Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 968 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.72
  • Obsługa klienta
    2.79
  • Prostota obsługi
    2.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jeb@ polskie banki / 2024-08-29 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w Świnoujściu to jakaś kpina trzeba było dwa razy przychodzić aby kobieta wcisnęła przycisk autoryzacji jak by nie mogła od razu to zrobić... Stoją 3 sieroty odpicowane jak by szły na wybieg w sylwestra przy jednym stanowisku i nie potrafią ogarnąć masakra nic więcej
    ZaletyBrak
  • ~Jebac pko / 2023-09-15 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ever, nie polecam. Dziadostwo i kombinatorstwo Srają ludziom w papiery ze życz się nie chce, nie można się dogadać. UNIKAĆ JAK NAJDALEJ
    ZaletyTen odział nie ma żadnych zalet
    WadySrają ludziom w papiery. Ze życz się nie chce nie można się dogadać
  • ~Jerzy / 2020-12-04 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykre. Dewizy (GBP) z konta w PKO BP na konto dewizowe w Banku Millennium idą od 2 dni,a odległość miedzy bankami to zaledwie 1 km,a GBP wysłane za posrednictwem Revoluta sa na koncie walutowym w Millennium w ciągu godziny.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBardzo Wysokie oplaty
  • ~Jerzy / 2023-11-27 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zmuszony do korzystania z banku przez państwo (wypłaty na konto) a według mnie banki to złodzieje. Infolinia sztuczna inteligencja i spróbuj wytłumaczyć co chcesz załatwić.
  • ~JERZYK4444 / 2024-06-05 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    PKOBP.STALOWA WOLA NA OKULICKIEGO.
    JEDNO WIELKIE DZIADOSTWO
    ZaletyBRAK
    WadyDZIS WIZYTA BYLA PORAZKA, WSZYSTKO ZLE
  • ~Joanna / 2022-02-11 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tragiczna, dzwonię 6 raz aby odblokować dostęp do konta raz dane się zgadzają kolejnym nie a dane podane te same. Pani podczas 6 rozmowy uznała ze ma wątpliwości co do danych i mnie nie obsłuży. Śmiech na sali najgorszy bank na jaki trafiłam, wiecznie problemy każda osoba na infolinii ma problem z czymś innym
    ZaletyBrak zalet
  • ~JOANNA / 2022-02-19 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia bezpieczeństwa"(!!!!!!!), które kompletnie nie działa. Byłam weryfikowana przez 6 osób na rozmaite sposoby i jakaś pinda, która miała mi odblokować konto stwierdziła, że błędnie odpowiedziałam na jedno z pytań. Nie może mi je powtórzyć, nie może mi powiedzieć na jakie itd., a sama nie potrafi poprawnie zadać pytania tak, żeby klient zrozumiał o jej chodziło. Tłumaczę, powtarzam się, a ta swoje. Po mojej dwukrotnej interwencji - dwie kolejne osoby napisały ponoć przy mojej sprawie "PILNE" i miałam czekać na ponowny telefon z banku i ponowną weryfikację. Czekam pół dnia - oczywiście CISZA. Następnie sama musiałam znowu (po raz enty) zadzwonić - kolejna obsługująca musiała wysłać zapytanie do swoich szefów, ci się łaskawie zgodzili i dostałam telefon z banku, żeby przeprowadzić ponowną weryfikację. Weryfikacja się udała (a prowadząca miała taki głos, jakby co najmniej przeprowadzała egzamin państwowy!), po czym dowiaduję się, że moja sprawa nie zostanie załatwiona, bo ona miała tylko mnie zweryfikować, a mój problem rozwiązuje inny dział!!!! I, że muszę znowu (!) zadzwonić na infolinię, po ponownej WERYFIKACJI ktoś do mnie zadzwoni, ale już nie dzisiaj, bo jest godzina 21.07, a ten dział w soboty pracuje do 21.00!!!!!!!. TRAGEDIA I KOMPLETNE DNO!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Joanna / 2022-06-14 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. Poddałam się po 20 minutach melodyjek na dwóch numerach. Chyba jest jeden konsultant na całą Polskę.
  • ~Joanna / 2025-11-27 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów na obsługę na infolinii - w dniu dzisiejszym pierwszy kontakt telefoniczny.
    Czas trwania rozmowy 1,h - obsługa przez 8 konsultantów.
    Niesety nikt nie był mi w stanie pomóc w odblokowaniu funkcjonalności zmiany limitów dla przelewów.
    Życzę powodzenia i samych dobrych wskazników FCR, CSA, NPS
    ZaletyBRAK
    WadyWadą jest sama infolinii i konsultanci - bez wyjatku bo rozmawiałam z 8
  • ~Jola / 2022-04-06 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje ostatnio masakra. Płatności kartą pobierają tak, że sprawdzając konto masz a za dwa dni jesteś na minusie, o niektórych zakupach już zapomniałam. Wpłacając pieniądze do do wpłatomatu po wydruku paragonu okazało się że wpłatomat przepełniony, kasy nie oddało na konto nie wpłaciło???? czekaj do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, dzwoniąc mówiąc że nie masz na chleb i rachunki mówią czekać do 14 dni????????????????. Uciekam z tamtad i nie polecam
    ZaletyJuż nie widzę zalet
    WadyWszystko
  • ~jola / 2023-11-18 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i Biuro Rzecznika Klienta porażka. Wszystkie odpowiedzi na reklamacje negatywne . Brak kompetencji wszystko pod dyktando banku , czy pracownicy rozpatrujący reklamacje boją się . Niech rozpatruje reklamacje dział prawny a nie Biuro rzecznika klienta boją się rozpatrzyć reklamację pozytywnie albo nie potrafią .Brak kompetencji kompletna porażka. Dla banku nikt nie jest autorytetem a komisja nadzoru finansowego stoi murem za bankiem.
    Wszyscy którzy mają kredyty radzę sprawdzić wszystkie parametry pożyczki - nie są zgodne z ustawą o kredycie konsumenckim
    Zaletybrak
  • ~Jolanta / 2023-08-16 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dziś w banku w Olsztynie ul. Jasna 2a bardzo długo czekałam jako klient indywidualny . Cały czas pierwszeństwo miały osoby jako firmy. To jest dyskryminacja klienta. Pani kierownik powiedziała że klienci obsługiwani są naprzemiennie co jest nieprawdą. Siedziało mnóstwo starszych osób czekając na swoją kolej i cały czas obsługiwane były firmy. Skandal, to dla kogo jest ten bank? Dla zwykłego obywatela nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pracowników zła logistyka obsługi klientów i ich klasyfikacja. Firmy powinny być obsługiwane na osobnych stanowiskach!
  • ~Jolanta / 2023-09-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odsetki od kredytów mieszkaniowych maja rzekomo spadać ... dwa dni temu podniesiono o 400zl , na początku spłacaliśmy niewiele ponad 1800 miesięcznie, w tej chwili 3700. Pko bp to porażka!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie odbieraja telefonu
  • ~Jose / 2022-02-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1.
    Druga i ostatnia wizyta 2 tym przybytku.
    Pierwszy wizytav- jestem 3 osoba w kolejce. Czas oczekiwania na obsługę 1 godzina 20 minut.
    Druga wizyta - 6 w kolejce, czas oczekiwania 1 godzina 10 minut. Progres.
    5 stanowisk - 2 czynne. Po każdej obsłużonej osobie, pracownik wykonuje 5 - 10 minutową przerwę
    Przechodzący w te i nazad pracownicy co i rusz podchodzą do stanowisk szepcąc coś konsultantom na ucho, jak zakładam same służbowe tematy.
    Klimat i obsługa jak z PRL. Ja tu jestem kierownikiem tej szatni i co Pan mi zrobi... Proszę czekać.
    Nawet emeryci dostawali piany patrząc na to co się dzieje.
    Zarządzanie obsługą beznadziejne
    Omijać dalekim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~jsks / 2021-10-18 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, mimo podanych poprawnych danych do weryfikacji konsultantka blokuje mi konto
  • ~Justyna / 2022-08-19 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężka obsługa, mało wplatowamatów, za wszysto opłaty
    ZaletyBrak
  • ~Justyna / 2023-04-02 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przelew zagraniczny 10 funtow zaplacilam 105 zloty :) cos pieknego
    WadyOplaty z ksiezyca
  • ~Justyna / 2023-06-20 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie są elastyczni. Bazują na starych opiniach. Teraz za wszystko biorą opłaty. Szukam onnego banki
    ZaletyBrak
    WadyBrak negocjacji
  • ~Justyna / 2024-06-01 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie pojazdu w PKO to jakaś pomyłka. Nie trzymają się zapisów umowy, złodzieje i oszuści. Nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Justyna / 2025-02-27 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bankomatu/wpłatomaty na ulicy Piłsudskiego w Zamościu bankomat się zacina, po wpłaceniu pieniędzy nie zostają one zaksięgowane i trzeba zgłaszać reklamacje. Reklamacja jest rozpatrywana przez 15 dni roboczych a wpłacającemu pozostaje tylko cierpliwie czekać na swoje pieniądza.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1583
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1007
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192