Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciek / 2023-06-22 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to mało co wie. Wszystko trzeba pisać a odpowiedzi po 2 - 3 tygodniach.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Magdalena / 2022-02-21 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wróciły stare ,nowe czasy .10 kas czynna tylko jedna poprostu kpina
  • ~mala_mi / 2023-03-06 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z oddziałów pko w Krakowie, al. Kijowska. Pani wpuszcza na salę obsługi klientów w określonej ilości, pozostali stoją za drzwiami zamkniętymi na klucz. Podchodzę jako kobieta wraz z panem ok. 20 lat do drzwi, pani wpuszczająca zabiera mężczyznę do środka i chce mi zamknąć drzwi przed nosem. Zdenerwowałam się, bo jestem w ciąży (7 miesiąc) i mówię, że chciałabym wejść i poproszę kogoś z klientów oczekujących na sali, żeby mi ustąpił miejsce na ławeczce, bo jestem pewna, że zrozumieją. Pani stanowczo odmawia, argumentując, że NIE MAJĄ PRZEPISU, aby wpuszczać kobiety w ciąży priorytetowo. Robi mi się gorąco z frustracji, prosze o rozmowę z kimś z jej przełożonych, pani prowadzi mnie na zaplecze do miłęj pani na wyższym stanowisku, która sugeruje, żeby jednak mnie wpuścić i zapytać klientów czy ktoś mi zwolni miejsce w poczekalni. Teraz będzie hit, wchodzę, siadam bez proszenia nikogo, bo akurat zwolniło się miejsce, a do sali obsługi wchodzą dwie młode kobiety, jedna z nich coś szepce do pani wpuszczającej i ta od razu prowadzi je do okienka POZA KOLEJNOŚCIĄ. Duet to Ukrainka i jej pomocnica-tłumaczka. Ja nadal czekam, Polka w ciąży. Podłe i niegodne zachowanie obsługi banku, gdzie obywatel POlski jest traktowany gorzej niż obcokrajowiec.
    Zaletybrak
    Wadynierówne traktowanie klientów
  • ~Malgorzata Tokarska / 2022-08-23 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto jest ciagle blokowane. Podawane są mylne informacje. Rozmowy są przerywane i telefon rozłączony. NIe polecam tego banku!!
  • ~Małgorzata / 2021-12-03 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wszystkim którzy chcą założyć konto w tym banku!W tajemniczy sposób zniknęły nam z konta pieniądze w kwocie 80 zł kwota być może niedużo ale dla kogo nieduża????Próbowaliśmy wyjaśnić tą sytuację w banku ale saldo które drukuje bank zawiera tylko dokonano operację nie ma śladu o tym jaka kwota była przed dokonaniem operacji po dokonaniu przelewu itd.Pracownik banku nie potrafi zresztą żaden z pracowników banku nie potrafi wyjaśnić nam jak to się stało że wieczorem saldo w ico wynosiło 48,80 rano przyszedł przelew w wysokości 130 zł a saldo po wpłynięciu tego przelewu wynosi 98,80.Po to jest aplikacja mobilna jak w każdym banku aby kontrolować nawet swoje małe wydatki.Oczywiście nikt nam nie zwróci zaginionych 80 zł pytanie tylko jest takie ile jest takich osób jak my że w tajemniczych okolicznościach znikają kwoty które nie wiadomo na co są potrącane i co się z nimi dzieje nigdy w życiu ich państwo nie odzyska cię tak jak my teraz pozostaje jedynie wycofać się i zamknąć konto w takim banku!!!!!Odradzam wszystkim szczególnie młodym którzy nie zawsze kontrolują swoje małe wydatki proszę sobie wyobrazić że jeśli takich osób jest 100 bądź 1000 to proszę sobie taką kwotę 80 zł pomnożyć przez tą ilość osób i wtedy okaże się jak poważne to jest problem.Nigdy w życiu nie polecę PKO BP nikomu mogłam słuchać swoich znajomych którzy odradzali nam konto w owym banku!!!!
    ZaletyBrak zalet żadne zalety
    WadyMyślę że podstawową kwestią jest znikanie pieniędzy z konta w tajemniczych okolicznościach to jest podstawowa wada i bankowość internetowa na etapie późnego Gierka.
  • ~Mama / 2023-02-19 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank porażka .Okradają nawet dzieci .I po co to oszczędzać sobie maja jak i tak pieniądze znikna z konta a oni ręce od tego umyją!, już nie mówiąc o opłatach jakie pobierają.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Manty / 2022-09-04 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś dramat .Aby zalogować się do serwisu IPKO proszą mnie zawsze o kartę kodów ale jak karta kodów mi się kończy juz drugi raz to nie moge się zalogować bo jest informacja że ostatni numer karty kodów jest do autoryzacji nowej karty kodów .NIE mogę się zalogować w ogóle i muszę juz drugi raz jutro iść do banku żeby mi to odblokowali .
    CO TO W OGÓLE ma znaczyc ?
    Zaletybrak
    Wadylogowanie
  • ~Marcin / 2022-10-11 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
    Bardzo niekompetentna i niemiła obsługa. Klient to dla nich intruz
    Brak wiedzy w zakresie sprawnej obsługi klienta
    ZaletyBrak kolejek
  • ~Marcin / 2022-10-12 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
    Na skutek błędów z winy pracownika banku musiałem ponownie korygować sprawę.
    Panie w Banku nie znają słów dziękuję .czy przepraszam. Obsługa jest arogancka Kompletny brak profesjonalizmu i empatii
    Te wszystkie wpisy bardzo pozytywne to ściema Sami to piszą lub ich znajomi
    Zaletybrak
  • ~Marcin / 2023-05-04 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mozna się dodzwonić nawet,informacje o opłatach za kartę nawet po zamknięciu konta i opłaceniu wszystkiego. Ogólnie burdel na kółkach
    Zaletybrak
    Wadynie mozna się dodzwonić nawet,informacje o opłatach za kartę nawet po zamknięciu konta i opłaceniu wszystkiego. Ogólnie burdel na kółkach
  • ~Marcin / 2023-05-12 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez Call Center otrzymałem ofertę kredytu, którego całkowity koszt miał wynieść 220 zł za pół roku. Zostałem umówiony na spotkanie z pracownikiem stacjonarnym banku. Na tym spotkaniu okazało się, że kredyt nie na pół roku, ale znacznie dłużej i jego koszt to nie 220 zł, tylko około 2 000 zł. Straciłem czas, nerwy i możliwość wzięcia w tym dniu kredytu u innego kredytodawcy. Dodatkowo, wprowadzony w błąd zaniżonym rzeczywistym kosztem kredytu udostępniłem bankowi swoje dane osobowe i zgody na marketing.
    Wadybank oszukuje klientów w celu naciągnięcia ich na drogi kredyt poprzez oferowanie tanich kredytów
  • ~Marcin / 2023-11-25 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    bank porazka... z poczatku wszystko bylo ok, az nagle bank z niewiadomego powodu zablokowal mi karte i nie chce mi przeslac nowej... kontakt niemalze zerowy, pisanie z nimi przypomina rozmowe z czat botem, pisza jak zamowic karte oczywiscie wprowadzaja w blad, bo przez aplikacje ipko sie nie da... karte mialem i mam w posiadaniu, placilem ja codziennie az nagle mi ja zablokowali twierdzac, ze karta zostala zagubiona... drwina z uzytkownikow, chory bank, nigdy wiecej.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie.
  • ~Marcin / 2024-10-29 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok składałem dyspozycję o historię spłaty kredytu w aplikacji IKO za 50 zł . Nagle okazuje się że wniosek jest do odbioru w jakimś innym serwisie iPKO. Dramat. Skoro składam w aplikacji IKO to powinno być podstawione pod aplikację IKO. Nie mam możliwości zalogowania się na komputerze ponieważ składałem specjalnie dyspozycję na otworzenie konta Żeby wszystko w komórce załatwiać . Dno konto likwiduje ,????Pani na infolinię powiedziała że mogę iść do banku odebrać wniosek no szok skoro place to wymagam .powinien być podstawiony w tej aplikacji IKO co był skaldany
    ZaletyBrak
    WadyDziwne zasady wewnętrzne banku i ich upór, powinni wyjść do klienta a nie na odwrót.
    Najlepsze jest to że dyrektor placówki banku w Pasłęku 14-400 na ul. Bankowej non stop mówi jak go spotykam że wkrótce pieniądza nie będzie, będzie cyfrowy.taki człowiek na takim stanowisku nie powinien tak mowic
  • ~Marcus / 2022-01-19 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do okienka w celu wypłaty własnych środków, (brak możliwości wypłaty takiej kwoty w bankomacie) to 2h. Panie w banku chodzą jak na wakacjach, robiąc sztuczny tłum a obsługując 2 osoby na godzinę. Powinni zrobić w oddziale stołówkę, człowiek bu chociaż zjadł obiad w trakcie oczekiwania na kolejkę.
    ZaletyBrak
  • ~Margo / 2022-11-27 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    25 listopada weszłam do placówki bankowej w Łodzi przy ulicy Aleksandrowskiej róg Rydzowej z zapytaniem, czy jest możliwość wymiany 10 złotych w papierku, które było sklejone taśmą. Wiem, że jest taka możliwość. Pani obsługująca wraz z koleżankami tam pracującymi udzielała mi "cennych rad", że powinnam założyć u nich konto. A to,że ludzie przychodzą do ich placówki nie będąc ich klientami i robią różne przelewy, wpłaty itd. Jedna z pań obsługujących uniosła się nawet za bardzo dając ujście swoim negatywnym emocjom. Pieniądze zostały mi wymienione,ale poczułam się po wyjściu z tej placówki, jak przysłowiowe zero zmieszane z łajnem. Nigdy nie skorzystam z ich usług. Nie polecam tej placówki, która wszelkimi sposobami usiłuje "łapać w sieć" klientów.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Maria / 2023-04-11 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Płać i płacz.Jedno wielkie nieporozumienie.Każdy inny Bank byle nie ten.Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    WadyWysokie odsetki,kosmiczne opłaty ignorowanie klienta.
  • ~Marian / 2020-02-14 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO BP poinformował mnie o zadłużeniu na koncie 363zł o którym myslałem że jest zamknięte podszedłem wpłaciłem te 363 zł lecz nikt nie chciał zamknąć konta bo bank naliczył sobie dodatkową opłatę 285 zł na moje pytanie czy to ostateczna suma nikt w banku w Mińsku Maz ani na infolini nie chciał mi odpowiedzieć bo żeby się dowiedzieć trzeba wpłacić te 285 zł i wtedy pani sprawdzi czy bank nie ma jeszcze innych karnych opłat to nie bank to parabank
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykształconej i przeszkolonej obsługi
  • ~Mariusz / 2020-04-25 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!! Tak zacofanego banku na świecie już nie ma przelew SORBNET nie jest obsługiwany w weekendy hahaha to jakiś żart??? i jeszcze 30 PLN buhahaha Jesteście beznadziejni Dno!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką pomyłką
  • ~Mariusz / 2021-11-24 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Infolinia beznadziejna, serwis IPKO beznadziejny, klient to wróg.Amatorzy niekompetencja. UNIKAĆ TEGO BANKU!!!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyWIELE
  • ~Mariusz / 2022-01-27 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, infolinia beznadziejna IPKO nieczytelny, OSTRZEGAM !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 876
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991