownik dzialu reklamacji po niby odsluchaniu rozmowy odpisuje ze pracownik nie powiedzial tego co powiedzial i w ten sposob twierdza ze klient klamal piszac skarge albo ze pracownik mowiac ze klient musi co zrobic to wedlug dzialu reklamacji jest sugerowanie klientowi. Nie polecam do niczego tego banku serdecznie odradzam sa inne bardziej przyjazne banki dla klienta
    ZaletyBrak
    WadyZero tolerancji brak szacunku i uznaja klienta za klamce
  • ~Michał / 2020-12-21 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, wypłata gotówki z kasy w oddziale banku od 10 do 15. Pracuję do 16:00 więc wypłaty pieniędzy do świąt nie zrealizuję. Szkoda słów.
  • ~Michał / 2022-03-01 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto rządzi tym bankiem. Od wczoraj udało mi się w końcu dodzwonić na infolinię. Oczywiście Pani nic nie może i nie potrafi. Obiecała mi natomiast kontakt osoby kompetentnej by załatwić moja reklamację na którą czekam od 21 grudnia 2021 roku a mamy dziś 1 marca 2022. Obiecała ze ktoś do mnie zadzwoni do godz. 17.00. Oczywiście pobożne życzenia. Ten bank trzeba wykluczyć. I tacy ludzie obrażają naszymi pieniędzmi.
    ZaletyBrak
    WadyJeden wielki bałagan.
  • ~Michał / 2022-08-25 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO LEASING to jakaś porażka. Pracownicy nie są dla klientów tylko traktują klientów jak idiotów - aby tylko wyciągnąć od nich kasę, wystawić fakturę i naliczyć odsetki. Dla klientów biznesowych 50 zł za prowadzenie konta to szczyt złodziejstwa. 1300 zł za cesje leasingu?! Bardzo się zawiodłem. Bardzo dużo ukrytych opłat, pracownicy zwalają winę jedni na drugich, są mało rzetelni i kompetentni. Odpisywanie na maile po kilku tygodniach. Jak wcisnąć kredyt to wiedzą jaki numer telefonu i kiedy zadzwonić, ale żeby coś wyjaśnić to już nagle zero kontaktu (bądź kontakt tylko mailowy na który odpowiedz trzeba czekać tygodniami). NIE POLECAM.
    Zaletybrak zalet
    WadyJestem klientem od ponad 10 lat. W ciągu ostatniego roku tragicznie zmieniła się jakość i kompetencje obsługi. Tak jak wspomniałem wyżej długi czas oczekiwania na kontakt.
  • ~Michał / 2023-05-19 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ok.15 lat , chciałem zapłacić 2000 za wczasy blikiem a 2 dni wcześniej zmieniałem tel. i na nowo instalowałem IKO , oczywiście trzeba odsłuchać parę minut mądrości zanim automat poda kod itd. . Dziś coś się też nie spodobało , też dzwonił automat z weryfikacją , znowu najpierw słuchałem później dostałem kod , wszystko ok i transakcja nieudana. I zaczął się kabaret. Aplikacja IKO zablokowana , odblokuj za pomocą IPKO lub tel. IPKO wpisuję - błędne hasło , i za chwilę i IPKO zablokowana . Najlepsza porada- odblokuj IPKO za pomocą IKO , tylko kur.. jak ? Jak IKO też zablokowane . Zostaje tel i infolinia , ale nie jest źle bo 24/7 . Dzwonię automat gada i pyta , o to , o tamto , nic podejrzanego , w końcu przekierowuje do człowieka , tamten znowu weryfikuje całe moje drzewo genealogiczne w końcu mu się podoba , stwierdza że zablokowane dla bezpieczeństwa , zadaje z 10 pytań absurdalnych czy dawałem komuś hasła ,piny itp. po czym stwierdza że no to ok. To on mi zaproponuje 10 tys kredytu , grzecznie proszę że niech mi nie truje bo nie mam czasu tylko odblokuje . To mam się rozłączyć i przeskanować komputer, telefon i zadzwonić jeszcze raz . Dałem spokój , chyba przejdę się do banku, może będzie szybciej.
    I nie byłoby problemu że to o bezpieczeństwo , tylko skoro podaję wszystko , dane matki , dane konta , numer klienta , inne , dzwonię z numeru który jest podany jako mój , dane są aktualne , pan pyta czy te 2000 to nie było wyłudzenie i potwierdzam że to moja transakcja i chętnie da mi kredyt ale kur... konto na weekend nie odblokuje więc też przy okazji odblokowania podziękuję bankowi PKO BP.
  • ~Mike / 2023-09-06 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to instytucja Porazka przez duze,,P,, Z nazwy tylko Polski.Jego organizacja i dzialanie dotyczace obslugi klientow zasluguje na wielki negatyw.

    Mialem kredyty gotowkowe w wielu bankach,regularnie uiszczalem ustalone raty,niekiedy nawet dokonywalem nadplat.ktore po zaksiegowaniu zmniejszaly kwote do zaplaty badz zmniejszaly rate.

    Ten sam ruch wykonalem w Pko,nadplata przelana,2,3 dni mijaja,a pieniadze nie sa nadal zaksiegowane.Zero odezwu z banku,moja nadplata w prozni.Pewny siebie doradca informuje mnie ze mam zalozyc sobie dostep do uslugi elektronicznej( ta wymaga zalozenia konta)i zlozyc dyspozycje zaksiegowania nadplaty.

    POLACY omijajcie szerokim lukiem ten bank,ktory tylko z nazwy mieni sie jako Polski a funkcjonuje wedlug zasad daleko odbiegajacych od normy
  • ~Mike / 2024-05-08 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku do klienta. usługa zerowa.
    To wszystko, co musisz wiedzieć o PKO Banku
  • ~Mila / 2022-02-26 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Indolencja pracownikòw, zagubienie dokumentów, wysokie prowizje, często "ukryte" w tekstach umów. Brak komunikowania pomiędzy oddziałami banku, wykorzystywanie klientów, brak rzetelnej informacji i brak szacunku dla klienta, wszystko nastawione na zysk a nie na obsługę. Wystarczy żeby zmienić bank.
  • ~Mis / 2022-03-16 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Środa brak możliwości wypłaty pieniędzy. Trzeci dzień panuje bałagan w Banku w Lęborku. Czy ktoś odpowiada za ten bałagan. Od czego jest audyt.
    ZaletyMis
    WadyBagno
  • ~MKAM / 2022-01-15 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam chciałabym podzielić się moim doświadczeniem z tym bankiem jak i ostrzec ludzi, że po bardzo niskiej jakości obsługi klienta jak i załatwieniu online różnych spraw, choćby zmiany adresu itp. muszę powiedzieć że jest to najgorszy Bank działający w Polsce. Opiszę w skrócie dwie sytuacjie bo było ich o wiele więcej ponieważ bo z nimi nic nie da się załatwić i jest problem z załatwianiem podstawowych rzeczy online gdzie mamy 21 wiek i wszystko można załatwić online i gdzie w innym Banku załatwiłam wszystko na watsapp z profesjonalną obsługą, ale w PKO się nie da. Od razu zacznę od tego, że nie miałam jak załatwić tych spraw osobiście, ponieważ nie przebywam w Polsce. Mam w tym banku wzięty kredyt i żeby wiedzieć o wszystkich zamianach oprocentowania, czy w razie gdyby bank chciał się ze mną skontaktować, chciałam zmienić moje dane typu adres, telefon, więc zadzwoniłam do banku oczywiście trochę to zajęło bo już urudnienia są żeby się wogóle z nimi skontaktować, w końcu po moim straconym czasie assystent odebrał i powiedział że nie mogę tego zrobić online tylko muszę się stawić w banku osobiście, absurd, więc adresu nie mogłam zmienić. Po czym po pół roku wysłali mi e maila, że oprocentowanie jak i opłata za konto i kartę, którą wogóle nie używam, ale oczywiście też był problem żeby pozbyć się karty, że nastąpiły duże zmiany i wszystko wzrosło, a przez ich utrudnianie nie mogłam zmienić adres i nie wiedziałam o tej zmianie, więć płaciłam tą kwotę co zawsze a bardzo nieuprzejmy Pan z banku PKO zaczął mnie straszyć sądem, że wysyłają mi listy, tylko że ja już nie mieszkam pod tym adresem a zmienić adres też jest problem.
    ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH
    WadyAbsolutnie wszystko
  • ~Mmll / 2023-04-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatrudnia "specjalistów" na zamówienie polityczne PiSu. Marnuje pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Mon / 2020-07-07 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie. Nie polecam klamia klienta. Zamniecie konta wymaga szeregu telefonow i wizyt w odzialach. Czytajcie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta klamie
  • ~Monika / 2023-05-20 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zmiany limitów przez kilka dni przez pracę nad systemem.
  • ~Monka118 / 2021-11-06 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oceniam bardzo źle. Posiadam kredyt hipoteczny podpisałam aneks dotyczący oferty branżowej gdzie warunkiem było zatrudnienie w instytucjach finansowych weryfikowane na podstawie wpływu wynagrodzenia. W marcu zmieniłam pracodawcę w taki sposób że pracowałam dla instytucji finansowej ale płytnikiem wynagrodzenia była agencja pracy. Poinformowałam Bank. Kazali mi przesłać oświadczenie oraz dołączyć umowę o pracę. Oferta branżowa została w czerwcu przedłużona we wrześniu warunki zostały zmienione. Działają na podstawie widzi mi się . szukają na siłę kasy. Wprowadzając mnie w błąd pozbawili mnie szansy negocjacji z pracodawcą warunków umowy o pracę. Jestem bardzo niezadowolona żałuję że w ogóle podpisałam z nimi umowę. Identyczne warunki proponował mi CA ale stwierdziłam że to duży utrzymujący się długo na rynku Bank od zawsze zaufam im. Dziś wiem że to był błąd bałagan niekompetencja zdecydowanie odradzam....
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja bałagan
  • ~mors / 2023-04-07 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    z 24 zloty nagle wyd*pcylo mi na 84, bo przez 2 mies nie zaplacilem za prowadzenie konta.

    tu sie puknijcie barany !!!

    ostatni raz w zyciu konto w PKO

    ZLODZIEJE !!!
  • ~mp / 2022-04-15 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie do wiary. Panie w oddziale odmawiają wypłaty, ponieważ mają archiwalny wpis (nieaktualny) o zajęciu komorniczym sprzed kilku lat. Nie ma blokady ale one nie wypłacą bo nie.
    Konto szło do zamknięcia więc ani karty ani bankowości internetowej. Załatwienie sprawy ciągnie się już drugi tydzień.

  • ~MSI snijn / 2023-11-10 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego tak puzno są przelewy i księgowania zakład wysłał kasę 9 a 11 i dalej niebylo bo.mam pasek to zależy od.banku kiedy zaksięguje wejście się do roboty a nie jedno okienko czynne reszta kawę se pije żenada zmieniłem bank na ING i wypłaty co do minuty są porażka
    ZaletyZadns
    WadySzkoda pisać więcej
  • ~Msrcelina / 2023-07-07 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużą wadą jest ten wirtualny robot, pyta się mnie o imię ojca, podaje, i nagle dostaje informacje, że nie może ze mną prowadzić rozmowy, poza tym nic nie można przez niego załatwić. Dyktuje numer 3 razy, a dostaje odpowiedź "Powtórz bo nie rozumiem" Nie jąkam się, więc w czym problem ?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961